Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mylwin kirjoitti:
Keksikää äkkiä lisää niin saadaan taas vähän eloa!
Kyllä herra majuri. :sir:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Niba »

En oo oikein urhEillu kuukAUTEEN..
Jotain olis tehtävä ruoka meinaan maistuu entiseen tapaan ja viinakin on parina viime viikkona oikein hyvin valunut kurkusta alas..
En tiedä onko tämä Mylkyn tapa purkaa piilotettua homofobiaansa? Eihän kaikki persereikään työntämiset sitä ole, eiväthän? Voi tietysti olla että Mylkky on viimeisellä metsäkeikallaan ottanut alokkaan rajusti takaviistosta?
Tai rakastunut kersanttiin(l. J.W. Vainio)?

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Suvinen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Ja missä vaiheessa tästä tuli äitiketju? Suvinen, shoo.
No kyllä täällä jokunen nuriseva maininta tuli kakkavaipoista ja oman elämän katoamisesta. Otan nää niin henkilökohtaisesti, kuten tyyliin kuuluu. Kyllä minäkin haluan sossupokea ja panojuttuja, kun ei niitä omaankaan elämään mahdu.
En mie jaksa lukea sossupokea tai panojuttuja. Niitä varten tarvi avata kun hesari tai seiska.

Nykyiseltään voisi olla täysin nikitön kitinä, koska kaikki kirjoittavat samalla, neutraalilla tavalla. Tulin töistä, kävin lenkillä, söin appelsiinin, telkusta tuli ohjelmaa, jaadajaada. Kamaa mitä porukka laittaa johonkin facebookin "Mitä teet nyt" - osioon. Se on tarpeeksi vitun tylsä jo sellaisenaan.

Leffa-arvosteluita jaksoin lukea, lähinnä KK:n ja bedlamin ja rollotomasin näkemyksiä, joissa oli vähän ideaa. Joku jaksoi vielä keskittyä siihen mitä kirjoittaa.

Ennen pystyi päättelemään kirjoittajan pelkästä tekstistä ja jäi odottamaan et kirjoittaisko se lisää. Nyt tunnistan enää EW:n, niban ja stadinarskan. Ai niin, suurin osa on jo pannut ne ignoreen koska ne ovat erilaisia ja ärsyttäviä. Ja dumarin kyl kirjoitustyylistä sillon kun se kirjoittaa omalla tavallaan. Muutaman harvan asiat jopa kiinnostaa, koska pidän niistä myös niinko ihmisinä, mutta mielummin menen vetämään niiden ihmisten kanssa vaikka sit kaliaa baariin ja kysyn siellä mitä kuuluu.

Lukisin mielummin vaikka slamin ajatuksenvirtaa tai keikun tarinoita pienistä ruskeista miehistä. Tai edes lahtelaisten päättömiä kommentteja.

Niillä oli jotain muutakin arvoa kuin se että seuraava keskustelija ei edes lue edellistä kommenttia vaan postaa uudelleen jotain täysin ketään muuta kiinnostamatonta päiväkirja-kamaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Fcuk

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mylwin kirjoitti:Lähinnä säälittää että porukka jaksaa vatkata edelleen eHansikasta yhen tyypin perässä joka on näyttänyt tissin.

Mut kai se oon vain mie.
En kyllä ymmärtäny ulkoilupäivänkään aikana vielä tätä sun esiin marssias vatkaamispuhein ja kulahtanut hottis -käsittein, en oikein vaan en. Kirpasu jossain anto kyllä toivomasi tuloksen ja keskityn selailemaan vaan muiden tuotoksia jonkun aikaa. Toivottavasti saat fiksuja kaipaamias keskusteluja palstalle!

Voi olla, että Ann:n puuttuessa oon ollu turhan varomaton itsesensuurissani, viihdyin jotenkin oudon hyvin kun ei tarvinnut pelätä sitä huge-dissausta jokaisen postauksen jälkeen. Muurit bystyyn vaan uusiks, jes jes jes.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Fcuk kirjoitti:En kyllä ymmärtäny ulkoilupäivänkään aikana vielä tätä sun esiin marssias vatkaamispuhein ja kulahtanut hottis -käsittein, en oikein vaan en. Kirpasu jossain anto kyllä toivomasi tuloksen ja keskityn selailemaan vaan muiden tuotoksia jonkun aikaa. Toivottavasti saat fiksuja kaipaamias keskusteluja palstalle!
Tuloksen? Ei minuu kiinnosta pelkästään fiksut keskustelut vaan fiksut kirjoittajat. Persoonat. Jos olisin listannut kaikki asiat mitkä kitinästä tekevät tylsän ja itseään toistavan niin kirjoittaisin edelleen ekaa postia, laitoin ne mitkä tuli ekana mieleen.
Voi olla, että Ann:n puuttuessa oon ollu turhan varomaton itsesensuurissani, viihdyin jotenkin oudon hyvin kun ei tarvinnut pelätä sitä huge-dissausta jokaisen postauksen jälkeen. Muurit bystyyn vaan uusiks, jes jes jes.
Aevan turha sovitella marttyyrin viittaa harteille. Tai no, on se ennenkin toiminut niin miksei. Jos siitä tulee parempi olo. Ihan turhaa yrittää törkkiä jollain nimimerkeillä, vetelet vaan huteja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Fcuk

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Joo en mä marttyyrikledjuihin oikein sovi, mutta pakkohan se on muuttaa omaa tyyliä jos negoista tulee aina ja poikkeuksetta näin paska fiilis. Vituttaa kun ihmisillä on toi tarve tiettyyn ilkeyteen! En oo ikinä voinu sietää tota piirrettä.

Se on kyllä jotenkin jännä, ettei mua yhtään häiritse "persoonattomuus" ja "tyhmyys" mut heti kun puututaan edes hipasulla toisen ulkoseen habitukseen oon aika... En tiedä mitä. Pettynyt. Aina sama, no can do. Meni maku jo ekalla rundilla. Jatkakaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Fcuk kirjoitti:hipasulla toisen ulkoseen habitukseen oon aika... En tiedä mitä. Pettynyt. Aina sama, no can do. Meni maku jo ekalla rundilla. Jatkakaa.
Ollaanko me tavattu? Mistä mie tiiän miltä sie näytät.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Fcuk kirjoitti:pakkohan se on
Eip.
paska fiilis.
Jos intternetkeskusteluista tulee paska fiilis niin aina voi keskittyä juttelemaan ihmisten kanssa.
Vituttaa kun ihmisillä on toi tarve tiettyyn ilkeyteen! En oo ikinä voinu sietää tota piirrettä.
Kyl sie olet sit väärällä palstalla. Vai ootko lukenut lähiaikoina viimeisen parin vuoden aikana kitinää? Ilkeys on niin kivaa paitsi silloin kun se kohdistuu itseen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Fcuk

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mylwin kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:hipasulla toisen ulkoseen habitukseen oon aika... En tiedä mitä. Pettynyt. Aina sama, no can do. Meni maku jo ekalla rundilla. Jatkakaa.
Ollaanko me tavattu? Mistä mie tiiän miltä sie näytät.
Tää on toki mun oma murheeni ja vammani, mut kyllä noi wannabehottikset ja teidän perheen suosimat eltaantuneet lihat sun muut ihan riittävästi tipauttaa, ei siihen sen kummempia tai vähemmän mielikuvituksellisia adjektiiveja tarvita.
Fcuk

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mylwin kirjoitti:Kyl sie olet sit väärällä palstalla. Vai ootko lukenut lähiaikoina viimeisen parin vuoden aikana kitinää? Ilkeys on niin kivaa paitsi silloin kun se kohdistuu itseen.
Miten niin kivaa? Tiedän jo mielessäni mihin tää johtaa mut kysyn silti...

Ja kyllä loukkaus tuntuu mulla ihan samalta naamakkain kuin täällä netissä. Aina tuntunu. Sitä osiota en oo ees koittanu kehittää sisälläni, ei jaksa moista ei.

En mä nyt tiedä oonko väärällä palstalla, pyrin sivuuttamaan ne ketjut, joissa homma karkaa käsistä ja porukka rupee haukkumaan toisiaan tavalla, joka tuntuu paskalta just mun sisällä. Sekaan mönkiminen ei oo ikinä jeesannu.
Viimeksi muokannut Fcuk, 08.10.2009 22:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Fcuk kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:hipasulla toisen ulkoseen habitukseen oon aika... En tiedä mitä. Pettynyt. Aina sama, no can do. Meni maku jo ekalla rundilla. Jatkakaa.
Ollaanko me tavattu? Mistä mie tiiän miltä sie näytät.
Tää on toki mun oma murheeni ja vammani, mut kyllä noi wannabehottikset ja teidän perheen suosimat eltaantuneet lihat sun muut ihan riittävästi tipauttaa, ei siihen sen kummempia tai vähemmän mielikuvituksellisia adjektiiveja tarvita.
Keksi jotain uutta. Lähinnä alkoi sapettamaan se, että mitään keskustelua ei voida käydä ilman että siellä on joku perheenisä ja perheenäiti harrastamassa E-seksiä tai sitten joku kääntämässä aihetta siihen että mitä laittoi lapsensa suuhun tänään.

Mulla ei ole mitään henkilökohtaista intressiä "perheen" asioihin, koska semmoisia ei ole. Kirjoitan itsekseni, niinkuin aina ennenkin. Helppo vetää tietysti johtopäätöksiä. Uskoo ken tahtoo.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Fcuk kirjoitti:Miten niin kivaa?
Sie väität ettet ole saanut muiden ihmisten ilkeydestä toisia kohtaan mitään tyydytystä kitinällä?

Enkä puhu siitä itsestäänselvästä.

Gief me a break. Sädekehää voi tietty kiilloittaa.

Jos näit tämän jonain henkilökohtaisena hyökkäysenä puun takaa niin ei, ei siitä ollut alkuunkaan kyse.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Fcuk

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mylwin kirjoitti:Mulla ei ole mitään henkilökohtaista intressiä "perheen" asioihin, koska semmoisia ei ole. Kirjoitan itsekseni, niinkuin aina ennenkin. Helppo vetää tietysti johtopäätöksiä. Uskoo ken tahtoo.
No toi on mulle ihan sama, uskon mitä haluat sanoa ja that's it. Yllätyin varmaan kenen sormista avaus lähti. Tai ehkä yllätyin sitä, että tulin edes mainituksi kun oon mielestäni lähinnä loistanu poissaololla. Whatever... Oonhan tää kaikkien mielestä käyny tylsäks paikaks, kullakin sit omat mitättömät keinonsa koittaa piristää tunnelmaa.

Avioliitossa on aina kaikkee uutta juteltavaa mut Kitinässä kaikki on jo käyty. 8)
Fcuk

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mylwin kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Miten niin kivaa?
Sie väität ettet ole saanut muiden ihmisten ilkeydestä toisia kohtaan mitään tyydytystä kitinällä?

Enkä puhu siitä itsestäänselvästä.

Gief me a break. Sädekehää voi tietty kiilloittaa.

Jos näit tämän jonain henkilökohtaisena hyökkäysenä puun takaa niin ei, ei siitä ollut alkuunkaan kyse.
No vidun touchpadit kun hidastaa kylmiä sormia!!1

Mä tosiaan väitän, etten ole saanut täällä kicksejä muiden ilkeydestä toisia kohtaan. Tätä mä nyt väitän aina ja oon täys-urpona puolustamassa millon arskaa ja millon jotain muuta... Nääkin on niin vttu käyty! Aina ei jaksa, ohitan ja sivuutan nykyään suurimman osan keskusteluista heti alkusivuilla. Sädekehät my ass.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Fcuk kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Miten niin kivaa?
Sie väität ettet ole saanut muiden ihmisten ilkeydestä toisia kohtaan mitään tyydytystä kitinällä?

Enkä puhu siitä itsestäänselvästä.

Gief me a break. Sädekehää voi tietty kiilloittaa.

Jos näit tämän jonain henkilökohtaisena hyökkäysenä puun takaa niin ei, ei siitä ollut alkuunkaan kyse.
No vidun touchpadit kun hidastaa kylmiä sormia!!1

Mä tosiaan väitän, etten ole saanut täällä kicksejä muiden ilkeydestä toisia kohtaan. Tätä mä nyt väitän aina ja oon täys-urpona puolustamassa millon arskaa ja millon jotain muuta... Nääkin on niin vttu käyty! Aina ei jaksa, ohitan ja sivuutan nykyään suurimman osan keskusteluista heti alkusivuilla. Sädekehät my ass.
Mylwin on jautaa! Ja haarniska rautaa! Ole!

Fcuck, OLET YKSI ISO kullannuppu (pus). Et oo milloinkaan urpo etkä urpotar kun puolustat! Olet iso muru! :h:

Sanoo Arska ja tarkoittaa sitä todellakin!
Fcuk

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ja taas on oikeastaan hyvä mieli. :h:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Fcuk kirjoitti:paskalta just mun sisällä
AAAAAH! Ihan vitun kiihottavaa!

Ei mul muuta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Fcuk kirjoitti: Mä tosiaan väitän, etten ole saanut täällä kicksejä muiden ilkeydestä toisia kohtaan.
Paskan marjat. Miekin olen saanut, ja varmasti jokainen muukin on.

Mut tää ketju ei ollut susta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Fcuk

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mylwin kirjoitti:Mut tää ketju ei ollut susta.
Tietenkään ei ollut.

Tämä on meille kaikille tylsille luusereille ja tähän on turha yrittää mitään puolustella tai muutenkaan kirjotella. Tämä on tarkoitettu vain pikaisesti luettavaksi ennen huonon käytöksen ja tekstin suoltamisen muuttamista parempaan. Oikea herättäjä.

Tuskin maltan huomiseen, paikka on varmaan pullollaan mielenkiintoisia keskusteluja ja takaisin toivotut nelikymppiset perheenisit loistavat taas läsnäolollaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Fcuk kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Mut tää ketju ei ollut susta.
Tietenkään ei ollut.
Mutta näppärästi käänsit sen sellaiseksi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Myltsi-rakas, täällä mä olen :h:

Potki se harakka takas palstalle perkele!
nastamuumio

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Dinosauruksetkin kuoli.
tuulenpuiska

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

nastamuumio kirjoitti:Dinosauruksetkin kuoli.
Eikä ku ne toteutti postmodernia kryotekniikkaa selvitäkseen luonnonmullistuksista. Odotas vaan kun ne herää.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Potki se harakka takas palstalle perkele!
Ei sillä munat riitä siihen. :)
Ei kuulu mulle. Eikä kyllä riittäskään, pertsa osui siin kyl oikeeseen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumis

Re: Imekää kikkeliä, minkä löydätte.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tix ja Elco lähti cityilemään, imekää sieltä kikkeliä.
Vastaa Viestiin