Tissi-tiistai <3

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja bliss »

:h:
Tajusin just, että mulla on aika ihkut tizzit vaikka ovatkin jo tosi vanhat.

Hyväntuulista ja pirteetä päivää itse kullekin :]
Viimeksi muokannut bliss, 15.09.2009 21:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ninnithequeen

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvä tuuli meni heti ku avas Iltalehden sivut :cry:
http://www.iltalehti.fi/viihde/20090915 ... 6_vi.shtml
Dumis

Tissi-tiistai <3 <3 <3 <3

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti::h:
Tajusin just, että mulla on aika ihkut tizzit vaikka ovatkin jo tosi vanhat.
Hyväntuulista ja pirteetä päivää itse kullekin :]
Kiitoz, tissien ajattelu on kivasta. Piristää heti päivää kun niit ajattelee.
Töissä on kuivaa ja nihkeetä, tääl vois olla vähemmän vakavia naamoja.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hmph. Heräsin vartin liian myöhään. Ei tsiksiraporttia tänään :-(
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Tajusin just, että mulla on aika ihkut tizzit
Noin niinkuin asiaa paremmin tuntematta kompataan havaintoa.

Muistanutkaan kuinka ikävää earit päässä on nukkua, no ainakin nyt sai vedettyä hirsiä jo muutaman tunnin. Kahvikin maistuu paremmalta kun muistin ostaa uht-maitoa, ei ihan huono päivä vaikkakin firmamme eteläinen osasto järjesti taas vaihteeksi vähemmän iloisen yllätyksen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Olen lipunut ihmisyydestä niin kauaksi, ettei Ninnin tilanne herätä minkäänlaista auttamishalua ihmiskunnan jäsenenä toista ihmiskunnan jäsentä kohtaan, mutta en niin kauaksi, etten ymmärtäisi, että tämä ei ole normaalia ihmiselle. Mikä vitsi ihmiset ovatkaan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriD

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RolloTomasi kirjoitti:Olen lipunut ihmisyydestä niin kauaksi, ettei Ninnin tilanne herätä minkäänlaista auttamishalua ihmiskunnan jäsenenä toista ihmiskunnan jäsentä kohtaan, mutta en niin kauaksi, etten ymmärtäisi, että tämä ei ole normaalia ihmiselle. Mikä vitsi ihmiset ovatkaan.
:krooh:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriD kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Olen lipunut ihmisyydestä niin kauaksi, ettei Ninnin tilanne herätä minkäänlaista auttamishalua ihmiskunnan jäsenenä toista ihmiskunnan jäsentä kohtaan, mutta en niin kauaksi, etten ymmärtäisi, että tämä ei ole normaalia ihmiselle. Mikä vitsi ihmiset ovatkaan.
:krooh:
En koskaan sanonut vitsiä hyväksi. Sanoin kyllä, että olen itsekin väsynyt siihen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja mä ku luulin että te tykkäätte sossupokesta, höh.

Kerrottakoon nyt kuitenkin äipästä armaasta vielä se, että vaikka parkkiksella seisoo ne 4 autoa, huviajelua varten ne eivät tietenkään ole. Rakkain kissani Sheri ei päässyt siis eläinlääkäriin ajoissa, minä en saanut kyytiä Jorviin jne. Broidi olisi kuskannut, mutta autoa ei annettu "turhaan käyttöön". Saas nähä kuin käy kun broidin pitäs viiä mut ylihuomenna romucorollalla rosikseen Helsinkiin. Tämä siis juurikin se pahoinpitelyjuttu...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toivotaan ettei löydy kyhmyjä niistä?
Pyyhin Netikettiin..
Nehemiah James

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Tajusin just, että mulla on aika ihkut tizzit vaikka ovatkin jo tosi vanhat.

Hyväntuulista ja pirteetä päivää itse kullekin :]
:pics:

Kiitos ja samaa myös itsellesi. Olen kyllä hyvällä tuulella, mutta kovasti väsynyt. Noi lepakkovuorot verottaa yöunia ja aamulla piti olla ajoissa päiväkodilla, että pääsi juomaan vanhempain kahvit. Käytännössä se oli kuin isäinpäivä. Eikö nää nykynartut hoida lapsiaan enää ollenkaan?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Niistä on tullut kiireisiä uranarttuja. Tai sitten ne trimmaa itseään aamusalilla, että näyttäis ukkojensa silmissä hyvälle.

Voi Patrick, lapsuuteni märkä uni. Pakko ehkä kattoa tänään Road House ja Point Break ja Dirty Dancing ja....
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti: Voi Patrick, lapsuuteni märkä uni. Pakko ehkä kattoa tänään Road House ja Point Break ja Dirty Dancing ja....
Niinpä :cry: Ja mitä kaikille niille ihanille arabihepoille ja Lisalle tapahtuu nyt?
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:^ Niistä on tullut kiireisiä uranarttuja. Tai sitten ne trimmaa itseään aamusalilla, että näyttäis ukkojensa silmissä hyvälle.

Voi Patrick, lapsuuteni märkä uni. Pakko ehkä kattoa tänään Road House ja Point Break ja Dirty Dancing ja....
Ja Ghost, ei pidä nimittäin unohtaa että leffa sai aikaan ison piikin savityökurssien määrään!

Patrick oli ihQ <3
Nehemiah James

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:^ Niistä on tullut kiireisiä uranarttuja. Tai sitten ne trimmaa itseään aamusalilla, että näyttäis ukkojensa silmissä hyvälle.
Tähän on tultu. Maa pullollaan pehmoisiä ja nartut haikailee Miesten perään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Niistä on tullut kiireisiä uranarttuja. Tai sitten ne trimmaa itseään aamusalilla, että näyttäis ukkojensa silmissä hyvälle.

Voi Patrick, lapsuuteni märkä uni. Pakko ehkä kattoa tänään Road House ja Point Break ja Dirty Dancing ja....
Ja Ghost, ei pidä nimittäin unohtaa että leffa sai aikaan ison piikin savityökurssien määrään!

Patrick oli ihQ <3
Ja Black Dog.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muistakaa myös To Wong Foo Thanks for Everything, Julie Newmar
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja milli »

Tissien hidas pienennysoperaatio jatkukoon taas töiden jälkeen, urheilua siis. Miksei se crossing tehoa mun perseeseen? Does not compute.

Kiva päivä töissä, Mimi jaksaa sulostuttaa täällä <3
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Patrick oli aika perseen näköinen tuossa viime aikoina. Kaari Utrion kuolemapilleri olisi tehnyt terää. Good riddance you old fart!
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Saahan sairaslomalla paistaa lettuja aamiaiseksi, saahan? Olen myös koukussa Vitalin granaattiomenamehuun.

Ja kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa, meinasin aamulla kakkia pöksyyni. Onneksi vain meinasin. Ihanat antibiootit! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tuo Vitalinin mehu on hyvää, sitä on aina jääkaapissa. Paitsi prkl nyt.
ninnithequeen

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt niitä kotikonsteja kamalaan flunssaan kiitos?

Nokka niin tukossa että voi saakutti. LämminKuppi-kanakeittoa tabascolla otettu, mut ei aukee nokka ei. Ja aivastanu varmaan 200 kertaa tänään, argh! Kaapista löytyy onneks mustaviinimarjamehua, mut miten tän nokan sais auki?

Jeesus mä oon eroottisen näkönen taas...
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt niitä kotikonsteja kamalaan flunssaan kiitos?
Nokka niin tukossa että voi saakutti.
Kantsii vain suosiolla ottaa apteekin nenäsumutteita. Finrexiä kehiin, niin olo helpottuu. Muuten tätä perinteistä juomaa ja lepoa shaittia.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti: Vitalin granaattiomenamehuun.
Onsehyvää, en ole koukussa, juon vain joka toinen päivä lasillisen, korvaa melkein päivittäisen napsun siis.

Ja kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa, meinasin aamulla kakkia pöksyyni. Onneksi vain meinasin. Ihanat antibiootit! :h:
Sitä on liikkeellä. Varmaan joku metsittynyt ukkomies löytää kohta ihanuuden siitäkin, vaihtelua vauvan paskalle?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nyt niitä kotikonsteja kamalaan flunssaan kiitos?
Nokka niin tukossa että voi saakutti.
Kantsii vain suosiolla ottaa apteekin nenäsumutteita. Finrexiä kehiin, niin olo helpottuu. Muuten tätä perinteistä juomaa ja lepoa shaittia.
Mul on jotain nenäsumutetta tuol joo, mutku se panee vaan aivastamaan kahta kauheemmin! Ärsyttää vissiin limakalvoja.

Finrexiniä en sais ees ottaa. Kuumeessa ei saunaan saa mennä vaikka olis kuin eucalyptuslöylytuoksuja höyryhengityksenä, äh.

Meen petiin ja nukun. Ärsyttävää tämmönen, onneks asioille vasta huomenna.
Vastaa Viestiin