Seksi Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Puiska fuulaa taas! Ei kukaan teistä seksiä saa!
Ihmisperse

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ihmisperse »

Ihmisperseellä tietysti flaksaa aina.
Vedän kuminaamarin päähäni ja siirryn kammarin puolelle ryhmäorgioihini, huaha!
tuulenpuiska

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ihmisperse kirjoitti:Ihmisperseellä tietysti flaksaa aina.
Vedän kuminaamarin päähäni ja siirryn kammarin puolelle ryhmäorgioihini, huaha!
Sinä ja sun sivupersoonat?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hyvää Isänpäivää minulle ja muille kyseisen kunnian ansaitseville.
Paras päivä ikinä.
tuulenpuiska

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Riemumieli kirjoitti:Hyvää Isänpäivää minulle ja muille kyseisen kunnian ansaitseville.
Jaa niin isänpäivää. En ookaan nähnyt isään kymmeniin vuosiin sen jälkeen kun äiti potkaisi pois.
Manaaja

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

tuulenpuiska kirjoitti:Puiska fuulaa taas! Ei kukaan teistä seksiä saa!
Luojan kiitos.
Dumis

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Testing: nallepuuro with isot kaurahiutaleet.
Kohta taas röihin, tänään punttipäiväkin \o/
Ihmisperse

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ihmisperse »

tuulenpuiska kirjoitti:
Ihmisperse kirjoitti:Ihmisperseellä tietysti flaksaa aina.
Vedän kuminaamarin päähäni ja siirryn kammarin puolelle ryhmäorgioihini, huaha!
Sinä ja sun sivupersoonat?
Varsinaisen itseni kanssa, koska olen itseasiassa itseni sivupersoona, sekä yhden hottiksen kitinämisun sivupersoonineen.
What a gangbang :lol:
Ihmisperse

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ihmisperse »

Riemumieli kirjoitti:Hyvää Isänpäivää minulle ja muille kyseisen kunnian ansaitseville.
Kiitos samoin!
Ihmistaimi oli omin pikku kätösin askarrellut kortin, jossa lukee "Isi on paras".
Melko suldee :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ensimmäinen isänpäivä on juhlapäivä. Illalla oma säbäpeli. Pelipäivä on juhlapäivä. Päätän raporttini juhlahumun keskeltä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ukkokulta tuli kuin tulikin isänpäiväaterialle :h:

Herran ensimmäiset sanat kun tuli ovesta olivat "No, missä mun tervashamppoo on?" Ai minäkö joka vuos ostaisin samat lahjat? :lol:
No sai herra sukkia ja yhren tähren jallupullonkin, kuten aina...Sekä tytön askartelemia hianoja kortteja kaksikin :h: (äiti ei auttanut yhtään!)
Jenny Daa-aah! ling

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Paljon, paljon seksiä. Olen nyt 27-vuotias ensimmäistä kertaa ikinä, tuntuu hurjalta! Sain siskolta syntskälahjaks etikettömän purkin, sisältää kuulema maailman parasta itsetehtyä ryppyvoidetta. Hmmh! En ehkä uskalla koittaa. Miten mulla on semmonen fiilis, että sperman ja maailman parhaan itsetehdyn ryppyvoiteen välillä on joku yhteys? ...

Tyttö ilmoitti aamulla ihanasti: "Nyt on se isänpäivä, vihdoin! Isänpäivänä iskä ja lapset leikkii ja kerrankin äiti tekee ruokaa. Äitin ruoka on ihan hyvää."

Sisäfilettä maistellessa tyttö sanoi: "Melko mautonta."
Poika: "Lisää suoaa."

Täältä tähän.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mökiltä kotiuduttu. V*tutti autoilijat, jotka vastaantulijoiden kohdalla hidastivat nopeutensa (ja takana jonossa ajavienkin) noin kuuteen kymppiin. Hankkikaa autoihinne kunnon ajovalot, jos ajatte pimeällä. Prkl!1

Muuten rentouttava vknloppu. Sahat soi ja kaloja ui verkkohin. Tuli pari haukea, ahventa ja muutamia siikoja. Yhtenä lahjana faijalle pesin sen tosi kurasen auton, mistä se olikin tosi iloinen. Oli käynyt rypemässä nelivedollaan metsäteillä, kun nyt kerran pääsee jäämättä kiinni.

Ja seksi pääsi tänään vain uniin. Ja pahalta vaikuttaa, että tilanne tänään muuttuisi. Että pitänee tyytyä takan pesän kuumentamiseen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pulkannaru kirjoitti:Mökiltä kotiuduttu. V*tutti autoilijat, jotka vastaantulijoiden kohdalla hidastivat nopeutensa (ja takana jonossa ajavienkin) noin kuuteen kymppiin. Hankkikaa autoihinne kunnon ajovalot, jos ajatte pimeällä. Prkl!1
:?:

Eivätkös ne sitten hidastaneet juuri vastaantulevien häikäisevien valojen takia? Ehkä vastaantulijoilla oli ns. kunnon ajovalot.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Pulkannaru kirjoitti:Mökiltä kotiuduttu. V*tutti autoilijat, jotka vastaantulijoiden kohdalla hidastivat nopeutensa (ja takana jonossa ajavienkin) noin kuuteen kymppiin. Hankkikaa autoihinne kunnon ajovalot, jos ajatte pimeällä. Prkl!1
Paremminkin niin, että säädättäkää ja säätäkää ne ajovalonne kuorman mukaan, ettei tarvitse sokaistua joka kerta kun tuollainen säätämätön valolinko tulee vastaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tollanen urpå oli tänään myös matkalla Porvooseen. Vauhti seilasi 80-alueella välillä 90-60 vastaantulijoista riippuen. Ärrrrrsyä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vaihtoehto "äitin tisseille", muuten harvinaisen paska isänpäivä. Onneks tauti alkaa EHKÄ helpottaa..
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Isänpäivästä tuli miesten päivä. Kolme "aikuista" miestä istuu sohvalla ja pelaa PES10:ä, kertoo huonoja vitsejä ja juovat viskiä.

Nyt ne kysy että mitä mä kirjoitan, luin ylläolevan ääneen, ja sain vastaukseksi hyväksyviä nyökkäyksiä.


On tää kans, kohta nukkumaan että jaksaa huomenna :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Seksi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eivätkös ne sitten hidastaneet juuri vastaantulevien häikäisevien valojen takia? Ehkä vastaantulijoilla oli ns. kunnon ajovalot.
Paremminkin niin, että säädättäkää ja säätäkää ne ajovalonne kuorman mukaan, ettei tarvitse sokaistua joka kerta kun tuollainen säätämätön valolinko tulee vastaan.
Noilla kaikilla jononkiskojilla oli onnettomat saunatuikut ajovaloina ja moisilla valoilla ajavat leikkivät oman ja muiden hengen kanssa (vrt pyöräilijä/jalankulkija/loukkaantunut tien ohessa olija). Tsekkasin valot ku olin pyyhältänyt ohi. Vauhdin hidastuminen noilla tapahtui, olipa vastaantulijalla sitten saunalyhdyt tai laittomat halogeeniumpiot joissa xenonit (jotka muuten Häikäsee, jos itsellä ei ole esim kunnollisia laillisia alkuperäisiä xenoneita). Ja häikimisessähän on meille kaikille tuttua ilmiö, jossa kirkkaampi vastaantulija häikäseen vaatimattomammalla valoteholla ajavan/kävelevän. Niiqu hiipuneen fikkarin kanssa metsässä kävellessä vastaan tulee joku toinen jolla on kunnon keskitysleirin valolta tuntuva fikkari kädessään ja joka osoittatuu samanlaiseksi kuin itsellä - oaitsi, että siinä on uudet paristot.

Noi laittomat (ns jälkiasennus-) xenonit saisi poliisit napata liikenteestä pois. Kilvet vaan heti pois ja sluibaajat kävelemään! Siihen loppuisi pelleily lainkirjaimen ja kanssa-autolijoiden henkien kanssa. Nythän nuo vaihtavat lailliset polttimot katsastukseen, ellei sitten tiedä katsastusmiestä joka vaan käy töissä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin