Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää yötä kenelle se sopii ja
Hyvää huomenta kenelle se sopii ja
Hyvää mitä tahansa kenelle se vaan sopii

toivoo

S t a d i n a r s k a
milli

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja milli »

Uusi päivä, olkoon parempi kuin eilinen.

Suunnitelma: pankin kautta töihin.
milli

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti: Kämppäkuvioita?
Yeah, mennään kyselemään tyhmiä :)
milli

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti: Tarkoittaako tämä myös sitä, että solmut toisen kämpänhankkijan kanssa alkavat aueta?
Pikkuhiljaa kait.. ainakin tietää sitten aikataulun jossa niiden on auettava.
milli

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Ok, tsemppiä.

Tuossa on kyllä aineksia hyvään ja pahaankin.
Kyllä mä uskon, että tästä hyvä tulee :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

milli kirjoitti:Uusi päivä, olkoon parempi kuin eilinen.

Suunnitelma: pankin kautta töihin.
Milli. Sinä olet parasta!

Ja kaikki menee hyvin. Pidän peukkuja!

Stadinarska
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Syömään :hep:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja milli »

Lensin perseelleni pankissa, silleen positiivisesti. Sama nuori mies oli siellä vastassa kuka pari vuotta sitten myönsi ensimmäisen asuntolainani. Muisti vielä mun tapauksen! Ältsyä!
bliss

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja bliss »

Sikainfluenssa leviää parhaillaan Espoossa. Sanoi radiouutiset juuri äsken.
Niinq tosi kiva.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Haluan sikainfluenssan nyt enkä parin viikon päästä, muuten menevät kaikki tulevaisuudensuunnitelmat ihan päin persettä. Pitäisiköhän sittenkin käydä ottamassa rokote? Käyttäväthän naisetkin kai ehkäisypillereitä siirtääkseen menkkoja sopivampiin aikoihin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
milli

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Hmm, muisti sinut siis. ;)
YEah, kummallista.. oon kuitenkin muutttunut ulkoisesti jonkin verran parissa vuodessa hieman..
Ehkä samalla tavalla hysteerisiä nuoria naisia, jotka viikon sisällä erovat, ja yhtäkkiä ostavat extempore asunnon, ei ole ihan joka viikko siellä :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:Sikainfluenssa leviää parhaillaan Espoossa. Sanoi radiouutiset juuri äsken.
Niinq tosi kiva.
Hyvä lähden levittämään sitä pikaisesti Helsinkiin täältä Onaniemestä! Menen myös makkaratehtaalle laittamaan sen hygienian koetukselle ja leviämisen käyntiin! Mikään ei pysäytä minua paitsi Nokian Headhunterit ja Snaiperit jotka kierrän Lehtisaaren muodostaman katveen ja selustan kautta!
8)
Viimeksi muokannut Niba, 28.10.2009 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Eilisesta kakusta tuli sittenkin jopa syötävää. Maistoin sitä semmosen sentin siivun ja laitoin puolet pakkaseen. Toinen puoli on jääkaapissa. Taidan tuoda sen huomenna töihin. Ehkä se jollekkin kelpaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

milli kirjoitti:Lensin perseelleni pankissa, silleen positiivisesti. Sama nuori mies oli siellä vastassa kuka pari vuotta sitten myönsi ensimmäisen asuntolainani. Muisti vielä mun tapauksen! Ältsyä!
Siis sinua onnisti! Olen iloinen puolestasi.
Kuinka siellä pankissa itseasiassa meni?

Tietenkin sinä teit niin oikein aamulla kun jatkoit tätä ekaa ketjua etkä antanut häjyläisille otetta. Tuo terrori on estettävä kun sitä ei moderaattorit tee!! Se oli niin hieno ja ihmisestä paljon kertova asia, että en tiedä kuinka sinut palkitsisin kun en sinua tunne. Tarjoaisin kahvit ja kotipullat mutta kun et ole tässä! Joka tapauksessa omalla voimallani koetan lähettää sinulle monenlaisia onnen säteitä!

Pieni asia maailmassa, mutta pienikin asia ilostuttaa suuresti :h: sinulle Millivaniliini!

Senkin tajusin äskettäin, että Millivaniliini oli entisajan yhtye! Onko se sinulle selvä?

Iloisuudella

S t a d i n a r s k a
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hmm. Kysyin sit äsken yheltä ihmiseltä, että "tuleeks sulle kohta se SETA:n edustaja vieraaksi?". Pitäisköhän mun oikeasti ensin opetella kuuntelemaan ja avata sitten vasta suu?
Mol.fi saa mut muuten aina pahalle tuulelle; muistin just et sen takia en ookaan vähään aikaa siellä surffannu. Nojaa, oli siellä ehkä yksi duuni mitä voisin hakea..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:Hmm. Kysyin sit äsken yheltä ihmiseltä, että "tuleeks sulle kohta se SETA:n edustaja vieraaksi?". Pitäisköhän mun oikeasti ensin opetella kuuntelemaan ja avata sitten vasta suu?
Mol.fi saa mut muuten aina pahalle tuulelle; muistin just et sen takia en ookaan vähään aikaa siellä surffannu. Nojaa, oli siellä ehkä yksi duuni mitä voisin hakea..
Mitä sun sitten piti kysyä, Sipsitär?

Oletko kokeillut MOL-koulutuksia? Katsoin äsken sivuja kun sain kimmokkeen sinusta.

Kauheasti maahanmuuttajien koulutusta! Onko suomalaiset vallan unohdettu, huh?

Minkälaista hommaa etsit?

SA
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stadinarska kirjoitti:
SA
Siis mitä? Vi**a? Pitäiskö mun hakeutua johonki maahanmuuttajien koulutuksiin?!? 8)
Kyllä mä ihan suomea puhun.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
SA
Siis mitä? Vi**a? Pitäiskö mun hakeutua johonki maahanmuuttajien koulutuksiin?!? 8)
Kyllä mä ihan suomea puhun.
GOOD grief Sipsuttajatar!!

Eikun mää

eikun mää

eikun mää siis kollasin itte sitä sivuu ja vaan huamasin jotta palajon muahanmuuttjain koulutuksii.

en mää sua sillee ajatellu siis et sää olisit se. kollasin vaan muuten.

MUTTA minkälaista hommelia tykkäisit tehdä ja mitä taasen olet tehnyt ja mitä aiot tehdä. YLLÄTTÄVÄN usein olen empiirisesti huomannut näiden olevan ihan eri asiat!!

Pyri siihen että ovat samat!! kannattaa NIINKO pitemmällä tähtäyksellä!

Sipsuta työttömyystoimistoon ja kollaa eri mahdollisuudet. Yllättäviä mahrollisuuksia voipi hyvinnii löytää.

SITTEN on olemassa yksityisiä oppilaspaikkoja koulutuksiin!! Olisi taloudellisesti järkevääkin.

Näin sanoisin. Työnhaku on täyttä hommaa ihan varmasti...Onnea

S t a d i n a r s k a
Manaaja

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tarttis jotain sutinaa!
bliss

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Hyvin sanottu siellä!

Mun autokuume senkun pahenee. Pitää yrittää myydä nykyinen alta pois. Mutku se on niin vaivalloista...
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mä oon kyllä ihan unohtanu noi autokuumeilut... Just puhuttiin aiheesta. Tällä viikollako se taitas olla jonkun kaaran julkasu ja ois muka ihan pakko saada!!!1 Ite ajelin pitkästä aikaa tänään keskustaan autolla, olihan se kyllä ihanaa kun sai kaivella korvia ruuhkassa ja lauleskella. On se julkinen matkustus vaan aika suolesta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olipa halpa kynsihuolto. Ensin tunkesin 4 euroa parkkimittariin, sitten maksoin 80€ spessuhuollosta ja kaiken kruunasi 40€ parkkisakko, koska mun auto oli mukamas jotenkin väärällä paikalla. Perkele, en mä ehdi mennä kadun alkuun tuijottamaan jotain liikennemerkkejä, mähän tulin toisesta suunnasta ja heitin uukkarit siinä keskellä Kalevankatua. Ihme niuhoja!! Ja sitten en meinannut löytää Stockan uuteen parkkihalliin, en oo asioinut siellä hetkeen autolla.
Nyt pitäs valmistella huominen osastoaamiainen, eli tehdä jättisatsi mangorahkaa ja askarrella niihin rahkakippoihin kivat kurpitsakoristeet, siivuttaa kylmäsavulohi, pestä hedelmät ja vihannekset ja pakata auto ruualla ja tarjoiluastioilla (töissä olevat ei täytä mun laatu/tyylistandardeja). Apua!
Viimeksi muokannut Vesper, 28.10.2009 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mä oon kyllä ihan unohtanu noi autokuumeilut... Just puhuttiin aiheesta. Tällä viikollako se taitas olla jonkun kaaran julkasu ja ois muka ihan pakko saada!!!1 Ite ajelin pitkästä aikaa tänään keskustaan autolla, olihan se kyllä ihanaa kun sai kaivella korvia ruuhkassa ja lauleskella. On se julkinen matkustus vaan aika suolesta.
Kuva

Kumman otatte?

S t a d i n a r s k a
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ :D

Vesperin säädölle empatiat. Tota se just on ku koittaa olla kiltti ja maksaa parkista!

Mies nukahti sohvalle lainavauva mahan päälle. :h:
Kuorsaakohan se kohta, jään vahtimaan... Ja napsin valokuvia. On ehkä maailman kaunein näky.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskustelu-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

bliss kirjoitti:Mun autokuume senkun pahenee. Pitää yrittää myydä nykyinen alta pois. Mutku se on niin vaivalloista...
Ilmoitus Nettiautoon ja hinta kohdalleen. Muistaen, että ne siellä olevat muut ovat olleet myymättä jo aikansa, eli hintapyynnit pielessä. Pari kaveria sai omansa kaupaksi alle viikossa, kunhan uskoivat mua hinnoittelussa ja toisaalta saivat hieman enemmän kuin liikkeessä hyvityksenä seuraavaa ostaessa.
Manaaja kirjoitti:Tarttis jotain sutinaa!
Niin tännekin. Mut viikonloppuna on vieraita talo täys. Plääh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin