tiiiiiiiistai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja milli »

Pöh, yritin kehitellä itselleni ohjelmaa kaupungille illaksi ennen kynsihuoltoa, mutta ei saanut seuraa. Kaipa sitä voi sitten toimistolla tehdä vaihteeksi vähän pidempää päivää ja lähteä sitten vaikka viikonpäästä tiistaina aikaisemmin.
SikaMika

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaola kirjoitti:
Ollaan yritetty aikaisempina vuosina lahjoa tytöt irvistämään luokkakuvassa - ei ole onnistunut. Ehkä tänä vuonna oikea hinta kohtaa ottajansa... :twisted:
Vittu! Mulla on näemmä vaikeuksia laskuttaa oikein (kunnolla); muutama päivä sitten huutokauppaamani puhelin vietiin käsistä vaikka luulin pyytäneeni siitä liikaa, koulukuvissa irvistelin useamminkin ja kerran oltiin kaverin kanssa reppuselässä keskellä talvea koulun katolta napatussa, virallisessa koko koulun oppilaat käsittäneessä ryhmäkuvassa - pelkissä shortseissa (onneksi olen jo aikuistunut tässä asiassa jättäen shortsitkin pois). Nyt korpeaa siis etten ole älynnyt kinuta hyvin tehdystä työstä ainakaan tarpeeksi rahaa. Vanhemmat olisivat tosin voineet ehkä maksaa hieman ekstraa siitä hyvästä että olisin ollut irvistelemättä. Niin tai näin, olen epäonnistunut neuvottelutilanteissa.
tuulenpuiska

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ei mitään sanottavaa, joten kirjoitan Kitinän viikonpäiväketjuun (tm).
Manaaja

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En oo uskoa tätä todeksi. Oma pärstä deitti-ilmoituksessa ja viikon aikana vastaanotetut vonkuviestit: 35kpl.

Kannattaa se näköjään rumakin naama laittaa ilmoon mieluummin kuin ei naamaa ollenkaan. :p

:pimp:
Nehemiah James

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Mä tykkään teistä kaikista. Niin kuin ihan kaikista! Musta elämä on niin ihanaa *pus*
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Mä tykkään teistä kaikista. Niin kuin ihan kaikista! Musta elämä on niin ihanaa *pus*
Huora!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:Mä tykkään teistä kaikista. Niin kuin ihan kaikista! Musta elämä on niin ihanaa *pus*
Huora!
Häh? Missä? Jos nyt tässä olis, niin laittaisin!
Kai Nalo

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jaha, taas on huomen aamulla auton klasit jäässä.

Miksi vitussa nämä kelit ei voineet tulla jo kolme viikkoa sitten :evil:
Stinky

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Miksvarten ihminen eli minä, on niin laiska ettei edes juurikasvua jaksa värjätä? Kauhee reuhka muutenkin. Oon pitäny tukkaa aika lyhkäsenä sen helppouden vuoksi mutta nyt himottais kasvattaa. Ja sekin vaan sen takia kun mä oon ollut liian laiska leikkaamaan sitä.
Täst mä tykkäisin.. http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12623 Mustana toki :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:Miksi vitussa nämä kelit ei voineet tulla jo kolme viikkoa sitten :evil:
Koska mä olen lomalla. Torstaina paluu arkeen = aamupakkaset.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vesper kirjoitti:. Torstaina paluu arkeen = aamupakkaset.
Sunnuntaina epsanjaan, jossa on vuokrattuna 230 neliön talo meren rannalta, poreamme, uima-allas, solarium ja paljon muuta kivaa. Johan sitä sitten tulikin oltua viikko jo töissä. Tai siis "töissä" :wink:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kotiin katsomaan auton jarrut, ei sillä että niissä olisi vielä mitää vikaa. Mutta kun niille ei ole tehty mitään näiden ensimmäisten 100tkm aikana.
Vituixmän. Puuttuu (=lainassa joillakin, palauta heti!) kaikki 7mm kuusiokoloavaimet. Prkl. No, huomenna saa kaupasta uusia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ähhhh, tein huomaamattani virheen, mikä ei ole tapaistani. Eka moka oli vastata pomon soittaessa, toinen vastata myöntävästi pyyntöön tulla huomenna töihin. Enhän mä voinut ymmärtää, että juuri tuolla toimintakombinaatiolla joudun huomenna töihin. Ei tajua, mikä meni pieleen? Hukutan murheeni päihteistä koukuttavimpaan, eli jalkapalloon.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tissi vuotaa, apuaaaa! Tänään on taas vaihteeksi myös tuntunut metallimainen haju nenässä. Alkoi oikeastaan jo eilen, mutta tänään on ollut erittäin voimakas. Nenästähän ei viime tutkimuksissa löytynyt mitään hälyyttävää, seuraavaksi pitänee tutkittaa pää. Töttöröö!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Töttöröö!
Sul on väärät tabletit! Kokeile sinisiä. Mulla ainakin seisoo...
Fcuk

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Tisseille parannushönkäys ja Seinäjokipilsunarkille muisk!
Meen unimaan jaksaakseni aamulla lasten kanssa uimaan.

Jonkun lemmikkigerbiili synnytti tänään 4 lasta. Ihmettelinkin miten se on niin pallero ja miks sylitellessä sormia vasten tuntu söpöä möyrintää... Tyttö nimes lapset niin kuin vaan fiksu tyttö voi.

Gee
Pii
Lii
Nii

8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti:Tisseille parannushönkäys ja Seinäjokipilsunarkille muisk!
Meen unimaan jaksaakseni aamulla lasten kanssa uimaan.

Jonkun lemmikkigerbiili synnytti tänään 4 lasta. Ihmettelinkin miten se on niin pallero ja miks sylitellessä sormia vasten tuntu söpöä möyrintää... Tyttö nimes lapset niin kuin vaan fiksu tyttö voi.

Gee
Pii
Lii
Nii

8)
Onnea epäonnisen perhetapahtuman tiimoilta.
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Niba kirjoitti:Onnea epäonnisen perhetapahtuman tiimoilta.
Pieni erehdys tullu kamulle, tämmöstä sattuu... Poikaset pääsevät hänen myytävikseen jos tää nuori emo nyt suoriutuu hoitamisjutuista. Hyvältä näyttää so far.

Oma poitsu on roikkunu tisseissäni kiinni nähtyään gerbiili-emon imetyksen lasin läpi... :]
Vastaa Viestiin