Zebin lapsen sukupuoli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tyttö vai poika?

Tyttö
13
65%
Poika
7
35%
 
Ääniä yhteensä: 20

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Muna vai kana? Pelimies vai lipunjakaja?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toivottavasti tyttö tai poika.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Toivottavasti tyttö tai poika.
Shemale olis kyyl loiva pettymys.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Eikö Zeb voisi ottaa lapsensa housuja pois ja tarkistaa asian tai jos lapsi on liian vanha siihen voisi Zeb kysyä lapseltaan asiaa,

Stadin A
tietää ratkaisut yötäpäivää
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mihin Zeb tarvitsee lasta? Tai jos ei tarvitse, miksi hän sellaisen haluaa?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

exPertti kirjoitti:^, ^^ kahden ylläolevan kommentin pitäisi viisastua aika paljon, että niitä voisi kutsua tyhmiksi.
Olet sitä mieltä, että ihmisiä on täysin turha edes yrittää ymmärtää? (Pyydän toki kysymystäni anteeksi, jos Zeb ei ole ihminen.)
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 11.11.2009 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriD

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RolloTomasi kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^, ^^ kahden ylläolevan kommentin pitäisi viisastua aika paljon, että niitä voisi kutsua tyhmiksi.
Olet sitä mieltä, että ihmisiä on täysin turha edes yrittää ymmärtää?
Kyllä me muut ymmärrämme. Sinä et. Katso peiliin, syy voi löytyä sieltä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriD kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^, ^^ kahden ylläolevan kommentin pitäisi viisastua aika paljon, että niitä voisi kutsua tyhmiksi.
Olet sitä mieltä, että ihmisiä on täysin turha edes yrittää ymmärtää?
Kyllä me muut ymmärrämme. Sinä et. Katso peiliin, syy voi löytyä sieltä.
Niin niin, sanoinhan, etten ymmärrä. Jos sinä ymmärrät, niin voisitko selventää asiaa minullekin?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Onko RolloTomasi tyttö vain poika? Avatarissa ainakin on joku drag queen, joten ilmeisesti poika?

Entä mihin elokuvia muka tarvitaan? Katsoin eilen Inside Man elokuvan, aika paska. Olin varmaan nähnytkin sen aikaisemminkin, unohtanut vain nähneeni sen. Niin käy kovin monien yhdentekevien elokuvien kanssa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RÖLLÖ!

On olemassa Arskan lakipykälät ARSKITLOINEEN.

1 arskiltla: On monemmmoisia immeisiä

2. arskitla: Edelläoleviija voijaan ymmärtää senmukaan millainen immeinen se on.

3. stadinarskiltla : Elämä tulee ottaa vastaan ja olla iloinen ja turhat rölliydet kompostikasaan. (Siis ei meidän rakasta Rolloa vaan rölliydet)

Terveisin

EKSPERTTISEN NUORI DAAVISTADINARSKA
bliss

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja bliss »

Koska Zeb on ilmeisesti tyhjentänyt kaikki maailman lastenvaatenettikaupat niin vois olettaa että tyttö, mutta pallotin silti pojan :P

(Ai logiikka? Who needs it?)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Frederik Krueger kirjoitti: Entä mihin elokuvia muka tarvitaan?
Ei mihinkään. Kaikki taide on melko tarpeetonta.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nykyisessä ulkoisten hormonilähteitten tilanteessa lapsi voi olla vaikka hermafrodiitti. Jos joku ei tykännyt tästä kommentista, vika on loukkaantujan. Pitää varoa myös synnyttämästä sikaflunssaista fetusta? Sitä paitsi vaikka syntyisi minä sukupuolena tahansa kehittyy lapseen joku sukupuoli-identiteetti. Sukupuoli-identiteettejä on taas maailman sivu.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:^ Tämän kaverin täytyy olla joku spammibotti.
Me siis ollaan kamut!

KIVA. Kavereita ei ole koskaan liikaa ja liitän siis Expertin kaveriksi!

Kuka muu haluaa erityisArskan kaveriksi?

Huomatkaa tytöt, että rakastajat ovat eri lokerossaan!

Tässä yhteydessä voit myös ilmoittautua rakastajaksi.

STADINRAKAS
STADINKAVERI
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:KIVA. Kavereita ei ole koskaan liikaa ja liitän siis Expertin kaveriksi!
Kuva

.
TOO LATE!!

Liitin jo sinut pysyväisystävärekisteriin. Eroaminen siitä on täysin mahdotonta! Eikä edes kuoleman jälkeen.

ME OLEMME NYT niin SAMIKSET.

Onnitteluja pysyvälle ystävyydellemme otetaan vastaan


STADIN EXPERTTI OY
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Gat »

Toivon että poika. Olenko ihan väärässä kun tuntuu että tiinehtineet kitinämisut ovat synnyttäneet enimmäkseen tyttöjä?
Kai Nalo

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Stadinarska kirjoitti: STADIN EXPERTTI OY

Olet kyllä pesunkestävä idiootti.


Tiedätkö mistä tulee "plonk" -ääni?

Se tulee siitä kun ignoroi idiootin.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Toivottavasti zeb ei ole häipynyt kokonaan kitinästä tämän ketjun ansiosta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kai Nalo kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: STADIN EXPERTTI OY

Olet kyllä pesunkestävä idiootti.


Tiedätkö mistä tulee "plonk" -ääni?

Se tulee siitä kun ignoroi idiootin.
Ja sinä tunnut olevan näitä "verbaalisesti lahjakkaita" neroja. Kuinka niitä tänne riittääkin!
No sen takia että usein olette yksi ja sama henkilö kun muutatte nimiä hehheh.
Ei minua haittaa kun mukavien ihmisten ignoroiminen, eikä nyt juuri tunnu siltä, että sinä sellainen kovinkaan paljon olet.

Ei Stadinnolo vaan
vanha kunnon SA

P.S Zebkin pantu tiineksi? Kuka täällä oikein touhuaa? Gat?
Siis hänestä huojuu tietty sallittu maskuliinisuuskin joten poika.
Viimeksi muokannut Stadinarska, 11.11.2009 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäisi nähdä vatsa, mutta sanoisin että tyttö. Saatan erehtyä. Ehkä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Poika!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti:RÖLLÖ!

On olemassa Arskan lakipykälät ARSKITLOINEEN.

1 arskiltla: On monemmmoisia immeisiä

2. arskitla: Edelläoleviija voijaan ymmärtää senmukaan millainen immeinen se on.

3. stadinarskiltla : Elämä tulee ottaa vastaan ja olla iloinen ja turhat rölliydet kompostikasaan. (Siis ei meidän rakasta Rolloa vaan rölliydet)

Terveisin

EKSPERTTISEN NUORI DAAVISTADINARSKA
Ahaa. Minulla ei edelleenkään ole minkäänlaista käsitystä siitä, miksi Zeb haluaa lapsen. (Ihmiset ovat erilaisia ja varmaan haluavat lapsiakin eri syistä.)

Ei minulla ole minkäänlaista ymmärrystä omien vanhempienikaan motiiveista.

Biologisesti hajoavaa jätettähän me kaikki olemme.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriD

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pitäisi nähdä vatsa, mutta sanoisin että tyttö. Saatan erehtyä. Ehkä.
Jaa, sinä olet näitä vatsastakatsojia. Ymmärrän periaatteen.
No onhan siinä yli 50%:n mahdollisuus veikata oikein, jos veikkaa poikaa. Jos veikkaa tyttöä, niin tidennäköisyys on alle 50%.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:RÖLLÖ!

On olemassa Arskan lakipykälät ARSKITLOINEEN.

1 arskiltla: On monemmmoisia immeisiä

2. arskitla: Edelläoleviija voijaan ymmärtää senmukaan millainen immeinen se on.

3. stadinarskiltla : Elämä tulee ottaa vastaan ja olla iloinen ja turhat rölliydet kompostikasaan. (Siis ei meidän rakasta Rolloa vaan rölliydet)

Terveisin

EKSPERTTISEN NUORI DAAVISTADINARSKA
Ahaa. Minulla ei edelleenkään ole minkäänlaista käsitystä siitä, miksi Zeb haluaa lapsen. (Ihmiset ovat erilaisia ja varmaan haluavat lapsiakin eri syistä.)

Ei minulla ole minkäänlaista ymmärrystä omien vanhempienikaan motiiveista.

Biologisesti hajoavaa jätettähän me kaikki olemme.
No mutta terve Rollo!! Kaverini Rollo! Tai sanotaan että Kitinäkaverini. Nähdäänköhän me ikinä tosielämässä? Ei kai se ole tarkoituskaan. Näinkin ihmiset voi kohdata.

KUN KATSOO lasten kohtelua noin ympäriinsä, HUOMAA, että tuo kysymyksesi "miksi Zeb haluaa lapsen" on hyvinkin järkevä ja perusteltu.

Minä, kun olen täällä ehkä jopa vanhin ja uskoisin olevani myös kokenein elämän kiemuroissa niin sanoisin että nuo lastenhankkimisen prosentit ovat seuraavat:


-ns. Sosiaalinen pakko. Ei yksinkertaisesti senkummemmin ajatella asiaa, koska lasten hankkiminen ikäänkuin "kuuluu" yhteiskuntakelpoiseen MINÄÄN. Se ikäänkuin on pakollista. Tämä ajatus kultivoituu kun verrataan miesten asevelvollisuutta ja naisten odotusaikaa. Tämä paljastaa mitä lasten hankkiminen ajatellaan olevan. Tämän sikäli elämälle tarpeellisen kohdan prosenttiosuus lasten syntymistä lienee jopa 65%.

-Kiihkon ja himon aiheuttama ns. vahinko joko vakiosuhteessa tai enemmän irtosuhteessa, prosenttiosuus lienee noin 15%

-Perhesuunnittelun ja lasten elämän ajattelun jälkeen tehty lapsi. Tämä kohta sisältää aidosti lasta rakastava äiti ja isä ja lapsen kasvatuksesta kiinnostunut ja siitä nauttiva. Siis sellainen, joka aidosti on jotain ilman elämssä, jos hänellä ei ole lasta. henkilöt, jotka haluaisivat lapsen ellei ketään muuta olisi lähellä ikäänkuin painostamassa.
Tämän kohdan haluaisin olevan valtavan suuri mutta uskoisin sen olevan vain 15%

-lapsi suunniteltu vain perijäksi ja ikäänkuin työntekoon ja suvunjatkamiseen tietoisesti 5%.


Niin. Tämä asia on kuitenkin sellainen, että yleinen ajatusmaailma annetaan olla sellainen kuin se on. Muuten saattaisi yhteiskunta ikäänkuin kaatua. On aivan selvä, että asennetta ei kukaan edes uskalla muuttaa. Tai se on aivan hyödytöntä.

Mikä sitten on tässä vakavaa. Vakavaa on vanhemmat tai pelkkä vanhempi, jonka lapsi on "pakollinen paha". Niitä tapauksia näkee surullisen paljon. Lasta ei huolleta tarpeeksi ja annetaan ikäänkuin kasvaa itsekseen. Oikeaa rakkautta ei tule jne.

MINUN MIELESTÄ pitäisi jokaiselle ihmiselle antaa edes hetki pakollista ajattelua, haluanko minä ITSE lapsen juuri nyt!

Olen iloinen nähdessäni hyvät ja rakastavat vanhemmat, jotka lähes selkeästi ovat tarkoitetut vanhemmiksi. Niitä onneksi on, mutta vähemmistö, aivan varmasti.


LOPUKSI uskoisin ZEBIN lapsen olevan tuon rakstavan 15% joukossa. Ihan arvaisin yleisistä kirjoituksista, koska hänellä on kyky ajatella ja kirjoittaa. Laittaisin ropoja sen eteen.

Eikö sinulla ole minkäänlaista käsitystä vanhempiesi motiiveista? Todellako? Mieti heidän vanhemmuuttaan sinua kohtaan. Se on JÄLKEENPÄIN helppo todeta. Jokin se näistä ylläolevista on.

Minä olen aivan varma vahinko. Mutta minua on rakastettu hyvin paljon, maksimaalisesti, ja aina. Minulla on hyvä onni, valtava onni ja olen sen aina tiennyt. Mutta haluaisin auttaa muita, joilla on vain huono onni.

S t a d i n a r s k a
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Zebin lapsen sukupuoli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Jaa, sinä olet näitä vatsastakatsojia. Ymmärrän periaatteen.
En ole. Mutta erehtymättömästi olen tähän mennessä sukupuolen arvannut, jos vaan olen tavannut/tuntenut raskautuneen henkilön. Näin virtuaalisesti sen fiiliksen saaminen on melko vaikeaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin