Kesuli-keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nehemiah James

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

nowaysis kirjoitti:Ja siis tää koko Karibiahan oli alunperin mun idea, et voisin tulla kans. Tossa 7.12. jälkeen sopis mulle.
Tää sopii. Nyt puuttuu vain se 15t.
SikaMika

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hou hou hou!

On taas se aika vuodesta, jolloin ihmiset kiroilevat pimeässä ja kylmässä pimeätä ja kylmää, kaivavat esiin piponsa ja hanskansa ja jättävät nettiin joulupukki-ilmoituksensa. Jätin omani viime viikolla ja tänään tuli ekat keikkatarjoukset. Yksi firman pikkujoulukeikka ja mahdollisesti yksi vähän toisenlainen. Jälkimmäinen varmistuu huomenna, katsellaan sitten lisää.

14 vuotta on kohtuuttoman lyhyt aika suorittaa ammattikorkeakoulutasoinen tutkinto. Siksi anonkin lisäaikaa vielä ensi vuodeksi, jotta ehdin tekemään lopputyön Kunnialla loppuun alkukevään aikana. Olisi reilu kuukausi aikaa hoitaa se tämän vuoden puolella, jonkin paskan saisin kasaan siinäkin ajassa mutten aio palauttaa paskaa. Ei mulla muuta, jatkan lopullisen opiskeluratkaisuni tekoa.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:On lapsellista kuvitella rahan tuovan onnea.
Onko joku niin väittänyt? Itse kerroin sen auttavan tähän kyseiseen ahdistukseen.
Tiedän tunteen.

Ei raha poista ahdistusta silloin, jos ahdistus johtuu jostain muusta kuin taloudellisista vaikeuksista, mutta ainakin meikäläisellä ois nyt tarvetta vähintäänkin ylimääräiselle tonnille, ja sekin olisi vain ensiapu.
Kymppitonni olisi sellainen summa, että sillä selviäisin jo koko ahdingosta. Ei vaan ole sellaisia summia näköpiirissä...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:mahdollisesti yksi vähän toisenlainen..
:pics:
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:mahdollisesti yksi vähän toisenlainen..
:pics:
Jos prokkis toteutuu, voitte räpsiä niitä kuvia ihan itse.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

SikaMika kirjoitti:Jos prokkis toteutuu, voitte räpsiä niitä kuvia ihan itse.
Kitinän pikkujoulut ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
tuulenpuiska

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Pulkannaru kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Jos prokkis toteutuu, voitte räpsiä niitä kuvia ihan itse.
Kitinän pikkujoulut ?
Eiks noi oo jollain lailla kielletty? :P
Nehemiah James

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

tuulenpuiska kirjoitti:]Eiks noi oo jollain lailla kielletty? :P
Keneltä? Multako? Voi kettu...
tuulenpuiska

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Nehemiah James kirjoitti:
Keneltä? Multako? Voi kettu...
Ei kun Kitinän Pikkujoulut ylipäänsä.
Manaaja

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Yllätin talven kesärenkailla. Takaveto + mataprofiiliset kesärenkaat + lumimyrsky = hauskaa mutta hidasta etenemistä.
bliss

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja bliss »

tuulenpuiska kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Jos prokkis toteutuu, voitte räpsiä niitä kuvia ihan itse.
Kitinän pikkujoulut ?
Eiks noi oo jollain lailla kielletty? :P
Mikä niin ahdasmielinen laki on? :(
tuulenpuiska

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

bliss kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti: Kitinän pikkujoulut ?
Eiks noi oo jollain lailla kielletty? :P
Mikä niin ahdasmielinen laki on? :(
En mää vaan tiiä sen takiahan mä kysyin. ko kö?
NuoriD

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Yllätin talven kesärenkailla. Takaveto + mataprofiiliset kesärenkaat + lumimyrsky = hauskaa mutta hidasta etenemistä.
Ajovakautus toimii kuitennii, eiks nii.
Manaaja

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Yllätin talven kesärenkailla. Takaveto + mataprofiiliset kesärenkaat + lumimyrsky = hauskaa mutta hidasta etenemistä.
Ajovakautus toimii kuitennii, eiks nii.
Ei tietenkään toimi. Sehän otetaan ensimmäisenä napista pois päältä.
Manaaja

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Ajovakautus toimii kuitennii, eiks nii.
Ei tietenkään toimi. Sehän otetaan ensimmäisenä napista pois päältä.
Tämä ei koskaan lopeta ihmetyttämästä
Kuten ei myöskään sinun tolkuton, äärimmäisyyksiin menevä turvallisuushakuisuutesi jota kansanomaisesti kutsutaan nimellä tappotylsyys.
Kai Nalo

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti: Kuolemantuottamuksesta toivottavasti talvikelillä kesärenkailla ajavat tuomitaankin KUN jotakin sattuu.
Sä olet kyllä niin harvinaisen kalkkis gubbe kuin olla ja voi. :doh:
Kai Nalo

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti: Minä olen ajanut talvikelissä kesärenkailla, ei se juhlaa ole. Mutta viime keväänä kun takatalvi tuli ajonvakautus oli kivaksi avuksi menossa.
Sinä taidatkin olla olla juuri niitä kuskeja jotka luottavat auton hallinnan täysin tekniikan varaan. Kun perä lähtee alta, Pertti hyppää jarrulle, huutaa apua ja toivoo että kelkka pysähtyy?
exPertti kirjoitti: En minä halua kuolla vaan siksi, että taas kerran joku "keskivertoa parempi" kuski on hölmöillyt.

Voi lollero sun kanssas. Vai että kuolla.
Missäs se Manala nyt sitten sladitteli. motarilla 100 km/h vauhdissa vai jossain teollisuusalueella kun olet noin paranoidi kuolemastasi?

Mitä jos soittaisit poliisille nyt heti. Meillä on ilmiselvästi tappaja tien päällä!
Kai Nalo

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:
Vaikka tykkäätkin niin luuserista kaverista kuin Kovalainen niin koeta edes lukea juttuni tarkkaan ennen kuin alat hermoilla.
'


Jos täällä nyt joku hermoili, niin se olet sinä. Et edes tiedä missä Manala ajeli suvikumeilla ja ilman luistonestoa, kun jo tuomitset miehen tappajaksi.

Sä olet pertti kuin 65 vuotias sormea heristävä gubbe. Paitsi että nykyään kuulostat jo 85 vuotiaalta sormea heristävältä gubelta.

Sitä patsi, ainakin minun autossani luistonestossa ei ole sohjokelissä kuin haittaa ja vaaraa, joten myös itse kytken aina huonossa kelissä luistoneston pois. Se kun on ihan paska.
Manaaja

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kuten ei myöskään sinun tolkuton, äärimmäisyyksiin menevä turvallisuushakuisuutesi jota kansanomaisesti kutsutaan nimellä tappotylsyys.
Kuolemantuottamuksesta toivottavasti talvikelillä kesärenkailla ajavat tuomitaankin KUN jotakin sattuu.

Minulle on ihan sama mitä sinulle tapahtuu kun kerran itse olet henkilökohtaisesti näin valinnut, mutta toisaalta en kyllä halua Jaggeasi saada autoni kyljestäkään sisälle vain siksi ettei "tappotylsyys" kiinnosta.
Ei saatana sulla täytyy kyllä olla jotain vikaa nupissa. Ei muuten yksinkertaisesti saa ulostettua noin typerää paskaa näppäimistöltään.

Ensinnäkin, niille sladeille on aikansa ja paikkansa. Ne tapahtuivat kahta autiota ja liikennevapaata risteystä lukuunottamatta autiolla ja liikennevapaalla teollisuusalueella, osa vielä suljettujen porttien sisäpuolella oman työpaikan pihalla.

Mites kun vähän aikaa tästä taaksepäin ei ollut ajonvakaudenhallintajärjestelmiä olemassa? Pitääkö sellaiset ihmiset automaattisesti vaikka ampua? Entäs kun mennään muutamia vuosikymmeniä taaksepäin, ja sai ajaa talvet läpi kesärenkailla, kun talvirenkaita ei vielä ollut? Hauleja kaikille?

Sunlaiset kuljettajat ovat itse asiassa kaikista pelottavimpia: Kaikki lasketaan tekniikan varaan. Ei osata käsitellä autoa enää luonnonlakien mukaan. Jos mä en olisi koskaan kytkenyt ajonvakaudenhallintoja autoistani pois (aivan kuin niitä edes autoissani olisi ollut tätä viimeistä lukuunottamatta), niin ei mulla olisi koskaan ollut taitoa hankkia noita autonkäsittelytaidoista tupsahtaneita pokaalejanikaan hyllyyn. Ja joo, kehtaan väittää ihan jo niidenkin perusteella olevani keskimääräistä parempi kuljettaja.

Mitäs pertsa teet, kun kesken matkaan siihen inforuutuun pamahtaakin varoitusvalo ja teksti "Ajovammaturva poissa käytöstä", kun jonkun renkaan hammassensori on täyttynyt jäätyneestä loskasta? Kai sitä jonkunsortin esikäsittelyhoidon saisi tulla antamaan pesäpallomailalla, jos sinä vastuuntunnoton ja autonkäsittelytaitokädetön paskiainen ajaisit moisella autolla enää metriäkään?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jeah, sanan säilä heiluu. Nyt enää fyysiseen vaiheeseen, niin tortutkin alkavat kuumenemaan.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pertti, jos lähdet vasempaan kääntyvässä kaarteessa vesi(tai jää-)liukuun niin että etupää suuntaa vasemmalle, mihin päin käännät rattia?
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:Jeah, sanan säilä heiluu. Nyt enää fyysiseen vaiheeseen, niin tortutkin alkavat kuumenemaan.
KFC!

(Kitinä Fight Club)
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Jeah, sanan säilä heiluu. Nyt enää fyysiseen vaiheeseen, niin tortutkin alkavat kuumenemaan.
KFC!

(Kitinä Fight Club)
Kuva
Kai Nalo

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti: En minä hermoillut. Oletan primitiivisen reaktiosi johtuvan siitä, että minä palstalla tuomitsin jotakin joka sinusta on a)hauskaa b)teet sitä aina kun voit.

Ota ihan iisisti, kyllä se siitä.
Voi lollero. Vai että nyt primitiivinen reaktio. Sä olet kyllä nykyään niin tahvo, etten yhtään ihmettele "idiootti" leimaasi. Se sä totaalisesti olet kyllä.

Mitä jos oikeasti relaisit kerrankin kaikkien pelkotilojesi kanssa?
Kai Nalo

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

exPertti kirjoitti:Rauhoitu ettei tarvitse pelätä terveytesi vielä järkkyvän. :)
Ei minun terveydessäni ole mitään vikaa, mutta teikäläisen kannattaa kyllä jo suunnata psykiatrin vastaanotolle. Tai edes urpiaisen. Sehän nuo pelkotilasi jo ensimmäisenä on ehtinyt diagnosoimaan moneen kertaan.
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 05.11.2009 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin