Tavallinen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kotiin kaupan kautta.
Pitäis löytää jotain isälle sunnuntaita varten, mutta mitä? Taidan aloittaa etsinnän Motonetistä tms. Pöh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Höh, en päässyt mukaan ohjelmaan. Ottivat joko toisen maallikko-joulupukin tai sitten oikean näyttelijän. No, tulipa käytyä BB-talon sisällä.

Pitäisi lähteä kohta kentälle saattelemaan faijaa talvehtimaan Thaimaahan. En voi sanoa, etteikö kävisi kateeksi.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Tuli vaan mieleen tuosta sikainfluenssasta, että enpä oikein osaa olla harmissani vaikka siihen monikin kuolisi. Se vaan surettaa, jos joku läheinen tai tuttu siihen delaa. Muut ihmiset on jokseenkin samantekeviä.

Onko tää ihan normaalia ajattelua vai oonko sydämetön paskiainen? :P

Sitäkin mietin, että onkohan mun faija saanut sen rokotteen, se kun sairastaa astmaa. Pitänee kysyä.
SikaMika

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mayah kirjoitti:
Sitäkin mietin, että onkohan mun faija saanut sen rokotteen, se kun sairastaa astmaa. Pitänee kysyä.
Se on jo kuollut influenssaan, sori. Mutta ei haittaa mua, ei ole mun tuttuni.

BB-pukiksi valittiin joku talon asukeista, näemmä Toni nimeltään. Pihit paskiaiset...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuo lumi on ihan perseestä. Kotimatka piteni kolminkertaiseksi ajallisesti kun ei voi ottaa kuin puolen kengän pituisia askelia.

Ja merenrannalla tuuli tietysti painaa tuota vetistä shcaissea jokaisesta vaatteenraosta sisään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ajattelin, notta mulla voiskin olla keuhkokuume, tosin kuumeettomana versiona. Yhteensä oon ollu 3,5 vkoa kipeenä: flunssa, angiina ja nyt tämä. Voisin perustaa vedonlyöntitoimiston, oon aika usein oikeassa näine arvauksineni ;-)

Vingunpa sitten aamulla tk:seen jos saisin ajan. Jotenkin luulen että irtoais, oon niin hyvä asiakas.
8)
Prepare for the worstest.
Nehemiah James

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Miksi tässä nyt pyöritellääm jatkuvasti sairauksia ja kuolemaa? Vitut niistä. Jos paska osuu tuulettimeen, niin sitten osuu. Puhuttaisko jostain iloisemmasta asiasta? Jokos ootte joulujuttuja alkaneet? Vai vieläkö painaa syksyn viimeiset kiireet päälle? Pelikausi päällä, poks. 40-kymppisissä erinomaiset saumat saumat mitaleille. Ehkä jopa odotusarvo. On xmaajoukkuetta, xliigaa, xdivaria... On 35-v mitskuja. Nyt on saumat kirkkaaseen, sano. Tampester voi tarjoilla tiukkaa vastarintaa...
Nehemiah James

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Niin ja unohdin ilmoittaa, että kroppa on pauttiarallaa kasassa, niin että lupaan mennä jalalla enkä niinkään taidolla.
ninnithequeen

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tytsä tilas huomiseks pulkkamäkeä, mut mitenkäs äitee voi pulkkakeliä luvata...ainakin vesitipat ropisee uhkaavasti jo pitkin ikkunanpieliä :/
tuulenpuiska

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Nehemiah James kirjoitti:Miksi tässä nyt pyöritellääm jatkuvasti sairauksia ja kuolemaa? Vitut niistä. Jos paska osuu tuulettimeen, niin sitten osuu. Puhuttaisko jostain iloisemmasta asiasta?
Joo! Vähän niinkuin "maailma loppuu, joten meille vai teille vaiko tuossa pusikossa hieman syrjemmällä, missä ei ole täysin piilossa mutta riittävästi"?
Tsaari

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Nehemiah James kirjoitti: 40-kymppisissä erinomaiset saumat saumat mitaleille. Ehkä jopa odotusarvo. On xmaajoukkuetta, xliigaa, xdivaria... On 35-v mitskuja. Nyt on saumat kirkkaaseen, sano. Tampester voi tarjoilla tiukkaa vastarintaa...
Missä lajissa mitaleille halajat? Veteraanipelit on muuten hauskoja, vaikka pelataankin mitaleista tosissan niin homma on jotenkin lunkia eikä niin ryppyotsista kuin joskus nuorempana oli. Pakko on kehuskella että viime keväältä on M40 hopea plakkarissa, enempään ei ollut saumoja sen verran kova oli voittaja.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

SikaMika kirjoitti:
Mayah kirjoitti:
Sitäkin mietin, että onkohan mun faija saanut sen rokotteen, se kun sairastaa astmaa. Pitänee kysyä.
Se on jo kuollut influenssaan, sori. Mutta ei haittaa mua, ei ole mun tuttuni.
No hyvä että sain nyt tietää, ois ollu aika vittumaista huomata se vasta huomenna!
Sunnuntaina se oli vielä elossa, kun sinnepäin soittelin. Nopeeta meni siis.
SikaMika

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mayah kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Mayah kirjoitti:
Sitäkin mietin, että onkohan mun faija saanut sen rokotteen, se kun sairastaa astmaa. Pitänee kysyä.
Se on jo kuollut influenssaan, sori. Mutta ei haittaa mua, ei ole mun tuttuni.
No hyvä että sain nyt tietää, ois ollu aika vittumaista huomata se vasta huomenna!
Sunnuntaina se oli vielä elossa, kun sinnepäin soittelin. Nopeeta meni siis.
Niitä tulee aina uusia, don't worry. Uutta suoleen kun vanha kuolee, otat tilaisuudesta vaarin jne tjtn. Hyvää yötä.
Vastaa Viestiin