Tavallinen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ No ihan varmasti oli (mäkin taisin vähän seota). Yrittikö Mimi saada kielenpäälle lumihiutaleita :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
Niba kirjoitti:Lapset?
Niistä taitaa olla pelkkää harmia?
Kysy äidiltäsi.
Ei viitti kysyä, hän on wanha ja kliininen psykologi.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Eivät ole välttämättä. Esim. "Renkaiden aikaa vievä vaihto nosti miehen verenpaineen taivaisiin."
Aikaa vievä renkaidenvaihto...
Älä saivartele. Poikkeusten poikkeukset vain sekoittavan pienen ihmisen pään 8)

Sateen vettä pitävä varjo oli kultaakin kalliimpi rankkasateessa :pikkugee:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:^ No ihan varmasti oli (mäkin taisin vähän seota). Yrittikö Mimi saada kielenpäälle lumihiutaleita :]
Mä en tiedä, avokki kävi yksin. Mulla tuli teknisiä vaikeuksia liikkua eilen illalla mihinkään sängystä, masu tais reagoida stressiin. Jos tänään saisi liikuttua sen verran tehokkasti, ettei ehtis jännätä mitään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Koirien kanssa on syytä olla tarkkana. Kun vuffe oppii paskantamaan lumelle, seuraavana keväänä se saattaa hannata, kun tuuba olisi tehtävä alta paljastuvaan maahan.

Toivottavasti muuten koulutatte koiranne, ettei siitä tule jälleen yksi rasittava rotan kokoinen räksyttäjä, joka uhittelee itseään sata kertaa suuremmille koirille niin, että tekisi mieli kenkäistä sekä koiraa että omistajaa?
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

^
TOki koulutetaan, ja ollaan totutettu mimi jo pienestä pitäen toisten koirien seuraan. Se tosi harvoin haukkuu muita koiria, ei olla vielä hiffattu yhteyttä niiden koirien välillä joita se saatta haukkua, onneksi tuota "räksyttämistä" tapahtuu tosi harvoin.

Kyllähän me harjoitellaan joka päivä jotain, sitten pikkuhilja ohittelua ja sivulla kulkemista. Välillä toi kyllä vaan muistuttaa jotain sinkoa, erityisesti lehtikasoissa sinkoilu on pop.

Meillä reagoidaan myös heti kotona murisemiseen tai vastaavaan, ei tosiaan haluta mitään riesaa itselle eikä muille.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Jaahas, kolme työkaveria otti ja häipyi taas mitään etukäteen ilmottelematta "koulutukseen" = jonnekin ryyppäämään, ja jätti meidät kahdestaan vastaamaan kaikesta paskasta. Mahtava fiilis!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti: Toivottavasti muuten koulutatte koiranne, ettei siitä tule jälleen yksi rasittava rotan kokoinen räksyttäjä, joka uhittelee itseään sata kertaa suuremmille koirille niin, että tekisi mieli kenkäistä sekä koiraa että omistajaa?
Sata kertaa suurempi koira kuin länsiylämaanterrieri = ?
The great club outshines the individual, always and forever.
tuulenpuiska

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lilo kirjoitti:Jaahas, kolme työkaveria otti ja häipyi taas mitään etukäteen ilmottelematta "koulutukseen" = jonnekin ryyppäämään, ja jätti meidät kahdestaan vastaamaan kaikesta paskasta. Mahtava fiilis!
Anna niille piiskaa? :p:

Olipas tuo keskiviikko niin rankkaa. Pelkkää tappelua ja heltanheiluntaa. Torstai on kivempi.
milli

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Sata kertaa suurempi koira kuin länsiylämaanterrieri = ?
Mimi alkaa muuten olla aika vonkale, varmaan kohta lähemmäs 6kg. Ja silloin kun me saatiin se, niin se painoi jauhelihapaketin verran :h:
prosessi

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Oletko varma, ettei tuohon kuulu useampi kuin yksi piste?
Olen, sillä laittoivat minut silloin soittamaan sinne Laakson sikaflunssa-asemalle, kun omalle terveysasemalle mukeloa ei niillä oireilla suostuttu päästämään tarkistettavaksi.
Tääkin mua nauratti.
Joskus ei vaan voi vastustaa kiusausta. Harvoin törmää noin kätevään tilaisuuteen tulkita väärin, jossa tulkinnankin vielä voisi ymmärtää väärin jos haluaisi. Luonnollisestikin sikaflunssa-asemalla tarjoillaan diagnosointiohjeiden lisäksi myös kielioppia...
ninnithequeen

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nitsku passitettiin eilen pienen nuhan takia kotiin koulusta. Kuumetta ei ole. Taitavat olla aika varpaillaan kouluissa nyt...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Käythän sä Ninni hakemassa rokotteen? Jookosta?

Toivotaan ettei Nitskulla ole nuhaa kummempaa :) Mutta tosiaan flunssaisena tarttuu helpommin muutkin taudit, eli eipä se kotiin lähettäminen ihan turhaa onneksi ole.
The great club outshines the individual, always and forever.
tuulenpuiska

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

milli kirjoitti:Mimi alkaa muuten olla aika vonkale, varmaan kohta lähemmäs 6kg. Ja silloin kun me saatiin se, niin se painoi jauhelihapaketin verran :h:
Minkäkokoisen jauhelihapaketin? Semmoisen sinkkupaketin (200-400) vai perheannos tms (500+)?
Stinky

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

milli kirjoitti:Mä en tiedä, avokki kävi yksin. Mulla tuli teknisiä vaikeuksia liikkua eilen illalla mihinkään sängystä, masu tais reagoida stressiin. Jos tänään saisi liikuttua sen verran tehokkasti, ettei ehtis jännätä mitään.
No toivottavasti pääset tänään Mimin kanssa lenkille! Mitä sä nyt noin jännäät? Kämppäjuttuja?
Mulla taitaa olla taas vähän kyselyikää ja hiljanen hetki töissä :)
milli

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

tuulenpuiska kirjoitti:
milli kirjoitti:Mimi alkaa muuten olla aika vonkale, varmaan kohta lähemmäs 6kg. Ja silloin kun me saatiin se, niin se painoi jauhelihapaketin verran :h:
Minkäkokoisen jauhelihapaketin? Semmoisen sinkkupaketin (200-400) vai perheannos tms (500+)?
Sellainen perhepaketti..
:) eiku hei, nyt mä höpisen omiani.. kaksi pakettia.. eniveis oli sniidu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä surffailen pulkkia :D
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:No toivottavasti pääset tänään Mimin kanssa lenkille! Mitä sä nyt noin jännäät? Kämppäjuttuja?
Mulla taitaa olla taas vähän kyselyikää ja hiljanen hetki töissä :)
Juh, pakkohan se on mennä :) tai no pakko ja pakko, saan. Mutta onhan se ulos vietävä kuhan töistä kotiudun.
No just se kämppäjuttu.
bliss

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Lopetin juuri testipuheluni.
Jonotin klo 10 alkaen Tapiolan terveysaseman ei-kiireellisiin. Neljä ja puoli tuntia! Ei vastausta, pelkkää pianonpimputtelua ja tiedote "Olette edelleen jonossa".
Jokohan olis aihetta reklamoida? (tai tuskin se mitään auttaa)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Stinky kirjoitti:No toivottavasti pääset tänään Mimin kanssa lenkille! Mitä sä nyt noin jännäät? Kämppäjuttuja?
Mulla taitaa olla taas vähän kyselyikää ja hiljanen hetki töissä :)
Juh, pakkohan se on mennä :) tai no pakko ja pakko, saan. Mutta onhan se ulos vietävä kuhan töistä kotiudun.
No just se kämppäjuttu.
Mä näin muuten viime yön unta, että mulla oli ihan sairaan makea virveli, jolla heittelin teidän tulevalta partsilta. Sain vielä kalaakin!
The great club outshines the individual, always and forever.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

bliss kirjoitti:Lopetin juuri testipuheluni.
Jonotin klo 10 alkaen Tapiolan terveysaseman ei-kiireellisiin. Neljä ja puoli tuntia! Ei vastausta, pelkkää pianonpimputtelua ja tiedote "Olette edelleen jonossa".
Jokohan olis aihetta reklamoida? (tai tuskin se mitään auttaa)
Mitä makso? :D
milli

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Mä näin muuten viime yön unta, että mulla oli ihan sairaan makea virveli, jolla heittelin teidän tulevalta partsilta. Sain vielä kalaakin!
:D
bliss

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
bliss kirjoitti:Lopetin juuri testipuheluni.
Jonotin klo 10 alkaen Tapiolan terveysaseman ei-kiireellisiin. Neljä ja puoli tuntia! Ei vastausta, pelkkää pianonpimputtelua ja tiedote "Olette edelleen jonossa".
Jokohan olis aihetta reklamoida? (tai tuskin se mitään auttaa)
Mitä makso? :D
En tiedä eikä kiinnosta. En o nähnytkään yhtään puhelinlaskua moneen vuoteen. :)
Nehemiah James

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Elppis kirjoitti:Mä näin muuten viime yön unta, että mulla oli ihan sairaan makea virveli, jolla heittelin teidän tulevalta partsilta. Sain vielä kalaakin!
Mulle tollanen koti, tänne ja heti!

Mä näin unta, että mun fillarista puhkes kumi työmatkalla, kun ajoin jonkun helvetin rispaisen vaijerin yli jollain ketun työmaalla. Sapetti. Toi pätkä siis tietenkin jossain niiden hervottomien panounien välissä, tietty.
milli

Re: Tavallinen torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ihana :h:
Mimi juoksi lumessa, ja joka kerta juostessaan eteenpäin yritti ottaa juuri pölläyttämäänsä lumea kiinni = ikiliikkuja :h:
Vastaa Viestiin