Halloween lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vesper kirjoitti: Mun lipilapeista?!

Ot pervompi kun luulinkaan...
Voi kunpa tietäisitkään...
prosessi

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lapitii kirjoitti:Pää räjähtää!!!
Laatikoita puretaan epätoivosesti ku etitään KAHVIA!!
Sama täällä, mutta leivinjauhejahdissa. Meinasi jäädä pannari melkein tekemättä. Tosin epätoivon siivittämänä noita tavaroita saa kumman paljon paikoilleen kumman lyhyessä ajassa.
Tottakai ekana on pakattu hammasharjat, kahvi ja tyynyt. Eli viimeset 3 pvää vanhas kämpäs vietettiin hampaaat paskasena noutokahvilla ja epämukavasti.
Mut hei, onhan toi ihan loogista!
Täällä taas leivinjauhe oli pakattu, ei mausteiden, vaan säilykkeiden sekaan. Ja syyllinen mies oli livahtanut joihinkin pippaloihin, joten sen pakkaamislogiikkaa ei edes voinut tentata, vaan oli pakko vain tonkia läpi kaikki vastaan tulevat laatikot pohjiaan myöten.
bliss

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

prosessi kirjoitti:...leivinjauhejahdissa. Meinasi jäädä pannari melkein tekemättä.
Laitaksä pannariin leivinjauhetta? :shock:
prosessi

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:...leivinjauhejahdissa. Meinasi jäädä pannari melkein tekemättä.
Laitaksä pannariin leivinjauhetta? :shock:
Testasin uutta reseptiä, johon se kuului, ja joka olikin sen verran kakkumainen, ettei se olisi onnistunut ilman. Jos olisin jo kuiva-aineita sekoittamaan ryhtyessäni aavistanut leivinjauheesta muodostuvan ongelman, olisin käyttänyt tuttua reseptiä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kierretty ympäriinsä. Syöty ulkona. Kahviteltu leivareiden kerä täällä. Saunottu. Juteltu. Nyt vieraat nukkumassa. Hyvä!1
Huomenna pitäs jaksaa aamupäivän vielä passata ja ruokkia, sit alkaa mun (lyhyt) viikonloppu.
Vielä tässä hetki nettiä ja sit nuquu, et jaksaa herätä ennen vieraita.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mulla olis ihan tuliterät bikinit ja yksi kerran käytetty korsetti kokoa G75. Menisköhän kaupaks tai edes lahjoituksena jollekin.
Huuto.net on ihmeellinen paikka :)
Manala varmaan ostaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

tuulenpuiska kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Uh, on toi Jenni Vartiainenkin kyllä pirun hot tossa Ratulassa. Voiskohan Jennin ja Christelin ottaa molemmat, hmm.
Sähän käyt kiimaisena kuin keravalainen amispoika. Kesä meni jo! Vai onko se chileistä kiinni tää?
Katoin tänään loppuosan Krapulaa. Jenniä vois kyllä. Ja Anuakin harkita.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin