Keskiviikko on kohta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Fcuk

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:Musta tuntuu että tällä palstalla on nyt toinenkin Ninni, jonka touhut vähän mua askarruttaa... Oonko ainoa?

Edit: Ja tää ei liity edelliseen viestiin :D
On meis jotain samaa ninnin kans! :wink:
Enkä prkl keksi mitä meinaat. Paneudun ajan kanssa Kitinään later. Tärkeetä.
Viimeksi muokannut Fcuk, 30.09.2009 12:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Musta tuntuu että tällä palstalla on nyt toinenkin Ninni, jonka touhut vähän mua askarruttaa... Oonko ainoa?
:nuts: :tiistai:

(Smileys tell it all)
Viimeksi muokannut Elppis, 30.09.2009 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Musta tuntuu että tällä palstalla on nyt toinenkin Ninni, jonka touhut vähän mua askarruttaa... Oonko ainoa?
Akateeminen versio?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jep.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja milli »

wtf?
Stinky

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Häh?

Ja joo. Vituikshan se kakkoshomma meni. Voi jumalauta miten joku voikin olla niin kusipää ettei voinu mulle ilmottaa että hommaa ei ole. Ämmä on tienny sen jo kuukauden eikä oo voinut ilmottaa :evil:
Saatananpaskakusipää!!!!
Ton homman takia menetin yhen duunin ku halusin olla lojaali tälle tyypille ja homma kusi. Vitun vitun vittu.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mitäs te nyt naiset täällä sekoilette? Mikä akateeminen Ninni-tyyppi? 8)

Mulla on masentava viikko, sekä työmielessä että muutenkin. Jos on taipumusta melankoliaan, voiko syksyn vaihtaa kevääseen?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kai Nalo

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

No haloo. Mites ois rosessori tai jotain. Eikös sekin ole tavannut oman rekkiksen tai kakkiksen ja nyt on ostamassa omaa yhteistä kanalaa?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Stinky kirjoitti:Voi jumalauta miten joku voikin olla niin kusipää ettei voinu mulle ilmottaa että hommaa ei ole. Ämmä on tienny sen jo kuukauden eikä oo voinut ilmottaa
Saatananpaskakusipää!!!!
no hei. Siitähän ois tullu kauhean paha mieli sille ja sulle. Nyt tuli vaan sulle. Se voitti! Tai luuli voittaneensa.

Prkl. Taidan painua himaan työkaluliikkeen kautta. Stna.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lähikaupoissa ei myyty Wiener Nougat Crushia :/ Olisin laittanut sitä korvapuusteihin. No, nyt täytyy soveltaa muita makuja perinteisten rinnalle... Ajattelin olla kiltti ja lahjoa työkavereita pullalla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tiesittekö, että Easy Body ananas-proteiinipatukka on ihan sairaan hyvää!!! :P
En tarvii enää ikinä suklaata!!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:Tiesittekö, että Easy Body ananas-proteiinipatukka on ihan sairaan hyvää!!! :P
En tarvii enää ikinä suklaata!!!
Sinun ei siis enää tarvitse työntää tuota ruskeaa patukkaa tai vastaavaa suuhusi? Suklaassa on kyllä muutakin kuin energiaa mikä pistää sitä suussaan mussuttamaan.
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:Musta tuntuu että tällä palstalla on nyt toinenkin Ninni, jonka touhut vähän mua askarruttaa... Oonko ainoa?
Ei tartte olla huolissaan. Osaan hoitaa raha-asiani niin, etten itse jää pakkorakoon. Jos minä ostan eteisen ja toinen osapuoli loput, ongelmaa ei kohdallani synny, tappioista nyt puhumattakaan...
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

prosessi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Musta tuntuu että tällä palstalla on nyt toinenkin Ninni, jonka touhut vähän mua askarruttaa... Oonko ainoa?
Ei tartte olla huolissaan. Osaan hoitaa raha-asiani niin, etten itse jää pakkorakoon. Jos minä ostan eteisen ja toinen osapuoli loput, ongelmaa ei kohdallani synny, tappioista nyt puhumattakaan...
Älä nyt noin sano; vertaus muuttuu vaan paremmaksi! Asuminen miehen tulojen varassa, töissä vanhempien firmassa...
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
ninnithequeen

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vitsit.

Mulle tarjottiin hiukan edullisempaa ja hiukan isompaa asuntoa. Mutku mutku. Hmm...
Stinky

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^No mitä sä mutkuttelet? Mikä siinä on vikana?
ninnithequeen

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:^No mitä sä mutkuttelet? Mikä siinä on vikana?
Mm. hissitön talo ja ylin kerros. On pikkasen hankalampi sit jatkossa. Pitää tosissaan miettiä ja nähdä se mesta ensin, on meinaan viel vanha talokin. Mä minkään remontin allekaan halua....jaajaa. Pitää kattella ny.
Ja se hintaero ei päätä huimaa.
Stinky

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Jaa, no sit.

Tää lähtee kirppikselle. Moro!
Dumis

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NYT KYLLÄ JÄNNITTÄÄ ETTÄ KUKA SE TOINEN VESPAN MAINITSEMA NINNI OLIS? SAATAIS VÄHÄN ÄKSÖNIÄ TÄLLE PALSTALLE!!

JOSPA SEN TIEDON SAIS ILLAN BB:N JÄLKEEN, NIIN SIT VOIS MENNÄ ILOISESTI&ONNELLISESTI NUKKUMAAN...

Tsiisus, lähden mökille kun en kestä tätä jännitystä.
tuulenpuiska

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Dumis kirjoitti:NYT KYLLÄ JÄNNITTÄÄ ETTÄ KUKA SE TOINEN VESPAN MAINITSEMA NINNI OLIS? SAATAIS VÄHÄN ÄKSÖNIÄ TÄLLE PALSTALLE!!

JOSPA SEN TIEDON SAIS ILLAN BB:N JÄLKEEN, NIIN SIT VOIS MENNÄ ILOISESTI&ONNELLISESTI NUKKUMAAN...

Tsiisus, lähden mökille kun en kestä tätä jännitystä.
Tähän väliin, tuulenpuiska tulee kertomaan Ettei Voisi Vähempää Kiinnostaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Tais tulla täältä sinne. Nyt kyllä paistaa jo aurinko.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Tulipas käytyä itä-keskuksessa pitkästä aikaa ostoksilla. Sehän on perkele kuin ulkomailla olisi. Mustaa naamaa vilisee vastaa useammin kuin valkoista ja kotimaista kuulee vain myyjien suusta :shock:

Ja joo. Miksi helvetissä kaikissa paitsi Haloisen pappakauluspaidoissa pitää olla nykyään joku helvetin printti selässä. Onks se muotia nyt lähi-idässä? No, ostin neljä. Sulaudun enskerralla paremmin Ahmedin ja Metzurstin väliin jos vielä itikseen eksyn..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Paskattaa. Btw miksi ainakin mielestään fiksut ihmiset vetävät perässään kivirekeä ja vain, ah, rakkauden nimissä?
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

En nyt ihan ymmärrä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäs saada perjantaille huone Tampereelta ja Ilves on täynnä. Mihin mä nyt meen?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin