Talvinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Talvinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tylsä päivä, piti mennä sinne K-rautaan, mutta roidi sanoikin ettei pääse. Oon sit kokannut piffiä ja kattonut pari timmaa Stargate SG-1:stä ja juonut pari bisseä. Ehkä otan pari vielä lisäks ja saatan repästä kattomalla lisää SG:tä.
Stinky

Re: Talvinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

On se nätttti tuo uus läppäri mut jännittää että saankohan mä sitä pelittämään :oops:
En sitten päässyt lenkillekkään kun joutu odottelemaan tot kotiinkuljetusta. Soitin ja tarkistin asian. Luulin eka et sieltä tulee viesti tyyliin "saavumme paketin kanssa ovenne taakse n. klo xx." Paskanmarjat. Nyt jäi lenkki ja paketin haku postista huomiselle. Mut on se nätttti :h:
tuulenpuiska

Re: Talvinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:On se nätttti tuo uus läppäri mut jännittää että saankohan mä sitä pelittämään :oops:
En sitten päässyt lenkillekkään kun joutu odottelemaan tot kotiinkuljetusta. Soitin ja tarkistin asian. Luulin eka et sieltä tulee viesti tyyliin "saavumme paketin kanssa ovenne taakse n. klo xx." Paskanmarjat. Nyt jäi lenkki ja paketin haku postista huomiselle. Mut on se nätttti :h:
Minkälainen prossu siinä on? Entä minkä emolevyn alla? Näytönohjain? Paljon muistia (fyysinen sekä virtuaalinen)?

Sekä tärkein kysymys: pystyykö sillä pelaamaan Nethackiä? :D
Vastaa Viestiin