Perjantai-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Osaan, nyt lähen. Hilirimpsis!
tuulenpuiska

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Minullakaan ei ole mitään sanottavaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Korkkasin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tahtois kanssa. Vedin kyllä jo rommi-rusina rahka-annoksen. Oli siinä rommia 0,04%.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tuulenpuiska

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

aasi kirjoitti:Korkkasin.
Kenet?
Rouva Pupu

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti: Jotenkin stalkkaus- tyylistä jutskaa niinQ.
Sitä suuremmalla syyllä lähettäisin lahjat takaisin vaikka olisin maininnut siitä jo mailitse. Stalkkaaja nimittäin poimii pienetkin näkymättömät vihjeet joilla kumoaa toisen selkeät sanomiset. Trust me, mulla on jo vuosia ollut stalkkeri, tosin se on taas pitänyt lomaa useita kuukausia. Tulee takaisin kun synttärit lähestyy, niinQ aina ennenkin.
Nehemiah James

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:Sitä suuremmalla syyllä lähettäisin lahjat takaisin vaikka olisin maininnut siitä jo mailitse. Stalkkaaja nimittäin poimii pienetkin näkymättömät vihjeet joilla kumoaa toisen selkeät sanomiset. Trust me, mulla on jo vuosia ollut stalkkeri, tosin se on taas pitänyt lomaa useita kuukausia. Tulee takaisin kun synttärit lähestyy, niinQ aina ennenkin.
Et ookaan pitkään aikaan stalkannut mua. Voisitsä vähän?!
Rouva Pupu

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nehemiah James kirjoitti:
Et ookaan pitkään aikaan stalkannut mua. Voisitsä vähän?!
Muuten kyllä, mutta mun mustat piikkikorkoiset nahkasaappaat on ripustettu naulakkoon ja tilalla on Puman valkoiset lenkkarit. Minihameenkin tilalla on kulahtaneet Adidaksen verskat. Ja ei siinä vielä kaikki; mun Global Positioning System on rikki ;(
Nehemiah James

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:
Et ookaan pitkään aikaan stalkannut mua. Voisitsä vähän?!
Muuten kyllä, mutta mun mustat piikkikorkoiset nahkasaappaat on ripustettu naulakkoon ja tilalla on Puman valkoiset lenkkarit. Minihameenkin tilalla on kulahtaneet Adidaksen verskat. Ja ei siinä vielä kaikki; mun Global Positioning System on rikki ;(
Aijjaa... Paska flaksi. Meen päiväkodin kautta himaan potemaan wanhuuttani, snif.
tuulenpuiska

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Rouva Pupu kirjoitti:
Muuten kyllä, mutta mun mustat piikkikorkoiset nahkasaappaat on ripustettu naulakkoon ja tilalla on Puman valkoiset lenkkarit. Minihameenkin tilalla on kulahtaneet Adidaksen verskat. Ja ei siinä vielä kaikki; mun Global Positioning System on rikki ;(
Eipäs nyt pehmoilla siitä. Takaisin ruotuun, narttu! :p:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Noustiin sit kuitenkin divaria ylöspäin futiksessa. Pildee...enivan?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Nehemiah James

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Seinäjoki, maanantai-ilta ja työmatka. Mitä aktiviteettejä on tarjolla? Onko kellään mitään ideoita? Kauheesti ei voi dokata ja panemaan en ala [kun laatunarttuja ei ole tarjolla].
Nehemiah James

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Viiden väri! Etusivu täynnä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:[kun laatunarttuja ei ole tarjolla].
Mä olisin vielä sairaslomalla... ;)

Hei, mun tissit sai hyväksyvän lausunnon ja urheiluluvan! Jee! Sen kunniaks liipasen nyt tonne pururadalle :] Helmikuussa sitten kirurgin kanssa tapaaminen ja sovitaan korjausleikkauksen yksityiskohdista. Ja että otetaanko rasvaa vatsasta vai reisistä. Nyt riittää molemmista, mut tammikuussa voi tehdä tiukkaa kummassakin... ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:[kun laatunarttuja ei ole tarjolla].
Mä olisin vielä sairaslomalla... ;)

Hei, mun tissit sai hyväksyvän lausunnon ja urheiluluvan! Jee! Sen kunniaks liipasen nyt tonne pururadalle :] Helmikuussa sitten kirurgin kanssa tapaaminen ja sovitaan korjausleikkauksen yksityiskohdista. Ja että otetaanko rasvaa vatsasta vai reisistä. Nyt riittää molemmista, mut tammikuussa voi tehdä tiukkaa kummassakin... ;)
Tuutko kyydissä, omalla vai junalla?
tuulenpuiska

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Nehemiah James kirjoitti:Viiden väri! Etusivu täynnä!
C-c-c-c-c-combobreaker!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

No nyt saatte äänestää pikkujouluista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hyi hemmetti, purtsikeikan jälkeen hirvikärpänen niskassa. Se on maailman viheliäisin elukka.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Mun mummo on siis kampannut sun mummon. (oikeasti Kiihtelysvaarasta?)
Tuupovaarasta se on, kuten siis koko äidinpuoleinen sukukin, mutta siinähän ne on melko vierekkäin molemmat. On tullut kekkuloitua mm. Öllölän maailmankuululla tanssilavalla!
Mun sukulaiset pitää vanhainkotia Kiihtelysvaarassa, bye bye mummelit! :lol: :lol: :twisted: :evil:
Onneksi ne ei oo alunperin sieltä, en oo sukuu teille, varsin helpotus molemmin puolin!
Pyyhin Netikettiin..
Enttu

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Falstaff nähty eilisiltana oopperassa. Harvoin nähnyt niin puolityhjää permantoa,kuin eilisiltana.Ryhmäperuutus vai ovatko hinnoitelleet liput liian kalliiksi.Ilta oli silti viihdyttävä. Eri laulajista johtuen,vähän tylsä elämys,
olenhan saman produktion nähnyt jo Wienissä talvella 2005.

Huomenna vielä töitä,illalla jos lähtisi johonkin baariin

Eilisaamuna heräsin,johonkin outoon käryyn/savun tuoksuun,
ei palohälyttimet piipanneet,joku oli kai yöpalansa polttanut pohjaan
tai sammunut rööki suussa sänkyyn ...
Fcuk

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nukahdin tähän nojatuoliini jo vartti sit mut en vaan jaksais kävellä sänkyyn. Peittoon kääriytyneenä tässähän vois vallan hyvin olla aamuun asti.

Mut ei, kyl mä valun.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Enttu kirjoitti:Falstaff nähty eilisiltana oopperassa. Harvoin nähnyt niin puolityhjää permantoa,kuin eilisiltana.Ryhmäperuutus vai ovatko hinnoitelleet liput liian kalliiksi.Ilta oli silti viihdyttävä. Eri laulajista johtuen,vähän tylsä elämys,
olenhan saman produktion nähnyt jo Wienissä talvella 2005.

Huomenna vielä töitä,illalla jos lähtisi johonkin baariin

Eilisaamuna heräsin,johonkin outoon käryyn/savun tuoksuun,
ei palohälyttimet piipanneet,joku oli kai yöpalansa polttanut pohjaan
tai sammunut rööki suussa sänkyyn ...
Niin harvoille on niin perkeleesti rakennettu muzaki-pyhättöjä Hesaan(Espoo ja Vantaa perässä) kun ei saa näitä vanhojakaan täyteen ja lisää tulee, kaikkiin Helsingin puistoihin pitää joku musiikkimuistomerkki rakentaa että saa kulloinenkin kaupungin pomo oman muistomerkkinsä, kumma kun tulee resultadoa ja vientituloja nytkin niin ettei ikinä? OK! Suomessa on kuulemma maailman paras musiikkikoulutus, koulutetaan helvetisti erilaista muusikkoa ja muuta laulajaa, pidetään ainakin kovaa ääntä oikeassa sävelessä sitten kun tämä laiva uppoaa..
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Fcuk kirjoitti:Nukahdin tähän nojatuoliini jo vartti sit mut en vaan jaksais kävellä sänkyyn. Peittoon kääriytyneenä tässähän vois vallan hyvin olla aamuun asti.

Mut ei, kyl mä valun.
Nuori. Ei me vanhat enää pystytä kuin nukkumaan omassa vuoteessa. Toista se oli silloin kun minä olin nuori...
Vastaa Viestiin