Keskeinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Onko tuo Taylor mielestänne komea?
Ei edes sinnepäin.
No kyllä se nyt ehkä kuitenkin on.
Ei ole. Minun mielestäni. Mielipidettähän kysyit.
NuoriD

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Ei edes sinnepäin.
No kyllä se nyt ehkä kuitenkin on.
Ei ole. Minun mielestäni. Mielipidettähän kysyit.
Sinun mielipiteesi on väärä ja minun oikea :wink:
bliss

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
No kyllä se nyt ehkä kuitenkin on.
Ei ole. Minun mielestäni. Mielipidettähän kysyit.
Sinun mielipiteesi on väärä ja minun oikea :wink:
Håmå.
NuoriD

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Ei ole. Minun mielestäni. Mielipidettähän kysyit.
Sinun mielipiteesi on väärä ja minun oikea :wink:
Håmå.
*itkee*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toihan on ihan poikanen. Ei tatska tee miestä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti: Onko tuo Taylor mielestänne komea?
En tykkää tosta tukasta ollenkaan, mutta naama on toki ihan nätti. Jotenkin kyl tosi saksalaisen näkönen.

Tai no joo, nois jälkimmäisissä kuvissa ei oo ollenkaan paha.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Äh, mä puhuin itseni sinänsä pussiin. Ehkä juuri tämä tummahiuksinen luihu (koka-addun näköinen) ei ole komea.

Esim. Martin Skrtel Liverpoolista on ihailtava :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
tuulenpuiska

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:Nyt on huono päivä. Itseasiassa ihan paska. Perseestä. Hyvin syvältä perseestä!
Mun työkaveri on saatana semmonen lusmuilija, että mä ihmettelen miten se edelleen on täällä töissä. Ei siis minkäänlaista työmotivaatiota eikä moraalia. Nakittaa hommia toisille ja istuu jalat pöydällä hoitamassa omia asioitaan. Vittu. Muutenkin kiire kun porukkaa sairaana ja yks vaan laiskottelee.
Yleensä en tästä stressaa mut nyt tuntuu että en jaksa. Meinas aamulla jo itku tulla. Eikä helpotusta tällä viikolla ole luvassa.
Et sä voi valittaa siitä esimiehelle? Ja jos esimiehelle ei voi valittaa niin eikö Liitot ole sitä varten? Toki ei tee työpaikan ilmapiiriä mukavaksi, mutta sitähän se ei jo ole?

Huomenta! Vuosaaressa tuli aika kova kuuro, muuta raportoitavaa itärintamalta ei ole.
NuoriD

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

tuulenpuiska kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Nyt on huono päivä. Itseasiassa ihan paska. Perseestä. Hyvin syvältä perseestä!
Mun työkaveri on saatana semmonen lusmuilija, että mä ihmettelen miten se edelleen on täällä töissä. Ei siis minkäänlaista työmotivaatiota eikä moraalia. Nakittaa hommia toisille ja istuu jalat pöydällä hoitamassa omia asioitaan. Vittu. Muutenkin kiire kun porukkaa sairaana ja yks vaan laiskottelee.
Yleensä en tästä stressaa mut nyt tuntuu että en jaksa. Meinas aamulla jo itku tulla. Eikä helpotusta tällä viikolla ole luvassa.
Et sä voi valittaa siitä esimiehelle? Ja jos esimiehelle ei voi valittaa niin eikö Liitot ole sitä varten? Toki ei tee työpaikan ilmapiiriä mukavaksi, mutta sitähän se ei jo ole?

Huomenta! Vuosaaressa tuli aika kova kuuro, muuta raportoitavaa itärintamalta ei ole.
Työpaikan työnjohtoasiat eivät kuulu ammattiliitoille.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
Stinky kirjoitti: Mun työkaveri on saatana semmonen lusmuilija, että mä ihmettelen miten se edelleen on täällä töissä. Ei siis minkäänlaista työmotivaatiota eikä moraalia. Nakittaa hommia toisille ja istuu jalat pöydällä hoitamassa omia asioitaan.
Työpaikan työnjohtoasiat eivät kuulu ammattiliitoille.
Kyllä ne itse asiassa jossain määrin kuuluu.

T: Luottamushenkilö
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Rouva Pupu

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei oo komee, liian poikamainen. Suville sopii.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti: Onko tuo Taylor mielestänne komea?
No ei oo. Ihan rimpula kakara.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Stinky kirjoitti: Mun työkaveri on saatana semmonen lusmuilija, että mä ihmettelen miten se edelleen on täällä töissä. Ei siis minkäänlaista työmotivaatiota eikä moraalia. Nakittaa hommia toisille ja istuu jalat pöydällä hoitamassa omia asioitaan.
Työpaikan työnjohtoasiat eivät kuulu ammattiliitoille.
Kyllä ne itse asiassa jossain määrin kuuluu.

T: Luottamushenkilö
Kuuluuko ylläkuvattu asia mielestäsi ammattiliitolle?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Työpaikan työnjohtoasiat eivät kuulu ammattiliitoille.
Kyllä ne itse asiassa jossain määrin kuuluu.

T: Luottamushenkilö
Kuuluuko ylläkuvattu asia mielestäsi ammattiliitolle?
Sanoin väärin, työnjohdolliset asiat ei todellakaan kuulu liitolle, mutta joskus ne kuuluu luottamushenkilölle.

Tämäkään asia ei kuulu liitolle mielestäni, mutta saattaa kuulua luottamushenkilölle. Enhän tiedä kaikkia taustoja tai mihin tämä asia vaikuttaa. Tai sitten se saattaa kuulua työsuojeluvaltuutetulle. Suoranaisesti ei kuulu kenellekään muulle kuin pomolle jos tuossa oli selvitetty kaikki taustat ja vaikutukset, mutta epäilen että ei ole. Ainakin tuo tuntuu vaikuttavan Stinkyyn ja työhyvinvointiin.

Esim. itse olen ollut selvittämässä asiaa jossa työnjohto eli lähin esimies kohteli yhtä tiiminsä jäsentä perusteetta muilla työnjohtometodeilla kuin muita tiimin jäseniä. Todellakin kuului mulle, koska se on syrjintää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Tiski

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Eeeen ymmärrä mikä tuossa olisi erityisen komeaa. Ei Suvikaan minusta ole erityisen kaunis. Tuon kummallisen catwalkmaailman huipulta löytyy hyvin vähän neitejä jotka ovat minusta kauniita. Olen enemmän Victoria's secret -ihminen kuin Vogue -ihminen.

Ichmettelen, että miksi Stinky ei tee asialle mitään. Jos minulla olisi lusmu työkaveri, menisin ensin sanomaan hänelle, että ole hyvä ja tee työsi, koska meillä on niitä omasta takaa tarpeeksi. Jos se ei toimisi, menisin esimiehen juttusille ja sanoisin, että omaa työmoraaliani ja -jaksamistani syö se, että toiset lusmuavat ja minä painan suoli pitkällä. Jos hän ei siitä ottaisi koppia, alkaisin täytellä ceeveetä ja ottaisin iisisti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mutta voiko silloin tehdä yhtään mitään, jos ei vaan henkilökemiat pysty kohtaamaan lähimmän kollegan kanssa? En siis voi oikeastaan väittää, että se olis mitenkään lusmu tai työssään jotenki "ihan paska".. Työilmapiiri on kuitenkin aika tärkeä asia, ja se on ollu kyllä jo pitkään huono.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tiski kirjoitti: Ichmettelen, että miksi Stinky ei tee asialle mitään. Jos minulla olisi lusmu työkaveri, menisin ensin sanomaan hänelle, että ole hyvä ja tee työsi, koska meillä on niitä omasta takaa tarpeeksi. Jos se ei toimisi, menisin esimiehen juttusille ja sanoisin, että omaa työmoraaliani ja -jaksamistani syö se, että toiset lusmuavat ja minä painan suoli pitkällä. Jos hän ei siitä ottaisi koppia, alkaisin täytellä ceeveetä ja ottaisin iisisti.
No vähän noinkin, minä en menis työkaverille sanoon mitään, ihmettelisin vaan sitten kun tietty osa hommista ei ole tehtynä esim viikkopaliksessa. En toudellakaan tekis toisen hommia. Pyynnöstä voin tehdä palveluksia ja toisten hommia joskus, jos mulla on aikaa ja jos se on vastavuoroista, mutta en muuten. J
os taas omat työt jäkittää sen takia että toinen ei tee omiaan (tehtävien riippuvuus tjsp) niin sitten menisin heti pomolle sanoon että valitettavasti mun työ ei nyt ole ajoissa valmis, koska tämä toinen henkilö sitä ja tätä. Mun jaksamista harvoin syö se että toiset lusmuilee, joten semmosesta en ala valitteleen. Kukanenkin tehkööt omat hommansa.
Ehkä olen niin erilaisessa työssä että en vaan tajua Stinkyn tilannetta ja sitä että mikä siinä jurppii.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tiski - asiaa; niin nais- kuin lusmupointeissa.

Mä en muutenkaan tajua minkä helvetin takia mallit on niin laihoja ja muodottomia. Korostaako muka sellainen vartalo itse kangasta ja vaatetta vai mitä ihmettä? Mun mielestä joku hölmö hamonen näyttäisi selkeästi paremmalta esim. Miranda Kerr:n päällä, kuin jonkun luurangon (suvi).

Tästähän on tietty kaikenlaisia keskusteluja ollut, mä oon vaan missannut ne.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tiski

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tiski »

annepa kirjoitti:No vähän noinkin, minä en menis työkaverille sanoon mitään
Mikset? Ensimmäiseksi kantelu tai nolaus? Minusta on reilua peliä keskustella avoimesti jos jokin tökkii. Jos sen hoitaa asiallisesti, niin ei siitä mitään vahinkoa pitäisi olla. Vahinko syntyy siinä vaiheessa jos vitutus purkautuu kännissä virkistyspäivänä.
Viimeksi muokannut Tiski, 16.09.2009 12:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti:
Sanoin väärin, työnjohdolliset asiat ei todellakaan kuulu liitolle, mutta joskus ne kuuluu luottamushenkilölle.

Tämäkään asia ei kuulu liitolle mielestäni, mutta saattaa kuulua luottamushenkilölle. Enhän tiedä kaikkia taustoja tai mihin tämä asia vaikuttaa. Tai sitten se saattaa kuulua työsuojeluvaltuutetulle. Suoranaisesti ei kuulu kenellekään muulle kuin pomolle jos tuossa oli selvitetty kaikki taustat ja vaikutukset, mutta epäilen että ei ole. Ainakin tuo tuntuu vaikuttavan Stinkyyn ja työhyvinvointiin.

Esim. itse olen ollut selvittämässä asiaa jossa työnjohto eli lähin esimies kohteli yhtä tiiminsä jäsentä perusteetta muilla työnjohtometodeilla kuin muita tiimin jäseniä. Todellakin kuului mulle, koska se on syrjintää.
Jep. Työsyrjintä kuulunee työsuojeluvaltuutetulla ja tarvittaessa työsuojelupiirille, jos esimies ei saa hommaa hoidettua.

Mutta eo. tapaus ei varsinaisesti kuulosta työsyrjinnältä.

Ensimmäiseksi ei tietenkään kannata lähteä talon ulkopuolelle soittelemaan, vaan hoitaa asia kuten tix edellä linjasi.
Fcuk

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

No ei Kerr:kään mikään kovin lihaisa ole, eikä omaan silmään hame näytä sen paremmalta hänen kuin Suvin päällä. Mitättömiä eroja muissa kuin alusvaatteissa!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tiski kirjoitti:
annepa kirjoitti:No vähän noinkin, minä en menis työkaverille sanoon mitään
Mikset? Ensimmäiseksi kantelu tai nolaus? Minusta on reilua peliä keskustella jos jokin tökki. Jos sen hoitaa asiallisesti, niin ei siitä mitään vahinkoa pitäisi olla. Vahinko syntyy siinä vaiheessa jos vitutus purkautuu kännissä virkistyspäivänä.
Hyvä pointti. Minusta vaan ei ole mun asia puuttua toisten ihmisten töihin. Kuten sanoin, voin olla sellaisessa työpaikassa että en vaan tajua. Asenteeni voisi olla eri jos olisin esim edelleen leipomossa tekemässä pullaa ja työpari vaan viheltelis ja minä tekisin kaikki käntyt. Luulen että viheltely loppuis alta aikayksikön...

Tietysti jos nyt vähän tarkemmin ajattelee niin jos meillä ei aisantunkija hoida hommiaan niin kyllähän minä sille sanon että hoida hommas koska mun homma seisoo sen takia että sinä et tee sitä hommaas. Eli pyörrän sanani. Joissakin tilanteessa sanoisin työkaverille ja joissakin suoraan pomolle.

Vitutukseni ei purkaudu kännissä virkistyspäivänä.

Minun mielestä nolaamista ei ole se, jos viikkopaliksessa todetaan että "X:n hommat ei nyt sitten ole valmiit". Ja itseäänhän se siitä saa syyttää jos nolottaa, jos on kerran lusmuillut. Tehköön ens kerralla enemmän tai/ja paremmin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Fcuk kirjoitti:No ei Kerr:kään mikään kovin lihaisa ole, eikä omaan silmään hame näytä sen paremmalta hänen kuin Suvin päällä. Mitättömiä eroja muissa kuin alusvaatteissa!
Ei niin, tarkoitinkin tuoda esille hoikan mutta terveen näköisen mallin, verrattuna luurankomalleihin. Onhan noita Tyra Banks- tyylisiä muhkeitakin naisia, joiden päällä vaatteet näyttävät hyvältä ;) Vaihtelua vähän cat walkeille; +5kg jokaisella mallille ja tissit, kiitos.
The great club outshines the individual, always and forever.
Fcuk

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Onks joku koklannu tätä?
http://www.chocotelegram.fi/

Onkohan suklaa hyvää vai vähemmän hyvää? Liikelahja-esitteitä satelee ja tänään myös ekat joulukorttitilaukset hemmetti... Oon tosi surkee näissä, haluisin tilata kaikilta mahdollisilta yhdistyksiltä koska muuten jollekin tulee paha mieli! Puhtaat elämät lapsille ja sotainvalidimussukat ja plaaplaaplaa.

Vittupäät n. 50 kortin minimeineen prkl. On mulla ongelmat.

Taidan koklaa tota suklaaproggista itteeni.

edit: Ainekset
Maitosuklaa, tumma suklaa ja valkoinen suklaa. Ainekset: sokeri, kaakaovoi, kaakaomassa, täysmaitojauhe, emulgointiaine (soijalesitiini), aromiaine (vanilliini). Kaakaopitoisuus: maitosuklaa min. 35%, tumma suklaa min. 48%. Maitosuklaan min. maitopitoisuus 20%.


Joo kykenen testaa.
milli

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Mun alkoi tehdä mieli kunnon maitosuklaata... onneksi "sisko" kävi sveitsissä ja lupasi säästää mulle maistiaisia :D Perjantaina pääsee herkuttelemaan.
Vastaa Viestiin