Laaki ja vainaa Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaksi poliisia törmäsi vaikeuksiin Oulussa, Suomella on taas kärkiehdokas. Turkki ei halua olla kenenkään päällä vaikka luvassa viilentyvää ja lumisadetta, Homot saa hillua USAn armeijassa, vaikka juuri yhdeksän kuukautta sitten saatiin yksi tosi homo pois ylipåållikkyydestä, aika siis tuli?

HS Olen todella pettynyt! Ei tollasia edes "viihteeseen"?
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nörtteilen, en siis ole *filosofoi*.

Sviddu, olen vääntänyt koodia koko viikonlopun. Tai no, lähes. Kävin eilen hakemassa ostamani sohvan Espoosta ja illalla lähihuoltikselta (joka on näemmä auki 24/7, eli nälkään ei tarvitse kuolla edes baarista kotiutuduttuaan) hakemassa eineksiä, siinä onkin viikonlopun ulkoilut. Vaikken voi sanoa juurikaan projektin aikana tylsistyneeni, säälin silti tyyppejä jotka näpertävät koneellansa yötäpäivää ihan huvikseen. Huomisesta lähtien pakko alkaa taas liikkumaan, muutenhan tässä homehtuu molemmat päät. Ja eikun takaisin...*nerdynerd*
milli

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Paluu arkeen ja yksiöön, eilen katseltiin ja haaveiltiin siitä isommasta asunnosta, aika pankkiin on varattu.. huoh.. saattaa vaan mennä vielä pieni ikuisuus.

Galtsussa on kuva mimistä ja uudesta neuleesta ( toi on jo versio kaksi, se prototyyppi on mimille sopiva sitten kun mimi on täysikasvuinen).
milli

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Mistä palasitte sinne arkeen?

Tulisiko tällainen haave kalliiksikin?
Vietettiin viikonloppu vanhempien kämpillä talovahtina. Omakotitalo, iso piha, rauhallinen omakotitaloalue. Saunottiin joka ilta, paistettiin makkaraa, kestitettiin kavereita, työmatka makuuhuoneesta toimistolle. AH!

Me ollaan nyt haaveiltu vain niistä realistisista asunnoista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihan varmasti oli ikävä. Minua.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Nyt on jonkin verran noita kahden asunnon loukussa olevia, joten älkää itse sellaiseen hankkiutuko. Koska elämä on epäreilua niin itse voinette vähän kilpailuttaa tarjouksia jos sellaisen löydätte oman myytyänne.

Eikös tuo pikku hiljaa suurempaan muuttaminen ole juuri sitä suurta arkirealismia.
Ehdottomasti ekaksi myyn yksiöni ja sitten ostamme uuden. Onneksi tosiaan tuolla vanhusten tykönä on sitä tilaa niin hyvin, niin voimme olla siellä evakossa, mikäli tilanne sen vaatii.
Uskoisin saavani nykyisen asuntoni nopeasti myytyä, hyväkuntoinen yksiö ihanalla alueella :)
milli

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Asuntosi? Eli se on pelkästään sinun nimissäsi? Meinasitteko uuden jakaa jotenkin toisin?
Yksinhän mä tämä ostin reilu kaksi vuotta sitten. Juh, yhdessä ostetaan seuraava.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
milli kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Asuntosi? Eli se on pelkästään sinun nimissäsi? Meinasitteko uuden jakaa jotenkin toisin?
Yksinhän mä tämä ostin reilu kaksi vuotta sitten. Juh, yhdessä ostetaan seuraava.
Kannattaa ehkä ottaa erilliset pankkilainat vai meinaatteko tehdä keskinäisen velkakirjan nykyisen kämpän osalta?

Tarkoitan, että kun nykyinen on omasi niin eikös siitä saatu voitto ole sinun rahaasi. Ja toisaalta jos merkkaisitte omistuserot osakekirjaan niin silloin alle 50% omistava ei voi päättää asunnosta mitään eikä hänestä esimerkiksi voi tulla ensiasunnon ostajaa (se vaatii vähintään 50% omistuksen).
Ihanaa, avioehto ennen avioliittoa!
The great club outshines the individual, always and forever.
tuulenpuiska

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Elppis kirjoitti:Ihan varmasti oli ikävä. Minua.
Kukas sä oot?

PS. näytä tissit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mistä näitä postauksia oikein tulee?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onhan se nyt ihan selvä, että oman asunnon myynnistä saadut rahat kuuluvat omistajalle. Uusi asunto maksetaan puoliksi tai sovitusti eri lailla, toinen ottakoon sitten lainan ja toinen maksakoon käteisellä tai vaikka persettä jakamalla. Vittu ole mitään järkeä ruveta elättämään toisia, varsinkaan naisen.
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Juu, kyllä noi asiat tullaan miettimään ihan loppuun asti kuntoon, ettei kummallekin tulee mitään sanktioita. SIksi tässä mennäänkin kyselemään pankkiin tyhmiä ja selvitellään muutenkin asioita hyvissä ajoin.

En ala toista enää elättää, se riitti hänen opiskeluaikoina :)

Olen ajatellut, että molemmilla samankokoiset lainat .. tai siis molemmat maksavat puoliksi uuden asunnon. Itse voin sitten maksaa nykyistä lainaa pois.. ja avokki ottaisi puolen asunnon verran lainaa. Kuulostaako fiksulta?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:En ala toista enää elättää, se riitti hänen opiskeluaikoina :)
Olen ajatellut, että molemmilla samankokoiset lainat .. tai siis molemmat maksavat puoliksi uuden asunnon. Itse voin sitten maksaa nykyistä lainaa pois.. ja avokki ottaisi puolen asunnon verran lainaa. Kuulostaako fiksulta?
Mikä ettei, yleensähän kaikki kuulostaa fiksulta ennen kuin asiaa tutkii tarkemmin tai joskus sen jälkeenkin. Oletko saanut elättämisestä kompensaatiota?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Seuraavaksi vuorossa varmaan asuntoneuvonta-kitinän jälkeen kuluttajavalistus-kitinä tai oikeusapu ja palveleva puhelin-kitinä? Vai eikös tämä jo olekin sellainen? Ainakaan ihmissuhdeneuvonta-kitinän ohjeista ei ole kukaan välittänyt vaan toiminut oman lahon päänsä mukaan? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Kai Nalo

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Lomat lusittu, seuraavia odotellessa.

.. ja voi helvettiläinen. Talvirenkaat. ARGH!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

.. ja voi helvettiläinen. Talvirenkaat. ARGH!
Kai tässä vielä on pari kuukautta aikaa? Ainakin pk-seudulla??
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

[quote="exPertti"]Kai jäät voitolla kämpän myynnistä?
/quote]
Luulisin kyllä saavani omani ja vähän extraa myydessäni asunnon.
SikaMika

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Juu, aikaa on talvirenkaisiin. Paitsi että nyt täällä alkoi satamaan lunta/räntää. Jatkan työskentelyä...
Stinky

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Lunta :cheer: No okei, on se räntää mut.. Lunta :cheer:
Kai Nalo

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Pulkannaru kirjoitti:
.. ja voi helvettiläinen. Talvirenkaat. ARGH!
Kai tässä vielä on pari kuukautta aikaa? Ainakin pk-seudulla??
No en oikein tiä, kun on kesärenkaatkin ihan sakkorajoilla. Hiinä ja hiinä et uskaltaa lähtee ajeleen aamupakkasilla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

http://testbed.fmi.fi/



Nice..Kuva 12.10 klo 14:25
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exPertti kirjoitti:Eikö pointti ole juuri se, että nimenomaan pk-seudulla sitä aikaa ei ole?
Kyllä valtateillä on tienpinnat huomiseen aamuun mennessä jo rouhittu karkeiksi ja suolaa kylvetty ympäriinsä, että kohtuullisilla kesärenkaillakin pärjää. Taitaa kyllä olla kiinni myös kuskista, ei pelkästään autosta ja elektroniikasta. Täällä etelässähän suurin osa autoilijoista ei edes osaa ajaa normaalilla talvikelillä. Raskasliikenne taitaa vetää vuoden ympäriinsä 'kesärenkailla'?
exPertti kirjoitti:En ole missään nähnyt niin liukkaita teitä kuin pk-seudulla kun merituuli jäädyttää suola-vesimössön puhtaaksi jääksi.
Eli pakkasta pitää olla 7...8 astetta, ei vielä tän viikon asioita päiväkahviseudulla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tänään oli hyvä päivä! Ihanan kiirus töissä ja remppaheput nauratti mua taas typerillä jutuillaan.
Tänään tuli käytyä työkamun karkkilaatikolla vähän turhankin usein enkä ees lenkille jaksanut lähteä. Mut mää vähän zumbasin. Jep jep, saa nauraa! Muakin nauratti kovin ku näin peilikuvani ikkunalasissa.
Vähän yrittää päänsärkyä pukata ja nenäkin tuntuu tukkoselta. Mut mä en tuu kipeeks, koska perjantaina humpataan työporukalla :]
bliss

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pikkujoulut 5.12 :cheer:
SikaMika

Re: Laaki ja vainaa Maanantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Huomenna pitkästä aikaa tuuraamaan sairasta opea. Pitäisi varmaan selvittää aluksi missä hemmetissä kyseinen oppilaitos ylipäätään sijaitsee. Joo, kyl tää tästä...
Vastaa Viestiin