Totinen Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Hymy pyllyyn! Vitsit seis! Nyt on totinen paikka...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

tuulenpuiska kirjoitti:Hymy pyllyyn! Vitsit seis! Nyt on totinen paikka...
Juu ota nyt kuitenkin pääsi pois perseestäsi? Nyt naurattaa kaikki, pitää mennä nukkumaan että pystyy taas vakavoitumaan, kestää sitten aamullakin töihin menevän porukan totaalisesti repeämättä..
Oikeestaan se piti olla jo edellinen totinen torstai, sillä tänään ei ole edes saunaa ellei omaa lämmitä.
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei pysty. Eilen aamusta oli muuten puhallusratsia työpaikalla, mut en viittinyt puhaltaa kun ei olis kuitenkaan ollut mitään. Eilen illalla sit otin yhen oluen, mutta luulenpa ettei sekään olis värähtänyt viisarissa jos olis puhallutukset tänäänkin ollunna... Myltsi muistaa että vasta ysiltä saa sit kepua kaupasta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Puolen päivän jälkeen mökille tuulastaan...eli isolla kauhalla häppää. Niin vähän juopotellut kesän ja syksyn aikana, että todennäköisesti tulee vedettyä OD:t. Mut joo, väsään nyt tilanneraportin Pirkanmaalta noille isoille pomoille...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Woop, sienimettä kutsuu tänään! Mä ajattelin kuivata noita suppiksia ispälle ja äispälle joululahjaks. Johonki nättiin lasipurkkiin ja sillain.
Jostain kumman syystä tämä aamu onkin mennyt itse tehtyjen joululahjojen miettimiseen.. Oisko teillä antaa lisää vinkkejä mitä lahjoja vois tehdä itse?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Anna lahjakortteja: Tällä kortilla ikkunoiden pesu, lastenhoito, kesäkukkien istutus jne. Vielä kun näet vaivaa kortin ulkonäön kanssa niin toimii.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Valvoin koko yön koska löysin jääkaapista avaamattoman vissypullon joka ei ollut 3 viikon poissaolon jälkeen väljähtynyt.

Löysin varpaasta nöyhtää, maistui ihan juustonaksulle. Epäilen sukkia - missä lie pyörineet.

Pylly tuntui hassulta. Tunnustelin sitä tuntikaupalla ja etsin peräpukamia. Löysin lisää nöyhtää.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bliss

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Joku stadinarska kekkasi Supernikin?? Tittidii..

Vttu. Huvittais mennä päiväkaljalle tonne rantaan, mutta eihän se oo soveliasta kun on torstai ja lokakuu. :shock:
Dumis

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti: Vttu. Huvittais mennä päiväkaljalle tonne rantaan, mutta eihän se oo soveliasta kun on torstai ja lokakuu. :shock:
No mene! Koit tehä jotain spontaania, sitten tuntee elävänsä. Enkä nyt tarkoita välttämäti päiväkaljoja tai sienten poimimista.
Jos olit löytänyt jonkun roomeon, niin nappaa se kainaloon ja eikun menox :hep:
bliss

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti: Vttu. Huvittais mennä päiväkaljalle tonne rantaan, mutta eihän se oo soveliasta kun on torstai ja lokakuu. :shock:
No mene! Koit tehä jotain spontaania, sitten tuntee elävänsä. Enkä nyt tarkoita välttämäti päiväkaljoja tai sienten poimimista.
Jos olit löytänyt jonkun roomeon, niin nappaa se kainaloon ja eikun menox :hep:
Siin on sellanen käytännön este että mä oon töissä ja se toinenkin on töissä, ja noin sadan kilsan päässä täältä :D
Mutta mä karkaan koht hommista, ihan omin lupineni :]
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hauskaa, että ihmiset ovat hyvällä tuulella. Mutta itse kunkin kannattaisi etsiä hyvää mieltä myös muusta kuin toisten ihmisten seurasta. Kun ja jos ero tulee, mieli on pohjalukemissa tai uuden rakkauden ilmaantuessa leijutaan taas pilvissä. Ei sellaista vuoristorataa kukaan kestä eikä liiallinen tunteilu ole sielulle hyväksi.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Riemumieli kirjoitti:Hauskaa, että ihmiset ovat hyvällä tuulella. Mutta itse kunkin kannattaisi etsiä hyvää mieltä myös muusta kuin toisten ihmisten seurasta. Kun ja jos ero tulee, mieli on pohjalukemissa tai uuden rakkauden ilmaantuessa leijutaan taas pilvissä. Ei sellaista vuoristorataa kukaan kestä eikä liiallinen tunteilu ole sielulle hyväksi.
Turpa kii biatch ja koita elää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihan huonon radiovinkin annoitte eilen! Pistitte ns. paskaa pakettiin eli verhositte Groove FM:n johonkin ihan muuhun. Pökiöt!

Järjestän homopariskunnalle polttarit (erilliset). Vinkkejä? Voin sitten haukkua nekin täällä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Otsaan kasvoi kyrpänen. Ihmettelin kun entisen kämpän takuuvuokraa ei alkanut kuulumaan tilille. Laitoin meiliä ja vastasivat notta ovat joutuneet asentamaan uuden kattopistorasian ja maksattavat mulla 76€ siitä hyvästä. Vittu, en mä edes tiennyt sellaisen puuttuvan - eikä Hoasin tarkastajakusipääkään ollut huomannut edellisen asukin muuttaessa pois mutta huomasi sitten kätevästi nyt kun minä muutin pois. Laitoin kiukuisen valituksen siitä etten ala maksamaan huolimattomien tarkastajien hölmöilyjä. Vittu, jos ei mene läpi niin käyn moikkaamassa kuluttaja-asiamiestä ja Karpoa. :maanantai:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ Sulle nyt vain ei kelpaa mikään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SikaMika kirjoitti:Otsaan kasvoi kyrpänen.
Onko se semmonen pieni kyrpä? Katkis? Semmonen ettei kuitenkaan ihan kamalasti kiukuta? Hyvä sanonta anyway, rupeen käyttää. 8)

Mulla on nuori miesseuralainen duunissa. Herrasmies kyllä, toi mulle kahviakin keittiöstä. Ei täällä juuri muuta puuhaa toisaalta olekaan..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Nehemiah James

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

No voi vittu!! Ja mä olin jo pakannut planeetan vaihtoa varten. Olisivat vähän aikaisemmin ilmoittaneet!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Chap

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

^Vesper kosiomatkalla?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No nii-i!!!1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuin kaksi marjaa?
KuvaKuva
Marko / Matti
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Totinen Torstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dumis kirjoitti:Myltsi muistaa että vasta ysiltä saa sit kepua kaupasta.
Heräsin vasta kolme tuntia sit. oO

Ostin batteryä kaupasta. Ja tupakkaa kun ne loppui. Ja omenavissyä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin