Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Bluntly kirjoitti:Tänään olisi sitten luultavimmin vuorossa ruotsinlaivasimulaattori parin kiertopisteen kautta.
Hotelli Vantaa? oO
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
tuulenpuiska

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lapitii kirjoitti:
Niba kirjoitti:Mut mukavaa jos Lappari on peppuseksin kannalla?
Niii mustakii!
Näin sanoo eikä oo raportoinut lelukaappinsa sisältöä Kitinän Suureen Ketjuun ;) :p:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

tuulenpuiska kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Niba kirjoitti:Mut mukavaa jos Lappari on peppuseksin kannalla?
Niii mustakii!
Näin sanoo eikä oo raportoinut lelukaappinsa sisältöä Kitinän Suureen Ketjuun ;) :p:
Mä jo ihmettelinki et eikö puiskaa kiinnosta?!?! Vaik lähinnä Myltsin iloks näitä tietty rapsaan.

Emmä oo viittiny leluketjuun osallistuu, oon viäki nii surullinen ku mun lempparisauvat varastettiin. =( Oikeestaan ne oli kyl enempiki elegantteja sisustuselementtejä. Mut hei, oonhan mä sentään laittanu osasta ihan kuvamateriaaliikin (ja kenenköhän pyynnöstä...)! Eiks sillä saa jo vähä anteeks?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
tuulenpuiska

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lapitii kirjoitti: Mä jo ihmettelinki et eikö puiskaa kiinnosta?!?! Vaik lähinnä Myltsin iloks näitä tietty rapsaan.

Emmä oo viittiny leluketjuun osallistuu, oon viäki nii surullinen ku mun lempparisauvat varastettiin. =( Oikeestaan ne oli kyl enempiki elegantteja sisustuselementtejä. Mut hei, oonhan mä sentään laittanu osasta ihan kuvamateriaaliikin (ja kenenköhän pyynnöstä...)! Eiks sillä saa jo vähä anteeks?
No saa! Moisille säärille voiskin runkkia :twisted:

Itseasiassa puiska ei oo kiinnostunut peppuseksistä *kohupaljastus*
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

tuulenpuiska kirjoitti:*kohupaljastus*
Woooh... o_O
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Lapitii kirjoitti:Vaik lähinnä Myltsin iloks näitä tietty rapsaan.
Mulla on sitä varten tehosekoitin johon laitan pallini.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mylwin kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Vaik lähinnä Myltsin iloks näitä tietty rapsaan.
Mulla on sitä varten tehosekoitin johon laitan pallini.
Ai niin joo Annille terkkuja kans!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Lapitii kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Vaik lähinnä Myltsin iloks näitä tietty rapsaan.
Mulla on sitä varten tehosekoitin johon laitan pallini.
Ai niin joo Annille terkkuja kans!
Kerro ite!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Manaaja

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Katoin eilisen monsta-uutiset digiboksilta, ja täytyy kyllä ihmetellä että palaako sillä ihan kaikki lamput ohjauspaneelissa. Kaveri oli aiemmin ohjelman aikana jo vihjaillut useampaan otteeseen about niin selvästi kuin ikinä voi että Tompan karvakakkosen kutittelut kiinnostaa, ja sitten kun kysytään että ootko touhunnut mitään miesten kanssa niin valehdellaan että ei. Ehe. Niinku miksi?

Outo jätkä. Olis sitten edes rehellisesti homo, niinkuin yönmustaritari.
tuulenpuiska

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti:Katoin eilisen monsta-uutiset digiboksilta, ja täytyy kyllä ihmetellä että palaako sillä ihan kaikki lamput ohjauspaneelissa.
Veikkaan että ei. Aina voi pistää äänestyksen pystyyn tänne?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Remppaa, kalastusta ja metsätöitä takana. Ja hyvää lähi- + luomuruokaa. Ja sauna. Miksi noiden piristeiden jälkeen väsyttää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Katoin eilisen monsta-uutiset digiboksilta, ja täytyy kyllä ihmetellä että palaako sillä ihan kaikki lamput ohjauspaneelissa. Kaveri oli aiemmin ohjelman aikana jo vihjaillut useampaan otteeseen about niin selvästi kuin ikinä voi että Tompan karvakakkosen kutittelut kiinnostaa, ja sitten kun kysytään että ootko touhunnut mitään miesten kanssa niin valehdellaan että ei. Ehe. Niinku miksi?

Outo jätkä. Olis sitten edes rehellisesti homo, niinkuin yönmustaritari.
lol, että kuitenkin narahtaa siitä ja silti valehtelee :D
Manaaja

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Katoin eilisen monsta-uutiset digiboksilta, ja täytyy kyllä ihmetellä että palaako sillä ihan kaikki lamput ohjauspaneelissa. Kaveri oli aiemmin ohjelman aikana jo vihjaillut useampaan otteeseen about niin selvästi kuin ikinä voi että Tompan karvakakkosen kutittelut kiinnostaa, ja sitten kun kysytään että ootko touhunnut mitään miesten kanssa niin valehdellaan että ei. Ehe. Niinku miksi?

Outo jätkä. Olis sitten edes rehellisesti homo, niinkuin yönmustaritari.
lol, että kuitenkin narahtaa siitä ja silti valehtelee :D
No niinpä. Ehkä mulla on sitten vieraantunut käsitys suhteellisuudentajusta, mutta mä en todellakaan ymmärtänyt että miksi tossa kohtaa pitää yrittää jauhaa paskaa. Kaveri kuitenkin mun mielestä vastasi aika paljon arkaluontoisempiinkin kysymyksiin.

Mua ei ainakaan pelottais olla homo. Eihän suakaan, kulta?
Dumis

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti: Mua ei ainakaan pelottais olla homo. Eihän suakaan, kulta?
Ei ainakaan viimeisen yhteisen laivareissun jälkeen, oli ehana kuva meistä saatu taltioitua, ripustin sen jääkaapin oveen.
Vastaa Viestiin