Kermainen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

tuulenpuiska kirjoitti:Nyt meni liian vaikeaksi. Tohtori Puiska myöntää tappionsa ja tietämättömyytensä tässä asiassa. Jossain muistan todettaneen että ihminen on ristiriitainen olento. Liekö sillä vaikutusta tai ei, ken tietää?
Niinpä. Turha mun on kai tät anaalisoida enempää, piti vaan päästä purkautuu vähän. Tää homma on perseestä. Syvältä perseestä. Mä luulin että olin "päässyt siitä yli" mutta en kait sit kun olo on näin kurja.
tuulenpuiska

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti: Niinpä. Turha mun on kai tät anaalisoida enempää, piti vaan päästä purkautuu vähän. Tää homma on perseestä. Syvältä perseestä. Mä luulin että olin "päässyt siitä yli" mutta en kait sit kun olo on näin kurja.
Tää asia kantsii vissiin käsitellä naisseurassa, luulen ma.
Stinky

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Njääh. Mä luulen et mä jätän tän tähän. Ei tää kuitenkaan märehtimällä miksikään muutu.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Stinky kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Keittiöpsykologioimalla voisi todeta että se kun toinen imartelee ja haluaa juuri sinua, niin alitajuisesti vastaa niihin tunteisiin. Tai jotain.
Muttakun mä en halua! En en en. Mä oon sanonut sille että jättää mut rauhaan, se on sanonut mulle samaa. Ja mä tiedän että me molemmat ollaan sydämestä asti tarkotettu sitä. Mikä helvetti meissä sit vetää toisiamme puoleen näin? Tää on ihan perseestä!
Kemiallinen vetovoima? Elimistö haluaa päästä muodostamaan yhdisteitä ja päräyttämään kunnolla. Te tuoksutte oikealta toisillenne :) vaikka ei noin muuten tahtoisikaan. Ja kun ei oo mikään tietonen valinta niin se on vaan kärsittävä. Jos lohduttaa, niin biologiselta pohjalta: noin kolmessa vuodessa hajuun tottuu eikä se enää vaikuta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mayah kirjoitti:Mä inhoan tänään kaikkea ja kaikkia. Vituttaa kuin pientä sikaa. PRKL!
Tää on tän päivän Tunnelma täälläkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei Tukijat, Manaajat, Söpöttäret, Kivat ja kiusankappaleet!

Minulle tapahtui jotakin, jota en vielä muutama tunti sitten olisi IKINÄ uskonut.
MITEN minä sen kertoisin kun kuitenkaan ette voisi uskoa. Siis en uskoisi itsekään.
Ruumiini on koossa ja asiat siellä oikeissa paikoissa, älkää peljästykö.

Turskainen
Possi
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Hei Tukijat, Manaajat, Söpöttäret, Kivat ja kiusankappaleet!

Minulle tapahtui jotakin, jota en vielä muutama tunti sitten olisi IKINÄ uskonut.
MITEN minä sen kertoisin kun kuitenkaan ette voisi uskoa. Siis en uskoisi itsekään.
Ruumiini on koossa ja asiat siellä oikeissa paikoissa, älkää peljästykö.

Turskainen
Possi
Erektio?
Rejektio.

Kävin muuten viime keväänä Hämeenlinnan kautta Willessä joo, no komments!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olin ajatellut että huomenna menee auto tilaukseen, mut ei tuu mitään. Pakko mennä kauppaan hipelöimään sisustusjuttuja, ei voi muuten tilata.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

milli kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Tsemppiä! Ilmottele kuin käy :)
thx, juu lupaan raportoida :)
kahden viikon päästä homma on jo hoidettu, hulppeeta.

Ha, Mimi näyttää niin söpöltä vaalenpunaisessa villapaidassaaan. Nyt voisi sitten omien lapasten jälkeen neuloa sopivamman kokoisen neuleen tytylle, toi prototyyppi on sopiva varmaan parin kuukauden päästä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Hei Tukijat, Manaajat, Söpöttäret, Kivat ja kiusankappaleet!

Minulle tapahtui jotakin, jota en vielä muutama tunti sitten olisi IKINÄ uskonut.
MITEN minä sen kertoisin kun kuitenkaan ette voisi uskoa. Siis en uskoisi itsekään.
Ruumiini on koossa ja asiat siellä oikeissa paikoissa, älkää peljästykö.

Turskainen
Possi
Erektio?
Rejektio.

Kävin muuten viime keväänä Hämeenlinnan kautta Willessä joo, no komments!
En mä oikein kehtaa kertoa mutku oli vaan pakko kertoa et yllätyin. Kyll se HORMOONEIHIN liittyy...
onneksi siis ei kuitenkaan MORMOONEIHIN.

Stadinarska
kömpii nukkumaan haaveilemaan samanlaisesta elämästä kuin nyt on, hihih

Voih. Mä nauroin itselleni......Olen kovin hauska mies...itselleni!! Hohoo.

Hahaa.

Hihii.

Hah.

Pah.
Vastaa Viestiin