Keskiviikko on kohta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sieltä se tulee varoittamatta!
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja milli »

TPK!
Heräsin aikaisin, joten päätin lähteä aikaisin töihin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:Sieltä se tulee varoittamatta!
Hei, liian suurta arvausta. JÄÄHYLLE ARVAUKSESTA!!

Niba, pallomestari! Laita tuo kamala avatarkuva pois, please! Minulla tulee liian huono mielleyhtymä!

Ota oppia Millivanilliinista! Hänellä eli sinulla Milli on kaunis avatar. Oma kuva ja harrastus ja väriä. Kaunis nainen ja luonto ja kiva koira. Ihan täydellinen symbioosi.

Ei minulla muuta. Minä aloitan päiväni ja aion elää ihmisiksi ja ei tässä sen kummempia. Hiukan enemmän vaatteita. Onks tää hiukan tylsää kun Stadinarskakaan ei osaa sanoa mitään kummempaa mut kyllä kynä vaan käy ja ihailla pitää niinkuin Tix kirjoitti...EN VOI olla vieläkin nauramatta sitä!

Kaikille jotka sen ansaitsevat, iso halaus ja suudelma. Olen terve niin en levitä porsasinfluenssaa enkä syöpää. Hyviä soluja tuleepi. Oho, en kai taas ollut narsisti. En ole kuitenkaan sellainen yhtään, mutta kun kirjoitin näin niin sittenhän minä olen vaikka en ole. Kuinka mä oikein toimisin?

Kertokaa ja ottakaa halit vastaan

STADINARSKALTA
kiireiseltä oliivintuoksuiselta
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vika saikkupäivä, mitähän keksis...? Ulkona näyttäis olevan liian kylmä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja milli »

Vesper kirjoitti:Vika saikkupäivä, mitähän keksis...? Ulkona näyttäis olevan liian kylmä.
Käperry sohvalla viltin alle ja lue jotain hyvää kirjaa, ihastele kirpakkaa syksyistä ilmaa ja alkavaa ruskaa.
Miten olet muuten parantunut? Onko vielä kipuja? Saatko/pystytkö jo alkaa urheilla?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

milli kirjoitti:Miten olet muuten parantunut? Onko vielä kipuja? Saatko/pystytkö jo alkaa urheilla?
Kipujahan ei ole ollut ollenkaan, yhtäkään särkkäriä ei ole tarvinnut sairaslomalla syödä. Perjantaina sain kirurgilta luvan aloittaa urheilun, poislukien muutamat lajit kuten mm. uinti ja jooga. Osa haavoista on vielä auki... Juokseminenkaan ei vielä ihan onnistunut kun kokeililn, mutta kyllä mulla ens viikolla alkaa taas spinni :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja milli »

Vesper kirjoitti:Kipujahan ei ole ollut ollenkaan, yhtäkään särkkäriä ei ole tarvinnut sairaslomalla syödä. Perjantaina sain kirurgilta luvan aloittaa urheilun, poislukien muutamat lajit kuten mm. uinti ja jooga. Osa haavoista on vielä auki... Juokseminenkaan ei vielä ihan onnistunut kun kokeililn, mutta kyllä mulla ens viikolla alkaa taas spinni :]
No mutta tuohan on mahtavaa :) Hienoa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ajattelin talveksi varata Barcelonan reissun perheelle. Täytyy varmaan samalla poiketa Camp Noulla Barcan pelissä, nuuh.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää ainakin pysyy viltin alla koko päivän....poskionteloa pakottaa, vaan hampaita ei enää, kun ne kaks hoitovirheen kokenutta kaivettiin eilen pois. Auts.

Kirpee kiva ilma, mutta salee kohta tulee vettä.
Stinky

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihana auringonpaiste! Jos hyvin käy, niin tänään pääsen kaverin kanssa kirpputorikierrokselle töiden jälkeen. Jos ei päästä lähtee niin sit kutsuu lenkki.

Raha-asiat stressaa ja sen huomaa käsien ihottumasta. Ei hyvä :(
Se kakkosduunin pomo on outo.. Mun piti jo melkein kuukaus sitten mennä harjottelee ja sinä päivänä (itseasiassa tää on tapahtunut jo pari kertaa) kun piti mennä, se ilmotti alle 2h ennen duunin alkua, että ei tarviikkaan tulla. Hmph. Ens viikon perjantaina pitäs alottaa ja toissa päivänä laitoin viestiä et mites ne harjottelupäivät? Vittu, mitään ei oo kuulunut.
Jos se ei mua sinne tarviikkaan, niin aika munatonta touhua olla ilmottamatta sitä mulle! Mä jo yhestä toisesta duunista kieltäydyin ku haluun tonne toiseen. Helvetti jos tää homma kusee ny!
No joo, kyllä mä mietin et haluunko mä oikeesti sinne kun meno on jo nyt tämmöstä... Onpa sekavaa tekstiä taas. Kiitos ja anteeksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ajattelin talveksi varata Barcelonan reissun perheelle. Täytyy varmaan samalla poiketa Camp Noulla Barcan pelissä, nuuh.
Piti minunkin käydä Berliinin olympiastadionilla katsomassa Hertha Berlin-Dortmund, mutten onnistunut pääsemään ja näkemään..


tässä mielenkiintoinen kimarapaikka!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Duunihaastis meni hyvin. On se vaan kiva kuulla että on "ammattitaitoinen ja arvokas" :P Kerrankin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tiski

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Kannan poliittisen vastuuni palstan huonosta henkisestä johtamisesta ja siirryn IRL-tehtäviin. Syytän mediaa ajojahdista, sitäpaitsi Tukiainen, sikari pimpissä ja omakotitalo Lepsämässä.
milli

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Duunihaastis meni hyvin. On se vaan kiva kuulla että on "ammattitaitoinen ja arvokas" :P Kerrankin.
Mahtava juttu tämäkin :)
On kiva saalla kuulla olevansa arvostettu.

Enää reilu 3h töitä.. karkaan aikaisemmin töistä, jotta pääsen pusuttelemaan avokkia ennen kuin hän taas karkaan iltatöihin.
bliss

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja bliss »

:cry:
Stinky

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mikä surettaa?
Edit: Kappas. Blondikin tajus jo.
Viimeksi muokannut Stinky, 30.09.2009 11:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Haistakaa huilu pojat. Nyt tuutte takas ja sassiin. Ja Pupu kanssa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Haistakaa huilu pojat. Nyt tuutte takas ja sassiin. Ja Pupu kanssa!
Nii just. Kurret kujertaa totuuksia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Edelleenkään en ymmärrä ihmisten KSE-meininkiä. Vitunko väliä, onko rekisteröitynyt vai ei? Vai onko niin, että rekisteröityneet eivät tee muuta kuin kirjoittavat tänne unohtaen kaiken muun vai mitä helvettiä???
Paras päivä ikinä.
Kai Nalo

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Riemumieli kirjoitti: KSE-meininkiä
:?:

Käytä Saatana Epiduraalia ?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

KosteaSilmäisetExitit on vaan sitä varten, ettei tuu houkutusta kirjotella. Ei olla kaikki kato samanlaisia zenmestareita itsehillinnässä niinku sä, Riemis.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:Edelleenkään en ymmärrä ihmisten KSE-meininkiä. Vitunko väliä, onko rekisteröitynyt vai ei? Vai onko niin, että rekisteröityneet eivät tee muuta kuin kirjoittavat tänne unohtaen kaiken muun vai mitä helvettiä???

Denial my friend, denial.
The great club outshines the individual, always and forever.
Fcuk

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Riemumieli kirjoitti:Edelleenkään en ymmärrä ihmisten KSE-meininkiä. Vitunko väliä, onko rekisteröitynyt vai ei? Vai onko niin, että rekisteröityneet eivät tee muuta kuin kirjoittavat tänne unohtaen kaiken muun vai mitä helvettiä???
No ku Tixin piti kokoajan kirjautuu tänne häirikköviestieni takia, samalla tuli sit hukattua työaikaa ketjujen selailuun. Mun täytyy hommata salaisuudet pitävä sähköposti-osoite. 8)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Musta tuntuu että tällä palstalla on nyt toinenkin Ninni, jonka touhut vähän mua askarruttaa... Oonko ainoa?

Edit: Ja tää ei liity edelliseen viestiin :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Keskiviikko on kohta

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Voi perse. Huomenna pitäs mennä asiakkaalle esittäytymään ja mä just tajusin et mulla ei ole enää pukua. Voi venäjä.

No ja ketut. Enpä taida jaksa ostaa uuttaa just nyt. Katotaan sit joskus toiste taas..
Vastaa Viestiin