Kaatunut keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Gat kirjoitti:taidan tarvita EMÄNNÄN, mutta voi olla että olen jo siinä tilassa, ettei kukaan ota projektiksi.
Sun pitää ottaa ensin projektiksi itsesi, tarveyskeskus auttanee tarvittaessa. Sitten vasta seuraavaksi projektiksi emännän hankkimisen.
Saattaa olla, että tällä hetkellä emännäksi tarttuisi samat ongelmat omaava kaunotar.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kai Nalo

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Pulkannaru kirjoitti: Saattaa olla, että tällä hetkellä emännäksi tarttuisi samat ongelmat omaava kaunotar.
Mervi Tapola on varattu nainen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
En pitänyt rahoissa pyörimistä ongelmana.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hei Gattis, anna mulle pari donaa uuteen telkkuun, menevät ainakin hyvään tarkoitukseet, eivätkä vain kaljaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

tuulenpuiska kirjoitti:Kolmas vaihtoehto on käräyttää kaveri jollekin kaapelikanavalle, joka tekee siitä viihdettä.
No täähän se olisi paras nyt.

Eihän G mitään oikeaa muutosta edes halua. Tuttu rooli on hyvä ja onelinerit löytyy valmiina. Muutos meinaisi myös uusien materiaalien kehittämistä.

Toisin kuin Vesa-Matti Loiri Gattaca ei uudistu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eiks hellu vois antaa gatille niinku kaverinivusta? Tuoreeltaan saanut mies on aina ylpeä ja touhukas. Jokaisen onnellisen miehen takana on märkä pillu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

HAha :D Lueskelin pitkästä aikaa Gattiksen postauksen ja tulin siihen tulokseen, että loistava provo! Kyllä me statilaiset hienohelmat nyt kauhistellaan kun tyyppi nukkuu muhkuraisella patjalla ja kakat housussa!11

Kuinka moni vielä vaivautuu sanomaan, että hei mies hyvä tee nyt jotain omalle elämälles tai hyi ku sä oot ällö tai jotain muuta..

Mulle tuli hyvä mieli tästä huumorista. Tiedelehdestä plussaa! :)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: ja touhukas.
Darling, juuri saaneet miehet _eivät_ ole touhukkaita. Teidän ois ilmeisesti aika taas, junous ettet puhu läpiä pääsi.. ;-)
Prepare for the worstest.
Kai Nalo

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

huima kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Kolmas vaihtoehto on käräyttää kaveri jollekin kaapelikanavalle, joka tekee siitä viihdettä.
No täähän se olisi paras nyt.
Pöh. Gatkis nyt on semihörhöimmästä päästä suomen metsäläistä. Noita kunnon erakkoja löytyy kyllä pohjosesta mielin määrin ja niihin verrattuna Gatkis on kuin Eiran mummo minkkistoolassaan.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

nowaysis kirjoitti:HAha :D
Olin kirjottamassa tähän jotain kiihottumiseen viittaavaa mut annetaas olla. Hyvä mieli tuli mullekin anyways, nowaysis!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:HAha :D
Olin kirjottamassa tähän jotain kiihottumiseen viittaavaa mut annetaas olla. Hyvä mieli tuli mullekin anyways, nowaysis!
Mulla tuli just kakka, mutta ehdin pöntölle. Voittajafiilis!
The great club outshines the individual, always and forever.
Nehemiah James

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Hei, olen suoriutunut ja suorittanut. Vähintäänkin yksi narttu on takuu tyytyväinen. Toimitin kaiken minkä lupasin. Teinixi ja pu autoon aamulla, mummuntekele matkalla noutaen taimenia narraamaan. Bliss vois avata sanaista arkkuaan! Mua ja muitakin oikeasti kiinnostaa ne unet! Unia ne vain on, mut niistä heruu hyvät mielikuvat. Bliss suorittamassa... Se kiinteä kroppa tekemässä parhautta... Mielikuvia. Uh!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ettet vaan olis unien toinen osapuoli... ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ei tähän olotilaan auta ny muu kun suklaa ja jätski. Luojan kiitos mulla on molempia!

Edit: Ja näin puolen tunnin kuluttua oksettaa. Ikinä en enää syö suklaata.
Viimeksi muokannut Stinky, 14.10.2009 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mun pyllyvako näyttää kamalalta lähikuvissa! Ei se ennen! Kriisi!
Muistinkin, että rusketuksesta oli hyötyä ala-osastollekin...

Ylireagoin kuulema.
EN! Never!

Välitön suklaatarve.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Riemumieli kirjoitti:Hei Gattis, anna mulle pari donaa uuteen telkkuun, menevät ainakin hyvään tarkoitukseet, eivätkä vain kaljaan.
Minun televisioni on vuosimallia 1986, siis 23 vuotta vanha. Vaihdetaanko?
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eiks hellu vois antaa gatille niinku kaverinivusta? Tuoreeltaan saanut mies on aina ylpeä ja touhukas. Jokaisen onnellisen miehen takana on märkä pillu.
Mitä? Nimimerkki "Helluko"? En ole kuullutkaan, että olisi kaverini saati että olisi märkänä minulle enkä ole saanut alastonkuviaankaan. Minulle saa vinkata tuollaisista, nimittäin olisin helppo.
nowaysis kirjoitti:HAha :D Lueskelin pitkästä aikaa Gattiksen postauksen ja tulin siihen tulokseen, että loistava provo! Kyllä me statilaiset hienohelmat nyt kauhistellaan kun tyyppi nukkuu muhkuraisella patjalla ja kakat housussa!11

Kuinka moni vielä vaivautuu sanomaan, että hei mies hyvä tee nyt jotain omalle elämälles tai hyi ku sä oot ällö tai jotain muuta..

Mulle tuli hyvä mieli tästä huumorista. Tiedelehdestä plussaa! :)
Ajattelin laittaa tähän todisteena kuvan sängystäni. Mutta jos ja kun sillä, että tätä luullaan provoksi, on kuvitteellista, teoreettista herutusarvoa, niin parempi antaa olla.

Edit: nukun kyllä vaatteisillani ja ripuloin paljon, mutta viime aikoina olen oppinut pieremään niin, ettei tule velli housuun. Se on vaikeeta kun aamulla herää ja vaikka haluis nukkua, on yhtäaikainen pissahätä, ripulipaine ja oksetus.
Elppis kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:HAha :D
Olin kirjottamassa tähän jotain kiihottumiseen viittaavaa mut annetaas olla. Hyvä mieli tuli mullekin anyways, nowaysis!
Mulla tuli just kakka, mutta ehdin pöntölle. Voittajafiilis!
Elppa.. sulla on kiva otsis ja jossain kuvassa näytät tarujen runokaunottarelta. Muista siis: Naiset eivät käy kakalla!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Gat kirjoitti:Minun televisioni on vuosimallia 1986, siis 23 vuotta vanha. Vaihdetaanko?
Ei saatana, tuollaiseen maataloon saisi suhteellisen pienellä panostuksella rakennettua kunnon kotiteatterin ja ääntä voisi käyttää, kun kukaan ei häiriintyisi. Ajattele vaikka BluRay-tasoista pokemonia 7.1-äänillä, siinä kelpaisi onanoida ja nauttia ohrapirtelöä.
Paras päivä ikinä.
Nehemiah James

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:^ Ettet vaan olis unien toinen osapuoli... ;)
Nääh. Oon liian wanha sen nartun uniin. Se uneksii jostain paljon tuoreemmasta ja kiinteemmästä. Mut mieti; kakskytvee kyltymätön kolli touhuumassa Blissin urheilullisen kropan kanssa. PlaygirlTV juttuja.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En mä viitsi ajatella kauniita vartaloita kun oma on muodoton möhkäle. :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Ajatellaan kaikki sitä hetki...
Tänään on ollu tyttötyttöpäivä, sori.
Chap

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chap »

tuulenpuiska kirjoitti:Kolmas vaihtoehto on käräyttää kaveri jollekin kaapelikanavalle, joka tekee siitä viihdettä.
ND ehdotti tätä jo kauan sitten ja konseptitkin olisi valmiiksi ideoituna.
bliss

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mun tarttis tilata aika lääkärille mutta pakosti naispuoliselle. En kestä ajatusta päätyä ND:n potilaaksi :shock:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:Mun tarttis tilata aika lääkärille mutta pakosti naispuoliselle. En kestä ajatusta päätyä ND:n potilaaksi :shock:
No mikä ettei miespuoliselle? Ja epäiletkö erityisesti Davea?

Vaikka Korkeimman Oikeuden päätöksellä mieslääkäri saa imeä potilaan nänniä, yleisempää on olla koskettamatta suoraan vaan käyttää apuvälineitä. Tässä esimerkkinä luultavasti (tai ei siis) autenttinen video, miten gynekologi auttaa orgasmivaikeuksista kärsivää nuorta naista:
http://www.maxraw.com/videos/0017/29079 ... -girl4.php
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
bliss

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mun tarttis tilata aika lääkärille mutta pakosti naispuoliselle. En kestä ajatusta päätyä ND:n potilaaksi :shock:
No mikä ettei miespuoliselle? Ja epäiletkö erityisesti Davea?
No koska en halua vahingossa päätyä ND:n potilaaksi. Onko mun ilmaisu todella noin epäselvää?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:No koska en halua vahingossa päätyä ND:n potilaaksi.
Välttelet vaan tota yhtä mun duunipaikan läheisyydessä olevaa lääkärikeskusta ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin