Ninneily

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Myötätuntoa Ninniä kohtaankokö

Tunnen isosti
2
9%
Tunnen semisti
3
14%
Neutri
2
9%
Lähinnä sääliä
6
27%
Lähinnä myötähäpeää
2
9%
Jopa vihaa siitä, että pilaa samalla lapsensakin elämän
7
32%
 
Ääniä yhteensä: 22

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Ninneily

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tunnetko myötätuntoa Ninniä kohtaan, kun hän rämpii henkilökohtaisessa nevassaan? Mitä ajatuksia on herännyt?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ninneily

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Toi on kaksjakoinen juttu, vaikeaa vastata. Tohon äiti/työasiaan mulla on ihan eri fiilikset kun tohon pieksevä rahtari-asiaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ninneily

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:^ Tarkoitan, että jos nyt vaikka ylermiltä tai sanotaan itseltä loppuisi parisuhteen taivallus niin saataisiinko meitä repostella tällä palstalla yhtä raivokkaasti...
Tässä on lähinnä tarkoitus keskittää ninni-poke tähän ketjuun, ja saada aikaan muutakin kuin vp-ketjujen päivittäisiä huuteluja. Vertauksesi minuun on sikäli huono, että Ninni auliisti raportoi kenenkään pyytämättä kiemuroitaan meille hämmästeltäväksi. Hän ikään kuin välillisesti toivoo saavansa tätä kautta jotain, en tosin tiedä mitä.

Itse asiassa Ninnin viimeaikaiset poket vaikuttavat samankaltaisilta huomionhakuisilta "hätähuudoilta" kuin Gatin yksityiskohtaiset juopporunkkupaskaselostukset. Sellaista hälläväliä touhua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ninneily

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tässä on lähinnä tarkoitus keskittää ninni-poke tähän ketjuun, ja saada aikaan muutakin kuin vp-ketjujen päivittäisiä huuteluja. Vertauksesi minuun on sikäli huono, että Ninni auliisti raportoi kenenkään pyytämättä kiemuroitaan meille hämmästeltäväksi. Hän ikään kuin välillisesti toivoo saavansa tätä kautta jotain, en tosin tiedä mitä.

Itse asiassa Ninnin viimeaikaiset poket vaikuttavat samankaltaisilta huomionhakuisilta "hätähuudoilta" kuin Gatin yksityiskohtaiset juopporunkkupaskaselostukset. Sellaista hälläväliä touhua.
Eli kysymyksessä on ulosanti?

Minusta Ninni on aina ollut joku tämän palstan virallinen huono-juoppo-äiti. Ja häntä on siitä ollut luvallista bashata loputtomasti irtopisteitä keräten.

Vrt. minä olen virallinen palstaidiootti...
Päinvastoin olet palstan fiksuin kirjoittaja?

Minulla on varaa tällaiseen.

Elämästähän tulee sitä merkityksellisempaa mitä useampi ihminen on tietoinen siitä?
Jokainen kyyneltippa on merkityksellinen, tulee se sitten itkun, valon tai voimakkaan aivastuksen tuloksena.
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Ninneily

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Minusta tämä koko ketju on kuvottava. Ääneni menee sille että Ylipito poistaa tän ketjun.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ninneily

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ravinteita perkele!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Ninneily

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olen pahoillani Ylermi, ettei hieno ketjusi ottanut enempää tuulta alleen.
Vastaa Viestiin