PartyPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
kai vielä ainakin tunnin, silleen että jaksa valvottaa vanhempiaan koko yön :D

Takka ja puuhella alkaa kohta olla kuumat ja sit eiku mökille. Toivottavasti tiet ei tolla 4 tunnin matkalla ole pahasti jäässä, kesärenkailla menossa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
tuulenpuiska

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vitut mikään partyperjantai. Saatana se oli jo eilen jos vittu noita naapurinperkeleitä kuuntelee! Ei auta vaikka iskee luurit korville ja voluumia vittusaatana. Ihme älämölömeinikia vittu. Odotin koko ajan että joutuuko soittamaan poliisit vai rauhoittuko ne. Vittu. Saatana aloittivat jo iltakahdeksalta riitelyn ja vittu aamukahdeksalta vielä huutivat. Välillä rauhoittui, mutta sitten vittu jatkui. Eikä ollut perkele ensimmäinen kerta kun noin kyrrrrrvät ei osaa. Vittu.


En ole kiukkuinen, koska purin ärtymykseni kitinään. Kiitos Kitinä! Kiitos Aasi!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: PartyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kesärenkaat pitivät todella hyvin kolmen viimeisen kilometrin jäätiköllä ja tiukkaan painuneella lumella. Nopeus piti tosin tiputtaa reilusta satasesta..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin