MyräccäTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Luvattu jotain lumimyräkkää tänään, tosin uutisissa luvattiin ettei ole ihan niin vaffa kuin mitä aluks lyyltiin.

Hyvää tiistaita kaikille.
milli

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Olipa pelottava työmatka, tuntui etten nähnyt välillä mitään.. iik!
milli

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:^ Oliko myräkkää vai?
Sekin :) Ja ihan liian kuivat silmät. Oli kans kyllä vaikea nähdä noita kaistaviivoja. Silmä kovana mä huristelin töihin.
Bhven

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Satoi hieman lunta, kun käppelehdin seiskan aikaan ulkona.

Täss hyvä peli: http://www.spikedhumor.com/articles/188 ... itask.html
Kai Nalo

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Hyundai katsastettu ekaa kertaa ja kertaheitollahan se meni läpi. Hjuva auto.


Btw, ziisas perkele että katsastaminen on kallista puuhaa. Toivottavasti SUN-katsastus toteutuu :x
Manaaja

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:Btw, ziisas perkele että katsastaminen on kallista puuhaa.
Höpöhöpö. Vein juuri auton huoltoon. Määräaikaishuolto 1030 euroa. Ka-chinggg.
Kai Nalo

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti: Höpöhöpö. Vein juuri auton huoltoon. Määräaikaishuolto 1030 euroa. Ka-chinggg.
Jaggelisää joo.

Vähän kuin kaverini x-typestä (mondeo) hajonnut satula. Merkkiliikeessä 500 euroa ja Ford Mondeon harakiriosana 100 euroa :D
bliss

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Räntäsateessa fillarilla töihin :D

Tänään on muuten oikein hyvä päivä jonottaa nasunuhapiikkiä jos jonot kasvavat ~300-metrisiksi... :roll:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

Aika mukava keli ajaa töihin. Vaimoa jännitti lähteä ajamaan omaan työhönsä todella paljon. Inhoaa ajaa tämä kaltaisella säällä. Ajaa sen verran hitaasti, että muut saattavat hermostua hänen hitaaseen ajotyyliinsä. Sanoin, että ajat oman taitosi mukaan siellä liikenteessä, äläkä välitä muiden kiukustumisista.

Nyt on saatu sitten sika- ja kausiflunssarokotteet. Vanha hyvä koulukaverini(Käytiin koko lukio samalla luokalla) on myös työpaikkani lääkäri ja oli mukavaa jutella kuulumiset siellä työterveysaseman käytävällä.

Ihanaa tiistaita kaikille.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bedlam

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nykyään vissiin Helsingissä tulee enemmän lunta ja räntää kuin Oulussa?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

bedlam kirjoitti:Nykyään vissiin Helsingissä tulee enemmän lunta ja räntää kuin Oulussa?
Köykästä satelua ja lumi tulee rännän tyyppisenä, joten kosteata täällä on.
Ennen vanhaa sanottiin, että sataa jalkarättejä taivaalta.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mitäköhän sitä keksisi omaksi viihdykkeeksi? Työkaveri kotona potemassa jotain tautia, muut eukot on ihan totaalilehmiä :evil:

Mä tiedän ainakin yhden, joka on innoissaan tästä säästä. Se yksi kiljui ja nauroi koko matkan (1km) hoitoon, kun äiti oli vähemmän innoissaan rattaiden toisella puolella.
The great club outshines the individual, always and forever.
tuulenpuiska

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Luin otsikon "myccätiistai" :D

Ihana lumisade, tulee valoisampaa ja sillai. Joulu on silti perseestä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Parisenkymmentä astetta lämmintä tänään. Oli mukava hengailla ulkona. Nyt riisiä ja ituja naamaan sekä parit cocktailit.
Kai Nalo

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Hyvinpä alkoi tämäkin päivä. Kotopohjanmaalla oli viime yönä vieraillut varkaita ja matkaan lähti mun papaltani perimä Jupiter Sport 67 -pappamopo. :twisted:
Manaaja

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dodii. Legot käyty tarkastuttamassa. Ei mitään isompaa remonttia, mutta 5 pientä reiänalkua joista 3 hoidettiin nyt. Vaatii kuitenkin vielä 2 käyntiä tälle kuulle jossa toisessa paikataan reiät ja toisessa kiillotellaan hampaat.

Lasku tältä keikalta 325 juuroa, seuraavilta keikoilta ties mitä plus huoltolasku tonnin pintaan...tästä tulee ihanan halpa kuukausi. Pitäisköhän tilaukset uudesta näytönohjaimesta, kiintolevystä ja PS3:sta peruuttaa...öhm...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oon heränny klo 10.30 10 h yöunien jälkeen, laiskotellut ja ohjelmassa tänään ainoastaan siivousta, tiskausta, kirjastokäynti ja destressaava kasvonaamio. Illalla Eronnut nainen ja LSJ <3 Autuutta! Monta viikkoa kärsimystä oikeuttaa yhteen päivään naatiskelua, huomenna palailen sitten rahantienuuseen. Ja saamaan todennäköisesti taas jonkun uuden pöpön.. :roll: Uus kampaaja-aika pitäis kans tilata, mut ei pöllömpi päivä.
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Oon heränny klo 10.30 10 h yöunien jälkeen, laiskotellut ja ohjelmassa tänään ainoastaan siivousta, tiskausta, kirjastokäynti ja destressaava kasvonaamio. Illalla Eronnut nainen ja LSJ <3 Autuutta! Monta viikkoa kärsimystä oikeuttaa yhteen päivään naatiskelua, huomenna palailen sitten rahantienuuseen. Ja saamaan todennäköisesti taas jonkun uuden pöpön.. :roll: Uus kampaaja-aika pitäis kans tilata, mut ei pöllömpi päivä.
Miksi sä et ole nyt töissä?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mun ääni ei kestä kovaan ääneen tai pitkään puhumista, miltä en voi työssä välttyä. Ei ole kunnolla kestänyt lähes kuukauteen. Tosiaan toinen antibioottikuuri menossa, eka angiina(testi) ja nyt toinen kuuri ilman testiä.

Jotain siistiä ja hiljaista sisätyötä voisin hyvinkin tehdä. Ja älä huoli, mulla ei ole tällä hetkellä omaa luokkaa eli en vie veronmaksajien rahoja poissaolollani ;-)
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:en vie veronmaksajien rahoja poissaolollani ;-)
*helpotuksen huokaus*
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oikeesti, jos olisin palkallisella saikulla ilman syytä, en leuhkis sillä täällä 8) Tai siis en mä nytkään ilman syytä ole, mut siinä hilkulla edelleen että kandeeko rasittaa toipuvaa moneymakeria vielä..
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Oikeesti, jos olisin palkallisella saikulla ilman syytä, en leuhkis sillä täällä 8) Tai siis en mä nytkään ilman syytä ole, mut siinä hilkulla edelleen että kandeeko rasittaa toipuvaa moneymakeria vielä..
Pahoittelen, että edes lähdin epäilemään moista.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No, onhan se hyvä että huolehdit verorahojesi käytöstä. Niin minäkin teen :)
Tällä hetkellä vitutta kaikkien maailman hyväveliklubien lennättäminen, syöttäminen ja juottaminen pitkin maita ja mantuja verorahoilla. Vois tinkiä nyt niinq.
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Manaaja kirjoitti:Lasku tältä keikalta 325 juuroa, seuraavilta keikoilta ties mitä plus huoltolasku tonnin pintaan...tästä tulee ihanan halpa kuukausi. Pitäisköhän tilaukset uudesta näytönohjaimesta, kiintolevystä ja PS3:sta peruuttaa...öhm...
Legoja saa aina uusia, fatty-PS3:sia ei.

Onpas kauhea myräkkä!!! Jaa, ja ulkonakin näyttää sataneen vähän lunta.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 10.11.2009 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ Mua vituttaa toi sama asia, vaikkain se tapahtuu firman rahoilla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin