Tiistai hyvemmille ihmisille

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Määkin keräilin sakkolappusen tuossa reilu kuukausi sitten, onneksi jäi rikesakkoon, muuten olis tainnut tulla iso vitutus. Hyi hyi, kun ajoin ylinopeutta, joka oikeastaan oli vielä vahinko kun keskityin samalla puhumiseen ja tiekin oli lähes autoton joten ei tullut mittaria kyylättyä sikatarkkaan.

Pankissa käyty ja velkavankeus jatkunee ainakin vuoteen 2020, jos vaan maakaupat toteutuu, tuleepi lisää rantaa&tonttia 8)
Ens viikonloppuna pääsen vihroin vähän vapaallekin kun on pari viikkoa tullut pelkästään töitä dyynailtua...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Angiinaa juu. Hyvä etten kärvistelly yhtään pidempään ja saan tänään antibiootit :)
Prepare for the worstest.
tuulenpuiska

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jaahas. 37,5. Ei ihmekään kun oli heikko olo.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

37,6 korvasta, normipössis.

Hyvin huomaa, miten hankalaa tää päätteellä työnteko on kun ei ole hetkeen tarvinnut. Ei tahdo silmät pysyä oikeilla riveillä ja täytyy vähän väliä vaihtaa kitinäisen läpsyn suuntaan... Tai seinälle, jossa Apulanta just laulaa.

Trallal. Jospa vielä hetken kun lapsetkin kai ovat jääneet jätskille uinnin jälkeen.
tuulenpuiska

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

^Ai tää oli kilpailu?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Joo, nyt molemmat mittaa pyllystä.
Stinky

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jei, tämäkin työpäivä kohta lusittu. Sitten nappaan kaverin matkanvarrelta mukaani ja mennään katteleen rätei ja lumpui. Mut ihan vaan katteleen, kaveri ehkä ostaa mut minä en.
Jos ens viikonloppuna jaksais raahautua kirpputorille niin oisin tosi ilonen. Mä en vaan raaski ostaa mitään neulemekkoo 40€:llä kun samalla rahalla sais niin paljon kaikkee kivaa kirpulta :]
tuulenpuiska

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Joo, nyt molemmat mittaa pyllystä.
Puhut nyt Herra 1-3-0:lle. Mä mittaan kainalosta, jotta jää tilaa herkkublondihoitsulle ottaa suihin siinä samalla!
Kai Nalo

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Hohoo. Merkkiliikkeessa tuulilasi maksaa 790 euroa, ja kilsan päässä lasiliikkeessa 354 euroa. :lol:
Stinky

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kaverilta tuli ompeluhommia ja se tarkottaa rahaa. Yks ysti ketä en oo nähnyt liian moneen kuukauteen tulee torstaina kylään ja lauantaiksikin on sovittu mukavaa tekemistä. Näistä ja näiden asioiden tuomasta hyvästä fiiliksestä pidän kiinni nyt kynsin ja hampain.

Ai niin. Yritin olla tänään töissä näkymätön. Työkamu tuli kysymään multa jotain just kun olin juomassa teetä. Ajattelin sit siinä teemuki huulilla et jos en liiku enkä sano mitään ni se ei nää mua. Ei onnistunut. Olin puol minuuttii hiljaa ja liikkumatta kunnes rupes naurattaa liikaa. Onks muita keinoja?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kai Nalo kirjoitti:Merkkiliikkeessa tuulilasi maksaa 790 euroa, ja kilsan päässä lasiliikkeessa 354 euroa
Hoidin homman lasivakuutuksella. 150€ ja keskeytyskorvaus 2 vrk:tta á 90€. Eli käteen jäi 30€. No, vakuutukset toki maksaa jotain. Mutta lasi on haljennut keskimäärin kahden vuoden välein. Kolmesta eri merkkisestä autosta. Kyl pk-seudulla on mukava asua! Välillä ropisee lasissa kuin soratiellä konsanaan. Eikä turvaväli auta, ohittajat ja vastantulijat pitää kivisateesta huolen.

Katolta männynneulaset ja muu moska harjattu poispoikkeen. Vielä ois räystäkourujen putsi jäljellä. Huomenna ois kai hyvä keli siihen, mutta lenkki saataa olla houkuttelevampi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:Ai niin. Yritin olla tänään töissä näkymätön. Työkamu tuli kysymään multa jotain just kun olin juomassa teetä. Ajattelin sit siinä teemuki huulilla et jos en liiku enkä sano mitään ni se ei nää mua. Ei onnistunut. Olin puol minuuttii hiljaa ja liikkumatta kunnes rupes naurattaa liikaa. Onks muita keinoja?
Pieraise, saat tilaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^
Se lämmittäiski hetken jos ois kylmä. Mut joo, en mä siis tilanpuutteessa ole.
tuulenpuiska

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:^
Se lämmittäiski hetken jos ois kylmä. Mut joo, en mä siis tilanpuutteessa ole.
Teenskentele, että olet puhelimessa/juuri soittamassa tärkeää puhelua?
Stinky

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Mitä jos ne jää siihen oottamaan että saan puhelun loppuun? Ku ne tahtoo joskus vähän olla sellasii. Ja sit mun ihan oikeesti pitäs soittaa jollekkin.
Pieniä mutta mieltä askarruttavia asioita.
Ehkä mä jatkossa meen juomaan teeni/kahvini vessaan tai saunaan jos haluan olla ypöyksin hetken :]
bliss

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Käänny selin kaikkiin ja teippaa selkään lappu "EI SAA HÄIRITÄ"
tuulenpuiska

Re: Tiistai hyvemmille ihmisille

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:^ Mitä jos ne jää siihen oottamaan että saan puhelun loppuun? Ku ne tahtoo joskus vähän olla sellasii. Ja sit mun ihan oikeesti pitäs soittaa jollekkin.
Pieniä mutta mieltä askarruttavia asioita.
Ehkä mä jatkossa meen juomaan teeni/kahvini vessaan tai saunaan jos haluan olla ypöyksin hetken :]
Nyt en keksi muuta kuin, jotta

A) ota loparit

B) tokaiset kylmänviileästi "minä juon nyt kahvia" ja jätät huomiotta.
Vastaa Viestiin