Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mä oon kyllä ihan unohtanu noi autokuumeilut... Just puhuttiin aiheesta.
Niin mäkin. Ekaa kertaa on nain...auto, johon en oo kyllästyny yhtään vajaassa vuodessa! Tosin potkua sais olla noin 50hv/100nm enemmän, mutta sekin onneksi järjestyy uudella moottorinohjaussoftalla. :>
Tällä viikollako se taitas olla jonkun kaaran julkasu ja ois muka ihan pakko saada!!!1
Astrat on kyllä niiiin syvältä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mä oon kyllä ihan unohtanu noi autokuumeilut... Just puhuttiin aiheesta.
Niin mäkin. Ekaa kertaa on nain...auto, johon en oo kyllästyny yhtään vajaassa vuodessa! Tosin potkua sais olla noin 50hv/100nm enemmän, mutta sekin onneksi järjestyy uudella moottorinohjaussoftalla. :>
Tällä viikollako se taitas olla jonkun kaaran julkasu ja ois muka ihan pakko saada!!!1
Astrat on kyllä niiiin syvältä.
Niin...

Pelkistetysti voidaan sanoa, että Opelit ovat aika tylsiä. Ja Corsa ja Astra tietenkin kovasti harmaata massaa. Kukapa niistä nyt huikeasti innostuisi. Uusi auto toki tuoksuineen saattaa tuntua hyvältäkin. Jos ilma on kaunis, heh.

S t a d i n a r s k a
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Safkat tehty ja ihan huippusöpöt kurpitsakoristeet väkerretty. Kyllä ohuilla pilleillä, massakurpitsoilla, ruuvilla ja akkukoneella saa ihmeitä aikaan :] Nyt unta, että jaksaa aamulla herätä kokkaamaan lisää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mä oon kyllä ihan unohtanu noi autokuumeilut... Just puhuttiin aiheesta.
Niin mäkin. Ekaa kertaa on nain...auto, johon en oo kyllästyny yhtään vajaassa vuodessa! Tosin potkua sais olla noin 50hv/100nm enemmän, mutta sekin onneksi järjestyy uudella moottorinohjaussoftalla. :>
Tällä viikollako se taitas olla jonkun kaaran julkasu ja ois muka ihan pakko saada!!!1
Astrat on kyllä niiiin syvältä.
Astrani on ihana! Mut nyt on kysees miehen himot, Mersuhimot siis. Minä en jaksa niihin puuttua niin kauan kuin kyseessä on auto, johon koko perhe tarvittaessa mahtuu. Astra ei niin ku jaksa huolehtii kaikista mökkireissuista sun muista.

Astra meni just pesuun. Lupasivat huolehtia kultakimpaleesta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mä oon kyllä ihan unohtanu noi autokuumeilut... Just puhuttiin aiheesta.
Niin mäkin. Ekaa kertaa on nain...auto, johon en oo kyllästyny yhtään vajaassa vuodessa! Tosin potkua sais olla noin 50hv/100nm enemmän, mutta sekin onneksi järjestyy uudella moottorinohjaussoftalla. :>
Tällä viikollako se taitas olla jonkun kaaran julkasu ja ois muka ihan pakko saada!!!1
Astrat on kyllä niiiin syvältä.
Astrani on ihana! Mut nyt on kysees miehen himot, Mersuhimot siis. Minä en jaksa niihin puuttua niin kauan kuin kyseessä on auto, johon koko perhe tarvittaessa mahtuu. Astra ei niin ku jaksa huolehtii kaikista mökkireissuista sun muista.

Astra meni just pesuun. Lupasivat huolehtia kultakimpaleesta.
Eiiiii mersu missääään nimessä. Jotakin sielukkaampaa...paaaaljon sielukkaampaa. Alfa... Maserati...

Löytyihän tuossa TOSI munakas Opelikin. Jos Geetzu tulisit hakemaan mua treffeillä tällä, niin olisin kypsää kauraa. Ai autosta vai? ohoh tuota hmmm, siis eiku eiku siis enmää eiku siis kyllä ei nyt siis .....sinusta mä kuumenen, siis tottakai
mitäs mä nyt autosta hehheh siis kyllähän tuo siis eiku sä ymmärrät siis...

Mutta kyllähän katseet muutkin POIJAAT kääntäisi.

OPEL KAPITÄN vuodelta 1951

Kuva

S t a d i n a r s k a
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Stadinarska kirjoitti:.....sinusta mä kuumenen, siis tottakai
mitäs mä nyt autosta hehheh siis kyllähän tuo siis eiku sä ymmärrät siis...
Eijjeijjei... Ei mitään sielukkuuksia tähän nyt ei! Tallissa on joku lelu, jota en edes ajattele, mutta jonka olemassaolon kyllä tiedostan aina kun koitan mahduttaa lasten pihaleluja sinne ja pitää olla niin tarkkana, ettei vaan sohase haravalla sitä nuoltua maalipintaa... Huoh. E-sarjan farkku tais olla nyt kyseessä. Ja mun ikkari Opeli on kuule paras treffiauto, näät vielä eikunsiis näkisitpä! Mahtavat tilat ja kaikkee. 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:.....sinusta mä kuumenen, siis tottakai
mitäs mä nyt autosta hehheh siis kyllähän tuo siis eiku sä ymmärrät siis...
Eijjeijjei... Ei mitään sielukkuuksia tähän nyt ei! Tallissa on joku lelu, jota en edes ajattele, mutta jonka olemassaolon kyllä tiedostan aina kun koitan mahduttaa lasten pihaleluja sinne ja pitää olla niin tarkkana, ettei vaan sohase haravalla sitä nuoltua maalipintaa... Huoh. E-sarjan farkku tais olla nyt kyseessä. Ja mun ikkari Opeli on kuule paras treffiauto, näät vielä eikunsiis näkisitpä! Mahtavat tilat ja kaikkee. 8)
Okei, Astra kelpaa. Tilaakin touhuta! Mutta olisihan tuossa minunkin kuva-autossani aikalailla tilaa takana ja onhan se jännempää hiukan ahtaassa!
Ja sitten jos ei haluta ihan täysin heruttaa julkiseksi niin onhan tuossa kuomukin!

Mitä Geetzuinen tykkäät allekirjoituksestani? Onko sielukas?
Kumpi on parempi, tuo eka vai tiiviimpi versio?

S t a d i n a r s k a

VAI

Stadinarska
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tiiviimpi. Mut autotouhuis tartten vähän tilaa. Oon vanha.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Stadinarska kirjoitti:Kumpi on parempi, tuo eka vai tiiviimpi versio?
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tiiviimpi.
Ei kun se eka. Syyllistyttyään toistuviin esteettis-typografisiin rikoksiin sokea kanakin on löytänyt jyvän, ja Arskan ensimmäinen, ei-tiivis versio allekirjoituksestaan on oikeasti aika hieno. Kokeiles Arska sitä vielä ilman värisotkua, jookos?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

urpiainen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kumpi on parempi, tuo eka vai tiiviimpi versio?
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tiiviimpi.
Ei kun se eka. Syyllistyttyään toistuviin esteettis-typografisiin rikoksiin sokea kanakin on löytänyt jyvän, ja Arskan ensimmäinen, ei-tiivis versio allekirjoituksestaan on oikeasti aika hieno. Kokeiles Arska sitä vielä ilman värisotkua, jookos?
KIITÄN Jennyä ja Urpiaista. Tosin heillä oli vastakkainen mielipide.

Rikollinen vastaa nyt, tosin varsin leivällisen pöydän äärestä (tai banaania mä äsken sotkin kuin vauva)

Eli sokea löysi JYVÄN. Olen niin ylpeä täällä että!

Eikö se ilman väriä olisi tylsä?

Laitoin tähän nyt kuitenkin syvän sinisen version?

Onko se parempi kuin ihan musta, mitä luulet tai luulette muutkin?

Stadinarska

vai olisiko jokin pirtsakka muoto kuten

Stadinarska
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mitens tämä:
S t a d i n a r s k a

Tai peräti:
S t a d i n a r s k a

Ellei kumminkin:
S t a d i n a r s k a

Vaikka paras lienee:

Stadinarska
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

urpiainen kirjoitti:Mitens tämä:
S t a d i n a r s k a

Tai peräti:
S t a d i n a r s k a

Ellei kumminkin:
S t a d i n a r s k a

Vaikka paras lienee:

Stadinarska
Kiitän ansiokkaista ehdotuksista.

OLEN MUUTEN pahoillani pikku erehdyksestä, joka ilmeni siinä, että kuitenkin ehdotin sinulle tiivistettyä versiota joka oli Jennyn ajatus!

Sinähän pidit harvemmasta, TSORI.

Kyllähän tuo musta musta on tyylikäs (oliko hauska sanaleikki).

On se, mutta ehkä hieman noin henkisestikin liian "tummanpuhuva". Ahdistuuko siihen?

Tietenkin liiasta väristä voisi taas seota.

Olisiko tuo harmaa taviskirjoitus varmin tapa?

Ei kyllä mä valitsen sitten tällä kertaa tuon...
Kiitos Urpiainen!

Muut saavat ja toki olisi kivaa jos sanoisitte mielipiteenne.

Kiistän samalla rikollisuuteni esteettis-typografisiin rikoksiin niin en joudu vankilaan sitten. Se olisi kovin ikävää. :P


S t a d i n a r s k a
Vastaa Viestiin