TouhuTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään juostava asioilla, neuvolassa, siivottava, pyykättävä...ja mä en pentele jaksais ku noi vatipäät kissat valvotti mua taas prkl. Äääääääää :swirl:

Pliis yhet kunnon yöunet nyt joku päivä, jooko.

Mitäs nussukoilla mielessä tänään?
Dumis

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ähää!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Pliis yhet kunnon yöunet nyt joku päivä, jooko.
Get used to it ;)

Onx täysikuu? Eikö? No mua valvovitutti yöllä ihan sit muuten vaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pitäiskö sitä vallan rötvätä hela päivä, kun ei ole mitään pakollista Miekalle?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Heh, kunnon säätämistä pari päivää. Eilen hötkyilin salille lähtiessä, ekaksi oli autosta kumi puhki, sitten päätin mennä pyörällä, alkoi sataa vettä, ei tehnyt mieli lähteä pyörällä, mutta kun renkaanvaihtajaa ei ilmestynyt, piti lhäteä zygällä, sitten kun lähdin pyörällä, niin rengas oli tyhjä ja polkupyöräpumppu oli rikki!! Onneksi isä sai nopeasti renkaan vaihdettua kuitenkin ilmestyttyään paikalle, ja pääsin vielä jumppaan.

Tänään ilmestyin kotitoimistolle, äiti tervehti kysymällä, että mitä ihmettä teen siellä.. olisi kuulema pitänyt olla asiakkaan luona. GRAH! Koko viikon luullut, ettei tällä viikolla ole kuin yksi päivä asiakkaan luona. Nou hätä :D

TPK!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aaaah, onpa kiva taas Kitinöidä tältä 24 tuumaiselta :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Voin kertoa, että tissit jääty aamulenkillä. Mulla on vaatepula näihin aamuihin, ois helpointa kun sporttiliivit ois suoraan sellaset topatut lämpöset. Onks sellasii?

Tänään keskityn turvallisuusasioihin, myrkkyihin lähinnä. Lapset tossa leikkii tyhjillä myrkkypulloilla, ajattelin opettaa niille järjestelyä, tarrojen liimailua ja muuta sellasta kliffaa. Hyvä äiti -aamu, pitkästä aikaa! Mieskään ei kuorsannut. Kovin kovaa.

Tekisin martzan vaimon ohjeilla sienipiirakkaa mut nyt on taas sienipulaa. Miksei näille tärkeimmille voi olla kotiinkuljetusta perkele!!1

Plöts.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Fcuk kirjoitti: Plöts.
Ah, ihanan syvällistä :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Fcuk

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Spruits.

Luulin et myrkyt lenteli mut se olikin pissaa. Voi miksi pienen pojan pitää riisua housut ja vaippa ja rientää pissaamaan isosiskonsa eteen parketille? Pissaleikit alotettava jo alle 2-vuotiaana?

Isi hoitaa, mä vaan ihailen. Johdan tätä proggista ja hoidan raportoinnin. 8)
Stinky

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Taas täällä remppamelun keskellä. Pikkuhiljaa pinna kiristyy kun ei kuule omia ajatuksiaankaan..
Tänään kipikipi töiden jälkeen himaan vaihtaa lenkkikuteet niskaan, reppu selkään ja lenkille :h: .
Sen jälkeen ystin luo moikkaa muksuja ja kaupan kautta kotiin. Aattelin tehä Millin karppilasagnea. Son taivaallista!!!
Huomisiltaa kovasti ootellen..Taidan kyllä olla vähän kipee kun lupasin kattoo lätkää juipin kanssa :roll: . Ehkä mä otan kirjan mukaan..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Huh, työhaastattelu 8.15, olin perillä 8.12. Huhhuh.
Paras päivä ikinä.
milli

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

^^
Toki, mä teen vain hyvää ruokaa :)
Ootko bongannut jo mun kokkiblogin?

Ihan perjantaifiiwis.. tosi hyvä olla, oliskohan hypnoosinauhan kuuntelulla mitään osuutta asiaan :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sain kirjeen!
Pistän kiertoon..
Kannattaa teidänkin vastata näin ruhtinaalliseen offeriin!



Dear Friend,

I want you to patiently read this offer. I am Mr.Micheal Boutzit from Gabon the son of late Mr.M'Bouy-Boutzit, the Head of Delegation to the World Bank in Gabon. My father was the linkman between the Organization For Petroleum Exporting Countries - OPEC and the petroleum sector in a Gabon. He also attend OPEC meetings constantly in Geneva.

My father was able to make USD$10.2million through the sale of allocated oil quota in OPEC, which is currently deposited in a vault company here in Togo where I am presently furthering my education. I want you to assist me to claim this money as i cannot claim it directly because I am still a student, and would not want any one to raise eye brows as a result of the sum involved.

It is on this basis that I am contacting you for assistance, If you will be interested, claim documents will been processed and sent to you. The documents with which the fund is been deposited will be changed to reflect you as the new beneficiary so that you will be eligible to collect the fund on my behalf.

I will give you 30% of the fund for this assistance. I am aware of the international monitoring of all large-scale financial movements after the September 11th 2001 terrorist attack on America and to avoid any state of financial investigation, I will provide a classified clearance paper from the relevant body which will exonerate the money from either drug, money laundered or terrorist related proceeds.

I want to assure you that there is no risk attached in this transaction. You should also provide me with your private telephone and fax numbers for easier communication.

I wait for your immediate reponse.

Kind regards,

Mr.Micheal Boutzit
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^^Mä käyn siellä säännöllisen epäsäännöllisesti vierailulla :]

Aattelin jopa kokata sitä juipille... Mä en yleensä tykkää muille tehä sapuskaa (kun en vaan osaa) mutta toi on semmonen ruoka mitä todellakin kehtaan tarjota.
milli

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:^^Mä käyn siellä säännöllisen epäsäännöllisesti vierailulla :]

Aattelin jopa kokata sitä juipille... Mä en yleensä tykkää muille tehä sapuskaa (kun en vaan osaa) mutta toi on semmonen ruoka mitä todellakin kehtaan tarjota.
Oiku toi lämmittää mieltä :D
Ootko kokeillut jo kebabkukkakaalivuokaa? Olen tarjonnut sitä myös vieraille. Mä tein sitä taas itselleni, nyt kokeilin lisätä timjamia.. toivottavasti on hyvää.
Ja sitten eilen tein valkosipulitabascocashewpähkinöitä. Sai herkutella, kun urheilen eilen pari tuntia :)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Nyt pitänee hilppasta labraan.

Äh, ei mihinkään sp-tautitesteihin, senkin perwåt!!! Ihan vain testilabraan eli konehuoneeseen. Vittu teillä on aina yhtä likainen mielikuvitus.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stinky

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Milli, en oo muita vielä kokeillut mutta suunnitelmissa on :]
Mä aattelin tehä jälkkäriks "riisisuklaata". Eli sulattaa suklaan ja sekottaa riisimuroja sekaan. Sit pakkaseen jähmettymään. Nyt jo kuola valuu ku mietin noita...
Manaaja

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Sit pakkaseen jähmettymään.
Jääkaappiin. Vahinkopakastuminen ei tee hyvää suklaan rakenteelle.
Stinky

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Kiitos. Jääkaappiin sit!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Millaiset ovat masai-kengät?
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Riemumieli kirjoitti:Millaiset ovat masai-kengät?
Vaikkapa tuommoset
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Nyt pitänee hilppasta teelle.

Äh, ei millekään ulosteelle, senkin perwåt!!! Ihan vain iltapäiväteetä juomaan (vihreää teetä kun se kuulemma tekee niiiin hyvää). Vittu teillä on aina yhtä likainen mielikuvitus.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Frederik Krueger kirjoitti:Nyt pitänee hilppasta teelle.

Äh, ei millekään ulosteelle, senkin perwåt!!! Ihan vain iltapäiväteetä juomaan (vihreää teetä kun se kuulemma tekee niiiin hyvää). Vittu teillä on aina yhtä likainen mielikuvitus.
Freddystä on tulossa hauska. Tää toistuvien vitsien käyttö on hyvä idea, onhan se toiminut sarjoissa jo pitkään. Herää vain kysymys että kuka on toiminut Freddyn huumori coachina?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Millaiset ovat masai-kengät?
Vaikkapa tuommoset
Eikö kossulekalla saisi saman efektin vähän halvemmalla?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: TouhuTorstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:
Mitäs nussukoilla mielessä tänään?
Suihkuun meno.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin