Tavallinen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vanhemmat sitten, kun rokotteen saa. Ei mulla tietääkseni mitään privilegiota ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kerro sille, että takuulla saa sen vielä, ja monta kertaa 8)
Prepare for the worstest.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

nowaysis kirjoitti:Kerro sille, että takuulla saa sen vielä, ja monta kertaa 8)
Joo. Nyt anoppi uhkaili kaappaavansa lapset metsään luoksensa muutamaks viikoks, jotta välttyisivät possulta. Vaaaaad, että niin ku pystyisin olemaan erossa pienistä viikkoja / viettämään anoppilassa itse viikkoja poistumatta välissä ihmisten ilmoille?

Hmmh.
Nehemiah James

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Vaaaaad, että niin ku pystyisin olemaan erossa pienistä viikkoja / viettämään anoppilassa itse viikkoja poistumatta välissä ihmisten ilmoille?
Viikko siellä ja viikko täällä? Problem solved.
NuoriD

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kerro sille, että takuulla saa sen vielä, ja monta kertaa 8)
Joo. Nyt anoppi uhkaili kaappaavansa lapset metsään luoksensa muutamaks viikoks, jotta välttyisivät possulta. Vaaaaad, että niin ku pystyisin olemaan erossa pienistä viikkoja / viettämään anoppilassa itse viikkoja poistumatta välissä ihmisten ilmoille?

Hmmh.
Tulisi pitkä reissu. Toinen aalto tulee kevättalvella tod. näk.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Väittivät eilen 45 min - proggikses, ettei toista aaltoa ees välttisti tulis ja jos tulee niin suht pian. Ja toki rokotteet otettais kuitenkin (vien säkin sisällä lapset piikille parin viikon päästä).
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Metsässä on ihan hyvä kun siellä on vähempi muita ihmisiä 8)

Kelasin tossa just(en siis ihan tosissani), että mitä jos tää onkin sikainflunessan keuhkokomplikaatio ja kuolen yöllä. Muksu ei varmaan sais soitettua mun kännykällä mihinkään, eikä kellään oo mun avainta. Naapuri, voisitko ottaa sen ihan just in case? Voin heittää partsilta.. Mies on loppuviikon muilla mailla. Onneks meillä ei oo kissoja, jotka hyödyntäisivät nuoren, hyvinmuodostuneen ruumiini ravitsemusmielessä. Toivottavasti makaaberit ajatukseni eivät loukanneet kenenkään herkkiä tunteita. Just thinking :dream:

Toisaalta nautin tämmösestä stephenkingmäisestä tunnelmasta, kun luntakin tulee ja kaikkea. Inhimillinen kärsimys on vaan se miinuspuoli.
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hyvä päivä lumisateelle, koska olin varannut aamuksi renkaidenvaihdon. No pks:lla tiet ovat aina sulia, joten olisihan noilla kesäkumeilla voinut vielä revitellä.

PS. On kai tuo tuo yhdyssana, kun kyse on suoritteesta nimeltä renkaidenvaihto, jossa vaihdetaan renkaat?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Onneks meillä ei oo kissoja, jotka hyödyntäisivät nuoren, hyvinmuodostuneen ruumiini ravitsemusmielessä. Toivottavasti makaaberit ajatukseni eivät loukanneet kenenkään herkkiä tunteita. Just thinking :dream:
Ällös huoli, madot pitävät maallisesta majastasi oikein hyvän huolen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:Muksu

Ai niin. Lapseni, 6v., ei osaa jostain syystä niistää. Ei jotenkin pienenä oppinut, ja nytkin tuloksena on lähinnä yökkäilyä ja yskimistä kun pitäisi olla suu kiinni ja puhaltaa nenän kautta. Mihinkähän tämä liittyy? No, lähinnä ärsyttävää.
:shock:
Voi olla että joskus evolutiivisesti niistämisen oppiminen oli tärkeää, jos nyt sitten on alkanut kehitys ihmisessä taaksepäin? Tätähän me olemme odottaneet. Ehkä ihmissuvun onneksi geenini ovat vieläkin hyvässä tallessa.
:wink:
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:PS. On kai tuo tuo yhdyssana, kun kyse on suoritteesta nimeltä renkaidenvaihto, jossa vaihdetaan renkaat?
Mun mielestä on. Vakiintuneet asiat ovat yhdyssanoja, aivan kuten perseenpyyhintä tai kyrvännuoleminen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mun mielestä on. Vakiintuneet asiat ovat yhdyssanoja, aivan kuten perseenpyyhintä tai kyrvännuoleminen.
Tuon ensimmäisen hyväksyn, mutta olisipa meillä tuo toinenkin vakiintunut asia.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eivät ole välttämättä. Esim. "Renkaiden aikaa vievä vaihto nosti miehen verenpaineen taivaisiin."
Prepare for the worstest.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

:D Thihi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Eivät ole välttämättä. Esim. "Renkaiden aikaa vievä vaihto nosti miehen verenpaineen taivaisiin."
No ei välttämättä tietenkään samaan tapaan kuin lääkärintodistus ja lääkärin todistus.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miksi parta on lopettanut kasvamisen naamassani? Tämä on jotain ufojen työtä, lähden pakoon Vainikkalaan.

Mielessä pyrii ajatus, että jotain tärkeää on unohtunut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tuulenpuiska

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Onneks käänsin kerrankin Suomipopille tänä aamuna, nauroin kippurassa Jaajon vanhoille läpille. Salkkari-asioita kävivät läpi, tosi kiinnostava aihe.
No mut tää meidän Jenny onkin iki-pissis. Siis just sopivaa läppää sulle :P
prosessi

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Niiden oireiden kanssa olisi kuulemma pitänyt mennä sikaflunssa-asemalle, mistä kieltäydyin, sillä jos tuo olisi ollut jotain muuta, sieltä se tartunta viimeistään olisi tullut, etenkin kun siellä ei edes ole ajanvarausta, vaan jonotussysteemi, joka ei todellakaan toimi 2-vuotiaan kanssa jos ei edes saa tehdä mitään tai koskea mihinkään, ja joutuu käyttämään hengityssuojaa.
Oletko varma, ettei tuohon kuulu useampi kuin yksi piste?
Olen, sillä laittoivat minut silloin soittamaan sinne Laakson sikaflunssa-asemalle, kun omalle terveysasemalle mukeloa ei niillä oireilla suostuttu päästämään tarkistettavaksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapset?
Niistä taitaa olla pelkkää harmia?
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:Lapset?
Niistä taitaa olla pelkkää harmia?
Kysy äidiltäsi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

prosessi kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Pitkähkö virke.
Oletko varma, ettei tuohon kuulu useampi kuin yksi piste?
Olen, sillä laittoivat minut silloin soittamaan sinne Laakson sikaflunssa-asemalle, kun omalle terveysasemalle mukeloa ei niillä oireilla suostuttu päästämään tarkistettavaksi.
Tääkin mua nauratti.

- epäpissis

Kylläpä pyryttää keskustassa. Kliffaa!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kantsi syödä kuntoilijan puuron lomassa muutama hapankorppu :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jaaha, oon taas eksynyt muksut.nettiin.
Stinky

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihanaa, lisää lunta :h:
Mä lähden töiden jälestä lenkille ja ihan varmasti meinaan loppumetreillä heittäytyä johonkin lumipenkkaan tekemään lumienkeleitä :]
milli

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:Ihanaa, lisää lunta :h:
Mä lähden töiden jälestä lenkille ja ihan varmasti meinaan loppumetreillä heittäytyä johonkin lumipenkkaan tekemään lumienkeleitä :]
Mä lähden töiden jälkeen koiran kanssa ulos. Se oli eilen kokenut ensilumen, oli kuulema seonnut täysin :D
Vastaa Viestiin