Tiistai hyvemmille ihmisille

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lisäbonuksena (lähes) Niba-vapaa!
bliss

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä otan tän, kiitos.
Tänään on maanantai # 2. :swirl:
Dumis

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänää paNkkiin, rahoitusta tarkastamaan. Dyynin jälkeen puntille ja sitten se siivoilu mikä vaihteeksi eilen jäi välistä. Pitäs vissiin alkaa kuuraamaan kattoakin kohta kun kolmekymppiset lähestyy ja kait se on pakko kutsua sukulaisia kylään :roll:
Kai Nalo

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ohhohoh. Voi hyvää päivää mitä viisauksia jaossa duunin mailissa:
The correct usage of window blinds

The blinds should mainly be kept down, either open or closed. If you wish to pull the blinds up, use the cord to pull the blinds all the way up. Leaving the blinds hanging halfway down, causes a risk of damage to the window pane.
Do not attach anything extra to the windowpane, such as large sheets of paper. As this too, poses a risk to the durability of the glass.
Minen vaan ymmärrä että miksi lasi hajoaa, jos kaihdin on nostettu vaan puoleen väliin asti eikä ylös. Sama painohan siinä narujen varassa on. :roll:
Stinky

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tarttis saada vähän sutinaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Niba »

Siinä teille vapautta! :jouden: :jouden: :perse: :perse: :perse: :perse: :perse: :perse: :perse: :perse: :perse: :perse:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ Eiks sulla just ollu?

Asiakastyytyväisyydestä luennointia koko päivä. Phuuh!

Edit: Mua on huijattu, eiks pallogrillikausi loppunut jo?? Ainakin tästä ketjusta?
Viimeksi muokannut Vesper, 20.10.2009 8:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mulla? Oli muttei oikeenlaista. Johan mä mouhosin mitä siitä puuttui..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stinky kirjoitti:^Mulla? Oli muttei oikeenlaista. Johan mä mouhosin mitä siitä puuttui..
No joo joo, eli eiks sun olis pitänyt kirjoittaa että Tarttis saada vähän munaa ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vesper kirjoitti:No joo joo, eli eiks sun olis pitänyt kirjoittaa että Tarttis saada vähän munaa ;)
Mä nyt ajattelin olla hienotunteinen ja himpun verran ees siveellinen :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun päivä alkoi tosi hyvin - sen jälkeen kun kuulin miten päin helvettiä enon päivä oli eilen mennyt.

Meni 3v poikansa ja 10v tyttönsä kanssa (serkkuni siis) mun äidin auton konepeltiä korjaamaan äidin työpaikan parkkipaikalle eilen päivällä. Lähtiessään Kehä III:n suuntaan jäi tutkaan kiinni, 350€. Hämeenlinnanväylällä puhkesi autosta kumi, vararengas tyhjä. Eikun kaveri paikalle, rengas vaihtoon ja kotia kohti. Taas ratsia, 350€ (40 alueella 66 alamäessä). Mennessään ennen kauppaa automaatilla käymään, nielaisi se pankki-/luottokortin. Kotiinpäästyään poika kusas koko iltapäivän pisut ohi pytyn ja koira paskansi keittiön lattialle heidän poissaollessaan protestina.

Ei hyvää päivää! Kertoi, että aamulla kun poika oli kaatanut ison purkin O'Boy:ta juuri pestylle valkoiselle matolle, olisi pitänyt tajuta ettei ulos kannata mennä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:Mun päivä alkoi tosi hyvin - sen jälkeen kun kuulin miten päin helvettiä enon päivä oli eilen mennyt.

Meni 3v poikansa ja 10v tyttönsä kanssa (serkkuni siis) mun äidin auton konepeltiä korjaamaan äidin työpaikan parkkipaikalle eilen päivällä. Lähtiessään Kehä III:n suuntaan jäi tutkaan kiinni, 350€. Hämeenlinnanväylällä puhkesi autosta kumi, vararengas tyhjä. Eikun kaveri paikalle, rengas vaihtoon ja kotia kohti. Taas ratsia, 350€ (40 alueella 66 alamäessä). Mennessään ennen kauppaa automaatilla käymään, nielaisi se pankki-/luottokortin. Kotiinpäästyään poika kusas koko iltapäivän pisut ohi pytyn ja koira paskansi keittiön lattialle heidän poissaollessaan protestina.

Ei hyvää päivää! Kertoi, että aamulla kun poika oli kaatanut ison purkin O'Boy:ta juuri pestylle valkoiselle matolle, olisi pitänyt tajuta ettei ulos kannata mennä.
Muuten ymmärrän kyllä päivän paskuuden, esim koiran tuotoksissa ja renkaan tyhjenemisessä, mut eikös nuo sakkolaput ole vähän niinkuin oma moka?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Niin, onhan se ikävää, kun ei saa ajaa vapaasti ylinopeutta, vaan poliisi antaa sakkoja.

Asiasta toiseen. Eikös mopojen/skootterien pitäisi ajaa ajorajan reunassa vai olenko ymmärtänyt väärin?
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Annepa ja Riemumieli - kamalan tosikkoa sakkia!

Huvittavaa tästä tekee se, että enon autoa on pitkään kutsuttu Flintstone'sin autoksi (pitää lähes juosta käyntiin ja pitää vauhdissa) ja aina marmattaa siitä, ettei sillä rakkineella pääse edes mäkeä ylös. Ironiaa, you knows?
Viimeksi muokannut Elppis, 20.10.2009 10:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti: Asiasta toiseen. Eikös mopojen/skootterien pitäisi ajaa ajorajan reunassa vai olenko ymmärtänyt väärin?
Skootteria ja mopoa koskevat samat liikennesäännöt kuin moottoripyöriä, mikä ei taas toimi toisinpäin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stinky kirjoitti:Mä nyt ajattelin olla hienotunteinen ja himpun verran ees siveellinen :]
Höpö höpö, puhutaan kato asioista vaan niiden oikeilla nimillä ;) Sievistely ei oo koskaan johtanu mihinkään eikä ainakaan pissavehkeiden hankaamiseen...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Elppis kirjoitti:(40 alueella 66 alamäessä)
Eikös tuosta pitäisi lähteä jo kortti?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo kirjoitti:
Elppis kirjoitti:(40 alueella 66 alamäessä)
Eikös tuosta pitäisi lähteä jo kortti?
Minen oo poliisi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Minoon saikulla. Oottelen tässä onko mulla angiina vai mononukleoosi vai ihanko vaan jotain viruksellista. Ihmeen kaupalla olo on jo vähän parempi. Viimeks angiinassa oli ihan tulista helvettiä odotella tuloksia se kaks vuorokautta.

Voisin vähän viihdyttää itseäni kitinöiden, vaihtoehdot ovat tiskaaminen, pyykkien ripustelu ja imurointi.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitähän toi luikkueunukki on syöny? Eilen illalla alotti kamalan piereskelyn, ja het aamusta taas tuhnuttelee. ARGH! Pikkukissa söi eilen raakaa sipulia, mutta kolli haisee. On se vaan niin Mies vaikkei palleja olekaan, ensin kiehnää syliin pussailemaan ja alottaa sit tyytyväisen piereskelyn.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

ninnithequeen kirjoitti:On se vaan niin Mies vaikkei palleja olekaan, ensin kiehnää syliin pussailemaan ja alottaa sit tyytyväisen piereskelyn.
Thih.

Miten masu voi?
ninnithequeen

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Miten masu voi?
Tossahan toi mukana kulkee. Virtsarakkoni on potkupallona ja öisin on bileet.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

ninnithequeen kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Miten masu voi?
Tossahan toi mukana kulkee. Virtsarakkoni on potkupallona ja öisin on bileet.
:h:

Mä haluun vauvan, taas. Voisinpa vaik kantaa ja synnyttää niit halukkaille!

muoks: piti haluta vauvamaha, ei oikeastaan vauvaa...
Viimeksi muokannut Jenny Daa-aah! ling, 20.10.2009 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuulenpuiska

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vesper kirjoitti:
Edit: Mua on huijattu, eiks pallogrillikausi loppunut jo?? Ainakin tästä ketjusta?
^Valitettavasti/onneksi minulla ei ole moderointioikeuksia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuultu Kätilöopiston ulkopuolella olevalla tupakkapaikalla. Neljä kätilöopiskelijaa juutelee:

- No miks sitä pitäis sit kutsua?

- No mä ainakin kutsuisin sitä vaikka pimpaksi, pimpiksi, turreksi, römpsäksi..

- Hyi, römpsä on rumasti sanottu.. jotenki..

- No vagina nyt on vaan niin hirveen kliininen!

- Mä sanon sitä pimputtimeksi.

(naurua)

- Kuulostaa ovikellolta.

(hetken hiljaisuus)

- No mut sehän se on?

(kovaa naurua)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin