Mulkku Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Suppiksia saatiin kerättyä pari ämpärillistä myös viikonloppuna. Vaimo teki todella hyvän suppispiirakkaan ja loput suppiksista pakkaseen. Ensi vl:na olisi tarkoituksena testata ja laittaa paahtopaistia, suppiskastikkeella. Nam nam...
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Rouva Pupu

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Paska sadekeli. Olen sokerista, joten tunnin vaunuilulenkki on sula mahdottomuus. Mutta kun veri vetää lenkille niin se vetää.
Fcuk

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä kaipaan suppelokeittoa! On lastenkin suosikki, joten varmaan kaikki menee siihen (en usko, et pienin käsin kerätty rasiallinen on kovin suuri) mut näistä Stockan versioista voisin kokeilla piirakkaa. Mitäs vaimon piirakkaan laitettiin, martza?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Fcuk kirjoitti:Mä kaipaan suppelokeittoa! On lastenkin suosikki, joten varmaan kaikki menee siihen (en usko, et pienin käsin kerätty rasiallinen on kovin suuri) mut näistä Stockan versioista voisin kokeilla piirakkaa. Mitäs vaimon piirakkaan laitettiin, martza?
Mä en ollut koko ajan hellan ääressä kattomassa, mitä ja miten sen laittoi, mutta otan selville, jos niin haluat.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Nehemiah James

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:Tohon väliin laittaisin jos ois mitä laittaa. Todnäk siihen uuteenkin. 8)

Onpa vaikeeta lainailut tänä aamuna.
En mää nyt sit kuitenkaan. Olen vaipunut apatiaan viikonlopun ikääntymisen jäljiltä. Etenkin kun mua ei edes muistettu. Taidan lähtee kauppakeskukseen hakemaan hyvää mieltä.
Fcuk

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

martza kirjoitti:Mä en ollut koko ajan hellan ääressä kattomassa, mitä ja miten sen laittoi, mutta otan selville, jos niin haluat.
En oo koskaan tehny sienistä piirakkaa, vaik aiemmin jo Manalalta ohjeita kyselinkin... Jakakaa herkut, ihmiset!
Muuten vedän ihan sormituntumalla ja se harvoin jättää kuivaks sekään.
Fcuk

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nehemiah James kirjoitti:En mää nyt sit kuitenkaan. Olen vaipunut apatiaan viikonlopun ikääntymisen jäljiltä. Etenkin kun mua ei edes muistettu. Taidan lähtee kauppakeskukseen hakemaan hyvää mieltä.
Tiesin unohtaneeni jotain! :doh:
Pyllistän gmailiisi vähän niin jumpoilet toivottavasti energisemmin.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Fcuk kirjoitti:
martza kirjoitti:Mä en ollut koko ajan hellan ääressä kattomassa, mitä ja miten sen laittoi, mutta otan selville, jos niin haluat.
En oo koskaan tehny sienistä piirakkaa, vaik aiemmin jo Manalalta ohjeita kyselinkin... Jakakaa herkut, ihmiset!
Muuten vedän ihan sormituntumalla ja se harvoin jättää kuivaks sekään.
Laitoin mailin vaimolle ja pyysin ohjeet, joten jossain vaiheessa välitän ne tänne.

Täältä olen joskus saanut hyvän, pasta Carbonare eli Miilunpolttajan pastan ohjeet. Oli todella hyvä ohje ja aina kun olen laittanut tämän pastan niin kehuja on tullut roppakaupalla.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Nehemiah James

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:Tiesin unohtaneeni jotain! :doh:
Pyllistän gmailiisi vähän niin jumpoilet toivottavasti energisemmin.
Kiitos kaunis!! Lupaan tulla sille kun tänään kun kökin yksin hotellihuoneessani *pus* Mutta oikeasti en edes tarkoittanut sua ;) (ja kyllähän sä kuitenkin muistit, kun tiesit unohtaneesi jotain ;))
Fcuk

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Siis juuri noin. Kirjottelen tänään mitä sattuu, jääny krabbisrunkit välistä sun muuta. ;)

Nyt ruokaaaaaaaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Torstaina ja perjantaina on aamu yhdeksäksi luvattu pakkasta/nollaa. Oho.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

martza kirjoitti:Suppiksia saatiin kerättyä pari ämpärillistä myös viikonloppuna. Vaimo teki todella hyvän suppispiirakkaan ja loput suppiksista pakkaseen. Ensi vl:na olisi tarkoituksena testata ja laittaa paahtopaistia, suppiskastikkeella. Nam nam...
Kuivaan suppikseni, säilyy ja sästää tilaa ja energiaa! :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Torstaina ja perjantaina on aamu yhdeksäksi luvattu pakkasta/nollaa. Oho.
Jaahans, se on sitten korkea aika alkaa käyttämään yhdistettyä laskettelu&tuulitakkia. 8) (Mun seksikkyydellä ei ole rajoja.)

Lisäksi halusin kertoa, että en oo koskaan ollu niin rakastunu ku oon tällä hetkellä. Tää on tosin vähän huono ketju siihen tarkotukseen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä ajattelin hankkia elämän :) *puss*
Fcuk

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

No voi perkeleen ROUVA REIKÄPÄÄ! Just puhuit ite niistä kolmesta paskanjauhantavuodesta!!11
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Fcuk kirjoitti:No voi perkeleen ROUVA REIKÄPÄÄ! Just puhuit ite niistä kolmesta paskanjauhantavuodesta!!11
Mä oon kans vähän pettynyt nyt. Rouva Pupu on tällä hetkellä Rouva Kani mun kirjoissa, NIIN loukkaantunut olen. :leuhka:
The great club outshines the individual, always and forever.
Chap

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Taas yksi KSE. Hebulin vinoilu taisi olla liikaa rouva pöpöllekin.
milli

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä en tajua mitä vikaa maanantaipäivissä on, silloin voi aina aloittaa uudestaan, jos esimerkiksi edellisellä viikolla ei ole urheillut tarpeeksi tai jotain, niin aina voi aloittaa alusta/uudelleen. Maanantaina on aina kokonainen viikko edessä jolloin voi urheilla :h:

TPK!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Chap kirjoitti:Taas yksi KSE. Hebulin vinoilu taisi olla liikaa rouva pöpöllekin.
SÄ! Oot liian herkkä jos toisen vinoilu toista kohtaan kohdistuu näin sinuun?
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
Chap kirjoitti:Taas yksi KSE. Hebulin vinoilu taisi olla liikaa rouva pöpöllekin.
SÄ! Oot liian herkkä jos toisen vinoilu toista kohtaan kohdistuu näin sinuun?
Whoo? Talar du ieuroithsjkska?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Menin kaverille kattoo BB:n häätöä ja hain hälle olutta ja tupakkia tosta lähi-Nesteeltä. Heilläpä ei pankkikorttikone toiminut eikä mulla ollu käteistä. Tyttö totes että no tule huomenna maksamaan :o Niinpä minä siis sain olutta ja tupakkaa velaksi, kuinkas laitonta sekin on. Kunnon vanha lähikauppameininki, heh.
Ehkä se meinas, että odottava äiti taitaa todella tarvita virvokkeensa :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nehemiah James

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä ajattelin hankkia elämän :) *puss*
Pysytkin siellä, prkl!! Takaisin ei ole tulemista!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Niba kirjoitti:
martza kirjoitti:Suppiksia saatiin kerättyä pari ämpärillistä myös viikonloppuna. Vaimo teki todella hyvän suppispiirakkaan ja loput suppiksista pakkaseen. Ensi vl:na olisi tarkoituksena testata ja laittaa paahtopaistia, suppiskastikkeella. Nam nam...
Kuivaan suppikseni, säilyy ja sästää tilaa ja energiaa! :cheer: :cheer: :cheer:
Joo toi oli yks vaihtoehto, mutta viehän uunikin energiaa, kun niitä kuivattaa ja sitä paitsi, pakkasesssa on muitakin pakastetavaroita, joten sähkökulutus on stabiili. Käytän täten pakkistimen maksimi hyödyn.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

martza kirjoitti:
Niba kirjoitti:
martza kirjoitti:Suppiksia saatiin kerättyä pari ämpärillistä myös viikonloppuna. Vaimo teki todella hyvän suppispiirakkaan ja loput suppiksista pakkaseen. Ensi vl:na olisi tarkoituksena testata ja laittaa paahtopaistia, suppiskastikkeella. Nam nam...
Kuivaan suppikseni, säilyy ja sästää tilaa ja energiaa! :cheer: :cheer: :cheer:
Joo toi oli yks vaihtoehto, mutta viehän uunikin energiaa, kun niitä kuivattaa ja sitä paitsi, pakkasesssa on muitakin pakastetavaroita, joten sähkökulutus on stabiili. Käytän täten pakkistimen maksimi hyödyn.
Tarkoitti varmaan (?) että säästää OMAA energiaa, ei sähköä.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Mulkku Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
martza kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Kuivaan suppikseni, säilyy ja sästää tilaa ja energiaa! :cheer: :cheer: :cheer:
Joo toi oli yks vaihtoehto, mutta viehän uunikin energiaa, kun niitä kuivattaa ja sitä paitsi, pakkasesssa on muitakin pakastetavaroita, joten sähkökulutus on stabiili. Käytän täten pakkistimen maksimi hyödyn.
Tarkoitti varmaan (?) että säästää OMAA energiaa, ei sähköä.
Kuivurilla säästää myös sähköä :)
Vastaa Viestiin