Pöperö-perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nehemiah James

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vaola kirjoitti:Espoolaiset vanhemmat:
http://www.adressit.com/opetustoimen_leikkaukset_espoo

Saa toki muutkin allekirjoittaa. :)

Kouluissa säästetään jo nyt, esim. ainakaan tyttöjen kouluun ei saa palkata sijaisia 3.-6. luokkalaisille, kuin vasta sitten jos opettajan poissaolo venyy yli kolmen päivän. Avustajia ja erityisopetustakin on vähän tarpeeseen nähden.
Tein ton jo alkuviikosta :)
Kai Nalo

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ah. Ensimmäinen etäpäivä varmaan kolmeen kuukauteen. Me likes.

Uiui:

http://galleries.boobstudy.com/photo/128/

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Wittu... Kai Nalo on nyt ignoressa ihan hetken :D Vain sen takia, että voin työaikana surffata tätä sivua.

Pus. jne.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kynsihuollon kautta Manseen. Reipas poika on siivonnut mun autonkin tällä välillä, kyllä taas kelpaa ajella :] Tilulii!

Ja se urpå joka hengaa lorttopuistossa mun nikillä ja tiluliillä: koita nyt kasvaa vähän.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vaola kirjoitti:Espoolaiset vanhemmat:
http://www.adressit.com/opetustoimen_leikkaukset_espoo

Saa toki muutkin allekirjoittaa. :)

Kouluissa säästetään jo nyt, esim. ainakaan tyttöjen kouluun ei saa palkata sijaisia 3.-6. luokkalaisille, kuin vasta sitten jos opettajan poissaolo venyy yli kolmen päivän. Avustajia ja erityisopetustakin on vähän tarpeeseen nähden.
Addressi on liian pintapuolinen voidakseni allekirjoittaa sen. Uskon että sillä olisi enemmän uskottavuutta jos siinä esitettäisiin ehkä jopa luvuilla, mistä koulutoimessa puuttuva raha voitaisiin ottaa. Esim. nostetaan Espoon kunnallisveroa n prosenttia, säästetään sairaalakuluissa ja vanhustenhuollossa jne.

Kai tuo jonkinlaisena mielenilmauksena toimii, mutta sinällään addressi tuntuisi minusta melkein yhtä tyhjältä kuin "Vaadimme sotien ja tappamisen lopettamista kaikkialta maailmasta"-addressi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stinky

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^^^ Sama juttu!
Mulla on vielä ikkuna tossa selän takana ja esimies istuu siellä :]

Mä oon ihan täpinöissäni illasta... ♫♪♫ What a feeling ♫♪♫
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:♫♪♫ What a feeling ♫♪♫
Mitä mitä?! Jos oot keskustan suuntaan liikkumassa, niin soittele :)
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Fcuk kirjoitti:Ei toimi kone ei.
Olen kuullut juttua tuosta ongelmasta. Sen korjaaminen ei kuulostanut ihan helpolta, edellytti mm. kovalevyn kopeloimista toiseen koneeseen kytkettynä. Työpaikkani tietokoneheppuli oli jo joutunut muualla korjaamaan kahdeksan tuohon vaivaan törmännyttä konetta.
Stinky

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:
Stinky kirjoitti:♫♪♫ What a feeling ♫♪♫
Mitä mitä?! Jos oot keskustan suuntaan liikkumassa, niin soittele :)
Eikäku mulla on treffit :]
Fcuk

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Enttu kirjoitti:Ai joo se että tili on tyhjä ja vuokra maksettu 40€ pitäis pärjätä
2 vkoa SAATANA :shock:
Ja sit mietit muuttavas lähemmäs ydintä ja vielä isompaan kotiin? Ei kande. Ei se makarooni oo niin hyvää. ;)
Fcuk

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nehemiah James kirjoitti:Pitäkää tunkkinne. Mä pakkaan kamat ja lähden möksälle, prkl.
Pääsetkö yksin möksälle?
prosessi kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Ei toimi kone ei.
Olen kuullut juttua tuosta ongelmasta. Sen korjaaminen ei kuulostanut ihan helpolta, edellytti mm. kovalevyn kopeloimista toiseen koneeseen kytkettynä. Työpaikkani tietokoneheppuli oli jo joutunut muualla korjaamaan kahdeksan tuohon vaivaan törmännyttä konetta.
Viddu! Taitaa olla paras vaan siirtää masiina lapsille pelikoneeks ja hakea kaupasta uus, en jaksa näitä tämmösii juttuja en niin ku yhtään.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jaa, ku kerran puhutaan ruoasta...
Eli oon vähä mietiskelly, et pitäiskö mun vähän vähentää tulisen ruoan syömistä..ku nyt semmoset ei-tuliset ei kohta maistu enää miltään. Söin äsken tonnikalatortillaa, joka olikin melko hyvää..mut mietin kokoajan, että missä on jalapenot?!?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Aah, pakolliset vastenmieliset paskanakit suoritettu (hyvä minä! reipas minä!, ruoka tulilla, kämppä kimaltaa, kohta takas ulos aurinkoon ja salille suih! =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Nehemiah James

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:
Pääsetkö yksin möksälle?

Ehei sentään sellasta luxusta mulle. Pojan kanssa ollaan kahdestaan liikkeellä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

EI VOI OLLA TOTTA!! :evil:

Niin mun tuuria. Illan seura ilmoitti juuri olevansa flunssassa, ja ehdotti nopeaa ruokailua alkuillasta. Sain hankittua itselleni vapaaillan, onhan tässä oltu jo pari kuukautta taas ihan kiltisti... Taitaa mennä päin pyllyä ulkoilut AINA. Marttyroin, enkä suunnittele tulevaisuudessa enää mitään :x
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Voi muru :(
SikaMika

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pakko vasikoida nyt kun olen itse paikan jo kaikesta minulle "tärkeästä" ratsannut (varoitus: ei maalaisille): Lauttasaaressa (osoite Vattuniemenkuja 5f) alkoi eilen kolmepäiväinen Ystävämyynti, jossa myydään merkkivaatteita niin Aikuisille Miehille kuin naisillekin mukavasti alennetuin hinnoin. Pukumiehet älkööt vaivautuko; itse koin ilmapiirin kodikkaaksi viimeistään siinä vaiheessa kun mennessäni sovittamaan surffishortsejani totesin pukukoppeja olevan vain pojille ja tytöille!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt kun olisi mökki. Mökin pihassa nuotio. Nuotion vieressä lepotuoli. Lepotuolin käsinojassa tölkinpidike. Tölkinpidikkeessä olut. Olut puoliksi mahassani tekemässä seuraa grillikyljelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:Nyt kun olisi mökki. Mökin pihassa nuotio. Nuotion vieressä lepotuoli. Lepotuolin käsinojassa tölkinpidike. Tölkinpidikkeessä olut. Olut puoliksi mahassani tekemässä seuraa grillikyljelle.
:dream: (unohdit jonkun hieromasta jalkapohjia)
The great club outshines the individual, always and forever.
Fcuk

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

SikaMika kirjoitti:Pakko vasikoida nyt kun olen itse paikan jo kaikesta minulle "tärkeästä" ratsannut (varoitus: ei maalaisille): Lauttasaaressa (osoite Vattuniemenkuja 5f) alkoi eilen kolmepäiväinen Ystävämyynti, jossa myydään merkkivaatteita niin Aikuisille Miehille kuin naisillekin mukavasti alennetuin hinnoin. Pukumiehet älkööt vaivautuko; itse koin ilmapiirin kodikkaaksi viimeistään siinä vaiheessa kun mennessäni sovittamaan surffishortsejani totesin pukukoppeja olevan vain pojille ja tytöille!
Mul on viel parit uudenkarheet Vansin ja Osiriksen popot tuolta, oisko ollu 3 ystismyyntiä taaksepäin kun innostuin. :]
bliss

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hmmh... Kun kävelin ytimestä takaisin työpaikalle, oikeustalon kohdalla tuli vastaan kolme oikein hyvin pukeutunutta nuorehkoa miestä. Siis niinq tyylikkäitä pukumiehiä. MUTTA! Kahdella kolmesta oli tumman puvun kaverina jalassa sellaset 80-luvun tyyliset vitivalkoiset tasapohjaiset varrelliset lenkkarit. WTF? Mikä yhdistelmä tämmönen on? Kamalaa!?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Hmmh... Kun kävelin ytimestä takaisin työpaikalle, oikeustalon kohdalla tuli vastaan kolme oikein hyvin pukeutunutta nuorehkoa miestä. Siis niinq tyylikkäitä pukumiehiä. MUTTA! Kahdella kolmesta oli tumman puvun kaverina jalassa sellaset 80-luvun tyyliset vitivalkoiset tasapohjaiset varrelliset lenkkarit. WTF? Mikä yhdistelmä tämmönen on? Kamalaa!?
Mä näin eilen siistin pukumiehen (BOSS:n puku) siniruskeat PURKKARIT jalassa :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

SikaMika kirjoitti:Pakko vasikoida nyt kun olen itse paikan jo kaikesta minulle "tärkeästä" ratsannut (varoitus: ei maalaisille): Lauttasaaressa (osoite Vattuniemenkuja 5f) alkoi eilen kolmepäiväinen Ystävämyynti,
Njäh. Tässä meidän toimiston yläkerrassa oli ihan vasta yks Ystävämyynti, josta hamstrasin kasan Cheap Monday -nimisiä farkkuja :P
Fcuk

Re: Pöperö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Olikohan se just tämä puku+lenkkarit -yhdistelmä, jolla kaverini mua koitti järkyttää kertoessaan italialaisten kundien pukeutumisesta? Saattoi olla! En oo törmänny täällä mut enpä oikein ole pidellytkään silmiä auki. Tai jos auki niin tuijotellut vaan silmiin (miten tänä syksynä kaunissilmäisiä miehiä onkin niin ku joka nurkalla, hmmh).
Vastaa Viestiin