MyräccäTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:No voi nyt vattu, ihan turhaan pienensin tissini!
No mutta voithan sä hankkia tekoälyn.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En mä viitsi. Rankkaa tää älykkyyden peittely...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kutsuin isotädin elikäs suvunpään ens viikon kolmekymppisilleni, oli venannut varmaan pari kuukautta kielipitkällään kutsua. Vastasi että "kiitos kutsusta, tulemme mielellämme". Pitää luututa lattiasta kattoon luukku, argh.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Kutsuin isotädin elikäs suvunpään ens viikon kolmekymppisilleni, oli venannut varmaan pari kuukautta kielipitkällään kutsua. Vastasi että "kiitos kutsusta, tulemme mielellämme". Pitää luututa lattiasta kattoon luukku, argh.
Maksusta voidaan sopia!

(ihan siis cash niinQ) :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kutsuin isotädin elikäs suvunpään ens viikon kolmekymppisilleni, oli venannut varmaan pari kuukautta kielipitkällään kutsua. Vastasi että "kiitos kutsusta, tulemme mielellämme". Pitää luututa lattiasta kattoon luukku, argh.
Maksusta voidaan sopia!
(ihan siis cash niinQ) :D
Pestasin jo kaakunan avux, se kun on kova siivoilemaan, sille riittää palkaksi mandariinit, porkkana ja kahvi. Taas viikonloppu töitä, eli reilu viikko vielä painettavaa, phuuf.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: mandariinit, porkkana ja kahvi..
Oot tehny hyvän diilin!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

Poitsu on nyt Vekarajärvellä sairaalassa. Viikko kuumetta ja nyt keuhkoputken tulehdus. Toivottavasti eivät päästä liian aikaisiin palvelukseen takas, jotta tuo keuhkokuume ei iskisi jälkitautina.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voi voi, huoli se on isostakin lapsesta.. Toivottavasti paranee hyvin!
Prepare for the worstest.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

nowaysis kirjoitti:Voi voi, huoli se on isostakin lapsesta.. Toivottavasti paranee hyvin!
Kiitos, kiitos. Totta tietennii pitää olla hengessä mukana oma lapsen touhuista vaikka ikää onkin jo 19 v.

Hän nauttii nyt tavallaan olostaan, kun sairaalassa on luettavaa ja voi katsoa telkkaria rauhassa. Viikon hän oli tuvassaan vuodelevossa ja valitti, kun ei ollut luettavaa saatikka televisiota lähellä.
Koko tupa on sairaalassa, joten siellähän pitävät sitten toisilleen seuraa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä mullekin äiti soitteli päivittäin useita kertoja ja kyseli että oonko syöny ja saanu nukuttua. Kiva kun välittää <3 Me ollaan kaikki äitien ja isien vauvoja. Kolmenkymmenen vuoden kokemuksella ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Voi ei, vetää mielen mustaksi kun vain kaikki muut sairastelevat... :(
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

nowaysis kirjoitti:Kyllä mullekin äiti soitteli päivittäin useita kertoja ja kyseli että oonko syöny ja saanu nukuttua. Kiva kun välittää <3 Me ollaan kaikki äitien ja isien vauvoja. Kolmenkymmenen vuoden kokemuksella ;)
Näinhän se tuppaa välillä olemaan. Oma äitikin pitää mua tavallaan vielä vauvana vaikka itse on jo vanhainkodissa.

Kun poitsu lähti inttiin heinäkuussa, kyseli multa, että annoinko hänelle kirjepaperia ja kirjekuoria mukaan, jotta pitää yhteyttä kotiin. :lol:

Sanoi, että hei, äiti tiedätkö, että me eletään jo 2000 lukua.
Mun inttiaikana oli nämä vanhan ajan kommunikointivälineet käytössä. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bliss

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:Voi ei, vetää mielen mustaksi kun vain kaikki muut sairastelevat... :(
Mene lähimpään terveyskeskukseen hivelemään kaikkia mahdollisia ovenkahvoja ja muita sellasia juttuja ja imeskele sitten sormiasi. Etköhän kohta sairastu :P
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti:Voi ei, vetää mielen mustaksi kun vain kaikki muut sairastelevat... :(
Syö kärpässieni!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Väsyttää sfiddusti. Pitikö taas jatkoilla lauantaina aamuun asti, siitäs sait saatana.

Lama ei näy juuri tällä hetkellä. Pientä ja hyvin palkattua keikkaa puskee joka tuutista. Joulupukkia kaipaillaan aaton lisäksi firmojen pikkujouluihin vaikken ole itseäni firmapukkina edes mainostanut. Opetushommia on jo muutenkin ihan kivasti, ylihuomenna haastatteluun uuteen mestaan josta voisi kuvitella olevan luvassa lisää. Lopuille vapaa-aamuille puskee laiskanpulskalle ruumiinrakenteelleni sopivaa narikkakeikkaa. Nyt jos koskaan toivon sikalentsujen pysyvän poissa.

Teen tänään loput kolme tehtävää vihonviimeiseen koulukurssiini liittyen. Ajatelkaa, koko kolossaalisen mittavan opiskelu-urani viimeiset läksyt! Woo-hoo!

Vajaan kolmen viikon päästä pitäisi lähteä Pohjois-Karjalaan mummon hautajaisiin. Hän sanoi sopparinsa irti lauantaina. Ajatelkaa, koko kolossaalisen mitättömän elämänurani viimeinen mummo. Buu-huu. *RIP*
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti: siinä hilkulla edelleen että kandeeko rasittaa toipuvaa moneymakeria vielä..
Siis mistä sun peppu nyt on toipumassa? Eiks sulla ollut angiina?
SikaMika

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: siinä hilkulla edelleen että kandeeko rasittaa toipuvaa moneymakeria vielä..
Siis mistä sun peppu nyt on toipumassa? Eiks sulla ollut angiina?
nowaysis kirjoitti:Panin kakkoseen
Älä kysy mitä se sinne pani. Sä et halua tietää ja mä olen luvannut olla kertomatta.
Jenny Daa-aah! ling

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mäpä olinkin tänään koulussa! Vähänkö hurja veto. Perjantaina lähdin kyselemään ja selvittelemään mitä tekisin ajalla, mitä nyt tuppaa jäämään "jollekin fiksulle" ja tänään olin jo uuden hajukumini kanssa työn touhussa. Ihkuu.
Manaaja

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Snackyn Heavy Monster testattu. Ihan hyvin tuntui saavan lisäenergiaa laihduttamiseen. Kaksi 188g pihviä. Nom.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

SikaMika kirjoitti:
huima kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: siinä hilkulla edelleen että kandeeko rasittaa toipuvaa moneymakeria vielä..
Siis mistä sun peppu nyt on toipumassa? Eiks sulla ollut angiina?
nowaysis kirjoitti:Panin kakkoseen
Älä kysy mitä se sinne pani. Sä et halua tietää ja mä olen luvannut olla kertomatta.
Me täällä koulumaailmassa pidetään yhtä!1 Geepsukin pääsee kohta osaksi meidän salaisuutta, hih! ;)

Taas typerien tenttikirjojen saatavuus on saatavan huono. Pahimmassa tapauksessa joudun tekeen jotain homoja oppimistehtäviä tai esseitä, ou nou :roll:
Prepare for the worstest.
Jenny Daa-aah! ling

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ai nii, unohdin hehkunnaltani empsata Vesperii ja martzaa ja varmaan jotain viel... Jaksuj! Nii ja Manalaa joo. Tymät legot. Ja Elpan miehelle tukistus ja ja ja, joku oli viel. Oon selannu Kitinäni oon. Vähän petyin ku vaan miehet onnitteli mua syntskien johdosta, just tommosii te nartut ootte. :(
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:hajukumini kanssa työn touhussa. Ihkuu.
Hajukumi vai makukumi?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Myöhistyneet onskuttelut onskun ponskun! :cheer:
Prepare for the worstest.
Jenny Daa-aah! ling

Re: MyräccäTiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kiitos! Parempi kerjätenkin kuin ei lainkaan! :]
Thihi. Magugummit ei oo ollu hetkeen mun juttu, muistelen vähän äklöiks... Onks ne huimis onks?
Vastaa Viestiin