Pinkki Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Manaaja kirjoitti:
martza kirjoitti:En voi vaikutta toisten mielialoihin. Sille en voinut mitään, että EX, otti ja lähti
Sun olis pitänyt hieroa vedenkeitintä ja toivoa vähän älyä.
Tsihih. Nauratti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Turku on paska mesta, tahtoo pois täältä asap.
Eikä ole.
Taas joutuu peesaan Peraa! Tosi creepyy...

Mut joo Turku ei tod ole paska mesta. Tästä sinne muuttamassa (henkinen koti <3)
Mis sä oot? Pääseeks alivuokralaiseks? Mihin Clay on hävinny (mä epäilen tähänkin Turkuu)? Adoptoiskohan ne mut sinne? Voi ko pääsis viä vanhaan kämppäänsä....
Aaah, Aurajoen ranta, aah... <3
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nehemiah James kirjoitti:Niin niin. Sä et nyt oikeen hiffannut. Sä käsität itsesi itsekkääksi kun haluat lapsen lähelle. Mä puhuin toisenlaisesta itsekkyydestä, jossa minä-minä-minä pitää tyydyttää tappiin asti ennen kuin voi asettaa lapsen etusijalle. Jos silloinkaan.
Hei hei vaan sinne sfääreihin, missä nyt ootkaan!
(Mä kyl oikeesti yritin ymmärtää sua, mut ei se vaan sujunu.

Edit/lisäys: Btw mä luulen et sä aina negailet mua kohtaan muutenkin, en oikein tiä miks.)
Viimeksi muokannut Lapitii, 23.10.2009 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vutisjengin saunailta, hilirimpsistä. Nymmä lähen viihteelle, viikonloppuja kaekille!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kauheesti tekstii. Ninni elossa, Lapitii näkee pikkusen huomenna, martza on laivalla. Kylä elämä o juhlaa!

Lähen vuorokaudeks kaveripariskuntien kera mökille. Yippii. Pitääköhän ne mua ulkopuolisena ja imaisee mukaan geimeihinsä, dunno.
Manaaja

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mun elämä taitaa olla vähän tylsää ja yksinkertaista, sillä ainoa tavoite ja odotus tälle päivälle on nostaa maksimit penkistä neljän viikon penatauon jälkeen.

Tai niin mä luulin että on, ennenkuin taas kuuntelin martzaa. Voi räkäpillu sentään.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Lapitii näkee pikkusen huomenna, Kylä elämä o juhlaa!.
Ja saa kikkeliä tänään! Kyä o juhlaa! =)
Tuli vähän jo txt-noottia, ettei kaikkee tarvis tääl kertoo. Hä, Kitinäs vai? We share everything...

Tosi kivaa vknloppua sulle, pusss!

(Ai niin tiät muuten kuka kuiraa =) Lähetetäänkö sulle kuvaa taas?)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lapitii kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Lapitii näkee pikkusen huomenna, Kylä elämä o juhlaa!.
Ja saa kikkeliä tänään! Kyä o juhlaa! =)
Mä en ny oikeen seuraa. Puhut jostain erosta ja tärkeän lapsen menettämisestä tossa, mut sit taas kikkelinsaamisesta ja poskeenotosta niinku vuorotellen. Siis ootsä vaihtanu jotain kikkeliä lennosta, vai minkälainen homma?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Lapitii kirjoitti:(Lähetetäänkö sulle kuvaa taas?)
Joudun sanoo, että älkää koska en kuitenkaan lähetä takas ja sit tietty salaa toivon, että lähetätte ja ja... ;)

Hyvää viikkistä!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Manaaja kirjoitti:Tai niin mä luulin että on, ennenkuin taas kuuntelin martzaa. Voi räkäpillu sentään.
Buaha. Kyl siinä alkaa oma elämä tuntuun ihan kiinnostavalta. Mieti jos oisit marzzzzan muija? : tähän se oksu-hymiö, mitä en nyt löytäny:

Tai aattele hei vaikka mua: oon nyt juonu 7 annosta alkoholia (tämä Kai Nalolle tiedoksi annettakoon, kun niin kiinnosti), ja mun pitäs 2 tunnin kuluttua lähtee pakkaan ASTIOITA (huom nää vammaset sormetki viä). Trrrrr...

Niin että eiköhän sulla mee ihan hyvin? Perspektiivikysymys kato.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Nehemiah James

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Lapitii kirjoitti:Edit/lisäys: Btw mä luulen et sä aina negailet mua kohtaan muutenkin, en oikein tiä miks.)
No en. Nyttenkin olen positiivaillut ja mazzaa negaillut.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:(Lähetetäänkö sulle kuvaa taas?)
Joudun sanoo, että älkää koska en kuitenkaan lähetä takas ja sit tietty salaa toivon, että lähetätte ja ja... ;)
Voi stna. se sanokin ettet lähettäny, ja se oli ihan murtunu. =/ Se ois halunnu teiät meiän kimppaankin!
Oon mäkin vähän pettyny ettet lähettäny, se ois saanu kivat kicksit siitä (no mistäpä se ei sais =P) ja oltais kaikki tääl hyödytty!
Nyt se luultavasti lukee tätä duunis ja tumputtaa... Laitetaanko terveisiä?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

No vddu näitä äijiä, pidän kitinälakon jos oma kultarakas A nyt eksyt lueskelee... Siihen on syynsä, etten ees vihjannu kotona näist jutskist! 8)

Nyt lähen tuttuihin vieraisiin. Rauhallista viikonloppua. :h:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nehemiah James kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Edit/lisäys: Btw mä luulen et sä aina negailet mua kohtaan muutenkin, en oikein tiä miks.)
No en. Nyttenkin olen positiivaillut ja mazzaa negaillut.
Ok, olin sit vääräs. Jotenkin oli vaan tullu sellanen fiilis. Jostain aikasemmista siis. But now I stand corrected, tnx.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti::
No hupsista! :oops:
Kerro terkkuja sillekin.

Edit/lisäys: Ja mikähän syy?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Manaaja kirjoitti:Siis ootsä vaihtanu jotain kikkeliä lennosta, vai minkälainen homma?
Ehkä olen, ehkä en. Luuleks et tääl kertosin? Laita privaa kikkelinkuva liitteenä (taas) nii voin kertoo.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
bliss

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Teillä kaikilla on perjantaitauti :D

Ostin muksulle synttärin kunniaks suklaarusinoita kun aattelin että tartteehan sankarin saada jotain hyvää kakun lisäks eikä toi syö karkkia. Saas nähdä kuin käy :)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Voi pahus, mun pitää nyt lähtee. Sori!
(Pari nopeeta viä voi. Mut valmiustilassa on kuulemma oltava.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lapitii kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Siis ootsä vaihtanu jotain kikkeliä lennosta, vai minkälainen homma?
Ehkä olen, ehkä en. Luuleks et tääl kertosin? Laita privaa kikkelinkuva liitteenä (taas) nii voin kertoo.
En laita! Laitan vast sit kun mulla on über-hot six-pack. Voit sitte paremmin tehdä verrantoa kikkelin paksuuden ja vatsalihasten paksuuden välillä, ilman että mun täytyy taas pitää pyynnöstäs sitä kännykkää ja tulitikkuaskia siinä vierellä mittatikkuina.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Manaaja kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Siis ootsä vaihtanu jotain kikkeliä lennosta, vai minkälainen homma?
Ehkä olen, ehkä en. Luuleks et tääl kertosin? Laita privaa kikkelinkuva liitteenä (taas) nii voin kertoo.
En laita! Laitan vast sit kun mulla on über-hot six-pack. Voit sitte paremmin tehdä verrantoa kikkelin paksuuden ja vatsalihasten paksuuden välillä, ilman että mun täytyy taas pitää pyynnöstäs sitä kännykkää ja tulitikkuaskia siinä vierellä mittatikkuina.
Noh, ilmottele sit niin palataan asiaan. Osotteenhan tiät.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lapitii kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: Ehkä olen, ehkä en. Luuleks et tääl kertosin? Laita privaa kikkelinkuva liitteenä (taas) nii voin kertoo.
En laita! Laitan vast sit kun mulla on über-hot six-pack. Voit sitte paremmin tehdä verrantoa kikkelin paksuuden ja vatsalihasten paksuuden välillä, ilman että mun täytyy taas pitää pyynnöstäs sitä kännykkää ja tulitikkuaskia siinä vierellä mittatikkuina.
Noh, ilmottele sit niin palataan asiaan. Osotteenhan tiät.
Juu, pistän parin vuoden päästä tulemaan. Osoitteena oli vissiin vielä sama vanha Koukkuniemen vanhainkoti?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Manaaja kirjoitti:Juu, pistän parin vuoden päästä tulemaan. Osoitteena oli vissiin vielä sama vanha Koukkuniemen vanhainkoti?
Sepä se. *knowing how much u like grannysex* Lääh!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vianorilta soittivat. Isin Mitsubishin ja mun Lantikan talvirenkaat oli siellä jemmassa. Tai siis olivat. Nyt on varkaat vieneet ne ja paljon muita renkaita. Ei tainnut olla varma paikka. Vakuutus niillä on ja kuulemma antavat uudet talvirenkaat ja alumiinivanteet. Toivottavasti eivät ala nuukailemaan ja ketkuamaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Manaaja

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haluun uuden lelun.

Kai Nalo

Re: Pinkki Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jaaha, jos lähtis kattoon mahdollista taloa paippisiin. Lande here I come.
Vastaa Viestiin