Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Runkkasin jonkun säärille :h: (Liikaa informaatiota?)
Dumis

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rai Rai!
tuulenpuiska

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Dumis kirjoitti:Rai Rai!
Tuu tänne dokaamaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menkää nukkumaan! MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää NuKKUMAAN! MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! MenkÄÄ NUKKUmaan! MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää nukkumaan!MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää nukkumaan! MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää NuKKUMAAN! MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! MenkÄÄ NUKKUmaan! MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää nukkumaan!MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää nukkumaan! MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää nukkumaan! MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää NuKKUMAAN! MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! MenkÄÄ NUKKUmaan! MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää nukkumaan!MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan!Menkää NuKKUMAAN! MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! MenkÄÄ NUKKUmaan! MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää nukkumaan!MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää nukkumaan! MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää NuKKUMAAN! MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! MenkÄÄ NUKKUmaan! MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! Menkää nukkumaan!MenkÄÄ NUKKUmaan!MenkÄÄ NUKKUmaan! NO HYVÄ ON!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:Runkkasin jonkun säärille :h: (Liikaa informaatiota?)
Henkilökohtaisesti en edes usko, että sulla seisoo. Joten pistäpäs pari kuvaa tapahtumasta, tai ole hiljaa.
tuulenpuiska

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Runkkasin jonkun säärille :h: (Liikaa informaatiota?)
Henkilökohtaisesti en edes usko, että sulla seisoo. Joten pistäpäs pari kuvaa tapahtumasta, tai ole hiljaa.
Mua ei kiinnosta mihin sä uskot. Enkä pistä sulle runkkumatskuu vaikka kuinka mun erektiossa oleva kulli sua kiinnostaa.
Manaaja

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Runkkasin jonkun säärille :h: (Liikaa informaatiota?)
Henkilökohtaisesti en edes usko, että sulla seisoo. Joten pistäpäs pari kuvaa tapahtumasta, tai ole hiljaa.
Mua ei kiinnosta mihin sä uskot. Enkä pistä sulle runkkumatskuu vaikka kuinka mun erektiossa oleva kulli sua kiinnostaa.
Kuule kun mua kiinnostaa kaikista eniten se mihin MÄ voin uskoa. Ja suhun tuskin uskoo tällä hetkellä edes sun oma mutsiskaan, edes tossa asiassa. Et sä kovin pitkään pysty vahvaa ihmistä esittämään ellet ole valmis tunnustamaan myös heikkouksiasi. Koviksen esittäminen on helppoa tasan niin pitkään kun ei tarvitse laittaa omaa kikkeli.giffiä sanojensa taakse.
tuulenpuiska

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti: Kuule kun mua kiinnostaa kaikista eniten se mihin MÄ voin uskoa. Ja suhun tuskin uskoo tällä hetkellä edes sun oma mutsiskaan, edes tossa asiassa. Et sä kovin pitkään pysty vahvaa ihmistä esittämään ellet ole valmis tunnustamaan myös heikkouksiasi. Koviksen esittäminen on helppoa tasan niin pitkään kun ei tarvitse laittaa omaa kikkeli.giffiä sanojensa taakse.
Mitä sä homo siellä oikein mussutat? En oo edes imarreltu siitä että haluat nähdä mun kauniin erektiossa olevan Rakkauden Lähettilään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

KETJUNI "Stadinarskan Sanomat ja varmat vastaukset-ketju" eli palstalapseni tänään

KAKSI VUOTTA!!!

PALJON ONNEA!!
:cheer: :pikkugee: :dream: :cheer:

toivoo isisi ja huoltajasi Stadinarska!

ps. onnitella saa tähän tai kyseiseen ketjuun tai miten vain, jos vain jaksatte. Myös hengessä mukana oleminen riittääpi!
Dumis

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

tuulenpuiska kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Rai Rai!
Tuu tänne dokaamaan.
Ei pystynyt, olin vain puolivaloilla liikenteessä, vaikka alakerran naapuri tulikin koputtelee oven taakke, ei arvostanut maidenia puol yhdentoista aikaan... homo!
tuulenpuiska

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Tontut söivät krapulani.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sisko houkutteli lenkille kesken siivouksen ja vaatekaappien organisoinnin. No, yks kaappi on nyt kurissa, mut vielä olis vaatehuone ja toinen kaappi jäljellä. En jaksa. Piti ommella äidin verhotkin tänään. En jaksa enää sitäkään. Tai no, viitsi.
En sitä paitsi parane, pakko soittaa huomenna taas kirurgille. Plaah.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

tuulenpuiska kirjoitti:Runkkasin jonkun säärille :h: (Liikaa informaatiota?)
Ei oo! [u dirrrty little pervert...]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Maalta palattu. Puita kaatui ja kaloja tuli. Suurin ahven 36 cm ja 720g.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pulkannaru kirjoitti:Suurin ahven 36 cm ja 720g.
Woot, emmä oo ikinä nähnyt noin isoo ahventa. Ainakaan muistaakseni. Mistä se tuli, meen heti sinne onkii.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Dumis kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Suurin ahven 36 cm ja 720g.
Woot, emmä oo ikinä nähnyt noin isoo ahventa. Ainakaan muistaakseni. Mistä se tuli, meen heti sinne onkii.
Tänä vuonna on kuulema tullu vähän sieltä sun täältä noita peto-ahvenia, hillittömiä möhkelöjä! Onkohan ne syöny jotain spesiaalia... En huomannu maussa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva

1,1kg :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Oot sitten aika vanhan näköinen, nuoreksi äidiksi !
Juu, on toi hyvän kokoinen.
Mainitsemani oli tämän vuoden oma-ahven-ennätys. Parisen vuotta sitten sain tuolla maalla affenen, joka oli 42cm ja 1,3kg. Siitä sai upeat fileet.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pulkannaru kirjoitti:^
Oot sitten aika vanhan näköinen, nuoreksi äidiksi !.
NUORI äiti... :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin