Pinkki Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

martza kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tähän väliin tunkasen mielipiteen:

Martzan viestistä/vastauksesta kävi ilmi (tai tulkitsin sit väärin) ettei nykyinen vaimo ole niin kiintynyt M:n kersoihin.
Olet ihan oikeassa, mutta ehkä Lapitii vain reakoi liian tunteellisesti tähän asiaan, kun ero on nyt akuutti vai onko erosta jo pitkäkin aika.
Eli sekä lastesi oma äiti että nykyinen vaimosi ovat pitäneet lapsiin etäisyyttä. Oletko varma, että Lapitii on liian tunteellinen, eikä niin päin, että omat naisvalintasi ovat olleet liian tunteettomia?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti:
martza kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tähän väliin tunkasen mielipiteen:

Martzan viestistä/vastauksesta kävi ilmi (tai tulkitsin sit väärin) ettei nykyinen vaimo ole niin kiintynyt M:n kersoihin.
Olet ihan oikeassa, mutta ehkä Lapitii vain reakoi liian tunteellisesti tähän asiaan, kun ero on nyt akuutti vai onko erosta jo pitkäkin aika.
Eli sekä lastesi oma äiti että nykyinen vaimosi ovat pitäneet lapsiin etäisyyttä. Oletko varma, että Lapitii on liian tunteellinen, eikä niin päin, että omat naisvalintasi ovat olleet liian tunteettomia?
En voi vaikutta toisten mielialoihin. Sille en voinut mitään, että EX, otti ja lähti, mutta ei hän ole heitä hylännyt. Pitänyt koko ajan yhteyttä heihin ja lapset ovat käyneet hänen luonaan. Ei vain pystynyt kokopäivätoimisesti ottamaan vastuuta heistä, joten minä sen tein.

Uudella vaimolla on myös kaksi lasta, mutta asuvat omillaan. Sen voin kyllä sanoa, että jos nyt eroaisin, ei varmastikkaan nykyinen vaimoni jäisi kaipaamaan mun lapsia samoin kuin minä hänen lapsiaan. Samoin kuin lapseni jäisivät kaipaaman häntä. Tää on mun mielestä ihan normaalia.

Mun mielstä Lapitii ny ylireagoi tähän hommaan. Totta kai sitä saa surra ja olla surullinen, että ei näe toisen lasta, mutta aika aikaansa kutakin. Eikö tällä lapsella ole kuitenkin oma biologinen äiti.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Nehemiah James

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

No jotkut nartut ei vaan osaa. Joistain ei vain ole äideiksi, eihän kaikista ole isiksikään. Olen omassa pesässä tehnyt selväksi, että jos kattilat jaetaan, niin pikku-ukko jää mun luo, vaikka ei minun siittimestä ole alkuaan saanutkaan. Juridisesti mulla ei tosin ole häneen mitään oikeuksia.
Nehemiah James

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

martza kirjoitti:Mun mielstä Lapitii ny ylireagoi tähän hommaan. Totta kai sitä saa surra ja olla surullinen, että ei näe toisen lasta, mutta aika aikaansa kutakin. Eikö tällä lapsella ole kuitenkin oma biologinen äiti.
Kyllä sä mazza olet nyt kokolailla kuutamolla... Mene jo sinne laivalle, kiitos.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nehemiah James kirjoitti:
martza kirjoitti:Mun mielstä Lapitii ny ylireagoi tähän hommaan. Totta kai sitä saa surra ja olla surullinen, että ei näe toisen lasta, mutta aika aikaansa kutakin. Eikö tällä lapsella ole kuitenkin oma biologinen äiti.
Kyllä sä mazza olet nyt kokolailla kuutamolla... Mene jo sinne laivalle, kiitos.
Mä vähän veikkaan et Marzalla on nyt velvollisuudet ja tunteet menneet sekaisin, tai sit ei vaan tiedä mitään tunteista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Nehemiah James kirjoitti:
martza kirjoitti:Mun mielstä Lapitii ny ylireagoi tähän hommaan. Totta kai sitä saa surra ja olla surullinen, että ei näe toisen lasta, mutta aika aikaansa kutakin. Eikö tällä lapsella ole kuitenkin oma biologinen äiti.
Kyllä sä mazza olet nyt kokolailla kuutamolla... Mene jo sinne laivalle, kiitos.
Ajattelin just ilmoittaa, että kohta on lähtö laivalle.
Toivottavasti voin ihailla kuutamoa tuolla merellä vaikka se onkin aika epätodennäköistä.

Hormoonit hyrrää, kun tietää mitä on tulossa. :p: :p: :h:

Hyvää viikonloppua kaikille ja kosketelkaa toisianne. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Word, prosessi!
Ite en viittiny tohon enää tarttua.

Kyllähän tosta nickistä jo tajuaa, että melkosia elämänviisauksia on tulossa. =) Tähän asti marzzzan julistus on kai ollu se, et hyvää seksielämää voi olla vaan "toka kierroksella" tai "vanhana". Voi voi, marzzza on siis jääny nuorena aikalailla paitsi. Tarkottaakohan se sit sitä, et että kaikki ois? Vai tarkottaaks se vaan, et marzzzza ei o saanu nuorena hyvää pillua? =P Sad... eikä sen vaimokaan oo vissiin kiintyny sen lapsiin. Buah. Eiku buu-huu. Mut muistakaahan nyt kaikki lapsukaiset elää marzzzza-sedän opetuksien mukaan!

Btw: Nään taaperon yllättäin huomenna. <3
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

martza kirjoitti:Mun mielstä Lapitii ny ylireagoi tähän hommaan. Totta kai sitä saa surra ja olla surullinen, että ei näe toisen lasta, mutta aika aikaansa kutakin. Eikö tällä lapsella ole kuitenkin oma biologinen äiti.
Ei helvetti että oot ny pihalla... Elämänkokemusta, joopa joo. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuliko muilla mieleen marzasta oma perttimme? Eli luvassa on riittävän säännöllisesti pettämätön osuus uppiniskaista väärinymmärrystä, käsittämätöntä logiikantapaista ja sokeaa itsekehuskelua. Idiootti, huudettu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nehemiah James kirjoitti:No jotkut nartut ei vaan osaa. Joistain ei vain ole äideiksi
Siis ei ole vai eivät vaan halua olla?
Ihan omien valintojeni takia oon ollu erityisen onnellinen tästä lainalapsesta.
Joojoo, oon itsekäs paska.
Viimeksi muokannut Lapitii, 23.10.2009 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lapitii kirjoitti:Btw: Nään taaperon yllättäin huomenna. <3
:h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Elppis kirjoitti::h:
Tnx. Mii sou häpi. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:Voitaisko nyt kaikki alkaa dokaamaan?!
No nyt mun alkoi tehdä mieli viinaa.
Joo niin munkin. Mennään me paskat mutsit dokaamaan, ja jätetään kersat tietty yksin kotiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti: Olen vaan joskus erehtynyt ajattelemaan miten tylsää elämä olisikaan ilman junioria.
No sinähän nyt melkoinen dramaqueen olet. Tuosta hyvästä moinen purkaus. Hohhoi.
prosessi

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lapitii kirjoitti:
Btw: Nään taaperon yllättäin huomenna. <3
Kuulostaa hyvältä. Ja minä uskon, ettei kiintymyksen arvoisista ihmisistä kannata päästää irti, vaikka olisivat kolmivuotiaita. (Ja yksi lapselle rakas varahoitotätikin voi olla kullan arvoinen, ihan jos niitä yhteydenpidon perusteluja lapsen biologisille vanhemmille miettii.)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Btw: Nään taaperon yllättäin huomenna. <3
Kuulostaa hyvältä.
*kitaranrämpytyshymiö*
Ai tää vai :paska:
The great club outshines the individual, always and forever.
Nehemiah James

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Lapitii kirjoitti:Siis ei ole vai eivät vaan halua olla?
Ihan omien valintojeni takia oon ollu erityisen onnellinen tästä lainalapsesta.
Joojoo, oon itsekäs paska.
Itsekkyydellä olet aika lähellä napakymppiä, mutta väärästä kulmasta. Jos minä-minä-minä menee aina kaiken edelle, niin ei siinä kauheasti lasta ymmärrä huomioida vaikka asian naaman eteen rautalangasta vääntää. Sellaiselle ihmiselle kun perusteluksi omalle käytökselle kelpaa, että "jos minä en voi hyvin, niin en voi olla lapselle vanhempi. Ja minä voin hyvin vain silloin kun..." Onhan se tietenkin totta, että jos pakottaa itsensä osallistumaan enemmän kuin luontaisesti kykenee, niin ei sekään kovin kauaskantoista ole. Onhan sitten tietenkin niitä täysin tunteettomia ameebojakin. Yksilöllisiä tapauksia kaikki varmaan. Tasapainohan siinä pitäisi löytää sekä minä-minä-minän huomioimisessa, että lapsen ehdottomassa huomioimisessa.
Nehemiah James

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Elppis kirjoitti:Joo niin munkin. Mennään me paskat mutsit dokaamaan, ja jätetään kersat tietty yksin kotiin.
:shock: Mä olen paska mutsi?! Nyt meni miehinen itsetunto tuhannen palasiksi!!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

prosessi kirjoitti:Kuulostaa hyvältä. Ja minä uskon, ettei kiintymyksen arvoisista ihmisistä kannata päästää irti, vaikka olisivat kolmivuotiaita. (Ja yksi lapselle rakas varahoitotätikin voi olla kullan arvoinen, ihan jos niitä yhteydenpidon perusteluja lapsen biologisille vanhemmille miettii.)
Tnx sinnekin. Tää nyt on ihan sattumaa, mut onhan sitä mietittykin...
En kyllä tiä itkiskö vai naurasko tolle marzzzzan kommentille "onhan sillä biologinen äiti". Voi jessus sentään kuinka joku voi olla tommonen. Elämää nähnyt ja viisas, joopa joo. =P
Mut nyt jäin ihan tuijottaan noita sun sanoja... "rakas varahoitotäti"... aika hyvin sanottu. =) Emmä mikään äiti ikinä yrittänykään olla. Toi on hyvä. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Turku on paska mesta, tahtoo pois täältä asap.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ai tää vai :paska:
Ovat kitarat sitten nuoruuteni muuttuneet. :)
Mmmm-m.

NJ - niin oot. PTHYI!
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

martza kirjoitti:En voi vaikutta toisten mielialoihin. Sille en voinut mitään, että EX, otti ja lähti
Sun olis pitänyt hieroa vedenkeitintä ja toivoa vähän älyä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nehemiah James kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Siis ei ole vai eivät vaan halua olla?
Ihan omien valintojeni takia oon ollu erityisen onnellinen tästä lainalapsesta.
Joojoo, oon itsekäs paska.
Itsekkyydellä olet aika lähellä napakymppiä, mutta väärästä kulmasta. Jos minä-minä-minä menee aina kaiken edelle, niin ei siinä kauheasti lasta ymmärrä huomioida vaikka asian naaman eteen rautalangasta vääntää. Sellaiselle ihmiselle kun perusteluksi omalle käytökselle kelpaa, että "jos minä en voi hyvin, niin en voi olla lapselle vanhempi. Ja minä voin hyvin vain silloin kun..." Onhan se tietenkin totta, että jos pakottaa itsensä osallistumaan enemmän kuin luontaisesti kykenee, niin ei sekään kovin kauaskantoista ole. Onhan sitten tietenkin niitä täysin tunteettomia ameebojakin. Yksilöllisiä tapauksia kaikki varmaan. Tasapainohan siinä pitäisi löytää sekä minä-minä-minän huomioimisessa, että lapsen ehdottomassa huomioimisessa.
Älä nyt viitsi. MINÄ en halua OMAA lasta. Ei se sitä sano, etteikö lapsi olis aina etusijalla sillon kun se on siinä läsnä. Ja musta se on upeeta.
Oot aika kova tuomitsemaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Nehemiah James

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Lapitii kirjoitti:Älä nyt viitsi. MINÄ en halua OMAA lasta. Ei se sitä sano, etteikö lapsi olis aina etusijalla sillon kun se on siinä läsnä. Ja musta se on upeeta.
Oot aika kova tuomitsemaan.
Niin niin. Sä et nyt oikeen hiffannut. Sä käsität itsesi itsekkääksi kun haluat lapsen lähelle. Mä puhuin toisenlaisesta itsekkyydestä, jossa minä-minä-minä pitää tyydyttää tappiin asti ennen kuin voi asettaa lapsen etusijalle. Jos silloinkaan.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nehemiah James kirjoitti:Voitaisko nyt kaikki alkaa dokaamaan?!
JOO!!
Elppis kirjoitti: paska mutsi?!!
Älä yllytä tai mä laitan kohta kuvan galtsuun... Se on ihq, rattaiden kans siin rööki ja olut huulessa. Ja sit ois semmonenkin mis mä rakensin parkkitallin lapselle olutlaatikosta. =) Eikä sil mitään autojakaan ollu, leivästä järsi sen muotosia ja niillä pöristeltiin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin