Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:Aloitetaan:

- Lama. Tämän varjolla päästään hankalista ihmisistä eroon työpaikoilla ja tuplataan tai triplataan paikalle jäävien työtaakka. Palkat vähintäänkin jäädytetään ja mieluusti pudotetaan. Ota tai jätä.

- Vaalirahoituskeskustelu. Tarvitseeko sanoa muuta?

- Tuleva talven tulon yllätys autoilijoille.

- Idioottivanhemmat. Eli tietty muut kuin minä
Vihamies-viha, Hakkaa päätä seinään vihat lisääntyy?
Pyyhin Netikettiin..
Kai Nalo

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Pysyisit vaan mamu ja asekeskusteluissa. Niissä riittää ihan tarpeeksi itkua ja kivesten tallomista.


Tai miten oisi: Stadi on paska paikka asua!?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Niba kirjoitti:Vihamies-viha, Hakkaa päätä seinään vihat lisääntyy?
Vihanaihe:

- Niban kirjoittelutyyli. :)
En olekaan ollut muodikas ikinä, vai olenko? Onko muodittomuus muodikkuutta?
Pitäisikö puheiden, kirjoitusten vaatteiden kuvastaa minua? Sitä ne tekevät haluan tai en, olla muodikas..
Tyyli sana on kyllä aika ala-arvoinen ja mitään sanomaton määritelmä näppäimistöltäni kumpuavalle kakofonialle!
Ainoa mitä katson hiukan, että sanat ja vaatteet sopivat yhteen edes tyydyttävästi..
Komppania lepo!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo kirjoitti:Pysyisit vaan mamu ja asekeskusteluissa. Niissä riittää ihan tarpeeksi itkua ja kivesten tallomista.


Tai miten oisi: Stadi on paska paikka asua!?

Ton allekirjoitan. Muuttaisin minne vaan. Kattelin tossa jo äsken, että Sodankylästä saa omakotitalon (rv.2007) samalla hinnalla kuin täältä kaksion kusilaaksosta. ARGH!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Mua on aina naurattanut tää stadilaisten ikuinen itku maalaisista ja siitä että ne tunkee autoineen keskustaan ja aiheuttaa helvetillisiä ruuhkia, saasteita ja melua.

Mitäs vittua asutte siellä teollisuusalueella hä?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kai Nalo kirjoitti:Mua on aina naurattanut tää stadilaisten ikuinen itku maalaisista ja siitä että ne tunkee autoineen keskustaan ja aiheuttaa helvetillisiä ruuhkia, saasteita ja melua.

Mitäs vittua asutte siellä teollisuusalueella hä?
Koska ytimessä vaan on sitä jotain. Asun siellä toisinaan. Enkä muuten ikinä kuule siellä asuvien mussuttavan ruuhkauttavista maalaisista, vain me lähiöissä kauempana asuvat marmatamme, eli minäkin joskus. Nih.

Musta rupee pikkusta hiljaa tuntumaan, etten ehkä osaa muuttaa tästä kaupungista pois. Tai kai se vaatii vaan himskatin hyvän syyn, esim. joku meistä sairastuis ja pitkäaikaishoitoa ei tästä citystä sais. Muuta en keksi. Mökkeillä voi missä vaan ja vaikka kokoajan, aina tuntee palaavansa Kotiin kun näkee ruman Ikean tms...
SikaMika

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kai Nalo kirjoitti:Mua on aina naurattanut tää stadilaisten ikuinen itku maalaisista ja siitä että ne tunkee autoineen keskustaan ja aiheuttaa helvetillisiä ruuhkia, saasteita ja melua.
Toi on samaa sarjaa kuin maalaisten ininä stadilaisten koppavuudesta: ilmiö on tuttu ainoastaan maalaisille itselleen.

Kukin asukoon siellä missä parhaiten viihtyy. Itse viihdyn parhaiten stadissa, asun niin ytimessä että olen ruuhkien yms. rahvaan vitsausten yläpuolella.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:Aloitetaan:

- Lama. Tämän varjolla päästään hankalista ihmisistä eroon työpaikoilla ja tuplataan tai triplataan paikalle jäävien työtaakka. Palkat vähintäänkin jäädytetään ja mieluusti pudotetaan. Ota tai jätä.

- Vaalirahoituskeskustelu. Tarvitseeko sanoa muuta?

- Tuleva talven tulon yllätys autoilijoille.

- Idioottivanhemmat. Eli tietty muut kuin minä
- Kitinän nykyinen taso.

- Pissikset.

- Rääkykakarat.

- Alkava kylmä ja pimeä vuodenaika.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti:Kukin asukoon siellä missä parhaiten viihtyy. Itse viihdyn parhaiten stadissa, asun niin ytimessä että olen ruuhkien yms. rahvaan vitsausten yläpuolella.
Mä olen alkanut kaipaamaan takaisin ytimeen nyt Kalliossa ollun evakkoajan takia. On se erilaista elää mestassa, missä voi kävellä kahville, oluelle tai harrastuksien pariin muutamassa minuutissa - sen sijaan että kyseessä on aina isompi projekti mennä jonnekin.

Helsingin keskustan sijaan tosin aloin nyt katselemaan, jos samalla rahalla siirtäisi luunsa Berliiniin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Huima se ois kiva! Voisin tulla kyläileen sitten! :)
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nowaysis kirjoitti:Huima se ois kiva! Voisin tulla kyläileen sitten! :)
Samaa mieltä. En tosin tulisi koskaan kyläilemään!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:- Kitinän nykyinen taso.

- Pissikset.

- Rääkykakarat.
Olisi kiva tietää se vertailutaso, se ilmeisesti "hyvä taso". Mitä meillä nyt ei ole mitä silloin oli?
Joskus ennen oli enemmän elämää. Eikä vain populaa kertomassa että Marko-Petteri kakkasi ja söin tänään kaalia.
Sitä alkaa kaivata takaisin jopa slamin tajunnanvirtaa... :roll:

Vaikka enhän itsekään niin paljon tänne kirjoita joten pata kattilaa jne. *huoh*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:
Ennen oli sentään TomBoy61 (nimi muutettu) kertomassa miten hän verhot auki piiskaa käärmettään Britney Spearsin kuvia katsellessa.
Kyllä tuokin on mielenkiintoisempaa kuin kaalin syönti. :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

No ihan just tätä ketjua selatessa alko vtuttamaan :) <- Perttihymiö.

Tunge se hymynaama ahteriis. :) :) :)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Okei, repesin. Cool. 8)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Päivän vihanaiheekseni sopii työpaikan ruokalassa edelläni ollut mies joka otti vaivihkaa neljännen pihvin lautaselle ja yritti piilottaa sen perunoiden yms. alle, vaikka lapussa nimenomaan luki KOLME PER ASIAKAS.

Mikä siinä on ettei osata ja viitsitä noudattaa yksinkertaisia sääntöjä? Juuri tuollaisten rohmuajien takia jäin pikkujouluissakin ilman sisäfilepihviä, kun ekat rohmut olivat lapanneet niitä lautaselleen mielinmäärin. Vittu saatana perkele stadinarska jumalauta.

Sisäinen pikkuhitlerini meinasi saada vallan ja ajattelin käräyttää hänet just kassalla että olisi joutunut oikeutetusti maksamaan ekstraa ektrapihvistään (vaikka kovasti sitä piilotteli), mutta päätin sittenkin olla aiheuttamatta kenellekään pahaa mieltä, ties vaikka kyseinen mies käy jollain karatekursseillakin tms. Tuskin minäkään olisin saanut käräyttämisestä ruokalalta mitään ekstrajälkiruokaa tai muutakaan palkkiota.

Mutta silti meinasi vihastuttaa.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Minulla on tunne, että olen takuulla kuullut tämän tarinan hevosen suusta ennenkin.
Koska kohta on kevät, nokitan koirankakkakeskustelulla. Mikä siinä on ettei kävelyteiden varsilla näy koskaan esim. kissankakkoja, aina vaan koiranjätöksiä? Jos koira olisi ihminen, jättäisi se vessan aina vetämättä ja pöntön kannen ylös. Tuskin edes pyyhkisi persettään saati pesisi tassujaankaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti:Mikä siinä on ettei kävelyteiden varsilla näy koskaan esim. kissankakkoja, aina vaan koiranjätöksiä?

Siksi, että ne paskoo ja kusee naapurien kukkapenkkeihin.
NuoriD

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009102 ... 4_uu.shtml

Fugattimies aloittelee varovasti lainsuojattoman uraansa.

Mikähän on muuten tässä maassa sellainen juttu, jolla ehdonalaisella tehdessä pääsee takaisin kiven sisään? Jos oikein ymmärrän niin autovarkaus ja pako poliisia sillä lappiin ei ollut vakavaa.

Eli murhahan se tällä hepulla täytyy vähintään olla, mieluiten nelossurma tällä kertaa.
Sakkojen kirjoittaminenhan on täysin hyödytöntä, koska Fouganthinella ei varmastikaan ole tuloja (virallisesti) ja sakkoja ei enää nykyään muuteta vankeudeksi.
Viimeksi muokannut NuoriD, 22.10.2009 13:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Gat »

exPertti kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Mikä siinä on ettei kävelyteiden varsilla näy koskaan esim. kissankakkoja, aina vaan koiranjätöksiä?

Siksi, että ne paskoo ja kusee naapurien kukkapenkkeihin.
Ei, vaan kissa ei ikinä jätä jätöksiään näkyviin. Se tekee aika kakkansa paikkaan, johon se voi ne piilottaa. Eli jossakin määrin kukkapenkkivertaus on osuva.
Mun kokemuksen mukaan vaikkakaan koera ei peitä paskojaan, koera pyrkii silti paskomaan kulkureitin sivuun, jos mahdollista. Meitin siis aina pyrki kakille polun tai jalkakäytävänkin ulkopuolelle. Ilmeisesti koeraelukatkaan eivät tykkää astua omaan tai muiden paskaan. Koerilla sitten kusi on tärkeää informaatiota, joka heitetään juuri siihen, missä muutkin kulkee. Koeraskoerat vielä pystysuoraan pintaan mahdollisimman korkealle (on komeempaa niin).

Lehemät ja hevoiset ne kusee ja paskoo mihin vaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
prosessi

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Sakkojen kirjoittaminenhan on täysin hyödytöntä, koska Fouganthinella ei varmastikaan ole tuloja (virallisesti) ja sakkoja ei enää nykyään muuteta vankeudeksi.
Aikamoista hedelmäpeliä ihmishengillä. *Tik tak tik tak*
Aikamoista vauhkoilua. Kuvitteletko tosissasi, että muiden tappaminen on jonkinlainen synnynnäinen tms. ominaisuus, joka vain odottaa tilaisuutta päästä valloilleen? Ominaisuus, johon ympäristö ei vaikuta mitenkään?
NuoriD

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:^Meinasin tuohon myös kommentoida, mutta alan jo väsymään tarttumaan jokaiseen Peran möläytykseen. Luulee pian että stalkkaan sitä.

Mutta Pertti, lupaan maksaa sulle satasen jos Fouganthine päästää vielä jonkun päiviltä vapaudessa ollessaan.
:D Aika kova veto, ottaen huomioon, että itse et vaadi mitään vastineeksi.

Mikä saa sinut noin vakuuttuneeksi Fouganthinen parantumisesta?
prosessi

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Aikamoista vauhkoilua. Kuvitteletko tosissasi, että muiden tappaminen on jonkinlainen synnynnäinen tms. ominaisuus, joka vain odottaa tilaisuutta päästä valloilleen? Ominaisuus, johon ympäristö ei vaikuta mitenkään?
En, oletan että kynnys riistää toisen henki alenee jos on tehnyt sen useasti ennenkin ja on vielä (viittaan lehtiartikkeleitten tietoihin tässä) taipumus laajamittaiseen päihteiden käyttöön.

Eli en pitäisi sinua ja minua ihan yhtä hengenriistoalttiina kuin ko. herraa.
Jos on tehnyt sen useasti ennenkin, etenkin jos kyseessä on aina ollut silmitön väkivalta, kynnys varmasti ainakin väkivaltarikoksiin alenee, vaikkei ehkä suorastaan hengen riistämisiin. Mutta niinhän ei tuossa tapauksessa ollut, vaan ne jotka tapettiin, tapettiin kaikki kerralla, huumeista johtuvan virhearvioinnin takia (F. kuvitteli varmasti puolustavansa itseään). Tänä päivänä kukaan ei varmasti ahdista F:a nurkkaan samalla tavalla kuin se tapettu perhe aikoinaan, ja varovaisuus siinä, miten huumeiden vaikutuksen alaisena olevaa henkilöä kohtelee, ratkaisee kyllä hyvin pitkälti eteneekö tuollainen tilanne henkirikokseksi vai ei.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Oikeesti tässä maailmassa riittää niitä vihanaiheita niin määrättömästi, että ei tartte erikseen kyllä kaivata.

Enemmän tarttis vinkkejä siihen, miten niiden kaikkien kanssa jaksaa elää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
EvaPeron

Re: Vihanaiheita kaivataan taas (Vol III)

Viesti Kirjoittaja EvaPeron »

prosessi kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Aikamoista vauhkoilua. Kuvitteletko tosissasi, että muiden tappaminen on jonkinlainen synnynnäinen tms. ominaisuus, joka vain odottaa tilaisuutta päästä valloilleen? Ominaisuus, johon ympäristö ei vaikuta mitenkään?
En, oletan että kynnys riistää toisen henki alenee jos on tehnyt sen useasti ennenkin ja on vielä (viittaan lehtiartikkeleitten tietoihin tässä) taipumus laajamittaiseen päihteiden käyttöön.

Eli en pitäisi sinua ja minua ihan yhtä hengenriistoalttiina kuin ko. herraa.
Jos on tehnyt sen useasti ennenkin, etenkin jos kyseessä on aina ollut silmitön väkivalta, kynnys varmasti ainakin väkivaltarikoksiin alenee, vaikkei ehkä suorastaan hengen riistämisiin. Mutta niinhän ei tuossa tapauksessa ollut, vaan ne jotka tapettiin, tapettiin kaikki kerralla, huumeista johtuvan virhearvioinnin takia (F. kuvitteli varmasti puolustavansa itseään). Tänä päivänä kukaan ei varmasti ahdista F:a nurkkaan samalla tavalla kuin se tapettu perhe aikoinaan, ja varovaisuus siinä, miten huumeiden vaikutuksen alaisena olevaa henkilöä kohtelee, ratkaisee kyllä hyvin pitkälti eteneekö tuollainen tilanne henkirikokseksi vai ei.
Nyt kyllä puhut ihat outoja! Miten joku voi kuvitella puolustavansa itseään, kun juoksee pakenevan keski-ikäisen naisen perässä ja viiltää tältä kurkun auki?
Vastaa Viestiin