Kaatunut keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

tai pulu, miten haluatte. Mutta täällä ollaan, eka tpk ja vaikka mitä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

H*lvetti että meni hermo jo heti aamusta. Haavapolin aikataulu vaan tunnin myöhässä. Jotenkin musta tuntuu että potilas ei kuitenkaan saa myöhästyä samalla tavalla... No, seuraava aika on sovittu aamun ensimmäiseksi, ei VOI olla kauheasti myöhässä. Onneks oli ihana hoitaja, joka myös pakkas mun laukun täyteen haavanhoitoon liittyviä ihmejuttuja :h:

Nyt kun oon ollut 10 minsaa töissä, voisinkin lähteä lounaalle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toinen yö putkeen kun uni ei vain pysy silmässä. Eilen olin äkäinen ja meinasin pomon vittuiltua asiasta käväistä irtisanomassa itseni. Tänään taas ihan passiivinen ja janottaa kokoajan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Masennuksen oireita, tosin tuosta janosta en tiedä.

t. nimim. lapsuuden kaverilla masennus
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Oireita lievittämään valoa. Ruokatunti pihalla.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

exPertti kirjoitti:Kauanko oli kaatunut? Mikä on viive?

:)

Oct 14 00:42:23 enigma pppd[2780]: Connection terminated.

...

Oct 14 10:59:13 enigma pppd[2780]: Connect: ppp0 <--> eth0
Oct 14 10:59:16 enigma pppd[2780]: local IP address 213.139.163.144
Oct 14 10:59:16 enigma pppd[2780]: remote IP address 10.10.9.2
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bliss

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jumalauta. Toissayönä alkaneet tuhmat unet jatkuivat viime yönä :shock: :oops:
Ja saman sankarin kanssa. Prkl.

:D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ja mä näin viime yönä unta vain ahvenesta! Tasan ei käy onnen lahjat.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Nyt kyllä jo bliss paljastat! :wink:
bliss

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Nyt kyllä jo bliss paljastat! :wink:
Hmmmh. Suunnittelin kyllä jo testaamista ihan hereillä ollessa. Pitäis vaan houkutella se toinen osapuoli samaan juoneen ;)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Taas pitäis lähteä todistamaan kaljanäppäriasiassa, et tunnistan tekijän valvontakuvasta. Viimeksi villain ei saapunut. Melkoista hermannitouhua...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

bliss kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Nyt kyllä jo bliss paljastat! :wink:
Hmmmh. Suunnittelin kyllä jo testaamista ihan hereillä ollessa. Pitäis vaan houkutella se toinen osapuoli samaan juoneen ;)
Aina vaan paranee, selviän ehkä sit ilman nimeä. 8)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Liittyykö omasi tähän kaksosten pienennysoperaatioon?
Todellakin. Täytyy kyllä ihmetellä nykypäivän hoitomuotoja, olo on kuin astronautilla!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Niin no, kohta on 2kk kulunut leikkauksesta ja silti on ammottava reikä sisuksiin. Ehkä sellaista toipumisaikaa jo kannattaakin lyhentää...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei kumpaakaan. Ja antibiootit on jo syöty.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Leikkavat uudestaan puhtaille/uusille pinnoille ja ompelevat yhteen?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bliss kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Nyt kyllä jo bliss paljastat! :wink:
Hmmmh. Suunnittelin kyllä jo testaamista ihan hereillä ollessa. Pitäis vaan houkutella se toinen osapuoli samaan juoneen ;)
Siis jos saan ja sallitaan minun tehdä "paremman" arvaukseni niin se on SA. Jokatapauksessa se on todennäköisesti sellainen unihaavemainen asia Blissille, jos olen oikein vuosien varrella tulkannut asian?

Ei hän ainakaan vielä ole lähettänyt tapaamiskutsua. Olen aina lapsesta saakka ymmärtänyt ja tiedostanut motivaatiot lähestymiseeni, ettei tarvitse hävetä mitenkään. En minä kyllä sellainen ole, joka nyt ilmanmuuta naminamitouhuun menisi heti minuutissa. Kyllä Blissinkin täytyy panna parastaan. Tai siis tehdä parhaansa. Jos haluaa puhdasta kultaa.

SA
muistattehan kaikki, että tämä oli toistaiseksi oma arvaukseni. Tutkitaan ensin ja hutkitaan sitten.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

exPertti kirjoitti: Joku kiireinen tikkaaja jätti haavan auki vai tulehtuiko?

Tv. nimim antibioottikuurin saanut.
Milloin sulta on rinnat pienennetty? :shock:

Poliisilaitoksella oli myös pientä ruuhkaa. Onneksi joku ystävällinen oli kyllästynyt jonottamaan ja lapullaan oikaisin noin tunnin tehden vieressä istuneesta tanttarasta puhisevan kiilatessani hänen edelleen. Myöskään passikuvassa en näyttänyt lapsia syövältä, eli onnenpäivä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Leikkavat uudestaan puhtaille/uusille pinnoille ja ompelevat yhteen?
Ei mulla ole mitään tulehdusta, ei vaan umpeudu. Mutta nyt vaihdettiin "aineet", eiköhän se tällä tokene.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Joskus pinnat ei vaan tartu .. eräälle läheiselle henkilölle kävi kanssa noin, ei kyllä pikkuoravien kanssa. Silloin leikkasivat ohuenohuet siivut pinnoista pois ja tuoreet pinnat tarttuivat alta aikayksikön.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Joskus pinnat ei vaan tartu ..
Ne pinnat on n. 2cm päässä toisistaan eli melko fakiirit pitäis ollakin tarttuakseen...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

exPertti kirjoitti: Ei kun penistä pidennettiin. Sain sähköpostia jossa luki "got small penis?" ja mietin sitä lukiessa, että "mistä ne tiesivät". :)
Ettei olisi salaliitto. Spämmätään penisviestit keskustalle, luontaistuotemainokset vihreille ja pyramidihuijaukset kokoomukselle. Jokaisella on ristinsä, mulle tulee jatkuvalla syötöllä nigerialaiskirjeitä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Äh tätä mun elämäää..
Aamulla heräilin kähyisältä saastaiselta patjaltani, jolta on lakanat ja patjan kangaskin kadonneet aikoja sitten. Patja oli muhkurainen, alta löytyi karhupulloja. Oksenneltuani ja ripuloituani join tavanomaiset krapulakarhut. Sitten kelasin, että täytyy käydä keskikaupungilla ainakin pankissa. Laitoin siinä sitten kahvinkin tulelle ja söin jotain ja pistin uudestaan maate. havahduttuani huomasin, että pannu oli jäänyt liedelle, vesi haihtunut, pannu nokinen ja levy punaisena. Hyvä ettei olut mitään palavaa. Pannu kai piloilla.

Sitte puhaltelin alkometriini joka lopulta näytti nollaa ja ajelin sinne keskustaan. Piti käydä pankissa maksamassa lasku, josta tarvitsin kunnon kuitin. No, minähän siis olin krapuloissani, sänkinen, paskasissa, tupakintuhkasisa, runkkutahraisissa vaatteissa, haisten vanhalta viinalta, röökiltä ja oksennukselta, lauantaina (saunapäivä), en ollut vaivautunut kylpemään. Munahiki varmaan haisi myös. No pankkitäti kahtelee saldoani ja alkaa selittää, että kun olen heidän parhaita asiakkaitaan, ja minulla on valtavasti bonuksia, enkö keskittäisi myös vakuutukseni heidän kauttaan, siitä saa verotusetua. Naisparka joutui siis puhumaan minulle kuin jollekin pukumiehelle, vaikka selvästi olin kuin haiseva spurgu. Koomista ja noloa. Örisin vain jotain että saa laittaa soittopyynnön vakuutusmyyjälle...

Sitten kävin kahtoo uusia kahvipannuja, ja nehän makso siinä kaupassa 69 egee, hyi saatana. Tyydyn keittelemään kattilassa.

Sitten kävin marketissa ostamassa lisää Karhua, Röökiä, Tähdet- ja Avaruuslehden, Lauantaimakkaraa kylminä syömieni lihapiirakoiden väliin sekä pari litraa maitoa. En ottanut kärryjä, ja kassajonossa maitotölkit tipahtivat sylistäni. Eivät särkyneet, mutta takaani jonosta joku nainen vaihtoi kassaa ja kassatäti katseli minua säälien/moittien. Huomasin myös, että kengännauhani olivat auki ja sepaluskin puoliksi.

Nyt sitten takasin, kohta syön lihapiirakkaa, karhuttelen ja röökään. Hmmm.. taidan tarvita EMÄNNÄN, mutta voi olla että olen jo siinä tilassa, ettei kukaan ota projektiksi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Kai Nalo

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Gat kirjoitti:taidan tarvita EMÄNNÄN, mutta voi olla että olen jo siinä tilassa, ettei kukaan ota projektiksi.
Ensin sä kyllä tarttet selkärangan.
tuulenpuiska

Re: Kaatunut keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mä en kyl osaa päättää tuosta Gattacasta, että laittaako noreen vaiko yrittää jakaa neuvoja kerta se on selvästi niiden tarpeessa. Ei se kyllä niitä ikinä kuuntele.

Kolmas vaihtoehto on käräyttää kaveri jollekin kaapelikanavalle, joka tekee siitä viihdettä.
Vastaa Viestiin