Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kahden entinen kitisijä -ketjun innoittamana avaan ketjun, jossa jokainen voi anonyymisti kertoa, kenen palsta-aktiivin (eli kirjoittaa tänne) soisi menevän syvälle ja poikittain sinne, mihin aurinko ei paista.

EDIT 23.9.2009, klo 12.34
Tuoreet tulokset:
Arska 7
Niba ja petriFB 5
Rollo (mikä on nykynimi?) 3
Homeboy ja McJanne 2
Allekirjoittanut 1
Viimeksi muokannut Riemumieli, 23.09.2009 12:34. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Nehemiah James

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Riemumielen!! Se kun saatana ei osaa laittaa äänestykseen edes vaihtoehtoja! Vittu että sapettaa!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lähtisin tässä niba-arska-rollo-linjalle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Tiski

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Vesper kirjoitti:Lähtisin tässä niba-arska-rollo-linjalle.
Toi oli aika fiksusti sanottu. Mut mähän oonkin koulukiusaaja.
bliss

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Lähtisin tässä niba-arska-rollo-linjalle.
Mä allekirjoitan tän.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nehemiah James kirjoitti:Riemumielen!! Se kun saatana ei osaa laittaa äänestykseen edes vaihtoehtoja! Vittu että sapettaa!!
En jaksanut/osannut/viitsinyt etsiä tähän kaikkia kirjoittajia. Ja sitä paitsi tähän ketjuun voi laittaa anonyymisti perusteluja. Saatan päivittää loistavaa ketjuani tilannekatsauksilla eli kuka johtaa vivonhettu-skabassa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

arska ja petriFB voisivat poistua jonnekin muualle horisemaan monologejaan. Tai edes lakata avaamasta jokaikiselle horinalleen omaa ketjua.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

par-sky kirjoitti:arska ja petriFB voisivat poistua jonnekin muualle horisemaan monologejaan. Tai edes lakata avaamasta jokaikiselle horinalleen omaa ketjua.
Ajattelin ensin, että en halua toivottaa ketään muualle - aina voi scrollata nopeasti ohi tai norata kokonaan. Mutta PetriFB on tosiaan ehkä vähän poikkeus: kaveri kun ei oikein keskustele vaan copy-pasteaa muualle tuottamiaan tekstejä keskustelupalstalle. Tämä on minusta aika kohtuutonta ja epäkohteiaisuudessaan jopa hieman ärsyttävää. Eli hän voisi kyllä mennä.

Arskan monologit taas taitavat olla aivan varta vasten Kitinään kirjoitettuja ja sellaisina toki puoltavat paikkaansa. Eivät ainakaan ole niin ilmeisen alentuvia kuin Peten lähetystyö.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

urpiainen kirjoitti:
par-sky kirjoitti:arska ja petriFB voisivat poistua jonnekin muualle horisemaan monologejaan. Tai edes lakata avaamasta jokaikiselle horinalleen omaa ketjua.
Ajattelin ensin, että en halua toivottaa ketään muualle - aina voi scrollata nopeasti ohi tai norata kokonaan. Mutta PetriFB on tosiaan ehkä vähän poikkeus: kaveri kun ei oikein keskustele vaan copy-pasteaa muualle tuottamiaan tekstejä keskustelupalstalle. Tämä on minusta aika kohtuutonta ja epäkohteiaisuudessaan jopa hieman ärsyttävää. Eli hän voisi kyllä mennä.

Arskan monologit taas taitavat olla aivan varta vasten Kitinään kirjoitettuja ja sellaisina toki puoltavat paikkaansa. Eivät ainakaan ole niin ilmeisen alentuvia kuin Peten lähetystyö.
Juu, PetriFB tuntuu tosiaan pitävän tätä bloginaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
tuulenpuiska

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Riemumieli kirjoitti:.... jokainen voi anonyymisti kertoa...
Todella anonyymisti, hei. Korjataan ensin mustanikki, jotta "vakkarit" voi "vinkua" ettei uskalla kirjoittaa omalla nimimerkillään :D
Manaaja

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

arska, niba, homeboy, mcjanne, petrifb

Kenenkään edellämainitun en ole nähnyt kirjoittavan edes vahingossa mitään fiksua. Kaikille muille palstalle kirjoittaville käy vahinko edes joskus, jopa Vilermi Vitunhauskallekin.

Edit: Oon muuten sit meta-anonyymi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Täytyy laittaa pari riviä kun ei vain haluaisi tätä osaa maailmasta löytää...

MIETTIKÄÄ nyt mitä te sanotte. Ylennätte itsenne samaan aikaan paremmaksi. Eikö se ole kutakuinkin tylsintä, itsekkäintä, epäsolidaarisinta, epämoraalisinta ja arveluttavinta ja oikeasti narsistisisinta.
Toivoisin että laittaisitte te jotakin huonoksi arvostelijat SELKEÄSTI että minä "joku" esim. manaaja olen nyt sitten oikein hyvä ja fiksu kirjoittaja.

Itse en usko, että nämä haukkujat ovat minua fiksumpia. Mutta en väitä mitään. Se ei olisi fiksua.

Tämä maailma on muutoinkin nurinkurista joskus. Jos olisin vammainen tai tummaihoinen tai jokin sentapainen niin sitten ei näin puhuttaisi.

Kiitos Urpiaiselle joka erinomaisesti sentään huomasi, että teetän tänne eriksen tekstiä, ja omaa tekstiä.

Itse pidän lukemisesta ja kirjoituksista joissa on muuta kuin parin lauseen hokema, joissa on jokin kysymys omasta elämästä tai sitten höysteenä pari vittua alkuun ja loppuun ainakin.

Mutta en ole päässyt tosiaankaan selkeyteen MIKSI minulle IRL ei koskaan tule juurikaan asiatonta negatiivista arvostelua eikä minua ikinä mistään paikasta ole IRL toivottu pois. Ihan täsmälleen päinvastoin. Olen aina saanut kivaa ja kannustavaa palautetta ja tasapuolisuuttani on kiitelty. Tasapuolisuus ja solidarisuuden edistäminen on aina ollut lähinnä sydäntäni. Siksi kylmät ihmiset suorastaan jäädyttävät uskoni hyvään!

Siksi tämä touhu täällä Kitinässä minua kummaksuttaa. Ihan oikeasti suoraan pyydän, että älkää haukkuko toisia kun itse ette silloin ainakaan ole parempia. EIKÖ tähän itsestään selvään kukaan puutu! Minä puutun.

Eniten OIKEASTI itsekkäät tämänkin ketjun ihmiset, jotka KEHTAAVAT oikeasti ilmoittaa olevansa parempia. En sallaisia tunnista IRL, mutta teitä siis on tosian IRL.

Kitinästä on sikäli hyötyä koska tämäkin kuuluu elämään. Masentavia kirjoituksia ja epäuskoa kauniiseen ihmiseen täällä syntyy, todella, mutta en pääse siitä mihinkään, että te olette ihmisiä te toisia haukkuvat ja umpi-itsekkyyttä löytyy. Se on muuten pelottavaa. Mitä jos sellainen joskus hoitaa minua? Tai vahingossa tulisi ystäväkseni ja samalla kuitenkin olisi itsensä paremmaksi julistava... Juu, EI KIVA. Yäks.

En ole mitenkään niin luja ettei tällainen haukkuminen minua masentaisi. Semminkin kun olen koettanut tuottaa OMAA juttua varsin avoimesti ilman toisten loukkauksia.


Stadinarska :)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Manaaja kirjoitti:arska, niba, homeboy, mcjanne, petrifb
Sieltähän se mun lista jo tulikin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Niba »

nope.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä yritin lukea StadinArskan tekstiä, mutta multa meni suurin osa ohi - ihan vain huonon kieliopin ansiosta. Muutenkin ihan sekavaa oksennusta näppikselle.

Ei, en ole parempi, mutta voin silti sanoa että en ymmärrä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:Täytyy laittaa pari riviä kun ei vain haluaisi tätä osaa maailmasta löytää...

MIETTIKÄÄ nyt mitä te sanotte. Ylennätte itsenne samaan aikaan paremmaksi. Eikö se ole kutakuinkin tylsintä, itsekkäintä, epäsolidaarisinta, epämoraalisinta ja arveluttavinta ja oikeasti narsistisisinta.
Toivoisin että laittaisitte te jotakin huonoksi arvostelijat SELKEÄSTI että minä "joku" esim. manaaja olen nyt sitten oikein hyvä ja fiksu kirjoittaja.

Itse en usko, että nämä haukkujat ovat minua fiksumpia. Mutta en väitä mitään. Se ei olisi fiksua.

Tämä maailma on muutoinkin nurinkurista joskus. Jos olisin vammainen tai tummaihoinen tai jokin sentapainen niin sitten ei näin puhuttaisi.


Kiitos Urpiaiselle joka erinomaisesti sentään huomasi, että teetän tänne eriksen tekstiä, ja omaa tekstiä.

Itse pidän lukemisesta ja kirjoituksista joissa on muuta kuin parin lauseen hokema, joissa on jokin kysymys omasta elämästä tai sitten höysteenä pari vittua alkuun ja loppuun ainakin.

Mutta en ole päässyt tosiaankaan selkeyteen MIKSI minulle IRL ei koskaan tule juurikaan asiatonta negatiivista arvostelua eikä minua ikinä mistään paikasta ole IRL toivottu pois. Ihan täsmälleen päinvastoin. Olen aina saanut kivaa ja kannustavaa palautetta ja tasapuolisuuttani on kiitelty. Tasapuolisuus ja solidarisuuden edistäminen on aina ollut lähinnä sydäntäni. Siksi kylmät ihmiset suorastaan jäädyttävät uskoni hyvään!


Siksi tämä touhu täällä Kitinässä minua kummaksuttaa. Ihan oikeasti suoraan pyydän, että älkää haukkuko toisia kun itse ette silloin ainakaan ole parempia. EIKÖ tähän itsestään selvään kukaan puutu! Minä puutun.

Eniten OIKEASTI itsekkäät tämänkin ketjun ihmiset, jotka KEHTAAVAT oikeasti ilmoittaa olevansa parempia. En sallaisia tunnista IRL, mutta teitä siis on tosian IRL.


Kitinästä on sikäli hyötyä koska tämäkin kuuluu elämään. Masentavia kirjoituksia ja epäuskoa kauniiseen ihmiseen täällä syntyy, todella, mutta en pääse siitä mihinkään, että te olette ihmisiä te toisia haukkuvat ja umpi-itsekkyyttä löytyy. Se on muuten pelottavaa. Mitä jos sellainen joskus hoitaa minua? Tai vahingossa tulisi ystäväkseni ja samalla kuitenkin olisi itsensä paremmaksi julistava... Juu, EI KIVA. Yäks.

En ole mitenkään niin luja ettei tällainen haukkuminen minua masentaisi. Semminkin kun olen koettanut tuottaa OMAA juttua varsin avoimesti ilman toisten loukkauksia.




Stadinarska :)


IRL ei oo URL! :wink: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Arska... Sadannen kerran... VIKA ON "LUKIJOISSA".

En yhtään ihmettele, ettet saa paskaa muualla. Todnäk olet miellyttävän näköinen, hyväsanainen, hyvän itsetunnon omaava, iloinen osallistuja. Ei sellaisia tallota. Itse pitäisin kitinäteksteistäsi vieläkin enemmän jos

- ne olisivat suht värittömiä ensisilmäykseltä
- olisivat tiiviimpiä
- eivät sisältäisi :lol: -hymiötä (oma murheeni, inhoan tota naamaa)
- olisit joskus pahalla tuulella ja vihaisit maailmaa
- naarmuttaisit hieman pintaa ja päästäisit aidompaa sisusta esiin
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti:Arska... Sadannen kerran... VIKA ON "LUKIJOISSA".

En yhtään ihmettele, ettet saa paskaa muualla. Todnäk olet miellyttävän näköinen, hyväsanainen, hyvän itsetunnon omaava, iloinen osallistuja. Ei sellaisia tallota. Itse pitäisin kitinäteksteistäsi vieläkin enemmän jos

- ne olisivat suht värittömiä ensisilmäykseltä
- olisivat tiiviimpiä
- eivät sisältäisi :lol: -hymiötä (oma murheeni, inhoan tota naamaa)
- olisit joskus pahalla tuulella ja vihaisit maailmaa
- naarmuttaisit hieman pintaa ja päästäisit aidompaa sisusta esiin
Arska on muistin mukaan komea, tummatukkainen, hyvin muodostunut pyykkilautavatsainen rantavahti ja äijänjässikkä, kaikkien kitinäpimujen unelmien täyttymys, joka osaa puhua kielillä ja soittaa luuttua ja laulaakin tuo perhana osaa, kuorossa! Mies, jonka kaikki on paketissa kohdallaan, sekä älykkyys että miellyttävyys, rikaskin tuo "piruparka" taitaa olla, hakaten "unelmien" poikamiehen kaikella tapaa, sen lisäksi että hänellä on kolme perhettä samanaikaisesti ja hän pystyy heidän kaikki tarpeet tyydyttämään täysipäiväisesti joka hetki! Kun oikein lukee, ei voi tulla mihinkään muuhun johtopäätökseen!
Viimeksi muokannut Niba, 23.09.2009 15:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Tiski

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Fcuk kirjoitti:- naarmuttaisit hieman pintaa ja päästäisit aidompaa sisusta esiin
Tai jos nyt ylipäänsä kirjoittaisi jotain muuta kuin tyhjänpäiväistä lässytystä lempikuukausista,lempiviikonpäivästä, lempikuukautisistaan tai kuvitteellisesta kannattajakunnastaan. Arskan kirjoittelu on vähän kuin lapsen potalla käynnit. Vitusti pitäisi ihailla vaikka toinen vain vääntää paskaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Kahden entinen kitisijä -ketjun innoittamana avaan ketjun, jossa jokainen voi anonyymisti kertoa, kenen palsta-aktiivin (eli kirjoittaa tänne) soisi menevän syvälle ja poikittain sinne, mihin aurinko ei paista.

EDIT 23.9.2009, klo 12.34
Tuoreet tulokset:
Arska 7
Niba ja petriFB 5
Rollo (mikä on nykynimi?) 3
Homeboy ja McJanne 2
Allekirjoittanut 1
Kyllä ymmärrän että tekisit sen riemumielellä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voisko top kolmosen sitten vaan bannata palstalta? Pwetty pwease?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tiski kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:- naarmuttaisit hieman pintaa ja päästäisit aidompaa sisusta esiin
Tai jos nyt ylipäänsä kirjoittaisi jotain muuta kuin tyhjänpäiväistä lässytystä lempikuukausista,lempiviikonpäivästä, lempikuukautisistaan tai kuvitteellisesta kannattajakunnastaan. Arskan kirjoittelu on vähän kuin lapsen potalla käynnit. Vitusti pitäisi ihailla vaikka toinen vain vääntää paskaa.
En tiedä mikä minun on, mutta kyllä nauroin tuolle lempikuukautisille ihan sairaana! Eihän se ollut niin hyvä juttu, mutta kyllä Tixillä on jotenkin hauska tuo kirjoitustyyli!

Kiitos Tix siitä, ...vai vitusti pitää ihailla...sekin oli hauskasti sanottu vaikka olikin kohdalleni pilkkaa...mutta se oli sinänsä hauskasti ilmaistu!

Kiitos Fcuck, kyllä oikeassa olet. Oma minä on sellainen haaste. Minä olen parempi kyllä IRL siinä asiassa. Se on vaikeaa kun lukijakunta on sekalaista. Ainahan tässä jää tympeät MUKA salaisuudet kertomatta. Ja muutenkin Fcuck kiitos kun jälleen kerran muistutit oikein asioista. Pus sinulle! Jätän värit pois kun ajattelit niin. Ja hymiöt! Allekirjoituksen laitan Oliiviin...

Kiitos Melnais. Luepa vielä tämä ajatuksella mitä aiemmin kirjoitin. Muutama kirjoitusvirhe voi olla, mutta nyt vain pitää lukea ajatuksella. Ei se ole vaikeaselkoinen, väitän!
Ja kiitos kommenteista. Sinä olet aina ollut tasa-arvoinen ja LUOTETTAVA , kiitos siitä sinulle!

Kiitos Niba hauskasta analyysista. Muuten vielä luin ikäänkuin hyväksyen, hehheh , mutta kolme perhettä oli liioiteltu kun yksinkin aina tietäisi mihin kulloinkin on menossa, hehheh! Sinusta olen aiemmin sanonut, että olet hauskanboheemi ja älykäs, HYVIN KAUKANA henkilöstä jonka saisi antaa mennä Kitinästä pois. En ymmärrä Nibankaan kohdalla negatiivista arvostelua. Hänhän on hieno väriläiskä täällä.

Ja Vesperin loppumielipide kaiken jälkeen. Se ei ole sellainen jonka jälkeen uskoisi hauskuuteen ja hyvyyteen tai juuri mihinkään maailmassa. Jos tylsyyteen voisi kuolla niin tuo postaus olisi sellainen koe-postaus. Olen ilman muuta voimaton, huh. Lähetän Vesperille kauniit terkut ja toivomuksen ajatella enemmän ja lukea vaikka kirjoitukseni aiemmin ja USKOA siinä olevat elämään kuuluvat käytösasiat. Älä ole Vesper vaan vihainen. En tarkoita missään tapauksessa pahaa. Minä en vain pidä ajattelemattomuudesta joka tahallista.

Stadinarska
Minnuu ei sitte tarviiii ihailla!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ronaldmäkjanne ja rollo lienevät joukon heikoimmat suorittajat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:rollo
Millä nimellä hän nykyään ratsastaa?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenen aktiivin toivoisin painuvan vivonhettuun?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:rollo
Millä nimellä hän nykyään ratsastaa?
RolloTomasi on edelleen norattu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin