Lanka-Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Myönnä pois. Ensimmäinen ajatuksesi oli, että nyt on puiska seonnut pahemman kerran. Se oli tarkoitus *provoilee*.
SikaMika

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Äiskän Compaqiin kilkkeet viimein asennettu. Jokohan sitä nukkumaan jaksaisi...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Harvinaista mökille tulomatkalla oli, että yksikään auto ei ohittanut. Vaikka ajoin vain noin 5km/h ylinopeutta. Ellen sitten kytännyt rajoitusta hitaammin etenevien ohituspaikkaa.
Viimeinen 15km pikitietä oli kiva pikis. Yleisrajoitus, ei juuri liikennettä puolelta öin ja muistan tien kuoppineen ja mutkineen ulkoa. Alun harvahkon mäntymetsän (näkee pitkälle vastaantulijat) keskellä olevissa pitkissä kaarteissa oli hyvä kokeilla renkaiden, auton ja avustavan elektroniikan toiminta. Päästää kurvissa kiihdyttäessä kivaan 4-pyöräluistoon ja jatkaa kiihtymistä ainakin siihen saakka kunnes itsesuojeluvaisto hillitsi vauhdin noin 100km/h paikkeille. Tiellä oli lunta noin 5 cm. Antoi myös tulla sopivia luistoja järjestelmän puuttumatta. Alusta toimi liukkaalla paremmin nyt kun alla on Bilsteinin iskarit kuin mitä alkuperäisillä iskareilla. Ei muuten halvaannuta autoa ohituksissa, jos toisella vetävällä pyörällä on kylliksi pitoa. Ja suht suoraan mennessä päästää kiihdyttäessä auton aavistuksen omaisesti 'leijumaan', tosin tota ei meistä useimmat edes huomaa kun on niin niukkaa leijuntaa. Meistä useimmilta puuttuu auton tapahtumien lukutaito kokonaan.
Ja herkkämielisille kerrottakoon, että luistokokeilut tapahtuivat sellaisilla paikoilla, joissa oli varmuus ettei ole vastaantulijoita tai muita tiellä liikkujia.
Kohta unille. Sään salliessa aamulla siikaverkot järveen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haista! Ei ole ainakaan mikään kovin hiljainen aika nyt!
(Eikä koskaan)
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pulkannaru kirjoitti:Päästää kurvissa kiihdyttäessä kivaan 4-pyöräluistoon ja jatkaa kiihtymistä ainakin siihen saakka kunnes itsesuojeluvaisto hillitsi vauhdin noin 100km/h paikkeille.
Pertti on jo soittanut poliisille, voit raudoittaa itsesi valmiiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eiku mä pamputan tarvittaessa tuttua naispoliisia. Tarvittaessa mm raudoitan sen.
Et viranomaisen kanssa työnjako niinqu noin päin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
tuulenpuiska

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Kello paljon, puiska kännissä. Voisi avautua. Mutten oiekin oo hyvä avautumaan joten jtään tähän tai tjotain. :p:
tuulenpuiska

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Pulkannaru kirjoitti:Eiku mä pamputan tarvittaessa tuttua naispoliisia. Tarvittaessa mm raudoitan sen.
Et viranomaisen kanssa työnjako niinqu noin päin.
Vittu sähän oot niin äijä. Saanko nimmarin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hyvä kun ehdin nyökätä nukkumatille, homoa kun neiti heräilee nykyään jo kuudelta. Työviikon jälkeen ois kiva ottaa univelkaa takas, mutta minkäs teet. Elämähän on pelkkää epäonnistumista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ahistaa, ku henkee ahistaa. Päätän toistaseks olla olematta vainoharhainen ja odotan vielä tän päivän. Vittu. Hankala keskittyä lukemiseen.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eikö äiti vois hoitaa lasta, että saat nukuttua? Korvatulpat?
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Heräsin hedariin. Jos sitten puuroa ja päivän askareisin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mäkin laitan puuroo. Ruista ja kauraa ja kun eilen oli mansikoita ni nyt vaikka vadelmaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nii ja Vespa aika hurja ilta teillä =/ Toivottavasti saatte tänään selvyyttä siihen miten broidilles käy ja pääsis hoitoon..
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Nii ja Vespa aika hurja ilta teillä =/ Toivottavasti saatte tänään selvyyttä siihen miten broidilles käy ja pääsis hoitoon..
Aika vaikea ottaa selville, ei löydy mitään numeroa mistä kysellä. Ja kaikki poliisilta mulle eilen tulleet puhelut tuli luonnollisestikin salaisista numeroista.
Veikkaanpa, että pistivät putkaan ja heivaavat päivällä pellolle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aamiainen kolmen munan munakas saksalaisella edam-juustolla(5,75ekg) ja virolaisella kuorinakilla(2,5ekg) ja suomalaisilla munilla(free&prizeless) ruotsalaisella kahvilla(3,5ekg) ja Ehon luomuruisleivän(4,5ekg) päältä nautittuna! ;)

(Ainoa mitä ketä en mittaa rahassa on rakkaus)
Vesper kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Nii ja Vespa aika hurja ilta teillä =/ Toivottavasti saatte tänään selvyyttä siihen miten broidilles käy ja pääsis hoitoon..
Aika vaikea ottaa selville, ei löydy mitään numeroa mistä kysellä. Ja kaikki poliisilta mulle eilen tulleet puhelut tuli luonnollisestikin salaisista numeroista.
Veikkaanpa, että pistivät putkaan ja heivaavat päivällä pellolle.
Ilmeisesti hän on menettänyt itsemääräämisoikeutensa ja yksityisyytensäsuojan joten voimme laittaa hänet purkkiin ja tarkastella ulkopuolelta?
Viimeksi muokannut Niba, 07.11.2009 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Toivoa ilmeisesti olis, jos katsoisivat että tyyppi on vaaraksi muille.. Voisikohan asiaa mitenkään päin eilisen perusteella näin tulkita?
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Toivoa ilmeisesti olis, jos katsoisivat että tyyppi on vaaraksi muille.. Voisikohan asiaa mitenkään päin eilisen perusteella näin tulkita?
En usko. Mutta voisivat ehkä tulkita että on vaaraksi itselleen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huomenta.
Mä mitään hutikoita eilen ottanut. Ketutuksen laannuttajaksi riitti neljän tunnin höpöttelyhetkin kaverin kanssa ja yks ölppä. Aattelin että oisin lähtenyt aamulla lenkille mutta selkää juimii pahemmin kun eilen. Paree ottaa iisisti ettei se pamahda.
Nyt aamukahvia :h:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tiedätkö siis, minne asemalle veivät? Ehkä sieltä olet jo kysellytkin mutta kehotanpahan vielä. Eikö lähisukulaisesta pitäisi saada tietoja? Ylermi?
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töissä kybältä ja jo nyt oon melkeinpä kaiken tehnyt, lyhyet päivät sopii kyl :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Eikö äiti vois hoitaa lasta, että saat nukuttua? Korvatulpat?
Ei auta kun kummallakin on univelkaa. Mut kyl tää tästä, aamut on hankalimpia. Oon jo siivonnut veskit ja kohta imuroin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kappas, onnistuin sössimään noi erittäin vähäiset duunitkin, noh onhan tässä aikaa korjailla. Punttis jäi tänään väliin, kun eilen meni sen verta tuopposia että vähän tuntuu.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:Kappas, onnistuin sössimään noi erittäin vähäiset duunitkin, noh onhan tässä aikaa korjailla. Punttis jäi tänään väliin, kun eilen meni sen verta tuopposia että vähän tuntuu.
Känässä töissä? hyvä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lanka-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tittidii...
Viimeksi muokannut Vesper, 07.11.2009 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin