tiiiiiiiistai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Joo-o. Kotipäivä nro 2. Ipanan kuume laski jo eilen aamupäivällä normaaliin ja nyt se jo kiipeilee seinille tekemisen puutteessa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Blääh. Mun yöt menee tätä nykyä tukkiunessa. Eilenkin mentiin klo 22 nukkumaan, ja kun kello soi 6.30, olisin hautautunut patjaani, jos kynnet olisivat olleet tarpeeksi terävät. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja milli »

Tuollahan on kylmä. Sormet ovat täysin kohmeessa, ei meinaa pystyä näpytellä. Täytyy varmaan investoida hanskoihin tai lankaan ja puikkoihin.

Ha, meidän pikkuinen on kuulema oppinut kiipeämään sänkyyn, avokki manasi äsken, että ei sitten nukuta sen jälkeen, kun koira on päättänyt meidän olevan hereillä :D

TPK!
Fcuk

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Reippailin toimistolle julkisilla, voitteko kuvitella... Juoksin Malmille, sieltä hikisenä junaan flirttailemaan höpösille työmatkalaisille ja stadissa vielä juoksut tähän. Onneks on suihku, tosin ainahan mä tuoksun melko namille.

Tänään martzan ohjeella sienipiirakkaa, mies lupas tuunaa. Mä taidan leikkii nyt tekeväni töitä muutaman timman. Pyyhin pölyjä ja järjestelen död-isin sekalaisia mappihirvityksiä. Miten joku pystyikin olemaan niin täydellinen ja samalla mahdottoman sekainen...

Raikas tiistai, poks!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Fcuk kirjoitti:Juoksin Malmille
Sitten näin sut! Ihan varmasti! Oliksäse, jolla oli buutsien nauhat auki, ja minihame päällä sukkisten kera? Herraijee... jotain rajaa darling.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja milli »

^mä haluan kans bongata geetzun *kade*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:^mä haluan kans bongata geetzun *kade*
Vitsailin vaan :) Teoriassa, Malmilla asuvana, olisin hyvin voinut nähdä!! Geetzu saa infota näistä juoksemisistaan hiukan aikaisemmin, kiitos.
The great club outshines the individual, always and forever.
Fcuk

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

:D

Mul on kirkkaan vihree pipo ja ruskee takki + byysat. En paljasta kenkiä, ettet Elppa tunnista. :roll:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja martza »

Fcuk kirjoitti:Reippailin toimistolle julkisilla, voitteko kuvitella... Juoksin Malmille, sieltä hikisenä junaan flirttailemaan höpösille työmatkalaisille ja stadissa vielä juoksut tähän. Onneks on suihku, tosin ainahan mä tuoksun melko namille.

Tänään martzan ohjeella sienipiirakkaa, mies lupas tuunaa. Mä taidan leikkii nyt tekeväni töitä muutaman timman. Pyyhin pölyjä ja järjestelen död-isin sekalaisia mappihirvityksiä. Miten joku pystyikin olemaan niin täydellinen ja samalla mahdottoman sekainen...

Raikas tiistai, poks!
Mainiota. Vaimon ohje on kuulemma omalta äidiltään, joka on 85 v. pirteä mummi. Joten ohje saattaa olla hyvinkin vanha, jos hän on sitä tehnyt nuoruudessaan. Oikeastaan tuo sähköuunin käyttö valmistuksessa on ns. nykyaikaa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Fcuk kirjoitti:
Mul on kirkkaan vihree pipo ja ruskee takki + byysat. En paljasta kenkiä, ettet Elppa tunnista. :roll:
Aivan, saatan vaikka moikata :shock:

Teinpä äsken feisbuukissa fiksusti. Tuttu laittoi statukseensa hs.fi- artikkelin vuodehoitopotilaiden ruuhkatilanteesta ja siitä että potilaat sysätään sossuille kaupunginsairaaloista jne. No vastasin siihen vaan että juu, ongelman näkee Laakson sairaalassa, missä on kamala määrä vanhempia ihmisiä jotka eivät pärjää kotona edes kotihoidon turvin, eikä niillä ole muuta paikkaa minne mennä, ja vielä joku (tottakai) helvetin fiksu heitto päälle.
No eikös tää kaveri ole Vihreiden kansanedustaja (unohtui tässä...) ja Minerva Krohn sitten laittoi oman (tottakai erittäin asiallisen ja asiantuntevan) kommentin siihen perään. Hm. Fiksu olo, NOOOOOOOOT.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oli vielä pakko tulla teille kertomaan:

Näin äsken ulkona jotain, jolle nauran vieläkin. Työpaikaltani käveli ulos kaunis nainen, jolla tuulipuku ja korkkarit :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Oli vielä pakko tulla teille kertomaan:

Näin äsken ulkona jotain, jolle nauran vieläkin. Työpaikaltani käveli ulos kaunis nainen, jolla tuulipuku ja korkkarit :D
:pics: :P :P :oops: :wink:

Jaa se oli lukenut attä köyhäily on muotia Amerikan ja Venäjän rikkaiden piirissä?
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti: Näin äsken ulkona jotain, jolle nauran vieläkin. Työpaikaltani käveli ulos kaunis nainen, jolla tuulipuku ja korkkarit :D
Eilen Sellon Prismassa nähty:
Parikymppinen ei-pahannäköinen nainen; hieno villakangastakki, Guessin BlingBling-laukku, HARMAAT COLLEGEHOUSUT ja stiletot.
Elämäni lyheni muutaman minuutin ton näyn takia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Elämäni lyheni muutaman minuutin ton näyn takia.
Sehän on muotia nyt: collegehousut ja korkkarit :D

Eilenhän Nygardia haastateltiin puhelimitse, ja mainitsi että "köyhyys on muotia", kuten Niba sanoi. Järkyttävää mun mielestä!! :evil: Jos köyhyys on muodikasta, samoin nuukuus, niin muuttais luksushuviloistaan pois, luopuis autoistaan jne. Grr, pistää ihan ärsyttään tollanen lusmuilu.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Elämäni lyheni muutaman minuutin ton näyn takia.
Sehän on muotia nyt: collegehousut ja korkkarit :D
No, onneks tässä iässä ei ole enää mitään pakonomaista tarvetta olla muodikas (sikäli kun mulla nyt koskaan on ollut... :roll: ).
Mä taidan olla se tylsimys, jonka mielestä klassinen tyylikkyys on aina muotia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Elämäni lyheni muutaman minuutin ton näyn takia.
Sehän on muotia nyt: collegehousut ja korkkarit :D
No, onneks tässä iässä ei ole enää mitään pakonomaista tarvetta olla muodikas (sikäli kun mulla nyt koskaan on ollut... :roll: ).
Mä taidan olla se tylsimys, jonka mielestä klassinen tyylikkyys on aina muotia.
Mä taidan olla nurinkurinen - mun muotoa on farkut ja (street)lenkkarit.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Elämäni lyheni muutaman minuutin ton näyn takia.
Sehän on muotia nyt: collegehousut ja korkkarit :D

Eilenhän Nygardia haastateltiin puhelimitse, ja mainitsi että "köyhyys on muotia", kuten Niba sanoi. Järkyttävää mun mielestä!! :evil: Jos köyhyys on muodikasta, samoin nuukuus, niin muuttais luksushuviloistaan pois, luopuis autoistaan jne. Grr, pistää ihan ärsyttään tollanen lusmuilu.
Piru ,mitä varten juuri ostin 150€ kengät oon niiin pois muodista kun pääsee! :(
Viimeksi muokannut Niba, 29.09.2009 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Vitsailin vaan :) Teoriassa, Malmilla asuvana, olisin hyvin voinut nähdä!! Geetzu saa infota näistä juoksemisistaan hiukan aikaisemmin, kiitos.
:shock: jotkin asiat ovat pyhiä, niistä ei saa vitsailla.

Hihii, sain luvan tuoda mimin viikon päästä toimistolle, pääsee asiakasfirman tj taas leikityttämään meidän pientä tyttöä, toivottavasti ei vaan taas villitse sitä niin totaalisesti, kuin ensimmäisellä kerralla.
bliss

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jänskättää. Hui.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Jänskättää. Hui.
Kerro heti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eihän tähän vaatekekkusteluun uskalla mitään kirjoittaa.
9-kymppisiä tässä suunnitellaan kamujen kanssa, kait kohta pitäs töihin punttikselle raahautua.
bliss

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Jänskättää. Hui.
Kerro heti.
Ei pysty vielä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kattelin aamiaiseksi niin hyväntuulisen leffan, että pakko ehkä lähteä auringonpaisteeseen ihastelemaan luonnon ihmeitä :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Palkkatyöt saa nyt riittää. Kotiin katsomaan auton jarrut, ei sillä että niissä olisi vielä mitää vikaa. Mutta kun niille ei ole tehty mitään näiden ensimmäisten 100tkm aikana.
Saattaa kyl olla tiedossa palkkatöitä etänä illalla.. Kohta on jonot puristettu pois, onneksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: tiiiiiiiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Eiks tohon ukkospilveen sopis joku pirtsakan värinen sadetakki ja -hattu?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin