Halloween lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olis wotkinin kanssa kehitettyä hirvituoremakkaraa erityismausteilla..
Olis makkaraa perinteiden tapaan montaa sorttia syöjiä pitää vaan nyt etsiä.. Ai niin Saunan pistän lämpenemään tuossa neljän pintaan, eipä taida jaksaa ulkonakaan käydä? Juomaa ja ruokaa on yli tarpeen, taidan aloittaa ainakin syömingit hyvin epäkirstullisen tapaisesti hyvissä ajoin!
Nehemiah James kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mun pitäis ehkä kans löytää musiikki elämääni ja vieläpä kahvin voimalla.
Nää on ihan omanlaatuisia kokemuksia. Varsinkin kun on yksin liikenteessä, niin on aikaa havainnoida mitä ympärillä tapahtuu. Siellä parannetaan avioliittoa sen sijaan, että keskityttäisiin kuuntelemaan musaa. Yksi kaveri julisti kovaan ääneen sitä kuinka hänen isänsä on ampunut häntä hirvikiväärillä käteen – ”tässä on jälki, kattokaa vaikka”. Ja toinen julistaa vähintäänkin yhtä vakuuttavasti, että ”vittu jos mä ampuisin sua hirvikiväärillä käteen, niin sulla ei saatana olis kättä enää ollenkaan”. Mut oli siellä jotain sellaistakin joka poikkeisi selkeästi normijutuista näillä keikoilla joilla minä yleensä luuraan. Nimittäin ihan järjettömän kuuman oloinen rokkarimimmi. Kaunis kuin kaunein perhonen, tatuoitu kuin Amy Whinehouse. Hän erottui jotenkin niin korostetusti muusta possesta – ehkä myös siksi, että istui ylhäisessä yksinäisyydessään omassa pöydässä kaukana muista. Niin teki mieli mennä pitämään seuraa, mutta pidin tietoisesti kiimani hallinnassa, sillä sen nartun kanssa olisin tuskin kyennyt vain kaveeraamaan, poks. Silmäpelit hoidin tietenkin – se kuuluu asiaan. Ainakin narttu huomasi tulleensa huomatuksi. Piti siitä. Uh, mitkä silmät hänellä oli…
Jätkähän oli aivan liekeissä! Mikä sua oikein pidätti, ei muuta kuin "hohtimet" uimaan!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oliskohan hirvikärpäset jo dööd?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vaola kirjoitti:
bliss kirjoitti:Aattelin, että teitä kiinnostaa sellanen juttu että mä lähden nyt juoksemaan. Ihana ilma :h:
Muista käyttää hyväksesi niitä metsäreittejä, ne on täällä päin mun mielestä ne parhaat! :wink:
Käytin, ja merenrantareittejä kans!
Olis juoksututtanu enemmänkin mutta alkoi tulla nälkä ja pissahätä :]
Nehemiah James

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
bliss kirjoitti:Aattelin, että teitä kiinnostaa sellanen juttu että mä lähden nyt juoksemaan. Ihana ilma :h:
Muista käyttää hyväksesi niitä metsäreittejä, ne on täällä päin mun mielestä ne parhaat! :wink:
Käytin, ja merenrantareittejä kans!
Olis juoksututtanu enemmänkin mutta alkoi tulla nälkä ja pissahätä :]
Teitin naapurissa oli muuten viime viikolla joku häppeninki. Oli punaista ja sinistä virkapukuista paikalla siinä päiväkotia vastapäätä olevan pienkerrostalon pihalla. Medihelikin pörräili ilmoissa samaan aikaan.
Manaaja

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mitä enemmän kuuntelen Chisun albumia, sitä enemmän siihen narttuun rakastun. Haluaisko joku vielä koepolkaista mut, ennenkuin käyn hakemassa tytön kotiin?
bliss

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti: Teitin naapurissa oli muuten viime viikolla joku häppeninki. Oli punaista ja sinistä virkapukuista paikalla siinä päiväkotia vastapäätä olevan pienkerrostalon pihalla. Medihelikin pörräili ilmoissa samaan aikaan.
Ai. Ai kauhee :shock:

Pikkuäijä taiskin joku iltapäivä raportoida piipaa-asioita ja kai mä kuulinkin hälytysajoneuvoja. Mitähän siellä on tapahtunu?
(mä tuun aina melkein fyysisesti sairaaksi jos näen että jossain on jotain tollasta actionia :? )
Nehemiah James

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Mitähän siellä on tapahtunu?
No ei kai mitään ihmeellistä. Uutiskynnyksen kun nykyään ylittää jo melkein se, kun joku ajaa oravan (me likes oravat, so don't you drive 'em over) yli ja tällä kertaa tästä tapauksesta ei näkynyt uutisointia lainkaan missään.
bliss

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Nojuu. Joku saanu varmaan jonkun sairauskohtauksen tjtn. Ei täällä mitään liikenneonnettomuutta tms ole ollu, siitä olis kyllä kuullu
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

huima kirjoitti: Mietiskelen uuden iMacin ostamista. Se 27" malli on hieno, saisi samalla pöytätilan nätimmin käyttöön eikä pöytä näyttäisi niin tietokonerojun valtaamalta.
Et oo ainoa.

Yritän kuitenkin kokoajan muistuttaa itselleni etten oikeastaan tarvitsisi... muttaku!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Missä viipyy ääri-islamilaisten iskut? :think: :doh: :jee:
Pyyhin Netikettiin..
Nehemiah James

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

aasi kirjoitti:
huima kirjoitti: Mietiskelen uuden iMacin ostamista. Se 27" malli on hieno, saisi samalla pöytätilan nätimmin käyttöön eikä pöytä näyttäisi niin tietokonerojun valtaamalta.
Et oo ainoa.

Yritän kuitenkin kokoajan muistuttaa itselleni etten oikeastaan tarvitsisi... muttaku!
Mietin, että voinko elää ilman Win 7:ää. Ei, en pysty. Ne omenat ja pingviinit on jotenkin niin marginaalia, mutta SE 7 ON. Lucky number 7. Nyt jos koskaan Bill hits the jackpot.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kaks päivää sitten loppu antibioottikuuri ja nyt taas on kurkku kipeenä, just samalla tavalla kuin kaks viikkoa sitten. Kärvistelen tässä viikonlopun yli ellei kipu kovasti tuosta pahene, liekö sitten angiina vieläkin kummittelee vai joku muu. Ei kuumetta eikä mitään muita flunssan oireita, portaissa tosin hengästytti ja bussille juostessa. Voi pylly tän kanssa!

Alan syömään kyllä tosi epäterveellisesti, nukkuun liian vähän, tupakoimaan ja juomaan viinaa ja lihon myös ehkä 20kg jos siinä oiskin terveen elämän salaisuus. Tai sit vaan menen kitarisaleikkaukseen, mut se on kuulemma ihan kamalan kivulias jälkikäteen että apua.

Nauttikaa syksyisestä viikonlopusta kaikki terveenä olevat, se hyvä puoli sairastelussa on, että normaalia oloa ja liikunta- ynnä puhekykyä tosiaan alkaa arvostaa ;-)
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tein pikku invistä, omistan mm. seuraavaa: 19 kaulaliinaa/pashminaa, 21 huivia, viidet nahkakäsineet, viidet villasormikkaat, 20 pipoa, 15 paria villasukkia ja 10 paria lapasia. Eiköhän noilla tarkene...

Mitähän sitten laskis...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
tuulenpuiska

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mun pitäis ehkä kans löytää musiikki elämääni ja vieläpä kahvin voimalla.
Oonks mä ainoa jolle tuli tästä mieleen Sound of Music?
bliss

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Tein pikku invistä, omistan mm. seuraavaa: 19 kaulaliinaa/pashminaa, 21 huivia, viidet nahkakäsineet, viidet villasormikkaat, 20 pipoa, 15 paria villasukkia ja 10 paria lapasia. Eiköhän noilla tarkene...

Mitähän sitten laskis...
Alusvaatteet? ;)

Tai kengät. Tai älä, tuun kateelliseksi...
Manaaja

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Uh, on toi Jenni Vartiainenkin kyllä pirun hot tossa Ratulassa. Voiskohan Jennin ja Christelin ottaa molemmat, hmm.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Alusvaatteet? ;)
En niitä voi nyt inventoida, omistan ehkä viidet käyttökelpiset rintsikat tän kokovaihdoksen seurauksena. Mulla olis ihan tuliterät bikinit ja yksi kerran käytetty korsetti kokoa G75. Menisköhän kaupaks tai edes lahjoituksena jollekin. UFFille en haluais tyrkätä...

Kengille pitäs tehdä kausivaihdos hyllyyn, eli talvisäilöä kaikki tosi kesäiset kengät ja kaivaa parit talvarit esille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
tuulenpuiska

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti:Uh, on toi Jenni Vartiainenkin kyllä pirun hot tossa Ratulassa. Voiskohan Jennin ja Christelin ottaa molemmat, hmm.
Sähän käyt kiimaisena kuin keravalainen amispoika. Kesä meni jo! Vai onko se chileistä kiinni tää?
bliss

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Mulla olis ihan tuliterät bikinit ja yksi kerran käytetty korsetti kokoa G75. Menisköhän kaupaks tai edes lahjoituksena jollekin.
Huuto.net on ihmeellinen paikka :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kahdettoista lipilapit... :oops:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

mitkä ne on? Fliplopit, läpsykkäät, sandaalit? :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Sullon selkeesti jääny Kumman kaat kattomatta ;) (=varvastossut)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
tuulenpuiska

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vesper kirjoitti:^ Sullon selkeesti jääny Kumman kaat kattomatta ;) (=varvastossut)
Kuvia? :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

tuulenpuiska kirjoitti:Kuvia? :D
Mun lipilapeista?!

Ot pervompi kun luulinkaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei ku noi kaikki tarkottaa just varvastossuja mun kielessä :) No sandaalit ehkä meni vähän ohi.. Ko. sarjasta en kyllä tota ilmaisua muista, vaikka muuten fanitinkin :D
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin