Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:Kiitos Niba hauskasta analyysista. Muuten vielä luin ikäänkuin hyväksyen, hehheh , mutta kolme perhettä oli liioiteltu kun yksinkin aina tietäisi mihin kulloinkin on menossa, hehheh! Sinusta olen aiemmin sanonut, että olet hauskanboheemi ja älykäs, HYVIN KAUKANA henkilöstä jonka saisi antaa mennä Kitinästä pois. En ymmärrä Nibankaan kohdalla negatiivista arvostelua. Hänhän on hieno väriläiskä täällä.
Tiski kirjoitti:Tai jos nyt ylipäänsä kirjoittaisi jotain?
Fcuk kirjoitti:



Minuu tarviiii ihailla!
Tunnen nyt outo puhtautta paikassa, jonka puhtauden ylläpidosta olen tottunut huolehtimaan aiemmin vain itse?
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tiski kirjoitti:Arskan kirjoittelu on vähän kuin lapsen potalla käynnit. Vitusti pitäisi ihailla vaikka toinen vain vääntää paskaa.
Kiitokset päivän nauruista Tiskille :D Kyllä siis Arskan pitää antaa jatkaa kirjoittamista, muutenhan nää vertauskuvalliset palautteet jäisi myös kirjoittamatta.
Nehemiah James

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Kattelin tossa, että eniten possea on ollut online juuri silloin kun minä olen ollut vaikutusalueen ulkopuolella. Mitkä johtopäätokset tästä pitää vetää?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Mitkä johtopäätokset tästä pitää vetää?
Kaikki on täällä huolissaan haahuilleet, et missä sä oikeen piileksit!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Toivoisin sinne painuvan itseni.

Kiitos kannattajilleni ja kiitos itselleni.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Ihmisperse

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Ihmisperse »

Ilmeisesti minua ei siis lasketa aktiiveihin, koska en ole saanut yhtään ääntä.
Voi, kyynel valuu pitkin ihmispersposkea, niin kovin kun olen yrittänyt provota :cry:
Ihan varmana olen jonkun noraus-listalla, ihan varmana olen!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
Tiski kirjoitti:Arskan kirjoittelu on vähän kuin lapsen potalla käynnit. Vitusti pitäisi ihailla vaikka toinen vain vääntää paskaa.
Kiitokset päivän nauruista Tiskille :D Kyllä siis Arskan pitää antaa jatkaa kirjoittamista, muutenhan nää vertauskuvalliset palautteet jäisi myös kirjoittamatta.
Siis mä nauroin tuolle Tixin heitolle vielä tänäänkin ja äsken ihan sikana. Se oli todella hauska. Siihen tuo vittukin sopi tällä kertaa niin hyvin!
Lupaan jatkaa kirjoittamista jos Tix lukee ne aina noin hyvin!

ja taas kun luin tuon Tix-jutun niin nauroin...ja olen vakavassa paikassa vielä. APUA!! Joudun hulluin listoille?

Ihailukerho StadinPotta & Paska ry.
kerhon vastuullinen vetäjä: Mister Tiks Tiski
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Manaaja kirjoitti: paskaa

Syö lisää tarjoussalamia. Se helpottaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Etkö oo saanut tarpeeks ääniä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Etkö oo saanut tarpeeks ääniä?
Yleensähän puskista niitä tuppaa tulemaan ihmisille esimerkiksi nimeltä manala ja silleen.

Mutta jos antipatia pitäisi julkisesti kertoa on hiljaista.

Mutta näinhän se on, lähinnä vaan totesin asian.
No kun sun ja arskan multinikit lasketaan yhteen, niin mulla on jo ensimmäiset 10 touchdownia taskussa.
nokkaelain

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

exPertti kirjoitti:Yleensähän puskista niitä tuppaa tulemaan ihmisille esimerkiksi nimeltä manala ja silleen.

Mutta jos antipatia pitäisi julkisesti kertoa on hiljaista.

Mutta näinhän se on, lähinnä vaan totesin asian.
Näin pseudoaktiivisesti ei voine antaa uskottavia ääniä, mutta:

On usein eri asia toivoa jonkun häipyvän kuin olla eri mieltä lähes kaikesta. Esim. ex-pertin kanssa en ole useinkaan havainnut samaa taajuutta.

Oikeastaan "arskamaisesti" en toivo kenenkään nykyisistä poistuvan.

Arskalle itselleen taas tuntuu olevan turha sanoa mitään; liekö yhtä vinkeä netin ulkopuolellakin vai onko tämä jokin rooli: mutta ympäröivää maailmaa tarkkailemalla luulisi löytyvän jotain eroa omaan käytökseen. Silti haluaisin nähdä pintaa syvemmälle tai edes jotain.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jos Rorschach, Doctor Manhattan ja Edward Blake kirjoittaisivat palstalle, he olisivat palstan vivonhettuun toivotetuimmat kirjoittajat. Lisäksi heitä kaikkia syytettäisiin ruikuttamisesta, vaikka oikeasti heistä vain Rorschach ruikuttaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Etkö oo saanut tarpeeks ääniä?
Yleensähän puskista niitä tuppaa tulemaan ihmisille esimerkiksi nimeltä manala ja silleen.

Mutta jos antipatia pitäisi julkisesti kertoa on hiljaista.

Mutta näinhän se on, lähinnä vaan totesin asian.
No kun sun ja arskan multinikit lasketaan yhteen, niin mulla on jo ensimmäiset 10 touchdownia taskussa.
Hei pojat, työmuurahaiset tai kuhnurit! Tässä SA KING!

Eikun siis minä juuri inhoan multinikkejä!! En käytä multinikkejä.Usko nyt Herra Manala. Ota kiinni mm. se Porokoira ja paista pannulla.

Nokkaeläimelle sanon että minulla on hyvä käytös mielestäni täällä Kitinässä. Liiankin hyvä kun porukka täällä kuitenkin taitaa arvostaa kirjoittajaa joka laittaa paskaa ja vittua joka väliin ja puhuu pelkkää itseään ja arvoituksia yms ihan höynää ja on oikeasti pirun narsisti?

Ja normaalielämässä minulla on mielestäni todella hyvä käytös. Oleellinen ero on loan heitto, jota en kertakaikkiaan koskaan saa normaalielämässä. Olen vain hieman persoonallinen sopivalla tavalla ja tiedän sen. Siksi en vedä perässäni mitään suuria bilelaumajengejä, mutta minulla on kiva laajakin fiksu itsenäinen tukipiiri joka tietenkin on tärkeää.

Tottakai sitä on pakostakin erilaisen tuntuinen IRL kun täällä, koska tapaa kasvotusten. Täällä on se ensivaikutelma vissiin pysyvä, että mulla on propelli päässä. Aloitin kirjoitukset muinoin liian hauskana ja täällähän ei ollakaan hauskoja. Olisi pitänyt ottaa tylsä vaihde, hihi.

Kaikkein hassuinta on, että tietty osa porukasta ei tunnu vaan tajuavan kenen tukija ja ystävä kannattaisi itseasiassa olla, heheh.

STADINARSKAN
maailman sopuisimman ja mukavimman värimiehen
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:Kaikkein hassuinta on, että tietty osa porukasta ei tunnu vaan tajuavan kenen tukija ja ystävä kannattaisi itseasiassa olla, heheh.
Oliko tämä uhkaus? Ei toi perässä oleva hekottelu sitä miksikään muuta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kaikkein hassuinta on, että tietty osa porukasta ei tunnu vaan tajuavan kenen tukija ja ystävä kannattaisi itseasiassa olla, heheh.
Oliko tämä uhkaus? Ei toi perässä oleva hekottelu sitä miksikään muuta.
StadinArska on Matti Vanhanen.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti: StadinArska on Matti Vanhanen.
Toi ei ollu enää millään mittarilla hauskaa :shock:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tytöt rakkahat, Vesper, Elppis ja Bliss!

Kiitos hassuista viesteistänne. Ne olivat ns. hassunhauskoja! Ja ilahduin niistä kovinkin!
Vesper hiukan nyt rentoutuu- miun ystävä ja tukija ei tarviiiiii olla niinkuin oululainen sanoisi! Siksi Stadinarskan tukijana olo on vapauttavaa. Se on täysin vapaaehtoista mutta hyvin kannatettavaa.
Olethan Vesper kivuus silti tukijani, pus!

Elppis hauskalainen!Minä olen eri ihminen kuin Matti Vanhanen. Samaa meissä on, mutta en jaksaisi ihan jatkuvasti tekstata tekstiviestejä.
Elppis on aina ollut kiva minulle, kiitos siitä, pus!

Blississä on uskoakseni paljon samaa kuin minussa. Siis osittain onneksi, hehhehheh. Siksi meillä on viha-rakkaussuhde, jota ei kait atomipommikaan hajoittaisi! Pus!

Hyvää oloa tytöt päivällenne toivoo kaverinne

STADINARSKA
oliivinen ilmiö
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti: StadinArska on Matti Vanhanen.
Toi ei ollu enää millään mittarilla hauskaa :shock:
Noo, älä oo tommonen. Kuka sitten, Niinistö?
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Nokkaeläimelle sanon että minulla on hyvä käytös mielestäni täällä Kitinässä. Liiankin hyvä kun porukka täällä kuitenkin taitaa arvostaa kirjoittajaa joka laittaa paskaa ja vittua joka väliin ja puhuu pelkkää itseään ja arvoituksia yms ihan höynää ja on oikeasti pirun narsisti?

Kaikkein hassuinta on, että tietty osa porukasta ei tunnu vaan tajuavan kenen tukija ja ystävä kannattaisi itseasiassa olla, heheh.
Kaikkein surullisinta on, että tietty osa porukasta ei vain näe omaa narsistisuuttaan, narsistikorttia heilutellen.

Olisitko yllättynyt, jos vaikuttaisit ihmisistä keskimäärin ehkä eniten narsistiselta oman kakkasi taputtelijalta koko palstalla?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Nokkaeläimelle sanon että minulla on hyvä käytös mielestäni täällä Kitinässä. Liiankin hyvä kun porukka täällä kuitenkin taitaa arvostaa kirjoittajaa joka laittaa paskaa ja vittua joka väliin ja puhuu pelkkää itseään ja arvoituksia yms ihan höynää ja on oikeasti pirun narsisti?

Kaikkein hassuinta on, että tietty osa porukasta ei tunnu vaan tajuavan kenen tukija ja ystävä kannattaisi itseasiassa olla, heheh.
Kaikkein surullisinta on, että tietty osa porukasta ei vain näe omaa narsistisuuttaan, narsistikorttia heilutellen.

Olisitko yllättynyt, jos vaikuttaisit ihmisistä keskimäärin ehkä eniten narsistiselta oman kakkasi taputtelijalta koko palstalla?
Sulta ainakin menee niska kohta paikaltaan? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Nokkaeläimelle sanon että minulla on hyvä käytös mielestäni täällä Kitinässä. Liiankin hyvä kun porukka täällä kuitenkin taitaa arvostaa kirjoittajaa joka laittaa paskaa ja vittua joka väliin ja puhuu pelkkää itseään ja arvoituksia yms ihan höynää ja on oikeasti pirun narsisti?

Kaikkein hassuinta on, että tietty osa porukasta ei tunnu vaan tajuavan kenen tukija ja ystävä kannattaisi itseasiassa olla, heheh.
Kaikkein surullisinta on, että tietty osa porukasta ei vain näe omaa narsistisuuttaan, narsistikorttia heilutellen.

Olisitko yllättynyt, jos vaikuttaisit ihmisistä keskimäärin ehkä eniten narsistiselta oman kakkasi taputtelijalta koko palstalla?
No pikkuisen tuollaista leikillistä juttua. Älä ota manauspoika vakavasti.
En mä narsisti ole kyllä OIKEESTI.
Alkohoooolistikin kieltää olevansa alkohoolisti mutta kun minä kiellän olevani narsisti niin SE ON NIIN! Olen sopuisa ja kiva nasta kundi vaan Stadista. Vapaaehtoisesti ystävä, mutta kyllä se ihan suositeltava kaveri on... . Aha. No ei sitten... ehkä kuitenkin! Eiiii ei varmaan...

Kamala juttu tuo kakkani taputtelija. Se ei ollut yhtä hauska kuin Tixin juttu tässä muinoin..

EN TAATUSTI ole omaa kakkaani edes koskenut. Enkä katso vessanpönttöön kuin ehkä sekunnin atomisosan ettei siinä ikinä ole sopimatonta, esim. verta.

Okay siis vertaus, mutta kaamea.

Niban vastaus oli aika hauska kanssa!

Mut en minäkään saisi ROVOSOIDA.

Mutta piru vie, olenhan minä mukava tyyppi ja ihan suositeltava kamu. Mutta miten sitten olen narsisti samantien. Voi ITKU. Hei, asiahan ratkeaa sillä että sanonkin olevani limanuljaska vesipää ja idioottipootti!

Nyt voinen nukkua ei-narsistiset unet!

Manala! Olet ihan kiva mies sinäkin varmaan, tai olen ihan varma siitä! Miten sinä eroat minusta? Luulisin, että tulisimme hyvin toimeen keskenämme!!

Terveisin Samiskerho Arska&Manala ry
mitäs me narsistit!
Vastaa Viestiin