Perjantai-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:Tnää laivale! _Mne dogaa plajo, hihuu!
Pdäi huskss!!"
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

SikaMika kirjoitti:On tullut kekkuloitua mm. Öllölän maailmankuululla tanssilavalla!
Hiano lava ja hyvät pusikot ! Tai ainakin oli 90-luvun alkupuolella.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mehän ollaan ihan landelta koko poppoo. Siistii.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Tnää laivale! _Mne dogaa plajo, hihuu!
Pdäi huskss!!"
Fränkjuu, aiwil! Hkvaa viikinloppui sullegi =)
bliss

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Piti sitten kuitenkin tulla käymään töissä. Kummasti asioilla, joilla "ei ole mitään kiirettä" on yhtäkkiä ihan vitunmoinen kiire nimenomaan perjantaisin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vähän ärsyttää se, että se olen lähes aina minä, joka olen kotona viikonloput. Niinä harvoina kertoina kun ulostautuu, niin homma rusinoituu klo 20 mennessä. Blääh *perjantaimasis*
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:rusinoituu
uus termi *ottaa agendalle*
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:rusinoituu
uus termi *ottaa agendalle*
Oon kyl huomannut että jäbä imee aika tehokkaasti noita termejä ja sit viljelee niitä viel tehokkaammin :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:rusinoituu
uus termi *ottaa agendalle*
Oon kyl huomannut että jäbä imee aika tehokkaasti noita termejä ja sit viljelee niitä viel tehokkaammin :wink:
Se onkin kloonikyttä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tekis mieli korkata jo nyt.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Se onkin kloonikyttä.
Ne on harvassa ne pojjaat, jotka kaikki itse keksii.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nyt tuli ruusu ja suklaata... Just. Mä tiiän kuka ne lähetti ja jouduin laittaa nyt meiliä että ei enää kiitos. Selitin että vähän jo rupee ahistaa ja että ei oo kiva selitellä toiselle himassa "että ihan kaveri se vaan on joka noita kukkapaketteja lähettää". Vittu. Se heppu ei oo ikinä tajunnut että mä en hänestä ole kiinnostunut, enkä mä tajuu miks se jaksaa... Ideana eka kerta oli ihan jees ja kiva yllätys mutta nyt meni maku :(
Ehkä vähän sekava selitys mut. Äh.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Stinky kirjoitti:Nyt tuli ruusu ja suklaata... Just. Mä tiiän kuka ne lähetti ja jouduin laittaa nyt meiliä että ei enää kiitos. Selitin että vähän jo rupee ahistaa ja että ei oo kiva selitellä toiselle himassa "että ihan kaveri se vaan on joka noita kukkapaketteja lähettää". Vittu. Se heppu ei oo ikinä tajunnut että mä en hänestä ole kiinnostunut, enkä mä tajuu miks se jaksaa... Ideana eka kerta oli ihan jees ja kiva yllätys mutta nyt meni maku :(
Ehkä vähän sekava selitys mut. Äh.
Taitaa hemmo olla ihastunut sinuun. :D

Vaikea paikka, jollen sanoisi. Työystävyys on näköjään koetuksella nyt.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Tiski

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Ei-toivotut romanttiset lahjukset kannattaa palauttaa lähettäjälle. Sen tehokkaammin ei voi sanoa ettei tosiaan kiinnosta.
Stinky

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^No mä laitoin sille meiliä että älä enää lähettele yhtään mitään. Se selvis tossa vasta edellisen kukkalähetyksen jälkeen kuka se on. Luulin että sillon tuli sille selväks et ei kiinnosta mutta mutta.. Ja Martza, se ei oo mun työkaveri.
Ja kait mä luulin että se ois voinut olla joltain muulta tällä kertaa. Mulla on nimittäin synttärit sunnuntaina. Okei, ois voinu olla joltain muulta mut ei ollut :(
Viimeksi muokannut Stinky, 25.09.2009 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Nyt tuli ruusu ja suklaata... Just. Mä tiiän kuka ne lähetti ja jouduin laittaa nyt meiliä että ei enää kiitos. Selitin että vähän jo rupee ahistaa ja että ei oo kiva selitellä toiselle himassa "että ihan kaveri se vaan on joka noita kukkapaketteja lähettää". Vittu. Se heppu ei oo ikinä tajunnut että mä en hänestä ole kiinnostunut, enkä mä tajuu miks se jaksaa... Ideana eka kerta oli ihan jees ja kiva yllätys mutta nyt meni maku :(
Ehkä vähän sekava selitys mut. Äh.
Lähetä itselles isompi kimppu ja parempaa suklaata mitä miekkoselta sait :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:Okei, ois voinu olla joltain muulta mut ei ollut :(
Eikun himaan vaan ja "kato, joku ihana työkaveri (vaikkei työkaveri ollutkaan) muisti mun synttärit!". Ei mitään paineita :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Okei, ois voinu olla joltain muulta mut ei ollut :(
Eikun himaan vaan ja "kato, joku ihana työkaveri (vaikkei työkaveri ollutkaan) muisti mun synttärit!". Ei mitään paineita :D
Ehehheehee. Toi ois paha.
Mutta yhelle työkaverille (miespuoliselle toki) vitsailin kyllä mun synttäreistä ja minkä lahjan siltä haluisin. Laitoin sille jopa meilillä kuvan ko. hajuvedestä ja kerroin et stokkalta ainakin saa :] Ja ei, en todellakaan odota siltä mitään lahjaa. Kunhan herjaa heittettiin puolin ja toisin. Lupasin mein remppamiehillekkin tarjota tänään piparia mut vituiks meni kun oonkin maannut koko päivän sohvanmutkassa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Stinky kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Okei, ois voinu olla joltain muulta mut ei ollut :(
Eikun himaan vaan ja "kato, joku ihana työkaveri (vaikkei työkaveri ollutkaan) muisti mun synttärit!". Ei mitään paineita :D
Ehehheehee. Toi ois paha.
Mutta yhelle työkaverille (miespuoliselle toki) vitsailin kyllä mun synttäreistä ja minkä lahjan siltä haluisin. Laitoin sille jopa meilillä kuvan ko. hajuvedestä ja kerroin et stokkalta ainakin saa :] Ja ei, en todellakaan odota siltä mitään lahjaa. Kunhan herjaa heittettiin puolin ja toisin. Lupasin mein remppamiehillekkin tarjota tänään piparia mut vituiks meni kun oonkin maannut koko päivän sohvanmutkassa.
Onkohan se näin, että keltä haluaisi huomionosoituksia niin siltä sitten ei saa niitä ja keltä ei missään tapauksessa halua lahjuksia niin sieltä niitä sitten tippuu. Kaunis ele kuitenkin hemmolta, kun sinua noin muistaa. Synttärit on aina synttärit. Suattaapihan se olla, että hän vain halusi ilahduttaa sinua, ilman taka-ajatuksia.

Mitä remppamieheesi tulee niin anna vaan piparia sille ja sano, että oot nyt lahna sängyssä synttäreidesi kunniaksesi ja että hänen pitää antaa sulle kunnon orkku. Onhan hän sentään maaannut koko päivän, joten voimia orkkujen antamiseen pitäisi riittää.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Stinky

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Nyt on Martzalla mennyt puurot ja vellit sekasin. Ja vähän ehkä muutakin.

Työkaveri on vaan työkaveri ilman kiinnostusta. Remppamiehet on vaan heppuja kenen kanssa on hauskaa heittää pikkutuhmaa läpää.
Huomiota ja orkkuja mä saan just siltä keneltä ne kuuluukin tulla :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

martza kirjoitti:Onkohan se näin, että keltä haluaisi huomionosoituksia niin siltä sitten ei saa niitä ja keltä ei missään tapauksessa halua lahjuksia niin sieltä niitä sitten tippuu. Kaunis ele kuitenkin hemmolta, kun sinua noin muistaa. Synttärit on aina synttärit. Suattaapihan se olla, että hän vain halusi ilahduttaa sinua, ilman taka-ajatuksia.
Oot pudonnut kärryiltä, ei ole ensimmäinen kerta kun ko. hlö lähettää Stinkylle kukkia töihin. Ensin oli anonyymi ja viimeisimmän kerran jälkeen paljastui kuka kukat oli lähettänyt. Kyllä mun mielestä pitää kunnioittaa toisen pyyntöä olla lähettämättä kukkia.

Jotenkin stalkkaus- tyylistä jutskaa niinQ.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Hyvin kiteytetty muru!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:
martza kirjoitti:Onkohan se näin, että keltä haluaisi huomionosoituksia niin siltä sitten ei saa niitä ja keltä ei missään tapauksessa halua lahjuksia niin sieltä niitä sitten tippuu. Kaunis ele kuitenkin hemmolta, kun sinua noin muistaa. Synttärit on aina synttärit. Suattaapihan se olla, että hän vain halusi ilahduttaa sinua, ilman taka-ajatuksia.
Oot pudonnut kärryiltä, ei ole ensimmäinen kerta kun ko. hlö lähettää Stinkylle kukkia töihin. Ensin oli anonyymi ja viimeisimmän kerran jälkeen paljastui kuka kukat oli lähettänyt. Kyllä mun mielestä pitää kunnioittaa toisen pyyntöä olla lähettämättä kukkia.

Jotenkin stalkkaus- tyylistä jutskaa niinQ.
En tunne keidenkään taustoja, saatikka mitkä ovat siviilisäätysuhteet, aviossa, naimaton jne. Joten anteeksi tietämättömyyteni.
Oukki doukki.
Hyvä että saat huomiota ja orkkuja siltä oikealta ihmiseltä.

Tässä tapauksessa hemmo on siis ihastunut. Voi onnetonta luuseria.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:^Hyvin kiteytetty muru!
Thanks. Minä, jos joku, osaan tiivistää.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Perjantai-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Hyvin kiteytetty muru!
Thanks. Minä, jos joku, osaan tiivistää.
Hyvä, koska mun kirjotustaidot on mitä on :] En vaan osaa!
Vastaa Viestiin