Tallinna-tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mainitsen vielä täälläkin, että menemme rouvan kanssa helmikuussa Tallinnaan Rammsteinia katsotaan. Jiihaa!
Paras päivä ikinä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Riemumieli kirjoitti:Mainitsen vielä täälläkin, että menemme rouvan kanssa helmikuussa Tallinnaan Rammsteinia katsotaan. Jiihaa!
Kenen rouva se on?

SA
Valppauden perikuva. Valppautta Stadissa 23,5 h/vrk
tuulenpuiska

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Riemumieli kirjoitti:Mainitsen vielä täälläkin, että menemme rouvan kanssa helmikuussa Tallinnaan Rammsteinia katsotaan. Jiihaa!
Älä ryyppää liikaa, jotta muistaisit jotakin tuosta reissusta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä lähden nyt Jyväskylään kouluttamaan. Tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tyttö on vielä kesäajassa, herättiin normi seiskan sijaan 5:48. Aamutoimien, leikin ja syötön jälkeen odotan hetken tytön nukahtamista, jolloin tuhoan muroja ja ehkä muutaman mandariinin.

Tänään luvassa: tytön rokotustutkimus, sit pitäis löytää pari turvaporttia tuohon portaikkoon, vaihdatuttaa etupolttimo Avensikseen ja käydä lenkillä. Nämä nyt ainakin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Meillä herättiin 4:25... ttu. Likka ihan pirteenä, ja vaikka sanoi, että voin jatkaa unia, en uskaltanu antaa vajaaviisveen touhuta täällä itekseen. Pakko oli nousta. Mies ja poika kuorsaavat kilpaa.

Tästä tulee paska päivä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tästä tulee paska päivä.
"It is going to be changing day in your life." ...vai miten se nyt oli?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tästä tulee paska päivä.
"It is going to be changing day in your life." ...vai miten se nyt oli?
Tästä tulee paska paska paska päivä. Varmistelin herättämällä kuorsaavan miehen tylysti, pilaten heti hänenkin päivänsä. Ah ihanuutta. Dr Philikin tulee ihan liian myöhään nykyään.
Kai Nalo

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tästä tulee paska paska paska päivä. Varmistelin herättämällä kuorsaavan miehen tylysti, pilaten heti hänenkin päivänsä. Ah ihanuutta. Dr Philikin tulee ihan liian myöhään nykyään.
Mulla vähän samantyyppistä ongelmaa. Tekisin kernaasti kotitöitä eli imuroisin tai jotain, mutku en uskalla ettei toinen herää. Hää oli eilen niin pahapäinen ja tilitti univelkaansa, et pakko antaa nukkua niin pitkään kun unta riittää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Oot ihkumpi kuin minä. 8)

Jospa päivä paranis kun sain nyt pojankin puettua ja penskat tahtovat uimaan. Pulikoimaan poks.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Pulikoimaan poks.
Mä odotan heräilyä, jolloin syötän tytön ja sit lähdetääkin reilun tunnin vaunulenkille. Saa hikoilla, pitää hikoilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Olis kyllä hienoa lähteä kans Tallinnaan Rammsteinia kuuntelemaan. Missä ne soittaa? Kävin kerran Type O:n keikalla Tallinassa, oli mahtava, vaikka Peter Steele vähän vanhalta jo näyttikin, silti panisin :P

Meinasin ostaa äidille ja minulle lahjaksi Rammsteinin liput, mutta sitten katsoin Pussy-videon ja ajattelin säästää äitiäni. Hän kyllä muuten tykkää ko bändistä.
Stinky

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä voisin haluta kans Tallinnaan. Mut ihan muuten vaan, syömään, juomaan ja katteleen kauniita taloja.
Eilen simahdin sohvalle puol ysiltä ja heräsin ysin jälkeen ja siirryin sänkyyn. Tänään on mentävä lenkille, vaikka vaan kävellen. Epätervettä tommonen väsymys.
milli

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Mä voisin haluta kans Tallinnaan. Mut ihan muuten vaan, syömään, juomaan ja katteleen kauniita taloja.
Eilen simahdin sohvalle puol ysiltä ja heräsin ysin jälkeen ja siirryin sänkyyn. Tänään on mentävä lenkille, vaikka vaan kävellen. Epätervettä tommonen väsymys.
Mä itseasiassa haastoin avokin lähtemään valokuvaamaan Tallinnaan keväällä. Olis kiva nähdä jos siellä on jossain jotain monumenttejä. Haluais tutustua kaupunkiin muutenkin kuin vain just ravintoloihin ja kauppoihin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun suku on täynnä horoja, sehän selittää!

Pari vuotta sitten tuli ilmi että isän äiti oli ennen ukkia ollut varsin riehakas; oli synnyttänyt lapsen työnantajalleen (varakas herra, jonka taloudenhoitaja oli 16-vuotiaana), joka adoptoi lapsen ja muuttivat ruotsiin. Nyt kun ko. herra kuoli ruotsissa, syntymätodistuksen totuudet tulivat ilmi. Ei siinä vielä mitään, mummilla on ukin kanssa 5 poikaa ja 3 tyttöä.. tai niin luulimme. Vanhin veljeksistä onkin näköjään Herra X:n poika, ei ukin. Mummi oli jo raskaana heidän mentyä naimisiin.

No siinä toinen puoli, tänään tuli lisää sossupokea:

Äiti soitti ja ilmoitti että hänellä on mitä luultavimmin toinen veli (eli minulla toinen eno). Äidin isä on näköjään käynyt pistämässä veljensä vaimoa, eli äidin sedän keskimmäinen lapsi (eli serkkunsa) on mun ukin tuotos. Pari vk sitten ko. herran 45v. synttäreillä oli kuulemma, venäläiseen tapaan, ihan nyrkein kerrottu asiasta.

Jee, mitäköhän sitä itse keksisi, vai yrittäisikö kiltisti irroitautua tästä kierteestä?
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
Jee, mitäköhän sitä itse keksisi, vai yrittäisikö kiltisti irroitautua tästä kierteestä?
Ei kahta ilman kolmatta!
Nehemiah James

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Mä olen samaa mieltä! Rohkeasti nyt vain työstämään omaa pikku skandaalia. Saatpahan vähän väbinää ja zäbinää elämään, poks.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Hieman nyt kyllä joudun ihmettelemään tämän tiistain nimeämistä Tallinna-tiistaiksi. Tiistai-sanasta minulla ei ole mitään naputettavaa eikä tuossa historiallisessa hansakaupungissakaan ole mitään erityistä vikaa. Mutta kun tämä päivä on kuitenkin muussa yhteydessä niin muistettava merkkipäivä. Nimittäin! Tänään on tullut kuluneeksi hienoisen järkyttävät neljä vuotta siitä, kun rekisteröin tämän nimimerkkini Kitinään, tai silloiseen Kityyn. Paljon on nestettä virrannut erilaisissa ympäristöissä noista päivistä. Tässä olisi varmasti jonkinlaisen retrospektiivin paikka, mutta taidan ainakin toistaiseksi säästää teidät siltä. Tyydyn vain toteamaan, että kukapa olisi lokakuussa 2005 uskonut palstan olevan vielä neljä vuotta myöhemmin pystyssä, saati että samat tyypit yhä sille kirjoittelevat.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Chap

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

^urpo, kerros nyt miten päädyit palstalle? Googlasit kuitenkin hakusanoilla "rubiininpunainen timantinkova kyrpää"?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Chap kirjoitti:^urpo, kerros nyt miten päädyit palstalle? Googlasit kuitenkin hakusanoilla "rubiininpunainen timantinkova kyrpää"?
Hyvä että otit sen suustasi pois niin sait tuon kirjoitettua?
Elppis kirjoitti:Mun suku on täynnä horoja, sehän selittää!


No siinä toinen puoli, tänään tuli lisää sossupokea:



Jee, mitäköhän sitä itse keksisi, vai yrittäisikö kiltisti irroitautua tästä kierteestä?
Oi niitä aikoja ennen kunnollista ehkäisyä!
(Monikohan täällä olisi jos isi ja äiti olisi saanut niitä käyttöönsä?)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Chap kirjoitti:^urpo, kerros nyt miten päädyit palstalle? Googlasit kuitenkin hakusanoilla "rubiininpunainen timantinkova kyrpää"?
Virallinen narratiivi on kuitenkin tylsemmin se, että kesällä/alkusyksyllä 2005 olin muuttamassa takaisin Suomeen, ja koetin kartoittaa kotimaan zeitgeistia lueskelemalla Cityn keskustelupalstaa. Tykästyin muutamien nimimerkkien juttuihin, ja kun tämä porukka joukkopakeni Kitinään, tulin mukaan asetuttuani lokakuussa aloilleni.

Kyllähän tässä nyt kumminkin jonkinlaista peruutuspeiliin katsovaa muistelmaa näköjään pukkaa. Sellaisia nämä vuosipäivät ovat.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:Missä ne soittaa?
Tuolta löytyy infoa ja lippuja. Vaatii rekisteröitymisen, mutta muuten helppoa. http://www.ticketpro.ee/jnp/en/music/27 ... -2010.html
Paras päivä ikinä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Laitetaan nyt sitten tämänpäivän ketkuun kummiskin.
bliss kirjoitti:Mä sain jostain syystä facebook-kaveripyynnön ihan käsittämättömän megahotilta italiaanolta joka on tunkenut ihtensä Nokialle duuniin.
Fiilistelen hetken ja noraan vasta sitten :P
Tuostahan tulee ihan mieleen vuosien takainen kaksikymppinen kiinalaiskaunotar joka taisi olla ainoa vastaaja _suomenkieliseen_ treffi-ilmoitukseeni. Sitäkin oli kiva fiilistellä jonkin aikaa, mutta välimatka, kulttuurierot ja laiskuus tulivat väliimme. (vaikka olenkin skeptinen luonteeltani, minulla oli hyvä syy olettaa ettei kyseessä luultavasti ollut normi ulkomaalainen treffihuijaus jossa lemmenkipeät miehet pääsevät rahoistaan eroon)

Tänään olisi tosi kiire töissä, joten kitinöin kun hommat eivät edisty, tekniikka pettää ja avainhenkilöt kadoksissa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Tallinna-tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:Laitetaan nyt sitten tämänpäivän ketkuun kummiskin.
bliss kirjoitti:Mä sain jostain syystä facebook-kaveripyynnön ihan käsittämättömän megahotilta italiaanolta joka on tunkenut ihtensä Nokialle duuniin.
Fiilistelen hetken ja noraan vasta sitten :P
Tuostahan tulee ihan mieleen vuosien takainen kaksikymppinen kiinalaiskaunotar joka taisi olla ainoa vastaaja _suomenkieliseen_ treffi-ilmoitukseeni. Sitäkin oli kiva fiilistellä jonkin aikaa, mutta välimatka, kulttuurierot ja laiskuus tulivat väliimme. (vaikka olenkin skeptinen luonteeltani, minulla oli hyvä syy olettaa ettei kyseessä luultavasti ollut normi ulkomaalainen treffihuijaus jossa lemmenkipeät miehet pääsevät rahoistaan eroon)
´

No ei tuo vielä mitään, mutta minä saan aivan pyytämättä ja yllätyksenä usein venäläisten kaunotarten treffipyyntöjä sähköpostiini. :leuhka:
Vastaa Viestiin