Sekosunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Töttöröö vain kaikille!111!!1
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvää Syntymäpäivää Bluntly :h:

Kahvetta ny vaan. Lapsonen tuhisee viel niin söpösti että tekis kyl mieli kellahtaa viereen vielä...
SikaMika

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Röyh.

Aika kännissä. Ei pitäisi olla, päätin jo aikaisemmin ettei jatkoja meillä koska ne johtaa aina monen päivän lamaantumiseen.

Mulla oli vielä eilen monen sadan kappaleen läjä tyhjiä poltettavia levyjä pöydillä notkumassa. Aloin jo tuskastumaan niihin ja olin antamassa ne pois lähes ilmaiseksi (20€) Huutonetissä ja olisin ollut valmis tiputtamaan hintaa jos olisi ollut tarvis. Sitten tuli yksi daamin kaveri joka tarjosi niistä 50€, esitin empiväistä jolloin kaveri kartoi että saisi saman satsin tilattua jostain ulkomailta 60€:oon. Emmin vielä hetken ja lupauduin jos saisin rahat heti kouraan. Sain. Hah!!

Riiistokapitalismi jyllää edelleen, joten ei syytä muuttaa maasta. Elämä on kaunista, kuitti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jaahas. Syksyn uudet lukujärjestykset on julkaistu, ja ne on ihan paskaa. Pitääkö tässä alkaa sen takia salia vaihtamaan. En pääse enää yhdellekään aamutunnille, koska NIITÄ EI JUMALAUTA OLE! Mun aamujoogakin on siirretty toiselle päivälle klo 19.

Yöllinen myrsky on näemmä vaihtunut aurinkoiseksi syyspäiväksi. Suihkuun ja äireen synttäreille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vesper kirjoitti:Jaahas. Syksyn uudet lukujärjestykset on julkaistu, ja ne on ihan paskaa. Pitääkö tässä alkaa sen takia salia vaihtamaan. En pääse enää yhdellekään aamutunnille, koska NIITÄ EI JUMALAUTA OLE! Mun aamujoogakin on siirretty toiselle päivälle klo 19.

Yöllinen myrsky on näemmä vaihtunut aurinkoiseksi syyspäiväksi. Suihkuun ja äireen synttäreille.
Sori kulta, mä unohdin sut. FB->
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Kiitti, I feel so special.

Mihin se auringonpaiste katos??!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jestas, mikä rankkasade :shock:

Me ei ees herätty yöllä myrskyyn, vaikka makkarin ikkuna oli auki...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vähän jo kihelmöi: huomenna paikallisderby Classic-Koovee ja meitsi lehtereillä. Mut nyt vapaapäivän kimppuun, ainaski lastenhoitoo ja sali, illalla BB - tietty. Ainiin ja jos ehtis väijyy Canalilta Pooli-Chelsea. Näin se etenee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Illalla seniilipäivälliset uusimmassa ylioppilastalossa, on se pieni mutta suuri! Sitten nuorten rouvien kanssa Apolloon pöllöilemään, kumma varatut tai kihlatutkaan ei kahden lapsen äidit ole turvassa! Shocked! :shock: Oli se vaikeaa päästä taksilla eilen kotiin kello kolme, oma syy mutta lippis pelasti kupolin vedenpaistumukselta!! :vihelt:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei hyvä päivä.

Polvi petti kävellessä -> kaatumus vastamaalatun kapistuksen päälle ja lihakeitto syliin. Nuo kun sai siivottua niin nokasta alkoi vuotamaan hillittömästi verta.

Ja kaikenlaiset onnittelut ketuttaa. Onhan taas hetken lähempänä kuolemaa, mutta ei sitä järkeä näytä edelleenkään tarttuneen kalloon. Tuttujen kakaratkin alkaa olemaan kohta lukioiässä kun oma tilanne menee vain entistä pahemmin seinille.

Hukutan murheeni palttoonappeihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Ei hyvä päivä.

Polvi petti kävellessä -> kaatumus vastamaalatun kapistuksen päälle ja lihakeitto syliin. Nuo kun sai siivottua niin nokasta alkoi vuotamaan hillittömästi verta.

Ja kaikenlaiset onnittelut ketuttaa. Onhan taas hetken lähempänä kuolemaa, mutta ei sitä järkeä näytä edelleenkään tarttuneen kalloon. Tuttujen kakaratkin alkaa olemaan kohta lukioiässä kun oma tilanne menee vain entistä pahemmin seinille.

Hukutan murheeni palttoonappeihin.
Lisätään taakkaa! Onnittelut! Otetaas taas!

-hauskaa veljellä on tämä sama päivä,pitää soittaa uudestaan menin häirittemään kesken Taiji-Wushu harjoitusten :(
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ei synttärionnitteluja siis Bluntlylle. Selvä :]

Mukavan rauhallinen kotiviikonloppu takana. Ollaan vaan oltu, käyty markkinoilla ja söpistelty. Kävin mä toki eilen lenkillä ja tänäänkin olin kovasti menossa mutta tot vettä sataa jatkuvasti kaatamalla eikä hotsita mennä kastumaan nyt.
Leivoin tänään sienisipulipiirakan ja tein suppilovahverokeittoa :h:
milli

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Meillä sunnuntaista tuli siivouspäivä, ollaan järjestelty kaikki kaapit, luututtu, umuroitu jne..
Kohta voisi katsella turhat kamat vaatekaapista ja nautiskella triplesec-vodka-karpalomehu-vadelma - hässäkkää.. vois keksi tuolle nimenkin. On nannaa.
Ei jaksa urheilla tänään, tuollainen ilma vielä, on kivempi pysytellä kotona.
nastamuumio

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Bluntly kirjoitti: Ja kaikenlaiset onnittelut ketuttaa. Onhan taas hetken lähempänä kuolemaa, mutta ei sitä järkeä näytä edelleenkään tarttuneen kalloon. Tuttujen kakaratkin alkaa olemaan kohta lukioiässä kun oma tilanne menee vain entistä pahemmin seinille.
Hei, on ehkä vähänkö tylsintä ikinä kertoa näkemistään unista, mutta mä näin unta, että kitinäläiset rakensi viime yönä avaruusalusta ja sä olit tosi tärkeessä roolissa siinä! Mutta pidä vaan paska päivä, jos siltä tuntuu, aina tulee uusia!
tuulenpuiska

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

nastamuumio kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Ja kaikenlaiset onnittelut ketuttaa. Onhan taas hetken lähempänä kuolemaa, mutta ei sitä järkeä näytä edelleenkään tarttuneen kalloon. Tuttujen kakaratkin alkaa olemaan kohta lukioiässä kun oma tilanne menee vain entistä pahemmin seinille.
Hei, on ehkä vähänkö tylsintä ikinä kertoa näkemistään unista, mutta mä näin unta, että kitinäläiset rakensi viime yönä avaruusalusta ja sä olit tosi tärkeessä roolissa siinä! Mutta pidä vaan paska päivä, jos siltä tuntuu, aina tulee uusia!
Sä oot niin positiivinen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Bluntlylle synttärionnittelu-puss!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
bliss

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vddu. Meinaa tulla flunssa. Ei yhtään kivaa.
tuulenpuiska

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

bliss kirjoitti:Vddu. Meinaa tulla flunssa. Ei yhtään kivaa.
Mullekin meinasi tulla, mutta jotenkin onnistuin välttämään sen. On niistä flunssajutskista jotain apua.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Katselin CSI Miamin onnnoittamana kolmosnaisjupakkaa 3 gorgeous blonds..
1:125000 on tripla, USAssa oli 294 triplaa 44-64..
Mustiilla ja poikalapsilla enemmän joten kolmen kauniin blondin odote aika alhainen, muttei mahdoton, kun otetaan vielä huomioon että 50% ihmisistä ei voi kutsua kauniiksi ellei kutsu loppuja sitten rumiksi?
Tämä on jo paskanjauhuun isoäitiä! Ainakin siuussa siltä jo maistuu..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:vois keksi tuolle nimenkin. .
Se on " vattu-vittu - juoma " (what do we do) :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin