Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sutty sunday Bloody Monday..
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Aamupalaksi mokkapaloja :h:
Viikonloppu meni vallan mukavasti ja lauantaina huomasin että kehtaan laulaa luikauttaa muidenkin kuullen enkä vaan suihkussa :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamu avattu poliisilaitoksen putkassa vierailemalla. Jos sitten vaikka puuroa kitusiin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Aamu avattu poliisilaitoksen putkassa vierailemalla
Veli?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Veli?
Kyllä vaan, mutta olivat päästäneet jo lauantaina 8 jälkeen pois. Mun mielestä kyllä melko vastuuttomasti...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tässähän joutuu ihan keksimään itselleen duunia. Oon ilmeisesti vaan niin hemmetin hyvä ja tehokas, et suoriudun hommista alta aikayksikön :]
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Veli?
Kyllä vaan, mutta olivat päästäneet jo lauantaina 8 jälkeen pois. Mun mielestä kyllä melko vastuuttomasti...
En tiedä asiasta yhtään mitään, mutta yleisellä tasolla: ihmisen vapauden riisto on hyvin tarkkaan lakitekstillä säädeltyä (kuten tietysti tuleekin olla) ja jos pykälät ei salli pitää lukkojen takana, niin pitää heti vapauttaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:En tiedä asiasta yhtään mitään, mutta yleisellä tasolla: ihmisen vapauden riisto on hyvin tarkkaan lakitekstillä säädeltyä (kuten tietysti tuleekin olla) ja jos pykälät ei salli pitää lukkojen takana, niin pitää heti vapauttaa.
Niin no, mun mielestä sairaala olisi ollut oikea paikka sijoittaa. Tapahtumista voit lukea lisää perjantain ketjusta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Diipadaapa. Mäntsälässä olisi ihan kivoja asuntoja joo, mutta kun näillä nykyisillä polttoaineen hinnoilla polttoainekulut noúsevat 3200 euroa vuodessa.. ja mitä nuo hinnat mahtavatkaan olla vaikkapa 5 vuoden päästä..

Taitaapi vaan tulla halvemmaksi ostaa 300k talo lähempää duunia, kuin 250k talo mäntsälästä..
NuoriD

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:En tiedä asiasta yhtään mitään, mutta yleisellä tasolla: ihmisen vapauden riisto on hyvin tarkkaan lakitekstillä säädeltyä (kuten tietysti tuleekin olla) ja jos pykälät ei salli pitää lukkojen takana, niin pitää heti vapauttaa.
Niin no, mun mielestä sairaala olisi ollut oikea paikka sijoittaa. Tapahtumista voit lukea lisää perjantain ketjusta.
Kävin tsekkaamassa nyt. Raskasta.

Tuo sairaalahoitojutska on ongelmallinen, kun pakkohoitopäätöstä ei saa tehdä silloin, kun henkilö ei ole selvinpäin.

Eli jos ihminen on kännissä/huumeissa, niin pakkohoitopäätöstä ei voi tehdä ja jos silloin ei halua hoitoa, niin täytyy päästää kävelemään. Poliisikaan ei voi pitää putkassa, jos ei lakipykälät salli.

Totta kai tämä johtaa välillä siihen, että ihminen ei saa sitä hoitoa, mistä hyötyisi, mutta noissa pakkokeinoissa on pakko mennä lakien mukaan, tai kohta viranhaltija on itse syytettyjen penkillä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nollat oli putkan vartjan mukaan puhaltanut, ja oli ollut aamulla kuulema ihan hyvässä kunnossa. Mutta ihmetteln silti, ei jäänyt kyllä kenellekään epäselväksi että oli selkeästi psykoosissa kiinni otettaessa. Mutta ehkä mun pitää suhtautua tähän vaan positiivisesti, kun päästivät pois ei sitten todennäköisesti ollut ainakaan mitään taustalla tai mukana tai syytteitä tulossa. Ainakaan mistään vakavasta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Nollat oli putkan vartjan mukaan puhaltanut, ja oli ollut aamulla kuulema ihan hyvässä kunnossa. Mutta ihmetteln silti, ei jäänyt kyllä kenellekään epäselväksi että oli selkeästi psykoosissa kiinni otettaessa. Mutta ehkä mun pitää suhtautua tähän vaan positiivisesti, kun päästivät pois ei sitten todennäköisesti ollut ainakaan mitään taustalla tai mukana tai syytteitä tulossa. Ainakaan mistään vakavasta.
Jos ei ole kännissä eikä aineissa, ja on selvästi paranoidinen, niin kyllä pakkohoitokriteerit hyvin voivat täyttyä.
tuulenpuiska

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mä veikkaan että poliisit päästivät pois kun kyllästyivät pitämään nurkissa. Onhan noita pidätettyinä pidetty ihan kunnolla eri tilanteissa. Ääriesimerkkinä Smash Asem. Kyllä kai ne pitäis sen 3 päivää jos olisi ollut syytä epäillä jotain. Nyt vain pitivät sen verran että kaveri "rauhottui". Näin siis puiskan mututuntumalla.
bliss

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jos sitten hiippailis tonne terveysaseman suuntaan...

Saako huutaa rumia jos jonoa on ulos asti?
tuulenpuiska

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

bliss kirjoitti:Jos sitten hiippailis tonne terveysaseman suuntaan...

Saako huutaa rumia jos jonoa on ulos asti?
Ei, ne pitää suoltaa tänne.
NuoriD

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

tuulenpuiska kirjoitti: Onhan noita pidätettyinä pidetty ihan kunnolla eri tilanteissa.
Niin? Lienee varsin ymmärrettävää, että "eri tilanteissa" pidetään pidätettynä eri aikoja.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti: iin? Lienee varsin ymmärrettävää, että "eri tilanteissa" pidetään pidätettynä eri aikoja.
Lukekaa pakkokeinolaista. On olemassa kiinniottamista, pidättämistä ja vangitsemista.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: iin? Lienee varsin ymmärrettävää, että "eri tilanteissa" pidetään pidätettynä eri aikoja.
Lukekaa pakkokeinolaista. On olemassa kiinniottamista, pidättämistä ja vangitsemista.
no älä 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: iin? Lienee varsin ymmärrettävää, että "eri tilanteissa" pidetään pidätettynä eri aikoja.
Lukekaa pakkokeinolaista. On olemassa kiinniottamista, pidättämistä ja vangitsemista.
no älä 8)
Pyrikselle omantunnon kysymys: onko kivaa, kun saa laittaa ihmisiä häkkiin (musta ainakin olisi).
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulin töihin pari tuntia myöhässä, pidin tunnin ruokatunnin ja taidan lähteä pois pari tuntia aikaisemmin.

Taidan tarvita reilun potkun perseelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Pyrikselle omantunnon kysymys: onko kivaa, kun saa laittaa ihmisiä häkkiin (musta ainakin olisi).
Keskimäärin kyllä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja milli »

töissä..

oli kivaa lauantaina, sunnuntaina oli vähemmän kivaa sitten piiiiitkään.
NuoriD

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Pyrikselle omantunnon kysymys: onko kivaa, kun saa laittaa ihmisiä häkkiin (musta ainakin olisi).
Keskimäärin kyllä.
Hyvä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:töissä..

oli kivaa lauantaina, sunnuntaina oli vähemmän kivaa sitten piiiiitkään.
Ymmärsinkö väärin, elämäsi ei olekaan ruusuilla tanssimista?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Maanantai sillee Pohjois-Irlantilaisesti!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Pyrikselle omantunnon kysymys: onko kivaa, kun saa laittaa ihmisiä häkkiin (musta ainakin olisi).
Valitettavasti ne joutuu yleensä jossain vaiheessa päästämään uloskin häkistä, ja silloin ne vasta kiukkuisia ovatkin.

Töissä. Lopetan aktiivisen sairastumisyritykseni, tulkoon sitten itsekseen jos on tullakseen. Kivaa pestä kädetkin taas pitkästä aikaa.

Tosin kärsin joka aamu luulotaudista, milloin luulen omaavani kuumepäänsärkyä tai että keuhkoissa on jotain, tänä aamuna kuvittelin parin sekunnin ajan olevani hieman pahoinvointinen jne. Mielen valta on voimakas.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin