Erotiikkaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Erotiikkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

elco kirjoitti:Olen niiiiin vitun tyytyväinen siitä, ettei minulla ole lapsia.
Viitaten siihen Erotiikassa linkattuun vittu-ketjuun Vauva-palstalla, niin minäkin!
Fcuk

Re: Erotiikkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Lolita kirjoitti:
elco kirjoitti:Olen niiiiin vitun tyytyväinen siitä, ettei minulla ole lapsia.
Viitaten siihen Erotiikassa linkattuun vittu-ketjuun Vauva-palstalla, niin minäkin!
Mä en oo ees uskaltanu avata sitä, ootte te hullun rohkeita. :D

Avasinpas, selaan. Ei mitään megajärkytystä vieläkään. Iik. Tulee varmaan hyviä pimppi-unia.
tuulenpuiska

Re: Erotiikkaperjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Fcuk kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
elco kirjoitti:Olen niiiiin vitun tyytyväinen siitä, ettei minulla ole lapsia.
Viitaten siihen Erotiikassa linkattuun vittu-ketjuun Vauva-palstalla, niin minäkin!
Mä en oo ees uskaltanu avata sitä, ootte te hullun rohkeita. :D

Avasinpas, selaan. Ei mitään megajärkytystä vieläkään. Iik. Tulee varmaan hyviä pimppi-unia.
Mäkin haluan huomiota!

(ei liity yhtään mihinkään)
Rouva Pupu

Re: Erotiikkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Fcuk kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
elco kirjoitti:Olen niiiiin vitun tyytyväinen siitä, ettei minulla ole lapsia.
Viitaten siihen Erotiikassa linkattuun vittu-ketjuun Vauva-palstalla, niin minäkin!
Mä en oo ees uskaltanu avata sitä, ootte te hullun rohkeita. :D

Avasinpas, selaan. Ei mitään megajärkytystä vieläkään. Iik. Tulee varmaan hyviä pimppi-unia.
Oli siellä joukossa myös aikamoisen räjähtäneitä toosia, mutta niitä upeitakin. Näitä räjähtäneitä toosia on kyl tullu vastaa enemmänkin ja ihan lapsettomilla. Kauniit toosat on harvassa. Mut vittuuks välii, jos hyvält tuntuu. Jos jotain positiivist niin oma toosa on aikamoinen orgasmitykki, ja sehän tarkottaa vaan coolei aikoi.
Dumis

Re: Erotiikkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
aasi kirjoitti:Ihan kuin päivän mittaan maistellut chiliperunalastut polttelisivat vatsassakin.
Tää jantteri tahtoo maistaa kans! Bring it to me!!1
Mul on noit vaik kuin monta pussia. Otin viimeks Kotkaankin mukaan ja lojuivat siinä tiskipöydällä kolme päivää ilman että ketään edes kiinnosti...
Colme päivää cännissä, anna mulle edes jotain mahkuja!
Fcuk

Re: Erotiikkaperjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Rouva Pupu kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Viitaten siihen Erotiikassa linkattuun vittu-ketjuun Vauva-palstalla, niin minäkin!
Mä en oo ees uskaltanu avata sitä, ootte te hullun rohkeita. :D

Avasinpas, selaan. Ei mitään megajärkytystä vieläkään. Iik. Tulee varmaan hyviä pimppi-unia.
Oli siellä joukossa myös aikamoisen räjähtäneitä toosia, mutta niitä upeitakin. Näitä räjähtäneitä toosia on kyl tullu vastaa enemmänkin ja ihan lapsettomilla. Kauniit toosat on harvassa. Mut vittuuks välii, jos hyvält tuntuu. Jos jotain positiivist niin oma toosa on aikamoinen orgasmitykki, ja sehän tarkottaa vaan coolei aikoi.
Mä oon kans siitä onnellises tilantees, että aidosti rakastan pilluani. Oon ihan varma, että saisin seksistä paljon vähemmän irti jos en näin tekis ja kokis. Siks kai jossain välis tuli surku olo kun selailin niitä viestejä myöhemmin yöllä, en ees aukonu kaikkia kuvia... Oli siel onneks joukos tosi fiksuu, itseään sanoilla arvostavaa porukkaa, joille todnäk vehkeiden epäkauneus ei meinaa yhtikäs mitään.

Vähän kyl ihmettelin kun luin, et ihmisten mielest pimpit ja pippelit ois niin ku yleensäkin rumii. Eihän ne tosiaankaan oo. Mmmh. Erikoista sakkia, en käsitä miten mun pillu ei olis kaikkien maailman olioiden mielestä upea. 8)

Keskittymishäiriöitä, en oo tainnu moneen päivään kirjottaa yhtään Kitinä-viestiä putkeen, karkaamatta välissä muualle. Dippadaij!
Vastaa Viestiin