Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis JOS IHMINEN nukkuu hän ei minun mielestäni voi tuntea nautintoa.

Tarkoittaako tuo vähän aikaa sitten olleen kyselyn tulos, että nukkuminen tarkoittaa sitä MENEMISTÄ NUKKUMAAN tai AAMULLA ollesa lämpimässä nukkumisen JÄLKEEN?

Kyllä kaikenlaiset konkreettiset "nautinnot" kuten syöminen tai kakka tai orkut tajuaa, mutta mutta mitä sisältää nukkuminen.

Jos selittäisitte, please, oliko se Daaviddi, joka kyselyn pani?!

Stadinarska
bliss

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hei neropatti, kokeile olla nukkumatta nyt alkuun vaikka kolme vuorokautta (72 tuntia), palaa sen jälkeen kysymään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bliss kirjoitti:Hei neropatti, kokeile olla nukkumatta nyt alkuun vaikka kolme vuorokautta (72 tuntia), palaa sen jälkeen kysymään.
Juu, kiitos Bliss, MUTTA tottakai nukkuminen on täysin elämälle tarpeellista, mutta miten mitataan sen nautinto nukkumisen hetkellä? Sehän on vain sitä että on virkeä? SITÄKÖ se tarkoittaa vain?

Siis ainoa teoria jota saattaisin ymmärtää on mukavan unen näkeminen ja se "nautinto" tai hyvä olo juuri unen jälkeen.

Stadinarska
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mulla on ainakin niin hyvät unet, että on nautinto nukkua.
Nehemiah James

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Kreitsu kirjoitti:Mulla on ainakin niin hyvät unet, että on nautinto nukkua.
Mistäs tiiät kun nukut? Aamulla on sellanen raukee olo niin kuin olis just tullut? Mulla ei ainakaan ole mitään havaintoa yhtään mistään silloin kun nukun. Joskus nään unia laatunartuista - silloin nautin ainakin siinä unessa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kreitsu kirjoitti:Mulla on ainakin niin hyvät unet, että on nautinto nukkua.
Olen kuullut tuon kommentin moneltakin, mutta MISSÄ tunnet sen nautinnon kun olet nukkuessasi (terveesti) tajuton???

ONKO se heräämisen hetkellä tullut lämpöolo??

Sulla, Kreitsu, muuten on tooosi hauska avatar. Minun on niin tylsä et pitäis keksiä joku kivempi!. Blissin avatar on arvostettava, kun oma kuva.

Mut siis enkö ole oikeassa että nukkumisen nautinto on vain yleisesti päivän virkeys. Eihän se ole sallittu yksittäinen nautintohetki, jota haetaan kysymyksellä?

Stadinarska
NuoriD

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Nukkumisen nautinto on se tunne, kun saa vetää peiton korville ollessaan väsynyt.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Nehemiah James kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mulla on ainakin niin hyvät unet, että on nautinto nukkua.
Mistäs tiiät kun nukut? Aamulla on sellanen raukee olo niin kuin olis just tullut? Mulla ei ainakaan ole mitään havaintoa yhtään mistään silloin kun nukun. Joskus nään unia laatunartuista - silloin nautin ainakin siinä unessa.
No kuules kun minä muistan usein omat uneni. Ja tunnen unissa myös tunteita.

Harvemmin näen mitään panounia, vaan uneni ovat mielenkiintoisia ja upeita väreineen ja erilaisine maailmoineen. Paneskella onneksi voin muuten kuin unissani.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Stadinarska kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mulla on ainakin niin hyvät unet, että on nautinto nukkua.
Olen kuullut tuon kommentin moneltakin, mutta MISSÄ tunnet sen nautinnon kun olet nukkuessasi (terveesti) tajuton???

ONKO se heräämisen hetkellä tullut lämpöolo??

Sulla, Kreitsu, muuten on tooosi hauska avatar. Minun on niin tylsä et pitäis keksiä joku kivempi!. Blissin avatar on arvostettava, kun oma kuva.

Mut siis enkö ole oikeassa että nukkumisen nautinto on vain yleisesti päivän virkeys. Eihän se ole sallittu yksittäinen nautintohetki, jota haetaan kysymyksellä?

Stadinarska
Kyse on kai yksinkertaisesti siitä, että muistaa unet ja niiden tunnelman. Joskus, jos on nähnyt paskamaisia unia, niin aamullakin on sellainen paska fiilis, joka onneksi menee ohi, kun tajuaa että se olikin unta.

Itse siis saan ideoita omista unistani ja joskus jos on ollut tosi vaikuttava uni, sen tunnelma voi jäädä päähän koko päiväksi.

Lehmät on söpöjä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

OLIVAT erinomaisia kannanottoja.

Bliss: painotit nukkumattomuuden ongelmia ja sitä onnea kun nukkua saa, mutta siinä ei sitä erityistä ikäänkuin hetkellisempää nautintoa, jonka huomaisi. Seuraus ei ole muuta kuin ikäänkuin tavallinen tilanne jolloin on nukkunut.
MUTTA ON TÄSSÄ JÄRKEÄ. Jos on kärsinyt pitkään unettomuudesta niin se hetki kun on nukkunut ja herää virkeänä SAATTAA olla orgasmintuntuinen hetki, ONKO???

Nehemiah Jones: Olen kanssasi samalla ihmettelylinjalla ja olen samaa mieltä!

Daavid! Loistava kannanotto. Tämän itse uskoisin olevan yleispätevä selitys nukkumisen orgasminominaisuudeksi. SAA VETÄÄ PEITON KORVILLEEN ja pimeässä rauhoittua. Kyllä. EHKÄ se on sitä.

Kreitsu: Hyviä ajatuksia tietenkin. Mutta unessa tunteita? Siis unet herättävät. On totta että koko päiväksi saattaa olla unesta seuraus. painajaiset saavat aikaan pahoinvointia ja hyvät unet usein tiedostamatonta hyvänolon kaltaista tunnetta!
Ihan hyviä ajatuksia. Sinulla Kreitsu ne asiat painoittuvat kuitenkin enemmän hyvään oloon joka riippuu nukkumisesta, mutta jos tunnet nukkuessasi hyvää niin se on vastaansanomatonta. Toki erikoinen asia.

Kiitän. TIETENKIN voisitte muutkin ajatella, jos olisi vielä selkeämpää määritelmää, mikä on nukkumisen ikäänkuin pistemäinen nautinto. Onko se tosiaan tuo peiton vetäminen korville-hetki? :?:

Stadinarska
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ehkä Arskalla on jotenkin köyhä unimaailma? Mun unet on toisinaan mielettömiä seikkailuja, huisin hauskoja tapahtumia ja todellakin unissa voi olla hyvin onnellinen ja tehdä semmoisia juttuja, joita ei oikeassa elämässä voisi, esim. lentää tai puhua eläinten kanssa, noin siveimmästä päästä mainitakseni ;) Tiedän, kaikkien unimaailma ei ole ollenkaan näin rikas kuin mulla ja Kreitsulla. 8)

Usein jos ahdistaa tai pohdiskelee illalla jotain hankalaa asiaa, näkee semmoisen unen jossa asiaan osaa suhtautua paremmalla tavalla tai unessa asia jotenkin "selviää". Tämmöiset unet on aivan pelastavia! Mielenkiintoista ja fasinoivaa, miten ihmismieli toimiikaan, myös ns. automaattiohjauksella unen aikana!

Ja ei, unettomuuden jälkeen nukkuminen tai herääminen EI muistuta imo orgasmia, vaan olo on normaali, väsyneen vittuuntuneen ja pökkyräisen sekavan sijaan.


Vitsi ku jaksoin hienosti selittää sen sijaan, että olisin todennut Arskan olevan värifanaattinen idiootti!11
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nowaysis kirjoitti:Ehkä Arskalla on jotenkin köyhä unimaailma? Mun unet on toisinaan mielettömiä seikkailuja, huisin hauskoja tapahtumia ja todellakin unissa voi olla hyvin onnellinen ja tehdä semmoisia juttuja, joita ei oikeassa elämässä voisi, esim. lentää tai puhua eläinten kanssa, noin siveimmästä päästä mainitakseni ;) Tiedän, kaikkien unimaailma ei ole ollenkaan näin rikas kuin mulla ja Kreitsulla. 8)

Usein jos ahdistaa tai pohdiskelee illalla jotain hankalaa asiaa, näkee semmoisen unen jossa asiaan osaa suhtautua paremmalla tavalla tai unessa asia jotenkin "selviää". Tämmöiset unet on aivan pelastavia! Mielenkiintoista ja fasinoivaa, miten ihmismieli toimiikaan, myös ns. automaattiohjauksella unen aikana!

Ja ei, unettomuuden jälkeen nukkuminen tai herääminen EI muistuta imo orgasmia, vaan olo on normaali, väsyneen vittuuntuneen ja pökkyräisen sekavan sijaan.


Vitsi ku jaksoin hienosti selittää sen sijaan, että olisin todennut Arskan olevan värifanaattinen idiootti!11
Kiitämme kaikki Nowaa ansiokkaasta hienosti selitetystä asiasta.

Niin tietysti tämä unimaailma on peräti mielenkiintoinen asia koska se aina kuvastaa jotakin aivojemme aivoituksista.

EN USKO että unimaailmani olisi köyhempi. On vain niin, että ihmisen pitääpi herätä tiettynä aikana, jotta olisi mahdollisuus muistaa uniaan. Toisille tuo käy tosiaan jotenkin vakiosti. Ja varmaan yksilöllistä. Onhan todistettu, että kaikki näkevät unia ja vieläpä runsaasti, mutta kaikki eivät suinkaan muista uniaan yhtä hyvin. Minäkin muistan ne aivan erilailla jos herään erityiseen aikaan tai jos nukun aamulla seitsemän jälkeen vielä lisää ikäänkuin jo herättyäni.

Ja unet ovat minulla totta puhuen aivan kummallisia. Luulen ,että niihin liittyy aina varsinaisia unentutkijan löydösmahdollisuuksia. Kun olen tällainen kiinnostunut muista ihmisistä niin he tavattoman avoimesti kerttovatkin esim. unista ja eräs läheinen naiskaverini näkee hyvin selkeitä unia. Että tekee samoja asioita kuin oikeastaan hereilläkin ja muistaa kaikki seikat ja uni etenee loogisesti ihan melkein kuin olisi hereillä.
Minulla sattaa olla entisiä opiskelukavereita jotka saattavat antaa tehtävän minulle ja sitten on kesä ja yhtäkkiä muuttuu asia siksi että olen töissä ja pitää järjestää jokin asia ja ne kaverit odottaa ja sitten onkin talvi ja en pääse kinosten keskeltä ja sitten saattaa olla muita täysin toisiinsa liittymättömiä ihmisiä ja jne.
Ja tällainen uni on aina jossain määrin painajainenkin, mutta on harvoja jotka ovat painajaisia niin että ne ahdistaisivat. Mutta sitten on hauskoja unia, joissa tapahtuu jotain hauskaa, yleensä niihin liittyy nainen ja seksuaalisuus, tosiaan. Siinä on aina jotain erikoista. Esim. saattaa olla, että jokin sukupuolisuusasia ilmenee vaikka täysin kummallisella ihmisellä yms.
MUTTA en muista useinkaan uniani tai 80% öistä menee niin etten muista uniani.
JA KUN MUISTAN ne yöllä, EN yllättäen muistakaan enää aamulla. Tämä on kyllä tavallista.

Minäkin olen lentänyt muuten unissani ja olen joskus ollut tietoinen, että tämä on unta. Siitä tiedän, että uneni ovat värillisiä. Ikäväkseni en kovin usein.

Kyllä se sitten niin on, että sitä yötähän voi siis odottaa aivan innostuneesti ikäänkuin safarille menoa Afrikkaan . Ja mitä väliä vaikka leijona ajaisi takaa kun herää omassa turvassa. Oletkos muuten KIRKUNUT yöllä koskaan ja herännyt siihen!!??

Kiitokset. Hyväksyn nukkumisen nautintosi!

Mitä muuten pidät uudesta allekirjoituksestani. Värikylläinen parempi vai olisiko kokomusta niinkuin Urpiainen tykkäsi?

S t a d i n a r s k a
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MILLISTÄ toimittajan huomio vier. ketj. kun MILLI kirjoitti, että viime yö aivan hurja ja että PUNASTUTTAA vieläkin!!!

Tämähän viittasi NAUTINTOON? Seksuaalisen kiihtymisen nautintoon?

Ehkä se tosiaan on niin että vaikka ihminen on unessa niin nautinto kantaa valveille. Mutta mutta, jos se sittenkin vain on seurausta?

KUINKA voimme vakuuttua, että ihminen nauttii nukkuessaan. JOS Milli punastui nukkuessaan, OLISI asia todistettu, eikös?

Millin mies on nyt , ainiin hän taitaa olla sinkula, mutta Millin koira (olin laittamassa väriä, mutta se onkin valkoinen, hiihih) olisi nyt todistaja! VUH!!

Mitäs mielen puolta asiasta olette arvon immeiset?

Terveisin varsin varmasti hereillä oleva kaiken kansan yhteistä omaisuutta oleva punastumaton muuten värikäs

S t a d i n a r s k a
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei, kyllä Milli oli miehensä kanssa viettämässä juhlailtaa ja tuhmailivat sitten koko yön. Arska, näin ystävällisesti minua jotenkin häiritsee sinussa se, että et tunnu tietävän vakkaripalstalaisista paljon mitään. Toki kaikkien ei tarvitse lukea kaikkien kaikkia tekstejä, ja ehkä kiinnitän vain sun tietämättömyyteen liikaa huomiota, mutta jos yhtään olisit lukenut millin tekstejä niin tietäisit kyllä että hänellä on mies ja muutenkin miksi tuhma yö oli tosi hyvä asia. Ehkä sinun pitäisi huolehtia faneistasi paremmin.

:wink:

Ainakin itse olen herännyt useita kertoja posket punoittaen ja hymy huulilla aivan tietystä syystä. Pleasure is what pleasure does, sir.

Siedätyshoidan itseäni, huomaattehan? Seuraavaksi Niba tai Homeboy..
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eka kertaa tuli mieleen, että SA voiskin olla Chappis. Vois olla just sen tyylinen vedätys, ja sitten naureskelis itsekseen kotosalla muiden turhautumiselle ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nowaysis kirjoitti:Ei, kyllä Milli oli miehensä kanssa viettämässä juhlailtaa ja tuhmailivat sitten koko yön. Arska, näin ystävällisesti minua jotenkin häiritsee sinussa se, että et tunnu tietävän vakkaripalstalaisista paljon mitään. Toki kaikkien ei tarvitse lukea kaikkien kaikkia tekstejä, ja ehkä kiinnitän vain sun tietämättömyyteen liikaa huomiota, mutta jos yhtään olisit lukenut millin tekstejä niin tietäisit kyllä että hänellä on mies ja muutenkin miksi tuhma yö oli tosi hyvä asia. Ehkä sinun pitäisi huolehtia faneistasi paremmin.

:wink:

Ainakin itse olen herännyt useita kertoja posket punoittaen ja hymy huulilla aivan tietystä syystä. Pleasure is what pleasure does, sir.

Siedätyshoidan itseäni, huomaattehan? Seuraavaksi Niba tai Homeboy..
Pihkana. Siis olen lukenut Millin teksteistä kun hän kertoi pankkireissusta että hakee asuntoa ja eroaa samalla viikolla...Mitä se sitten tarkoitti??
VOIH. Sitten minä tein virheen.

Pitää pitää huolta faneista paremmin. En tiedä tarpeeksi. Ottakaa muutkin tästä tietämättömyydestäni vastuuta!! :wink:

TAI oikeastaan Nowahan hyvin hienosti juuri näin teki.

SITTEN tuo yö olikin siis ihan sellainen "tavallinen" punastus. OK asia.

NOWA, sinä saatat olla yhtä mukava kuin Arska itse. Katson kuitenkin olevani mukava ja kehityskelpoinen yksilö. Kiitän oikaisusta ja olen pahoillani aiheuttamastani hämmingistä!

En ole Chappi, vaikka häneen olenkin tutustunut. Se ei kuitenkaan sillä kerralla muuttanut minua Chappiksi.

Nowa, anna sinulle 8 irtopistettä, ole hyvä. Liäski kauniin papukaijan merkin!
Millille annan halauksen, ettei hän olisi ainakaan Arska-ressulle vihainen kun muutti hänet sinkuksi!

Mitä se kirjoitus sitten tarkoitti muutama päivä sitten??? Onko mahdollista, ettet sinä NOWA tiedä asiaa?

Ystävyydellä ja pehmeällä pikku saaren halilla

Stadinarska
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei, olet tainnut lukea hieman väärin. Minun totuuteni on satavarma :)
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Miksi tai miten on mahdollista että NUKKUMINEN on parasta?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti: Siedätyshoidan itseäni, huomaattehan? Seuraavaksi Niba tai Homeboy..
Huomaamme, että puhut hölmöyksiä.
Vastaa Viestiin