Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kusetko?

seisaaltaan
9
75%
istuen
3
25%
 
Ääniä yhteensä: 12

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

...vai istutko? Anoppilassa luonnollisesti päästellään 100/100 seisaaltaan silmät kiinni ja toivotaan, et ehtii kuivumaan ennen seuraavaa käyttäjää.

Itse kusen istualtani himassa, koska se on helpompaa, mukavampaa ja hygieenisempää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tunnen yhen äijän, joka kusee istualtaan. Sori, mut jotenki akkamaista.
Fcuk

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Mä en oo kuullu äijästä, joka ei toisinaan kusis istualtaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Tunnen yhen äijän, joka kusee istualtaan. Sori, mut jotenki akkamaista.
Mun mielestä taas tyhmää, et ensin pitää pissiä seisaaltaan, ja sit äkkiä ravistella pikaseen ja kääntyä ympäri, perse posliiniin ja kakkaräjähdys. Istuen voi lueskellakin.

Meillä äijä istuu, mutta en vastaa sen puolesta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Nehemiah James

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:^ Mä en oo kuullu äijästä, joka ei toisinaan kusis istualtaan.
Muistan joskus lukeneeni jostain tutkimuksesta jossa päästiin sellaiseen tulokseen, että istualtaan kusijat kärsivät vähemmän eturauhasvaivoista.
Rouva Pupu

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mutta kai siellä vessassa käydään kusemassa ilman isompaakin hätää. Kyllä tuo on aina lorottanut seisten mitä olen nähnyt.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:Mutta kai siellä vessassa käydään kusemassa ilman isompaakin hätää. Kyllä tuo on aina lorottanut seisten mitä olen nähnyt.
Ei :P Aina tulee kakka. AINA!
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mutta kai siellä vessassa käydään kusemassa ilman isompaakin hätää. Kyllä tuo on aina lorottanut seisten mitä olen nähnyt.
Ei :P Aina tulee kakka. AINA!
Mutta sen voi vääntää housuun seisaallaan pissiessään, olipa sitten kyseessä mies tai nainen. Housut vaihdetaan kuitenkin lähes päivittäin, joten ei pitäisi häiritä ketään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mutta kai siellä vessassa käydään kusemassa ilman isompaakin hätää. Kyllä tuo on aina lorottanut seisten mitä olen nähnyt.
Ei :P Aina tulee kakka. AINA!
Mutta sen voi vääntää housuun seisaallaan pissiessään, olipa sitten kyseessä mies tai nainen. Housut vaihdetaan kuitenkin lähes päivittäin, joten ei pitäisi häiritä ketään.
Sä oot liian viisas tälle voorumille Sika.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:
Sä oot liian viisas tälle voorumille Sika.
Joomätiijän, mutq muut ei niinq tajuu sitä kunneon niin tymii.
Dumis

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vuoroin vieraissa.
Manaaja

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Istualtaan kuseminen on suunnilleen yhtä nöyryyttävää kuin antaa naisen ajaa autoa kauppareissulla.

Paitsi jos on kännissä.
Tiski

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Tiski »

En ymmärrä miksi kukaan näkee vaivan housujen riisumiseen kun pelkkä vetskarin alasvetäisy riittäisi. Istualtaan kusemiseen on vain 3 hyväksyttävää syytä:

1. Käyt paskalla samaan aikaan
2. Olet niin kankkusessa tai sairas, että seisominen on vain liikaa
3. Olet niin pähteissä ettet pysty tähtäämään pönttöön

Ehkä vielä jotenkin ymmärtäisin jos kyseessä olisi japanilainen karvavuorattu elektroluksuspönttö oluthanalla, perseenlämmittimellä ja suihinottoautomaatilla varustettuna.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^^ Eli ei siis kovinkaan nöyryyttävää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Manaaja

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kerrankin joudun komppaamaan tiskiä. Istualtaan kuseva mies vain on vähän surullinen, lohtua kaipaava näky. "Ei se haittaa, noin vois käydä kelle tahansa."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Tiski kirjoitti:1. Käyt paskalla samaan aikaan
2. Olet niin kankkusessa tai sairas, että seisominen on vain liikaa
3. Olet niin pähteissä ettet pysty tähtäämään pönttöön
4. Nukut alasti, etkä viitsi yöllä laittaa vessan valoja päälle
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Sanoisin jotta 90% kerroista seisoen, 10% istuen. Yleensä istumiseen liittyy epävarmuus siitä josko samalla tulisi kakka. Joskus saatan pissiä istuaaltaan ihan vain for shits and giggles, kuten sanotaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Gat »

VITTU sentäs. Taas yksi niitti oletettuun seksuaaliseen poikkeavuuteeni. Mutta eihän pissakakkitapojen pitäisi seksualiteettiin liittyä, eihän?

Minä nimittäin kotioloissa pissaan useimmiten istualtaan. Kuten tytöt. Hintimmin jopa kuin edesmennyt koiraskoiramme, jonka ekasta koivennostosta olin ylpeä.

Perusteluni:

1. Minusta on helpompaa kustessakin vain tipauttaa housuni, kuin suunnata miehekästä melaani oikeaa pisuaaria alempana olevaan pönttöön.

2. Johtuneeko ryyppäämisestä vai mistä, mutta 1/2 biojätetapauksista, vapauttaessani edes ureahanan, myös perseestäni pyrkii tulemaan vetelää kakkaa. Laiskuuttani ennemmin kuin etukäteen aprikoida, tuleeko kaikista "valveista" kun yhden aukaisen, mieluummin istuudun kustessanikin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Bhven

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kusen solistin hopeahuiluun, mamuja potkin hissikuiluun.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bhven kirjoitti:Kusen solistin hopeahuiluun, mamuja potkin hissikuiluun.
Kaunista! Niin kaunista! Kumma juttu miten vitsit voi kääntyä väärinpäin? ;)

Nukun aina alasti paitsi jos on paha ripuli enkä voisi olla varma riittävän nopeasta vessaanpääsystä, johtuen ruuhkasta tai unen syvyydestä. Niin joo kusen päivällä seisaaltani mutta yöllä alasti nukkuessani kuten jo aiemmin mainitsinkin ei jaksa vetää housuja jalkaan saadakseni sepaluksen auki. Tämä kusemiskysymys onkin elämän ja kuoleman kysymys kun tarkemmin ajattelee, eli siis ei. Niin miehisyyttäkin siinä mitataan, tarkempi kuin metrimitta, koska metrimittaahan siinä vähintään tarvitaan! No vittu jokainen on ihan niin miehekäs kuin itsensä tuntee! Jos ei tunne niin ei sitten mitään.
JA jos ollaan kännissä niin kännissä, ei silloin kusta istualtaan, silloin tosi mies kusee housuihinsa!
Ai niin kaikki somalit ei kuulemma raiskaa, kuulemma?
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sivustahuutaja kirjoitti: 4. Nukut alasti, etkä viitsi yöllä laittaa vessan valoja päälle
Jos nukut housut jalassa, kusetko silloin seisten housuun?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sisältää herkkämielisiä ryhdityttäviä lauseita. Suositellaan kaikille. 8)

Olen niin miehekäs, että en toki käytä mitään yöasuja, senkuin vain menen johonkin maata. Vaikka lattialle ja vaateet päällä.

Sitten oon niin miehekäs että kun tulee kusihätä niin pitää pysähtyä noin 2 metrin päähän pytystä. Miksi näin? Koska toki mulla on lähes jatkuva stondis niin kusi menisi kaaressa pyttyyn.

Eli vastaus on rivien välissä. Seisomassa ja usein jopa seisomassa.

Ja istuen SE ei kyllä mahtuisi vessanpönttöön kuin kolminkerroin ja se voipi napsahtaa poikki silloin.

Vaikka tekstini on ruskea niin Poikuuden vikaa mulla ei ole, eli pidätyskyky siihen toiseen inhottavaan asiaan on hyvä. Sitäpaitsi en tunnustaisi teille jos minulta tulisi kakkaa joskus. Se on oma asiani. NIH.

Mitäs kysytte jos ette kestä kuulla?
:P

StadinMIES 8)
Kävelevä testosteronipumppu
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gat kirjoitti: 1. Minusta on helpompaa kustessakin vain tipauttaa housuni, kuin suunnata miehekästä melaani oikeaa pisuaaria alempana olevaan pönttöön.
Vaati jopa kolme kertaa; luin että "vain lirauttaa housuuni". Se olis itseasiassa ollut ihan normaali vastaus sulle, joten ihmettelin itsekin miksi tarkistin asian.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:
Gat kirjoitti: 1. Minusta on helpompaa kustessakin vain tipauttaa housuni, kuin suunnata miehekästä melaani oikeaa pisuaaria alempana olevaan pönttöön.
Vaati jopa kolme kertaa; luin että "vain lirauttaa housuuni". Se olis itseasiassa ollut ihan normaali vastaus sulle, joten ihmettelin itsekin miksi tarkistin asian.
Solvauksia! Solvauksia!

Minä olen aikuisiällä kussut housuuni vain kerran, mutta paskonut housuuni paljon useammin.

Edellä sanottujen syiden lisäksi: Jos minulla on kova pissahätä, ihkumpaa minusta on nauttia rakon tyhjentämisestä ilman hepin suuntaukseen vaivaa, siis istualtaan. Keskittyen hädän helpotuksen riemuun eikä pippelin ja virtsan ballistiikkaan. Samalla voin ripuloida vessanpytttyyn ja oksentaa lavuaariin, jos lavuaari sijaitsee kulmittain riittävän lähellä pönttöä, kuten täällä. (Jos ei, käytän yhden misun minulle vuosia sitten lahjoittamia Tupperware-astioita Varkauden kodissa aamu-oksennukseen.) Vapauttaminen kaikista kolmesta aukosta yhtäaikaa on sulautumista luonnon kosmiseen kiertokulkuun!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
tuulenpuiska

Re: Mies, kusetko kotivessassa seisaaltaan?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Seisoo seisoo!
Vastaa Viestiin