Halloween lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Oon nauttinut illan mittaan 15- ja 18-vuotiaista sekä pelannut pokeria. Tulos kalsarikännirahat. Ehkä tää lauantai sit sujuu paremmin, illalla faijan pileet (ei pukua kuulemma) ja sit statiin.... Tarjoilija! viel yks Talisker ja keppana.
Viimeksi muokannut Dumis, 31.10.2009 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kauhee petoviili!

Sitä paitsi ei vielä ole lauvantai, kello on vasta kymmenen!!!1
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Surullista mutta totta päivitin kännyn taustaksi Mafia Wars -logon, hiukan keljuaa kun jäin levelistä 10 pojoo, heikko homma ja mahikset vasta aamulla uuteen nousuun... Toiset kerjää päästä toisten Mafioihin, minä annan tulosten kertoa..
Eilen illalla harjoittelin Bowmoren 12y maiskutusta William Kssa Kurvissa, meni liikaa ölppää saunan jälkeen, eikä "Norweigian wood" sovi edes kamiinaan, sellaista sörssöä se on..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Käytä Citinän Celloa jos oot jossain Nepalissa, kyl nyt on lauantai. Josset oo kunnolla niin seuraavaksi naatiskelen 10-vuotiasta!1 Senkin kukkis!
Dumis

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mietin et otinko Glenlivettiä 1 vai 2 napsua... no se jää mysteeriksi.
Manaaja

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Söiskö viel kaks reissarinpuolikasta kylmäsavulohella?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:Mietin et otinko Glenlivettiä 1 vai 2 napsua... no se jää mysteeriksi.
Mulla on vähän erilainen käsitys viskinmaistelusta, mutta ei siinä mitään..
Joskus on kaverit naama epäuskosena seurannu kun kaasin pienen 0,35l pullosen 18v Glenfiddich juomaa suorana kurkusta alas, se oli viinan väärin käyttöä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Diamonds are 4eva!
Paras päivä ikinä.
Nehemiah James

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

No johan oli iltamat, vaikka vain kahvin voimalla olin matkassa. Dave Arcari oli elämys. Huomenna turuus ja ens viikon lauantaina juttutuval. Uskallan suositella vaikka ei ihan erikseen sinisestä pidä. Siinä miehessä yhdistyy Johnny Rotten ja Robert Johnson.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

V*ttu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mun pitäis ehkä kans löytää musiikki elämääni ja vieläpä kahvin voimalla.
Haukotus. Lapset lähti mummolaan just, saan kulkee yöpaidassa iltaan asti! Parasta.
Suklaatakin muisti kauppailija eilen tuoda. Olin liian väsynyt maistaakseni, tänään en aio olla.

Tuunatut kurpitsat on ihan kliffoja tossa pihalla.

Ai nii, tän pitäis olla LOTTOLAUANTAI, kaikki kuulema tekee rivinsä ja istuu sohvalla huomiseen arvontaan asti.

Taidan pestä pyykkiä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Prööt.

Pierettää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
milli

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

ilketä nerot.. mä pelasin kokeilumielessä yhden nettiarvan.. voitin sillä, koukkuunnuin.. ja voitin jälleen. tekisi mieli pelata lisää, mutta... en mä voi voittaa niin montaa kertaa putkeen.

tänään mut viedään ulos, jei :h:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pää räjähtää!!!
Laatikoita puretaan epätoivosesti ku etitään KAHVIA!!
Tottakai ekana on pakattu hammasharjat, kahvi ja tyynyt. Eli viimeset 3 pvää vanhas kämpäs vietettiin hampaaat paskasena noutokahvilla ja epämukavasti.
Mut hei, onhan toi ihan loogista! Vittu miähet... :roll:
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
milli

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

ai niin.. mä näin maailman huonoimman seksiunen...
peuhasin robert downey jr:n kanssa, mutta vittu.. mun aivot jätti siitä sen seksiosan näyttämättä...
ja sitten koko loppu-unen oli kauhea morkkis siitä, että petin kumppaniani...
grah!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Prööt. Kuuntelen Mikaa Spotifystä, bloggailen ja lajittelen kuvia - kaikki kännykkäyhteyden yli. Kylläpä teknologia on hienoa.

Mietiskelen uuden iMacin ostamista. Se 27" malli on hieno, saisi samalla pöytätilan nätimmin käyttöön eikä pöytä näyttäisi niin tietokonerojun valtaamalta.
bliss

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Aattelin, että teitä kiinnostaa sellanen juttu että mä lähden nyt juoksemaan. Ihana ilma :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mun pitäis ehkä kans löytää musiikki elämääni ja vieläpä kahvin voimalla.
Haukotus. Lapset lähti mummolaan just, saan kulkee yöpaidassa iltaan asti! Parasta.
Suklaatakin muisti kauppailija eilen tuoda. Olin liian väsynyt maistaakseni, tänään en aio olla.

Tuunatut kurpitsat on ihan kliffoja tossa pihalla.

Ai nii, tän pitäis olla LOTTOLAUANTAI, kaikki kuulema tekee rivinsä ja istuu sohvalla huomiseen arvontaan asti.

Taidan pestä pyykkiä.
Etkö ollenkaan ajattele iikkari Oopelia! Onko se aivan yksin tallissa? Eikai vaan palele ulkona? Mene ihmeessä pikkuisen lämmittämään. Minä itse lähden ulkoiluttamaan omaani. SURRUR! Sekin rakastaa saarta, mutta vien sen mieron tielle tuonne Hesan mantereelle.

Nuuhkaisin ulos äsken! En erottanut Geetzua.

Stadinarska
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olipa hieno tunne herätä räkä poskella. Ah, olin jo ihan unohtanut miten ihana tauti flunssa onkaan!

Nyt meen tökkimään kukkasipulit pihalle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Löytyi!! Nyt päällä kunnon kofeiini-od TRRRRR...
Sain sentäs kylkeen lonksut ja poskarit. Sinne renkaidenvaihtoon sitten, tsippadai. Kunhan mies saa tehtyä tarpeeks tota... purkaa laatikoita ja marisee. Ei vais, joukolla täällä ihaillaan kuinka monta tyhjää jo!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23492
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Erehdyin rymy-eetuun "yhdelle" työkaverijengin mukana. No safka oli loistavaa, kalja märkää, mutta helvetin torvisoittokunta möykkäsi niin kovalla ettei edessä istuneen huutoa kuullut ja tarjoilijaksi osui aivan alalle sopimaton idiootti.

Ja se "yksi" multiploitui.

Onneksi väistin hienoisesti mahdollisuuden joutua Keravalle hillumaan liian pienessä naisten yöpaidassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tuulenpuiska

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Onpas ulkona hieno keli! Lintuset laulaa ja elämä hymyilee. Hali hali ja pusi pusi!
Manaaja

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oiskohan tänään jotain aktiviteetteja?
Dumis

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vaihoin topicin nimen, hillumisweenin kunniaksi. Eilen jengi ainakin hillui jo kuteet niskassa, mitä FB-kuvista kerkis kurkkailla. Jos vetelis vielä kanafilettä kohta naamariin ja sit tilais mutsilta kyydin Kirkkonummelle faijan pileisiin.
Nehemiah James

Re: Halloween lauantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mun pitäis ehkä kans löytää musiikki elämääni ja vieläpä kahvin voimalla.
Nää on ihan omanlaatuisia kokemuksia. Varsinkin kun on yksin liikenteessä, niin on aikaa havainnoida mitä ympärillä tapahtuu. Siellä parannetaan avioliittoa sen sijaan, että keskityttäisiin kuuntelemaan musaa. Yksi kaveri julisti kovaan ääneen sitä kuinka hänen isänsä on ampunut häntä hirvikiväärillä käteen – ”tässä on jälki, kattokaa vaikka”. Ja toinen julistaa vähintäänkin yhtä vakuuttavasti, että ”vittu jos mä ampuisin sua hirvikiväärillä käteen, niin sulla ei saatana olis kättä enää ollenkaan”. Mut oli siellä jotain sellaistakin joka poikkeisi selkeästi normijutuista näillä keikoilla joilla minä yleensä luuraan. Nimittäin ihan järjettömän kuuman oloinen rokkarimimmi. Kaunis kuin kaunein perhonen, tatuoitu kuin Amy Whinehouse. Hän erottui jotenkin niin korostetusti muusta possesta – ehkä myös siksi, että istui ylhäisessä yksinäisyydessään omassa pöydässä kaukana muista. Niin teki mieli mennä pitämään seuraa, mutta pidin tietoisesti kiimani hallinnassa, sillä sen nartun kanssa olisin tuskin kyennyt vain kaveeraamaan, poks. Silmäpelit hoidin tietenkin – se kuuluu asiaan. Ainakin narttu huomasi tulleensa huomatuksi. Piti siitä. Uh, mitkä silmät hänellä oli…
Vastaa Viestiin