Minä Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ruvetaan vaikka egosentrisiksi. Minä minä minä!
tuulenpuiska

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

McJanne kirjoitti:Jaahah, se ois sit meno duunaileenpuuhaileen. Mitähän tästäkin nyt taas tulee, bittu.
Sanomista tulee, yleensä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lunta!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

aasi kirjoitti:Lunta!
Niinku ihan kunnollako?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Niinkuin koko ajan sataa sellaisia tosi-isoja hiutaleita.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Se olis sit pulkan oston paikka!
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Olipas pirtee keli kävellä töihin. Pikkasen ripsutteli vettä ja tuuli kovasti mutta polvisukat farkkujen alla ja paksuakin paksumpi hupparivillatakki nahkarotsin alla piti viiman loitolla. Ihana syksy :h:
Jos vettä ois tullut oikeen urakalla niin oisin laittanut mun ihkut kumpparit jalkaan :]
Mä ootan innolla jo ens sunnuntain kirpparikeikkaa. Pääasia ois päästä kamoista eroon eurolla parilla kappale ja tietty ootan sitä et pääsis itekkin vähän shoppaamaan.
Dumis

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Grääh, kiva maanantai rilluttelu_viikonlopun jälkeen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ajattelin nukkua pitkään, mutta ennen seiskaa paikalle pölähtänyt raksamies oli toista mieltä alkaessaan sahailemaan kaakeleita. Nyt sitten normiäkäinen.

Ja lukiessa kymmenen ensimmäistä työmailia teki mieli hakea äkkilähtö ihan minne tahansa päiväntasaajan toiselle puolelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

1h15min aamuruuhkassa, voi saatanan saatana. Silmätkin vuotaa, mikä lie algeeria iski heti aamusta. Ja sitten vielä yks kolleega yritti hyppiä silmille. Virhe!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:1h15min aamuruuhkassa, voi saatanan saatana. Silmätkin vuotaa, mikä lie algeeria iski heti aamusta. Ja sitten vielä yks kolleega yritti hyppiä silmille. Virhe!
Kiva työmatka mulla..

Aamulla klo 9:15 metrossa, naiskuljettaja;

"Arvoisat matkustajat! Eikö olekin mukavaa käyttää julkista liikennettä? Psss. katsokaapa Itäväylälle?"

Autoruuhka oli alkanut metron vieressä jo ennen brandöta ja ilmeisesti automatisointi poistaa kujettajat metroista viidessä vuodessä..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Ihana kuski :D

Varmaan piristi monen aamua.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:^Ihana kuski :D

Varmaan piristi monen aamua.
Eilen taas junakuljettaja kehoitti kaikki katsomaan vasemmalle puolelle Oulunkylän asemalla pysähtyessä. Muutama ambulanssi, paloauto ja poliisiauto paikalla, useat uniformuiset miehet poimivat ihmisenpaloja muovipusseihin pitkin pendolinoraiteita :( Arvatkaa kuinka moni katsoi vasemmalle...? (siis pyrki saamaan esim. pikkulapset katsomaan VÄÄRÄÄN suuntaan..)
Viimeksi muokannut Elppis, 05.10.2009 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Näin Ylermistä ja sen muksusta unta! Ei erotiikkaa, mutta semmoista ystävällistä vanhemmuuskeskustelua <3

Oli muuten parhaiten nukuttu yö ehkä kolmeen yöhön :wink:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nonni, yyh. Lukemaan. Yyh. No välillä ei oo ees tylsää, välillä kuolettavaa. Nyt suhtaudun positiivisesti ja otan haasteen vastaan.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:^Ihana kuski :D

Varmaan piristi monen aamua.
Eilen taas junakuljettaja kehoitti kaikki katsomaan vasemmalle puolelle Oulunkylän asemalla pysähtyessä. Muutama ambulanssi, paloauto ja poliisiauto paikalla, useat uniformuiset miehet poimivat ihmisenpaloja muovipusseihin pitkin pendolinoraiteita :( Arvatkaa kuinka moni katsoi vasemmalle...? (siis pyrki saamaan esim. pikkulapset katsomaan VÄÄRÄÄN suuntaan..)
Niin joo auto-onnettomuuksissahan koppa yleensä kätkee veriset jäänteet sisäänsä "siistiksi" paketiksi, junan ja ihmisen törmäyksessä taas ihmiskehon heikkous suuria kiihtyvyyksiä ja hidastuvuuksia kohtaan tulee oivallisesti esiin. 8)
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

TPK!

Hyvä keventävä juttelutuokio tänään, mieli on parempi vaikka vähän haikea.

Ikävä koiruutta, se jäi niin söpösti goijaamaan sohvalle aamulla.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Eivät ne ikävät asiat puhumalla parane, jos takana on tekoja. Niistä vain joko pääsee yli tai ei pääse, siinä ei puhe, varsinkaan virheen tehneen, auta paskan latia. Mutta eteenpäin elävän mieli, ehkä se siitä. Se on toki muistettava, että parhaimmat lyömäaseet saa juuri toisen epämunauksista.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:Eivät ne ikävät asiat puhumalla parane, jos takana on tekoja. Niistä vain joko pääsee yli tai ei pääse, siinä ei puhe, varsinkaan virheen tehneen, auta paskan latia. Mutta eteenpäin elävän mieli, ehkä se siitä. Se on toki muistettava, että parhaimmat lyömäaseet saa juuri toisen epämunauksista.
Miksi ajattelet noin kyynisesti? Eiköhän se ole enemmän niin, että kaikki on tapauskohtaista, riippuen myös hyvin paljon ihmisistä. Vai oliko toi sun kommenttis vaan mielipide joka oli piilotettu julistusmuotoon?
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:Eivät ne ikävät asiat puhumalla parane, jos takana on tekoja. Niistä vain joko pääsee yli tai ei pääse, siinä ei puhe, varsinkaan virheen tehneen, auta paskan latia. Mutta eteenpäin elävän mieli, ehkä se siitä. Se on toki muistettava, että parhaimmat lyömäaseet saa juuri toisen epämunauksista.
Miksi ajattelet noin kyynisesti? Eiköhän se ole enemmän niin, että kaikki on tapauskohtaista, riippuen myös hyvin paljon ihmisistä. Vai oliko toi sun kommenttis vaan mielipide joka oli piilotettu julistusmuotoon?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:Miksi ajattelet noin kyynisesti? Eiköhän se ole enemmän niin, että kaikki on tapauskohtaista, riippuen myös hyvin paljon ihmisistä. Vai oliko toi sun kommenttis vaan mielipide joka oli piilotettu julistusmuotoon?
Ei kun se on realismia. Otetaanpa esimerkki. Joku pettää jotain toista. Tapauksen faktat eivät muutu miksikään, vaikka pettäjä miten sanoisi "Ei koskaan enää, ei mitenkään, ei, ei, ei." Petetty pääsee siitä yli tai ei pääse olosuhteista ja muusta skeidasta riippuen, tekijän puheista vähät välittämättä. Ja vielä harvempi pääsee yli niin, ettei ainakin joskus ottaisi asiaa uudestaan esille ja iskisi sinne, missä se eniten sattuu. Toisaalta ehkä se on sille mulkulle ihan oikein (?).
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Riemumieli kirjoitti:Eivät ne ikävät asiat puhumalla parane, jos takana on tekoja. Niistä vain joko pääsee yli tai ei pääse, siinä ei puhe, varsinkaan virheen tehneen, auta paskan latia. Mutta eteenpäin elävän mieli, ehkä se siitä. Se on toki muistettava, että parhaimmat lyömäaseet saa juuri toisen epämunauksista.
Eivät parane, mutta se miten antaa tapahtumien vaikuttaa omaan itseensä sitä voi työstää. Kun alkaa tunnistaa miten tapahtuneet heijastuu omassa itsesään ja ajatuksissaan, on helpompi lähteä työstämään itsestään ehjempää ihmistä.
Fcuk

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

-- Petetty pääsee siitä yli tai ei pääse olosuhteista ja muusta skeidasta riippuen, tekijän puheista vähät välittämättä.

*ei allekirjoita*

Puheen vaikutusta ei missään nimessä voi sivuuttaa yli pääsemisessä. Hell no. Naurettava ajatuksenakin.
Kai Nalo

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Hola! +26c. On niin hikiki. Jos ottas suomalaisen aamiaisen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minä Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarttis kai katsella useammin tuota firman etanapostilaatikkoa. Kuusitoista millinen pino lounareita nyt, mitähän noilla tekisi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin